Mirkka Tuominen loi asiakirjan Sana Suomelle. Tämän kuulin

Tähän mm. David Wilkersonin yms. hyvät ja rakentavat kirjoitukset!

Mirkka Tuominen loi asiakirjan Sana Suomelle. Tämän kuulin

ViestiKirjoittaja pike464 » Ti 29 Maalis, 2011 9:41

Mirkka Tuominen loi asiakirjan Sana Suomelle.
Tämän kuulin 22.2.-11:
"Syntisi on veriruskeat, Suomi! Oi, Suomi, käänny puoleeni! Kuin lintuemo antaa poikasilleen turvan, niin Minäkin tahtoisin antaa sinulle. Et ole tarkannut ääntäni. Et ole totellut. Oi, Suomi, miksi nukut? Herää unestasi. Liikehdi, saa asioita aikaan Minun tahtomallani tavalla. Herää valvomaan. Syntisi ovat veriruskeat. Mutta Rakkaus peittää paljotkin synnit, kun vain nöyrryt ja käännyt puoleeni. Nouse valvomaan. Herää, Suomi!"
En ole saanut Suomelle sanomia juurikaan aiempina vuosina, vaikka niitä on minulta usein kysyttykin (vuodesta 1996 alkaen olen kuullut Jumalan äänen). Nyt koen vahvasti, että minun oli kakistettava nämä tänä vuonna saamani sanat ulos suustani; koen ne Herran varoitukseksi meille. Meidän jokaisen suomalaisen on todella sydämestämme tehtävä parannusta. Tämän saman suuntaisia sanomia Suomelle olen saanut muutaman muunkin tänä vuonna.
Nyt on parannuksen ja rukouksen aika. Vuosi sitten (15.4.-10) Mooses Laukkanen kutsui suomalaisia rukoukseen ja parannuksen tekoon, kun tuhka peitti Euroopan. Tuhka kuvaa Raamatussa kutsua parannukseen ja katumukseen.
Nyt minä haastan kaikki suomalaiset (itseni mukaan lukien) parannuksen ja rukouksen paikalle, itsetutkiskeluun, jokaisen omassa sydämessään... Jumala säästää Suomen, jos suomalaiset todella nöyrtyvät ja tekevät parannusta kaikista synneistään, Jeesuksen Kristuksen avulla, etsivät Herraa kaikesta sydämestään, sielustaan ja mielestään. Omavanhurskautemme ei meitä pelasta. Olemme armahdettuja syntisiä; ilman Jumalan armoa ja Jeesusta emme kestä (pelastus tulee yksin armosta, yksin uskosta, yksin Kristuksen kautta), mutta sillä varjolla emme saa syntiä tahallamme tehdä.
2. Kor. 13:5: "Koetelkaa itseänne, oletteko uskossa; tutkikaa itseänne. Vai ettekö tunne itseänne, että Jeesus Kristus on teissä? Ellei, niin ette kestä koetusta."
Ap. t. 3:19:
"Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois,"
Ap. t. 8:22:
"Tee siis parannus ja käänny tästä pahuudestasi ja rukoile Herraa- jos ehkä vielä sinun sydämesi ajatus sinulle anteeksi annetaan."
Ap. t. 17:30:
"Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus." - Huom.: "Kaikkien ihmisten kaikkialla"!!! Voimme turvautua ainoastaan Jeesuksen vereen, joka puhdistaa meidät kaikesta synnistä. Teemme joka päivä, tahattomastikin syntiä, sanoin, ajatuksin, teoin tai tekemättä jättämisinemme. Mutta kun pyydämme Jeesusta avuksi joka hetki heikkouteemme, Hän antaa meille voiman vastustaa kaikkea pahaa. Hän lähettää meille Pyhän Hengen, Puolustajan, avuksemme oikeaan aikaan. Jumala katselee meitä Jeesuksen kautta puhtaina, mutta vain Jeesuksen kautta. Itsessämme, omassa lihallisessa luonnossamme ei ole mitään hyvää. Paavalin sanoin: "Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?" (Room. 7:24)
Rukoukseni tänään: Herra, armahda meitä suomalaisia! Auta meitä näkemään oma syntisyytemme ja syyllisyytemme ja ottamaan vastaan Sinut, Jeesus Kristus, syntiemme sovittajaksi, Pelastajaksemme ja Parantajaksemme, koko elämämme täydelliseksi Herraksemme. Anna meille meidän syntimme anteeksi. Alistamme kaikki ajatuksemme kuuliaisiksi Sinulle, Jeesus. Tule, Pyhä Henki, ja ole voimanamme, tukenamme ja turvanamme; auta meitä vastustamaan pahaa. Ole kanssamme nyt ja aina, suuri Jumalamme!
Suomen puolesta
"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti".
Avatar
pike464
 
Viestit: 686
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 2:54
Paikkakunta: YLÖJÄRVI

Paluu Lainatut kirjoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa