Jaikal kirjoittaa

Kerromme pelastuksen Tien Totuutta etsiville,
jotka tahtovat löytää Jeesuksen!

Jaikal kirjoittaa

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » La 08 Elo, 2009 20:16

Kirjoituslöytö:

> Jumalan lahja
Kirjoittanut: jaikal / 6.8.09 / klo 00:21 Arvokas lahja Jumalalta Sinulle!!!

Oletko joskus haaveillut tosi suuresta veikkausvoitosta? Nyt suuretkin lottovoitot kalpenevat ja painavat päänsä häpeästä alas, sillä;

SINÄ OLET SAANUT MITTAAMATTOMAN ARVOKKAAN LAHJOITUKSEN!!!
Tämä LAHJA tulee Taivaan Jumalalta!

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että HÄN ANTOI AINUTSYNTYISEN POIKANSA, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä (Joh 3:16).

Tämä JUMALAN LAHJA on Jeesus Kristus, Jumalan Poika. Lahja on annettu pelastukseksi ja sen sisältö on todella arvokas.
Jeesus sanoo: Jos sinä tuntisit JUMALAN LAHJAN ja hänet, joka sanoo sinulle: "Anna minulle juotavaa, niin SINÄ PYYTÄISIT HÄNELTÄ ja HÄN ANTAISI sinulle elävää vettä (Joh 4:10).

Joka vuosi jää monia veikkausvoittoja lunastamatta. Lunastamattomat voitot palautetaan veikkausyhtiölle. Sitten nämä lunastamattomat voitot jaetaan niille voittajille, jotka valvovat ja lunastavat voittonsa. Miksi näin käy? Voitto kyllä saatiin, mutta voittaja ei hyötynyt siitä koska hän ei ottanut sitä vastaan. Ehkä hän ei uskonut voittavansa, eikä siksi tarkastanut kuponkia. Ehkä hän oli huolimaton tarkastuksessa eikä huomannut voittaneensa. Tai ehkä kuponki oli kadonnut eikä voittaja saanut koskaan tietää voitostaan niin että olisi voinut lunastaa sen.

Meidän kuponkimme ei katoa, sillä meillä on Jumalan Sana, Raamattu joka ilmoittaa että, ME OLEMME VOITTANEET. Sana ilmoittaa myös mitä olemme voittaneet. Jumalan lahja/voittosi sisältää:

1. Ikuisen elämän (1 Joh 5:11-13).
2. Syntiesi anteeksiantamuksen; Jumala antaa anteeksi (Ef 4:32).
3. Syntiesi anteeksisaamisen; Sinä saat anteeksi (Kol 1:14).
4. Jumalan armon (1 Kor 1:14).
5. Jumalan rakkauden (Room 8:39).
6. Pelastuksen kadotustuomiolta (2 Tim 2:10).
7. Lunastuksen Saatanan vallasta (Kol 1:13-14).
8. Kaiken mitä sinä tarvitset elämääsi ja jumalasuhteeseesi (2 Piet 1:3, Ef 1:3).

Kaikki tämä on Jeesuksessa Kristuksessa ja vain Hänessä. Lahja on jo annettu. Sinun osuutesi on ottaa lahja vastaan. Muuten et koskaan pääse nauttimaan lahjan sisällöstä. Tämän tähden, ota lahja vastaan. Älä siirrä ratkaisuasi tulevaisuuteen. Pyydä Jeesusta Kristusta tulemaan Herraksesi ja Vapahtajaksesi. Silloin tämä suunnattoman arvokas Jumalan lahja ei mene kohdallasi hukkaan (2 Kor 5:18 6:2).

Nyt sinä tiedät voittaneesi todellisen päävoiton. Jumala on sen sinulle ilmoittanut Sanansa kautta. Maallisista voitoista saat nauttia vain vähän aikaa. Tästä voitosta nautit ikuisuuden. Eihän vain sinun voitto jää lunastamatta?

Jumala odottaa että sinä otat vastaan voittosi Kristuksessa.
Lunastusaika alkaa loppumaan.

Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä (Joh 1:12). ja sitä, joka tulee minun luokseni, minä en ikinä heitä ulos (Joh 6:37).

Voit lunastaa voittosi näin: Tee kokosydäminen ratkaisu seurata Jeesusta Kristusta. Tunnusta ja hylkää syntisi. Sano Jumalalle esim näin:

Taivaan Jumala, minä tunnustan että olen kulkenut omaa tietäni ja olen tehnyt syntiä sinua vastaan monella tavalla. Nyt minä tulen sinun luoksesi Poikasi Jeesuksen Kristuksen kautta. Käännyn pois synneistäni. Anna kaikki syntini anteeksi Jeesuksen tähden. Ota minut tällaisena kuin olen. Jeesus Kristus, tule minun elämääni Herrakseni ja Vapahtajakseni.
Kiitos Jeesus että olet nyt antanut kaikki syntini anteeksi ja saan olla Jumalan lapsi. Kiitos Taivaan Jumala että saan nyt omistaa kaiken sen mitä olet lahjoittanut minulle Pojassasi Jeesuksessa Kristuksessa. Johdata minua omanasi niin että olen kerran luonasi ikuisesti. Jeesuksen nimessä. Aamen!

Nyt kun olet ottanut vastaan Jeesuksen, sinä olet Jumalan lapsi (1 Joh 3:1-3). Nyt JUMALA SANOO sinusta että sinä olet vanhurskas ja pyhä (Heb 10:10, Room 3:22-24). Tästä syystä elämäsi tulisi olla jatkossa niin puhdasta ja nuhteetonta kuin mahdollista (1 Piet 1:14-23).

Kuinka hyvin sinä onnistut tässä, ei ratkaise lopullista perille pääsyäsi. Kukaan ihminen ei onnistu elämään niin hyvin, ei edes paras uskova, että hän sen tähden pelastuu. Me olemme pelastetut armosta uskon kautta. Pelastus on JUMALAN LAHJA Jeesukseen uskovalle (Ef 2:8-9).
Lopullisen perille pääsyn ratkaisee se, että pysyt uskossa ja turvaat Jeesukseen (1 Kor 15:1-5,11).

Nyt ei siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka ovat Kristuksessa Jeesuksessa (Room 8:1).

Ota yhteyttä paikkakuntasi uskoviin jotka tunnustavat Jeesuksen Kristuksen Herrakseen ja Jumalakseen.

jaikal <

________
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Paluu Miten tulet uskoon?

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron