Usko Jeesukseen on enemmän kuin mielipiteet maan...

Hengelliset laulut, runot ja musiikki ovat suuri siunauksen lähde!

Usko Jeesukseen on enemmän kuin mielipiteet maan...

ViestiKirjoittaja pike464 » To 16 Huhti, 2009 13:20

Luottamuksen Jeesukseen voit asettaa
koko elämäsi Hälle luovuttaa.
Veri Jeesuksen nyt sovituksen tuo
Pyhä Henki sisimmässäs uutta luo.

kerto:) Usko Jeesukseen on enemmän kuin mielipiteet maan ,
Se on enemmän kuin osaamme me ajatellakkaan.
Se on rakkaudella ojennettu käsi Jumalan.
Johon tarttumalla elää uskallan.

Moniin rukouksiin vastauksen sain
moniin vastausta odottelen vain.
Vaihtuu anomukset aina kiitokseen
se totta on kun luottaa Jeesukseen.

Pyhän Hengen voimaa tänään tarvitaan
pyytäessään sitä varmasti myös saan.
Se tarkoitettu myöskin sulle on
Ota vastaan tämä voima maksuton.

"Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.
Miksi annatte rahan siitä, mikä ei ole leipää, ja työnne ansion siitä, mikä ei ravitse? Kuulkaa minua, niin saatte syödä hyvää, ja teidän sielunne virvoittuu lihavuuden ääressä.
Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot".
Jes.55:1 - 3

Kuva
Kuva
"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti".
pike464

Halleluja!

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Su 19 Huhti, 2009 17:48

"Moniin rukouksiin vastauksen sain
moniin vastausta odottelen vain.
Vaihtuu anomukset aina kiitokseen
se on totta kun vain luottaa Jeesukseen."

E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
TurunWeijo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » To 01 Huhti, 2010 13:37

"Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot (Jes.55:3)." Lujat Daavidin armot... Jumalan armo pysyy suurtenkin lankeemusten yläpuolella. Armossaan Jumala antaa meidän nähdä syntimme synniksi ja katua, että Jeesuksen veren kautta saisimme syntimme anteeksi. Hän antaa sydämeemme hädän, josta nousee daavidin rukous: "Jumala, ole minulle armollinen hyvyytesi tähden; pyyhi pois minun syntini suuren laupeutesi tähden. Pese minut puhtaaksi rikoksestani, puhdista minut synnistäni. Sillä minä tunnen rikokseni, ja minun syntini on aina minun edessäni... Älä heitä minua pois kasvojesi edestä, äläkä ota minulta pois Pyhää Henkeäsi (Ps.51:3-5, 13)." Suurin pelkomme lankeemuksen jälkeen onkin, että Jumala ottaisi Henkensä pois; ei enää olisi meitä lähellä. Meidän onnemme on Jumalan läsnäolossa ja tiedämme, että ilman Häntä me emme ole mitään. Jumalan armo on kuitenkin ihmeellinen uudistava voima. Jos jo vanhassa liitossa Jumalan palvelijaansa kohtaan osoittama armo oli nöin suuri, että hän armahti ja antoi anteeksi niille, jotka hylkäsivät väärät tiensä; niin eikö vielä enemmän uudessa liitossa, kun Jumalan Pojan veri on vuodatettu meidän syntiemme tähden! Otetaan ihan jokainen tämä armo täydellisenä vastaan. Meidän puolestamme uhrattu uhri on täydellinen, virheetön, ja siinä uhrissa meidät on täydellisesti puhdistettu.
Aamu-Usva

Paluu Lauluja, runoja, musiikkia