Armon julistus!

Kerromme pelastuksen Tien Totuutta etsiville,
jotka tahtovat löytää Jeesuksen!

Armon julistus!

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » La 27 Heinä, 2013 16:40

:idea:



ARMON JULISTUS!

Me uskoon tulleet saimme syntimme anteeksi Golgatan ristillä annetun sijaisuhrin kautta! Tulimme uskoon! Tämä on elämämme suurin ilon aihe. Jeesus kuoli, mutta Hän nousi ylös kuolleista!
Nyt kerromme myös sinulle totuuden, että sinäkin voit saada syntisi anteeksi ja päästä Taivaaseen! Miten? - Ottamalla vastaan ylösnousseen Jeesuksen Kristuksen syntiesi sovittajaksi ja elämäsi Herraksi!

Jumala rakastaa sinua! Mutta synti erottaa Hänestä ja johtaa sinut ajalliseen ja ikuiseen turmioon! Älä siis jää syntitilaan!!! Sinua varten on parempaa!
- Jeesuksen veri puhdistaa synnistä! Jumalan rakkaus kutsuu sinua tähän armoon!

Selvitä tänään asiasi Jumalan kanssa! Tee nyt päätös, että otat vastaan sinua rakastavan Vapahtajan, joka kärsi ja kuoli sinun tähtesi!

Tule Jumalan seurakunnan avoimien ovien päivään keskiviikkoisin klo 14.00 18.00.
Sunnuntaisin hengellinen kokous 16.00.
Läntinen Pitkäkatu 33. Turku (Lähellä rautatieasemaa)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ota vastaan Jumalan armo Jeesuksessa!
"Rangaistus oli Hänen päällänsä, että meillä rauha olisi!" Jesaja 53:5.


Kuva

+

Kiinnittelin tänään näitä ARMON JULISTUKSIA muutamiin paikkoihin Turun keskusta-alueella.
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku

Jumala tarjoaa sinulle hyvää!

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » La 27 Heinä, 2013 16:45

Raamattu sanoo:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.
Silloin te huudatte minua avuksenne, tulette ja rukoilette minua, ja minä kuulen teitä.
Te etsitte minua ja löydätte minut, kun te etsitte minua kaikesta sydämestänne." Jer. 29:11-13.



Kuva

Kuva kokouspaikastamme.
Avatar
TurunWeijo
Site Admin
 
Viestit: 2118
Liittynyt: La 31 Tammi, 2009 18:14
Paikkakunta: Turku


Paluu Miten tulet uskoon?

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa