JEESUKSEN RUKOUS by David Wilkerson

Tähän mm. David Wilkersonin yms. hyvät ja rakentavat kirjoitukset!

JEESUKSEN RUKOUS by David Wilkerson

ViestiKirjoittaja pike464 » Ti 21 Elo, 2012 11:35

JEESUKSEN RUKOUS
by David Wilkerson | April 18, 2012
[May 19, 1931 April 27, 2011]


Johanneksen evankeliumin 17. luku kertoo yksinomaan Jeesuksen rukouksesta opetuslastensa ja kansansa puolesta, niiden jotka seurasivat häntä ja uskoivat häneen. Jeesus ei kuitenkaan rukoillut ainoastaan seuraajiensa puolesta, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun(Joh 17:20).

Mikä voimallinen totuus! Jeesuksen lause niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun sulkee sisäänsä myös sinut ja minut. Jeesus rukoili meidän puolestamme, kun hän vaelsi täällä ihmisenä. Vuosisatoja sitten jo olimme hänen mielessään. Hän tallensi rukouksensa sanaansa tietäen, että me lukisimme sitä. Hän haluaa meidän tietävän, että hän myös rukoilee meidän edestämme Isää.

Rakas lukija, Tuo Jeesuksen esirukous meidän edestämme ei hävinnyt kuin tuhka tuuleen. Se palaa koko ajan Jumalan alttarilla, ja Jumala on hyväksynyt Poikansa rukouksen meidän jokaisen edestä. Pelastuksemme on tulosta Jeesuksen esirukouksesta. Me olemme hänessä, koska Jumala vastasi hänen rukoukseensa meidän puolestamme.

Mutta tällä on katoamaton pappeus, sen tähden että hän pysyy iankaikkisesti, jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa(Heb 7:24 -25).

Juuri nyt Jeesus rukoilee niiden syntisten puolesta, jotka eivät ole kääntyneet hänen puoleensa. Raamattu sanoo, että hän voi pelastaa täydellisesti, mikä merkitsee hamaan loppuun asti kaikki, jotka tulevat hänen luokseen.

Työni aikana olen nähnyt monien narkomaanien ja alkoholistien pelastuvan kirkkaasti. Joka kerta olen ajatellut: Tällä on varmasti rukoileva äiti tai esirukoileva isoäiti jossakin menneisyydessä. Jumala vastaa nyt noiden pyhien sotureiden rukouksiin.

Nyt näen jopa jotakin vielä parempaa, jotakin paljon voimallisempaa ja tehokkaampaa. Ei vain äiti tai isovanhempi rukoillut näiden puolesta, jotka nyt uskovat. Jeesuskin rukoili heidän puolestaan koko matkan. Minä rukoilen heidän edestänsä myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun (Joh 17: 9, 20).

Jos olet halunnut juosta piiloon Herralta, et kuitenkaan pääse pois hänen rukoustensa ulottuvilta. Isä vastaa Poikansa rukouksiin. Kaikki, jotka yrittävät vastustaa häntä, kovettavat sydämensä Kristuksen rukouksille, joka rukoili heidän edestänsä maan päällä ja rukoilee yhä.
"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti".
Avatar
pike464
 
Viestit: 686
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 2:54
Paikkakunta: YLÖJÄRVI

ViestiKirjoittaja jussi83 » Su 20 Tammi, 2013 23:35

Aamen David Wilkersonin kirjoitukset siunaavat minua.
Avatar
jussi83
 
Viestit: 21
Liittynyt: La 19 Marras, 2011 23:17
Paikkakunta: Oulu


Paluu Lainatut kirjoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron