*Lance Lambertin profetia 17.4.2011 Jerusalemissa*

Tähän mm. David Wilkersonin yms. hyvät ja rakentavat kirjoitukset!

*Lance Lambertin profetia 17.4.2011 Jerusalemissa*

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ti 10 Touko, 2011 11:51


*5.5.2011*

*Lance Lambertin profetia 17.4.2011 Jerusalemissa*

On hyvä, että esirukoilette Israelin puolesta, että se pelastuu, sillä se on Minun tahtoni. Ympyrä sulkeutuu lunastustyössäni, joka alkoi Abrahamille antamassani lupauksessa, että suuri kansa on hänestä tuleva ja että hänessä kaikki kansat tulevat siunatuiksi.
Ja niin on tapahtunut! Sillä Israelista tuli työkalu, jonka kautta Minun Sanani on tullut kaikille kansoille ja myös Minun pelastukseni ja tieto Minun tarkoitusperästäni. Tästä kansasta, ennen kaikkea, tuli Messias.

Pian kansojen täyteys on tullut pelastukseen ja käännyn taas Israelin, juutalaisen kansani, puoleen.
He tulevat taas oksastetuiksi omaan öljypuuhunsa ja lupaukseni Abrahamille tulee kunniakkaasti täytettyä. Silloin heidän sydämensä kovuus sulaa, heidän sokeutensa kääntyy näkemiseksi ja heidän kärsimyksensä säteileväksi
kunniaksi.
Tämä on ehdoton tarkoitukseni eikä Minua käännetä siitä. Käytän tätä kansaa viimeisenä todistajana maailmalle siitä, kuka Minä olen.

Ottakaa hyvin vakavasti se, mitä tapahtuu Arabi-maailmassa. Se, mitä tapahtuu, ei tiedä hyvää Israelille! Se ei ole siirtymistä vapauteen ja todelliseen demokratiaan, vaan valtava voitto sotaisalle islamille. He pyrkivät Israelin tuhoamiseen ja hävittämiseen, mutta he eivät vain
epäonnistu; heidän voimansa ja valtansa murtuu ja valtava sielujen sadonkorjuu pelastuu heidän joukostaan.

Kuulkaa Minua, kutsun teitä esirukoukseen! Se ei tule olemaan helppoa. Kaikki viholliseni voimat ovat keskittyneet ja suuntautuneet pysäyttämään tämän kansan tulon Minun lunastukseeni ja pelastukseen. Mutta viholliseni
epäonnistuu! Katson siksi niiden puoleen, jotka seisovat muurinaukossa, jotka rakentavat muurin, jotka seisovat esirukouksen paikalla.

Pian myös aloitan vakavammat tuomiot länsimaissa.
He tulevat olemaan kuin ei mitään; käännän heidät ylösalaisin; jauhan heidät hienoksi. He eivät tiedä, mikä on iskenyt heihin.
Tulee näyttämään, ettei ole mitään jäljellä siitä, mitä kerran tein noissa kansoissa; erityisesti siinä supervallassa. Vien sen heikkouteen; se ei enää ole oleva super, vaan kansojen säälin kohde.
Kuulkaa tämä sanani; kutsun teidät esirukoukseen niiden puolesta, jotka kuuluvat minulle noissa kansoissa, että he pelastuisivat siitä! Kuulkaa tämä huuto. Sydämeni halajaa nähdä niiden, jotka kuuluvat Minulle, olevan kirkkaita ymmärryksessään, suoria tavassa, miten kulkea kaiken tämän keskellä.

Kuulkaa minua! Sillä puhun teille, jotka rakastatte Minua ja jotka ovat tänä aamuna muistaneet Minua; en halua tuomiota, mutta mitä vakavimman ja tuhoisimman kaltainen tuomio tulee noiden kansojen ylle.
Kuulkaa tämä sana Minulta ja noudattakaa kutsuani esirukoukseen!

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY

ViestiKirjoittaja Tyyne_Barry » Ti 24 Touko, 2011 19:39

Tulee näyttämään, ettei ole mitään jäljellä siitä, mitä kerran tein noissa kansoissa; erityisesti siinä supervallassa. Vien sen heikkouteen; se ei enää ole oleva super, vaan kansojen säälin kohde.

Tarkoittaakos tuo amöörikkaa? :shock: :shock: :shock:
Avatar
Tyyne_Barry
 
Viestit: 120
Liittynyt: Ma 13 Heinä, 2009 15:06
Paikkakunta: PK-seutu


Paluu Lainatut kirjoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron