TULE TEKEMÄÄN TYÖSI MINUSSA by David Wilkerson | June 9, 201

Tähän mm. David Wilkersonin yms. hyvät ja rakentavat kirjoitukset!

TULE TEKEMÄÄN TYÖSI MINUSSA by David Wilkerson | June 9, 201

ViestiKirjoittaja pike464 » Pe 10 Kesä, 2011 20:51

TULE TEKEMÄÄN TYÖSI MINUSSA
by David Wilkerson | June 9, 2011


Jos uskovalla on halu pyhään elämään eli hän haluaa antaa kaikkensa Herralle, hänessä asuvan Pyhän Hengen lupaaman siunauksen ja vapauden puutteeseen voi olla vain yksi syy. Se on epäusko. Jeesuskaan ei voinut tehdä ihmeitä siellä, missä puuttui uskoa. Niinpä hänen Henkensä ei voi tehdä mitään elämässämme, jos hellimme epäuskoa sydämessämme.

Jeesuksen seuraajalle on elintärkeää, ettei hän arvioi Jumalan lupauksia menneiden kokemusten perusteella. Jos heittäydymme hänen lupaustensa varaan, uskoen niihin koko olemuksellamme. Jos luotamme hänen antavan meille lisää uskoa, Pyhän Hengen pitävän kiinni omasta sanastaan. Silloin voimme uskoa, että tulokset ovat Jumalan vastuulla. Silloin voimme seisoa tuomiopäivänä tietäen olleemme uskollisia. Emme yksinkertaisesti voi luopua halustamme mennä sisälle hänen lupaamiinsa siunauksiin.

Yhdessä kohtaa elämääni minun täytyi heittää iankaikkinen tulevaisuuteni Jumalan lupauksien varaan. Päätin luottaa hänen sanaansa oman henkeni uhalla. Niinpä haastoin Kaikkivaltiaan Jumalan näin: Herra, aion uskoa sinun antaneen minulle Pyhän Hengen. Uskon, että hän yksin voi vapauttaa minut kaikista kahleistani. Uskon, että hän vakuuttaa minut, johtaa minua ja antaa voiman selviytyä loppuun asti. Uskon, että hän saa minut tottelemaan Sanaasi. Uskon myös, että hän ei koskaan jätä minua eikä anna minun lähteä sinun luotasi pois. En tahdo rajoittaa sydämessäni asuvaa Pyhää Henkeäsi. Minä odotan häntä, huudan häntä avukseni ja luotan häneen, elämässä tai kuolemassa.

Niin hän sanoi minulle: "Ennusta näistä luista ja sano niille: Kuivat luut, kuulkaa Herran sana (Hes.37:4). Meidän tulee tehdä Hesekielin tavoin: rukoilla sanaa Jumalalta. Meidän tulee muistuttaa Pyhää Henkeä Jumalan meille antamista lupauksista. Meidän pitää sanoa hänelle: Pyhä Henki, taivaallinen Isäni lupasi minulle, että hän panee sinut asumaan sydämeeni. Olen valmis ottamaan vastaan tämän lupauksen. Olen käytössäsi ja yhteistyössä kanssasi ja tahdon olla pyhä. Sinä sanoit antavasi minulle halun vaeltaa hänen teitänsä ja totella hänen jokaista sanaansa, En tiedä, miten olet ajatellut suorittaa tämän, mutta olet vannonut valan etkä voi pettää sitä. Tämä kaikki on kirjoitettuna Sanassa, Pyhä Henki. Niin, tule siis ja tee työsi minussa, Luotan koko sydämestäni tähän lupaukseen.
"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti".
Avatar
pike464
 
Viestit: 686
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 2:54
Paikkakunta: YLÖJÄRVI

Paluu Lainatut kirjoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron