Kotisataman Rukousaiheet 22.07

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Kotisataman Rukousaiheet 22.07

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » To 23 Heinä, 2009 3:52

Rukousaiheet 22.07

"Rakas jumala, tunsin oloni asken puhtaaksi. Auta jotta emme kadota sita tasta talosta. puhdista taalla niista ongelmista jotka mahd tulevat uudelleen... tasta on hyva jatkaa. Tata rukousta saisi rukoilla usein. Kiittaen mikael. Keksi sina ja auta minua mita tehda sen usein rukoilemisen kohdalla voisi tehda. Saat myos auttaa muitakin lahella asuvia jos heilla on samanlaisia ongelmia tai jos heilla vahingossa on ollut vaaria vaikutteita. Anna minulle esim rukous jota voin lukea milla puhdistua tulevaisuudessa."

"Kiitos Taivaan Isälle johdatuksesta ja ja kaikesta tuesta ja kantamisesta. Pyydän uudessa tilanteessani Hänen hyvää huolenpitoa ja Jeesuksen rakkauden syliä, enemmänkin tunnen sitä tarvitsevani. Siunaa tuleva aviomieheni ja jaa armossasi avaruutta ympärillemme, kaikesta ahdistuksesta pääsyä.Pyydän itselleni turvaa ja luottamusta, että Sinä varmasti hoidat meidän asiamme.
Auta saamaan käytännössä hyvät toimivat yhteydet.
Päviän töiden hoitumista ja niiden päivittämistä.
Kiitos Jeesus ja esirukoilijat."

"Pyydän syvältä sydämestäni, että joku jaksaisi rukoilla puolestani. Olen elänyt huonoa elämää ja ollut välinpitämätön, ja tämän vuoksi olen korviani myöten veloissa. Elämä yksinkertaisuudessaan olisi kovin kaunista, mutta taloushuolet kuluttavat ja vievät ilon, enkä osaa riemuita hyvistä asioista. Toivon että jumala johdattaisi eteeni pelastusrenkaan. Toivon myös, että hän vahvistaisi uskoani ja hellästi ohjaisi kohti oikeaa tietä ja paikkaa. Haluan kehittyä henkisesti, ja toivon oman kehityksen tieni olevan täynnä iloa ja rauhaa. Aina olen murehtinut ja voinut pahoin, toivon teidän rukoustenne avulla löytäväni uuden alun ja syntyväni elämään uudestaan. Suurin kaikista on rakkaus, ja enemmän kuin muuta, toivoisin vierelleni sielunkumppanin ja kanssaihmettelijän, jonka kanssa jakaa kaikki ja kehittyä ylöspäin. Rukoukseni ovat itsekkäitä, sillä tiedän läheisissänikin olevan ihmisiä, jotka ansaitsisivat kaiken hyvän. Mutta pyydän rukousta nyt itselleni,jotta saisin uuden alun ja voisin näin palvella läheisimpiäni ja kaikkia, jotka apua tarvivat, säteilemällä jumalan suomaa rakkautta ja myötätuntoa heille. Olen kiitollinen kaikesta hyvästä ja kauniista, joka elämässäni jo on. Kiitos vielä kaikille, jotka muistavat minua eksynyttä rukouksissaan. Kaikkea hyvää ja valoa jokaiselle!"

"
Rakas Jeesus, paranna aivolisäkkeeni kasvaimen jälkitila. mikä tuottaa monia oireita. Paranna myös kipeät nivelet, ettei niitä enää tarvitsisi leikata ja voisin liikkua normaalisti.

Paranna myös sisareni diabetes ja vedä häntä puoleesi, että tulisi uskoon."

"
Rakas Jeesus, paranna ystäväni masennus niin ettei hänen tarvitsisi käyttää lääkkeitä ja voisi nukkua hyvin. Tulkoon rukousvastaus hänelle uskonvahvistukseksi ja Jumalan kunniaksi ."

"Kiitos, että taivaan Isämme, luojamme hyvä tahto saisi aina tapahtua Mikan ja Maaritinkin elämässä terveydessä, jaksamisesa ja ihan kaikessa."

"Pyydän että rukoilette tärkeän ystäväni SannaMaijan puolesta. Hänellä on huono itsetunto ja hän tuhoaa itseään hakeakseen hyväksyntää muilta ihmisiltä. Pyydän että rukoilette hänelle voimaa hyväksyä itsensä sellaisena jollaiseksi Jumala hänet on luonut koska Jumalakin hänet sellaisena hyväksyy. Rukoilkaamme hänelle Jumalan ja muiden ihmisten suosiota.

Kiitos!"

"Ystäväni, keski-ikäinen rouva on menettänyt vanhan rakkaan koiransa tänä kesänä ja on kovin murheissaan. Hän on uskossa, mutta suru koiran elämän loppumisesta on niin suuri, että olen ystävänä huolestunut. Pyydän esirukousta ystäväni puolesta, että hän huomaisi ympärillään olevia hyviäkin asioita (nyt näkee vain synkkiä puolia, kokee olevansa hyvin yksinäinen)."

"Pyydän että rukoilette kanssani että työssäni tekemästä virheestä ei koituisi vahinkoa syyttömälle, asiakkaalleni.Rukoilkaa minulle viisaautta että olisin työssäni ihmisten arvostuksen mittainen ja että Jumalan tahto kulkisi mukanani kaikessa toiminnassani ja että saisin jättää raskaan taakkani hänelle."

"Pyydän esirukousta taloudellisen tilanteemme takia. Rahat ovat koko ajan lopussa ja ruuasta on jo pulaa. Minä ja vaimoni olemme molemmat sairaana tällä hetkellä. Laskuja on kertynyt maksettavaksi yli varojen. Emmme jaksa enää kauaa tälläistä kärsimystä."

"Pyytäisin Teitä muistamaan minua rukouksin, että saisin elämääni uuden vireyden, toivon ja potkua ja viisautta työelämän haasteisiin. Mm. mieheni on mollannut minua ja itsetuntoni on laskenut, mikä monessa mielessä todella paha asia! Huonon rahatilanteeni takia olen myös onneton ja rukoillaan, että saisin tuntuvan voiton ja voisin jättää työpaikkani nuoremmalla, innostuneelle ja osaavammalle ihmiselle. Olen ollut toimistotyössä jo 36 v. ja todella väsynyt mm. työelämään enkä huonon rahatilanteen takia voi pitää edes vuorotteluvapaata. Haaveeni on olla vapaa työelämästä ja tehdä asioita, joilla on iankaikkista arvoa, sillä olen evankelistatyyppi luonteeltani ja minun on helppo lähestyä ihmisiä, mutta työ- ja raha- ym. huolet ovat vieneet minusta ns. mehut viime kuukausina! Olen usein onneton lääkityksistä ja terapiasta huolimata! Koen, että minun olisi aika päästä työelämästä pois. Olen pian 56 v. ja ollut töissä ilman äitiys- tai muita pidempiä lomia. Avioliitto on ollut myös suuri pettymys ja olen ollut avioliitossa jo 34 v. Olemme molemmat uskossa ja mieheni paljon seurakunnan toiminnassa mukana ja siksi en ole voinut häntä jättää, vaikka itse olisin varmaan onnellisempi yksin ja myös itsetuntoni parempi. Meillä on niin erilaiset taustat. Itse sain paljon rakkautta lapsena, mikä on kantanut minua ja hänellä taas ollut kova lapsuus ilman rakkautta! Kaikki vaikuttaa kaikkeen! Rukoillaan, että Herra meitä auttaisi ja jos saisin rahaa, voisin matkustaa lomalle pidemmäksi aikaa mitä mieskin toivoo. Tosin hänkään ei tiedä huonoa rahatilannetta ja häpeän sitä hänenkin edessään, kun hän ehdottaa ulkomaan matkoja jne. Haluaisin olla kuten mieskin haluaa, hyvin omavarainen raha-asioissa enkä mielelläni pyydä häneltä rahaa. Rahakin rauhoittaisi tässä onnettomassa tilanteessa ja toisi mahdollisuuksia antaa sitä hyviin tarkoituksiin Herran työhön ja evankeliumin viemiseksi muihin maihin, mitä joskus tein kun oli siihen varaa ja voitin lotossa aikoinaan 150.000 mk, mutta se raha on jo mennyt. Herra on auttanut minua ennekin mm. näissä raha-asioissa ym. ja siksi rohkenen nytkin pyytää apua niissä asoissa sekä sisäistä eheytymistä, että näkisin itseni Kuninkaan tyttärenä ja elämässä olisi energiaa eikä aika menisi hukkaan!
Lämmin Kiitos Teille rukousavusta! Jumala Teitä kaikkia runsain mitoin Siunatkoon!!!"

"V:lle ja A:lle ihana rakkaustarina, ei eroa, vaan ihana rakkaustarina."

"Rukoiletteko, että perheemme ei sairastuisi sikainfluenssaan. Olen riskiryhmässä ja pelkään lastemme, mieheni, mummomme ja itseni puolesta. Pyydättekö, että Jumala varjelisi meitä ja antaisi pysyä terveinä. Pyydättekö, että osaisin suhtautua tähän järkevästi enkä pelkäisi ja ajattelisi yhtenään tuota sairautta. Pyytäkää yllemme Jeesuksen veren suoja."

"Hei,

minulla on sitkeä jalkapohjan silsa, joka ei ota parantuakseen. Olen käynyt useamman kerran lääkärissä ja käyttänyt useita erilaisia lääkkeitä voiteista tabletteihin: ei apua. Vaiva on todella kiusallinen. Tiedän kuitenkin, että Jumala voi auttaa."

"Pyydän esirukousta avioliittomme ja perheemme puolesta."

"Olen alkoholiongelmasta kärsivä uskova. Olen tuhat kertaa pyytänyt,että vapautuisin ja minusta tulisi Jumalan työtoveri. Ihmissuhteet on mennyt ja elämä muutenkin hajallaan. Auta Jeesus"

Kotisataman rukouspalvelun päivitykset edellisen postituksen jälkeen
--------------------------------------------------------------------
Esirukouspalvelu 22.07
Kiitosaiheet 22.07

esirukoilijat@datauniversum.fi

http://www.kotisatama.net/fi/rukous/

http://p2.foorumi.info/jumalansanaontot ... um.php?f=8

http://p1.foorumi.info/ristinvalossa/viewforum.php?f=9

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/