Joko on viimeinen kutsu?

Kerromme pelastuksen Tien Totuutta etsiville,
jotka tahtovat löytää Jeesuksen!

Joko on viimeinen kutsu?

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ti 10 Helmi, 2009 10:45

Viimeinen kutsu?

Tämä kirjoitus saattaa hyvinkin olla viimeinen kerta, jolloin saat kuulla armollisen Jumalan kutsun tulla Taivas-tielle?
Lähdön hetkeä ei kukaan tiedä. Jo huomenna saattaa kaikki olla myöhäistä, jopa lopullisesti.
Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehottaa meidän kauttamme.Me (uskoon tulleet) pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa (2 Kor. 5:20).

Mistä Jeesus tahtoo Sinut pelastaa? Raamattu kertoo asian :
Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt. Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan. Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan. Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi. Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen (Joh. Ilm. 20:11-15).
Sinäkin olet kerran oleva viimeisellä tuomiolla vastaamassa, miten nyt suhtaudut Jumalan armokutsuun. Siellä Jumala vahvistaa Sinun oman valintasi.
Jeesus tahtoo pelastaa Sinut kadotuksen ikuiselta tulijärveltä. Miksi? Koska Hän rakastaa Sinua ja on kuollut ristillä syntiesi edestä.

Näin sanoo Raamattu:
Ja Hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niin kuin paimen erottaa lampaat vuohista. Ja Hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle. Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti Sitten Hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään (Matt. 25:32-46).

Sinä voit tänään ottaa vastaan pelastuksen lahjan sen perusteella, että Jeesus kärsi sinulle kuuluvan rangaistuksen Golgatan ristillä. Hän antoi elämänsä, kuoli ruoskittuna ja verta vuotavana Vapahtajana syntiesi edestä. Rangaistus oli Hänen päällänsä, että meillä rauha olisi (Jesaja 53:5).
Kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla (Room.3:23). Ja: Synnin palkka on kuolema (ikuinen ero Jumalasta ja Hänen Taivaastaan), mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme (Room. 6:23).

Ihmisen on pelastuttava tämän elämän aikana. Ajan päätyttyä ei enää koskaan ole mahdollisuutta saada syntejään anteeksi. Ihmisen Pojalla on valta maan päällä antaa syntejä anteeksi (Markus 2:10).

Rukoile tänään näin: > Pyhä Jumala. Anna anteeksi minun suuret syntini ja syvä eroni Sinusta. Tahdon, että Jeesuksen sijaisuhri luetaan minun hyväkseni. Tahdon nyt tulla uskoon ja kertoa ratkaisustani kaikille omaisilleni sekä tuttavilleni. Otan vastaan Jeesuksen kristuksen syntieni sovittajaksi ja Elämäni Herraksi!
Rukoilen siis nyt Herrani ja ylösnousseen Vapahtajani, Jeesuksen Nimessä.
Aamen. <
Rukoile edellinen rukous ääneen ja tosissasi sitä tarkoittaen. Tämän jälkeen Sinulle kuuluu Jumalan lupaus: Jokainen, joka uskoo Häneen, saa synnit anteeksi Hänen kauttansa (Apt. 10:43). Sinä olet armahdettu Jumalan lapsi matkalla Taivaaseen.

Jeesus on Ainoa Pelastaja !

PS. Muistathan, että todellisuus ei muutu, vaikka et uskoisikaan siihen!

-



________________________________________________________
Dimi Sefanja suurensi fonttia, niin käy mukavasti kaikilta lukeminen.
Weijo Lindroos
Jeesuksessa Kristuksessa.
E-mail: weijo.lindroos@pp.inet.fi
+
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

! ! !

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Su 01 Maalis, 2009 21:03

:!:
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Kiitos Herra armostasi kaikesta!

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Su 01 Maalis, 2009 23:27


Voi kuinka yksinkertainen onkaan Totuus! Totuus kaikkinensa.
Ja kuinka yksinkertaista on muuttaa maallinen tiensä Taivaan Tieksi!

Ihminen monimutkaistaa kaikki asiat ja varsinkin Pelastumisen ja vapautumisen synneistä. Mielellään riiputaan siinä vanhassa, vaikka sydän kuinka itkisi. Pelätään, että mitä ne kotonakin sanovat ja ystävät, koulu- tai työtoverit, että leimaavat hurahtaneeksi ja hihhuliksi.

Mutta kun sitten uskaltautuu ottamaan Uskon askeleen ja jättää itsensä Jeesuksen Armon suojiin, niin eipä vaan olekaan enää vaikeata kertoa uskoontulostaan, niin kotona kuin työpaikalla, muuallakin missä kulkeekin. Itse asiassa saattaa joutua toppuuttelemaan itseään, ettei ainakaan samoille ihmisille montaa kertaa uutisena kerro :D

Minulla itselläni oli juuri tällainen sisäinen muuri estämässä aikaisemmin jo tekemästä tätä jokaisen henkilökohtaisessa elämässä suurinta ja tärkeintä päätöstä ja kuitenkin kyseessä on itse asiassa helppo askel - kun ensin ottaa sen ensimmäisen askeleen ajatusmaailmassaan - ottaa se ensimmäinen askel.
Taivasmatkakin alkaa ensimmäisestä askeleesta - kuten kaikki taipaleet.

Siunaten sisaria ja veljiä Jeesuksessa ja Kiittäen ja Ylistäen Isää Kaikkivaltiasta ja Herraa Jeesusta Kristusta! Aamen.
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Avatar
Dimi Sefanja
 
Viestit: 1348
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 21:18
Paikkakunta: TUSBY

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Ma 02 Maalis, 2009 15:35

"Katso, tämän ainoastaan olen löytänyt: että Jumala on tehnyt ihmiset suoriksi, mutta itse he etsivät monia mutkia (Saarn.7:29)."


________________________________________________________
Dimi Sefanja suurensi fonttia, niin käy mukavasti kaikilta lukeminen.
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Ma 28 Syys, 2009 21:57

Nykyään enää harvoin näkee pelastukseen kutsuvia tekstejä: "JEESUS TULEE! OLETKO VALMIS?" Noissa sanoissa on kuitenkin sisällä niin paljon ja varmasti ne joskus joissain tilanteissa saavat uskosta osattomat miettimään asiaa.
Avatar
Aamu-Usva
 
Viestit: 598
Liittynyt: Su 01 Helmi, 2009 22:15
Paikkakunta: Turku


Paluu Miten tulet uskoon?

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron