JUMALA KUVAA RAKKAUTTAAN OMALLE KANSALLEEN

Tähän mm. David Wilkersonin yms. hyvät ja rakentavat kirjoitukset!

JUMALA KUVAA RAKKAUTTAAN OMALLE KANSALLEEN

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Pe 07 Loka, 2011 15:02


David Wilkerson

Perjantai, lokakuu 7. 2011

JUMALA KUVAA RAKKAUTTAAN OMALLE KANSALLEEN
David Wilkerson

[May 19, 1931 April 27, 2011]


Jumala kuvaa itseään näin: Minä opetin Efraimin kävelemään. - Hän otti heidät käsivarsillensa. - Mutta he eivät ymmärtäneet, että minä heidät paransin(Hoos.11:3).

Alkukielessä tämä jae kuuluu seuraavasti: Minä tulin heidän luokseen, kun heillä oli ahdistus ja hoidin heidät hellästi pahojen paikkojen ohi. Minä pidin heitä käsivarsillani kuin sairaanhoitaja! Hoosea 11:7 sanoo: Minun kansani on taipuvainen luopumaan minusta. Sana taipuvainen tässä merkitsee riippuu luulevaisuudessa, epäilevänä.

Israel ei ollut varma Herran rakkaudesta ja hellyydestä. Siksi Jumala sanoi Hoosealle: Minun kansani epäilee rakkauttani heitä kohtaan. He eivät oikein tunne minua ja ovat epävarmoja rakkaudestani.

Se oli totta! Israel ei voinut uskoa, että Jumala rakasti heitä yhä. He olivat palvelleet epäjumalia, olivat luopuneita ja epäilijöitä. Ilmeisesti he ajattelivat: Jumala ei enää ole mielistynyt meihin. Olemme tehneet syntiä tahallamme. Jumala varmaan tuomitsee meidät. Jumalapa sanoi: Kuinka minä jättäisin sinut, Efraim? Minun sydämeni kääntyy, minun säälini herää(Hoos.11:8).

Kuuntele hänen lohduttavia ja parantavia sanojaan sinulle:

Sillä en minä iankaiken riitele enkä vihastu ainiaaksi; muutoin henki nääntyisi minun kasvojeni edessä, ne sielut, jotka minä tehnyt olen (Jes. 57:16). Herra sanoi heille: Jos et näkisi minussa muuta kuin vihaa, henkesi nääntyisi, koska se olisi liian murskaavaa.

Hänen ahneutensa synnin tähden minä vihastuin; minä löin häntä, kätkin itseni ja olin vihastunut. Mutta hän luopui minusta ja kulki oman sydämensä tietä. Minä olen nähnyt hänen tiensä, mutta minä parannan hänet ja johdatan häntä ja annan jälleen lohdutuksen hänelle ja hänen surevillensa(Jes.57:17- 18). Kuulostaako tämä siltä, kuin Jumala olisi hyljännyt kansansa, kun he hylkäsivät hänet?

Saatat kulkea syvissä vesi juuri nyt. En tarkoita ehdottomasti kiusauksia tai koetuksia. Puhun yli voimien käyvistä tapahtumista, jotka heitetään päällesi. Et ymmärrä niitä. Kaikenlaiset tuulet ja aallot tulvivat yllesi, asiat, joita et ymmärrä. Ne tulevat kotiisi, seurakuntaasi, työpaikallesi, joka puolelta. Jumala tahtoo kantaa sinut kaiken läpi! Hän haluaa palauttaa sinun hengellisen terveytesi. Jospa voisit tällä hetkellä uskoa, että hän rakastaa sinua kaikesta niskoittelustasi huolimatta. Hän pyytää sinua katsomaan häntä omana taivaallisena sairaanhoitajana, sillä se riittää.



Lue tämä opetus netissä: http://www.worldchallenge.org/fi/node/1 ... devo-email

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY

Tämä olisi

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Pe 07 Loka, 2011 19:40

Tarpeellinen sanoma tosi monelle vaikeuksien keskellä kilvoitteleville Herran palvelijoille.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku


Paluu Lainatut kirjoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron