David Wilkerson: PIMEYS EI VOI PYSÄYTTÄÄ VALOA

Tähän mm. David Wilkersonin yms. hyvät ja rakentavat kirjoitukset!

David Wilkerson: PIMEYS EI VOI PYSÄYTTÄÄ VALOA

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Pe 02 Joulu, 2011 18:19


David Wilkerson Today

PERJANTAI, JOULUKUUN 2, 2011


PIMEYS EI VOI PYSÄYTTÄÄ VALOA

by David Wilkerson
[May 19, 1931 April 27, 2011]

Oman julistustyöni alussa puhuin kirkoissa ympäri Amerikkaa varoittaen moraalisesta maanvyörystä. Kerroin ihmisille Iowassa, Oklahomassa ja kaikissa eteläisissä osavaltioissa, kuinka huumeet iskisivät pienimpiin kyläpahasiinkin. Huumeiden tyrkyttäjiä ilmestyisi kouluihin ja jopa leikkikentille. Minä varoitin häpeämättömästä homoseksuaalisuudesta ja alastonkulkueista kaupungeissamme. Profetoin siitä, kuinka alastomuutta ja seksuaalisia akteja esitettäisiin televisiossa suosituimpana katseluaikana.

Monet ihmiset, jotka kuulivat minun saarnaavan näistä asioista, luulivat minun olevan Marsista. Pastorit moittivat minua ja hyvää tarkoittavat uskovat tulivat sanomaan: "Ei voi olla! Jumala ei voi sallia sellaista tapahtuvan Amerikassa." Tänä päivänä useimmat noista ihmisistä ovat isovanhempia. He istuvat televisioidensa edessä katsellen näitä R-luokiteltuja (engl. restricted, suom. = alle 17v sopimaton) elokuvia, joista profetoin. Heidän lastenlapsensa ovat huumeiden ja alkoholin koukuissa. Varoittamani pimeys on nyt tullut.

Voitko kuvitella, kuinka pimeää voi olla kymmenen vuoden päästä tästä hetkestä, pitäisikö Herran vielä odottaa?

Kysyn myös sinulta: Kun näet pimeyden synkkenevän ympärilläsi, uskotko, että se voi voittaa evankeliumin valon? Pelkäätkö, että pimeys vielä murskaa ja sammuttaa sen?

Ei - ei ikinä! Pimeyden ja vihollisen raivon ei pidä ikinä säikyttää Jumalan kansaa. Raamattu sanoo, että Jeesus nousee ja loistaa pimeydessä, vaikka maailma pimeneekin! "Kansa, joka pimeydessä vaeltaa, näkee suuren valkeuden; jotka asuvat kuoleman varjon maassa, niille loistaa valkeus"(Jes.9:2).

Me elämme ajassa, joka on täynnä kuolemaa ja pimeyttä. Jumala sanoo, että noina aikoina hänen valonsa loistaa kaikkein kirkkaimmin: "Minä johdatan sokeat tietä, jota he eivät tunne; polkuja, joita he eivät tunne, minä kuljetan heidät. Minä muutan pimeyden heidän edellään valkeudeksi ja koleikot tasangoksi. Nämä minä teen enkä niitä tekemättä jätä"(Jes. 42:16).

Mikään pimeys ei ikinä pysäytä Jumalan valoa! Joten, käännä katseesi pois pimeydestä, synnistä ja väkivaltaisten ihmisten raivosta ja usko, että Herra ilmestyy omassa kirkkaudessaan, loistaen ylitsevuotavasti!


Lue tämä opetus online: http://www.worldchallenge.org/fi/node/1 ... devo-email

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY

ViestiKirjoittaja jussi83 » Ma 27 Helmi, 2012 19:32


David Wilkerson kirjoitttaa siunaavia ja uskoa vahvistavaa tekstiä
.
Avatar
jussi83
 
Viestit: 21
Liittynyt: La 19 Marras, 2011 23:17
Paikkakunta: Oulu


Paluu Lainatut kirjoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa