MENE KERTOMAAN VELJILLE ! (David Wilkerson)

Tähän mm. David Wilkersonin yms. hyvät ja rakentavat kirjoitukset!

MENE KERTOMAAN VELJILLE ! (David Wilkerson)

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ti 28 Helmi, 2012 16:52


MENE KERTOMAAN VELJILLE by David Wilkerson
[Toukokuu 19. 1931 Huhtikuu 27. 2011]


Helmikuu 28. 2012

Kun Jeesus ilmestyi Maria Magdaleenalle puutarhassa haudan lähellä, tämä luuli häntä puutarhuriksi. Sydämensä surussa hän huudahti: "Herra, jos sinä olet kantanut hänet pois, sano minulle, mihin olet hänet pannut, niin minä otan hänet" (Joh 20:15).

Jeesus sanoi hänelle: Maria! Tämä kääntyi ja sanoi hänelle hebreankielellä: Rabbuuni! se on: opettaja(Joh.20:16). Jeesus tuntee niiden nimet, jotka rakastavat häntä. Hän kutsui Mariaa nimeltä.

Sitten Jeesus sanoi hänelle: Älä minuun koske (Joh 20:17). Jeesus tiesi, ettei Maria päästäisi häntä menemään. Marian sydän itki: Olen menettänyt sinut kerran enkä aio menettää enää.

Mahtoi vaatia paljon rohkeutta Marialta totella Jeesuksen sanoja. Hän näet sanoi Marialle, että hän menisi pois joksikin aikaa ja että Marian tulisi mennä toisten luo ja sano heille, että minä menen ylös, minun Isäni tykö " (Joh 20:17).

Maria palasi nopeasti opetuslasten luokse. He olivat menneet kotiin nähtyään, ettei Jeesus enää ollut haudassa. Nämä yksinkertaiset kalastajat olivat kokoontuneet yhteen ehkä puhdistamaan kalastusvälineitään. He eivät olleet teologeja, mutta heitä oli koulutettu kolme vuotta Mestarin jalkojen juuressa.

Maria se sai ilmestyksen. Miesten piti nyt istua kuuntelemassa naisen kertomusta Jeesuksen kohtaamisesta. Voitko kuvitella tuota tapahtumaa? Mitä hän sanoi? Miltä hän näytti? Maria vastasi yksinkertaisesti: Tiedän vain, että näin hänet. Hän käski minun tulla tänne ja kertoa teille.

Minusta on ihanaa kuulla, kun hurskaat miehet ja naiset sanovat nuo sanat: Olen kuullut hänestä ja minulla on jotakin kerrottavaa! Sydämeni rukous joka kerta puhetta valmistaessani on: Herra, jos et puhu minulle, en aio puhua muille. Maria Magdaleenan tavoin meidän tulisi antaa sydämemme niin Herralle, että hän avaa ajatuksensa ja sanoo: Mene kertomaan veljille.

Lue tämä opetus online: http://www.worldchallenge.org/fi/node/1 ... devo-email


Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY

Paluu Lainatut kirjoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron