Kotisataman Rukousaiheet 24.7.

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Kotisataman Rukousaiheet 24.7.

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Pe 24 Heinä, 2009 2:22

Rukousaiheet 24.07

"tyttäreni saa kolmannen lapsensa lokakuussa .jumalani auta että lapsi on terve.anna voimia tyttärelle ja kaikille lasten äideille .tiedämme että tänä aikana lapset joutuvat kärsimään yleisestä vaikeasta tilanteesta. jumala auta sinä.jeesuksen nimessä amen."

"RUKOILKAA TYTTÄRENI PUOLESTA HÄNELLÄ ON PAHA ALLERGIA KÄSISSÄ. TÄLLÄ HETKELLÄ KÄMMENET OVAT KAIKKI AUKI, NE MÄTÄNEE JA NIISSÄ ON KOVA KUTINA. HÄNELLÄ ON 4 PIENTÄ LASTA HOIDETTAVANA, JOISTA KAKSI VAIPPAIKÄISTÄ. HÄN ASUU VIERAALLA PAIKKAKUNNALLA NIIN, ETTÄ EN ÄITINÄ PÄÄSE SINNE AUTTAMAAN KUN ITSE OLEN TYÖSSÄ. HERRA PARANTAIS JA LÄHETTÄS JONKUN IHMISEN SINNE AUTTAMAAN."

"erään nuoren äidin puolesta, jolla on alkoholiongelma, syömishäiriö ja ongelmia huolehtia lapsestaan."

"Perheen sotkuiset vuorovaikutussuhteet"

"Kissamme vakavasti sairas että jotain tapahtuisi ja tämä epävarmuus hellittäisi"

"Puolisoasia."

"terveyttä"

"Rukoilisitteko että T myöntäsi osuutensa riitaan ja pyytäisi anteeksi, nyt minä olen vain paha riitelijä, ja olen kerjännyt anteeksi ja vihdoin saanut, rukoilisitteko ettei mieheni pelkäsi minua ja ajattelisi että olen riitaisa, rukoilisitteko anteeksi antoa ja iloista mieltä"

"Lapsi on sijoitettuna äidin sairaalajakson takia, rukoilisitteko että äiti tervehtyisi ja potilas asiamies saisi aikaan sen, että lapsi palaa heti äidin luokse kotiin, ettei lapsi kerkeä vieraantua äidistä."

"V:lle ja A:lle ihana rakkaustarina"

"Kirkasta totuus ja avaa silmät, kosketa Herra ihmisiä, joita kohtasin."

"Minulla on monia sairauksia, joiden takia olen työkyvytön. Minulla on Aspergerin syndrooma, toistuva masennus, persoonallisuushäiriö ja sen lisäksi myös vakavia oppimis-ja hahmottamisvaikeuksia, mororisten taitojen kömpelyyttä joka aiheuttaa minulla hitautta ja keskittymisongelmia ja muutenkin minun on vaikea tehdä töitä. en kykene työhön enkä jaksa esim 8 tuntia päivässä keskittyä työntekoon. Lisäksi minulla on taipumus siihen kun tulee rintaan märkäpesäkkeitä joita pitä poistella kirurgisin toimenpitein ja sekin rajoittaa elämääni ja pitää käydä sairaalalla ja verikokeissa jne usein. Olen nyt kuntouttavassa työtoiminnassa ja siellä on pohdittu sitä, että otetaan lääkäriin yhteyttä ja lääkäri päättää, että haetaanko kuntoutustukea tai eläkettä. Rukoilkaa sen puolesta, että jos on Herran tahto, pääsisin jo eläkkeelle tai ainakin kuntoutustuelle. Rukoilkaa sen lääkärin puolesta jolle viedään raporttia minun työnteostani ja ongelmistani. Rukoilkaa hänelle viisautta ja ymmärrystä tehdä oikea, Herran tahdon mukainen ratkaisu mun eläkeasioissani. Jeesuksen nimessä pyydän tätä, tapahtukoon Herran tahto. Kiitos kun muistatte rukouksin tätä asiaa!"

"Jumalan siunausta, varjelusta ja johdatusta 13-vuotiaalle kummipojalle Jeesuksen nimessä."

"pyydän että herra auttaisi,perheeni tarvitsee jumalan apua ,kaikki asiat ovat aivan sekaisin ,työ asiat ,taloudelliset asiat ,on huolta kaikesta.elämme jatkuvan kiireen ja tressin keskellä,että jumala auttaisi että saisimme onnellisen ja tasapainoisen elämän,saisimme olla iloisia ja elää ruhallista kotielämää.siunaa herra myös lastemme elämä ettei tarvitse huolehtia heistä.tasapainoisuutta ja järjestystä meidän sekvaan elämään joka on henkisesti rasittavaa.auta miestäni hänen mielentilassaan että saisi olla terve etteikä masentuisi ,ja saisi olla raitis,kiitos herralle jeesukselle kiitos jumalalle että kuulet rukoukset aamen"

"Pyydän parantavaa rukousta onnettomuudessa loukkaantuneen Eevan ja hänen omaishoitaja miehensä puolesta.Rakas,Pyhä, taivaan Isä,Jeesuksen Kristuksen nimessä tule Pyhä Henki. Auta Herra heitä ja myöskin meitä avautumaan sydämeltään ottamaan vastaan usko. ja auta rukouspyynnön lähettänyttä ja rukoilijoita tekemään omaa palvelustyötään, että olisit meissä ja voisit toimia meidän kauttamme.Anna meille viisautta ja rakkautta.Ole meille syntisille armollinen.Aamen."

"pyydän esirukousta mieheni puolesta,jolla on pahoja juomaputkia säännöllisin väliajoin,se tuhoaa suhteemme ja pelkään et hän kuolee tähän juomiseen.kiitos."

"Rukoilkaa, ettei sikainfluenssa olisi Suomessa kovin pahana ja ettei tämän enempää siihen sairastuttaisi. Kiitos"

"HERRA JEESUS KRISTUS NASARETILAINEN ole meille armollinen ja käännä kasvosi kokkolan syntisten ihmisten puoleen ja auta ja puhdista meidät synneistämme rikoksistamme jotka ovat

jatkuvasti kasvojesi edessä .ISÄ POIKASI JEESUKSEN NIMESSÄ."

"HERRA JEESUS näet minut tässä ja sydämeni tilan ,olen tehnyt sinua vastaan syntiä ja antanut lihalle vallan välistä,haluan sisäinen ihmisen puolesta mieleläni olla kuulianen sanallesi mutta jäsenissäni näen toisen lain . ja se surettaa kun lihassa ei ole mitn hyvää.JEESUS tarvitsen sinun apuasi auta erottautumaan enemmän jotta pyhityselämä saisi syventyä ja sinun rauhasi saisi sen mukana lisääntyä,jotta voisin olla astia jalossa käytössä myöskin, JEESUS vain sinun nimesi kunniaksi!!! ole minulle syntiselle armollinen."

"hei, minulla on hankalaa. seurustelen ei uskovan pojan kanssa ja olen väsynyt siihen syntiseen elämään jota elämme. ennen se ei haitannut mutta nykyisin oloni on aina vain kauheempi, itken ja tunnen oloni mitättömäksi. haluan olla Jumalan oma lapsi, mutta en uskalla jättää poikaa. minulla on kauhean paha olla :( en ole kertonut kenellekkään sitä kuinka hankala minun on seurustella hänen kanssaan. hän ei luota minuun yhtään ja syyllistää aina. rukoilen että hän voisi tulla uskoon. tämä saattaa kuulostaa mitättömältä, mutta on niin hankala olla.. kiitos jos rukoilet puolestani/puolestamme. siunausta."

"Rukoilkaa lasteni perheiden puolesta, sillä nuorilla tuntuu olevan monta ahdistavaa umpisolmua. Rukoilkaa tukea heidän perheillensä, alkoholi vaikuttaa moneen ongelmaan, myös tämä kiireinen elämän rytmi, vahvat odotukset työelämässä. Rukoilkaa heille työympäristöön uskovaista ja auttavaista ihmistä, ettei työpaikalla järjestetä tilaisuuksia missä yövytään ja tarjotaan alkoholia, sillä kiusaukset ovat heikolle ihmisille lähes mahdottomia.
Rukoilkaa minulle äitinä voimaa, välini poikaani ovat tulehtuneet. Rukoilkaa minua antamaan anteeksi ja ymmärtämään, että olen itsekin heikko. Rukoilkaa minua selviytymään vakavasta sairaudestani ja saisin voimia kerätyksi päästäkseni uuteen leikkaukseen.
Kaikkein tärkein on rakkaus, rukoilkaa, että perheet pysyisivät koossa ja rakkaus säilyisi heillä, pikkuinen nuorin lapsenlapseni nukkuisi yönsä ja oppisi rauhoittumaan päivisin ja pärjäisi jonkun muunkin kanssa kun äitinsä.
Rukouspyyntöni on pitkä, mutta heikko oloni kaipaa vahvistusta ja omat voimani eivät riitä, silti olen niin kiitollinen teille, olen usein saanut vastauksen rukouspyyntööni. Jumala siunatkoon teitä ja meitä kaikkia."

"Toivon todella suurta esirukousta ystäväni Jukan puolesta, tämä 29v nuorimies on huumeiden, viinan ja muiden päihteiden koukussa jälleen. Rukoilen että Jeesus pelastaa ja vapauttaa hänet kokonaan.

JEESUS AUTA!!!

Amen!"

"
Olen musertunut ja pelkään.lapseni eroaa,me riitelimme,itse tein sovintoa,mutta hän pitää vihaa,ja syyttää minua monista asioista.JEESUS,AUTA LASTANI JA HÄNEN LAPSIAAN.OVAT ALLE VIISIVUOTIAITA.KÄRSIVÄT ,KAIKKI ON NIIN RUMAA,"

"Pyydän valoa siihen, minkä kanssa elän. Pyydän, että Herra näyttäisi totuuden. Olen voimieni äärirajoilla, tarvitsen valoa ylhäältä, Hän tietää kyllä mistä on kysymys."

"Kiitos Jeesus, että vapautit eilen yöllä (21-22.7.) vaimon valheen ja pimeyden hengen ikeestä.

Jumala tuomme eteesi nyt vaimon silmät, jotka tuntuivat kipeytyvän eilen ennen kuin pimeyden henki lähti. Tuomme eteesi myös vaimon kilpirauhasen liikatoiminnan.

Tuomme eteesi myös sen, että perheen mies tuntuu, ettei osaa ilmaista aina itseään ja tuntuu puhuvan puolitotuuksia. Siksi tuntuu, että vihollinen saa sijaa silloin tällöin. Joka tapauksessa voit vapauttaa hänet siitä siihen, mihin olet alun perin hänet luonut, niin että hän osaisi puhua koko totuuksia ja osaisi ilmaista itseään, niin että muutkin ymmärtävät sen, mitä hän kertoo.

Sinä Herra tiedät onko näille vaimon ja miehen asioille, jotka toimme edellä eteesi jokin demoninen juoni tai demoni takana. Jos ei ole demonia, niin paranna ja eheytä meidät näistä asioista Jeesuksen Kristuksen nimessä. Tapahtukoon Herra tahtosi. Aamen."

"olemme olleet naimisissa kymmenen vuotta mutta emme ole olleet häämatkalla. viiteen vuoteen en ole pitänyt lomaa lastenhoidosta kun on vaikea saada pitemmäksi ajaksi lastenhoitajaa. auta nyt herra meitä että saisimme lastenhoitajan ja pääsisimme vaikka viikonlopuksi johonkin jossa voimme hetken hengähtää ja levätä ja anna ylimääräistä taloudellista apua että pääsemme lähtemään. herra tarvitsemmem lepoa kiitos että kuulet ja autat.amen."

"Haluan, että muistatte rukouksin kahta tuttua yli 50v ikäistä naista. Toinen heistä sairastaa syöpää ja joutuu käymään rankoissa syöpähoidoissa joka päivä. Ja toinen on nyt pahoilla mielin kun monet vaikeat asiat elämässä koettelee. Pyydän, että muistatte heitä rukouksin. Kumpikin heistä on uskovia ihmisiä. Rukoilkaa heille voimia."

"että herra saisi puuttua meidän elämäämme ,joka puolelta tulee vaivaa,olemme joutumassa työttömäksi mieheni kans,herra auttaisi että asiat järjestyisivät.että saisimme pitää työmme.mieheni puolesta että hän saisi voimaa jauskoa.taloudellisten asioden puolesta että kaikki järjestyisi.lastemme puolesta,ja että me saisimme rauhallisen ja tasapainoisen elämän,että meidän kodissa saisi olla ilo ja rauha,huolet ja pelko ja ahdistus pois"

"Minulla todettiin yli 8 kuukautta sitten pään mangnettikuvauksessa aivoverisuonen pullistuma. Piti päästä hätätapauuksena KYS:iin 2 viikon sisällä, mutta eipä niin käynytkään. 12.2 kuitenkin KYS:llä tehtiin varjoainekuvaus, haluttiin näin varmistaa verisuonenpullistuma tarkemmalla kuvauksella kuin mangeettikuvaus oli. Kyllä aivoissani on iso pullistuma, ja neurokirurgit
olivat sitä mieltä, että leikkaus on ehdottomasti tehtävä.Lupasivat huhtikuun alkuun pääsyn leikkaukseen, turhaa odotusta, nyt vasta maanantaina tuli tieto, että minulle on varattu leikkausaika KYS:n neurokirurgiselle vuodeosastolle 28.7., vihdoin viimein tuli kauan odotettu aika, ja vaikka sitä odotinkin, niin nyt kun se lopulta tuli, sen myötä tuli mieletön pelko, leikkaus jännittää ihan kamalasti,kun olen kuullut eräältä henkilöltä että nukuttamatta poraavat reiän päähän, ja että hiukset leikkavat pois. Kai se on välttämätötä, muuta nyt on tullut sellainen mieli että peruisinko koko leikkaukseen menon, vaikka siinä on sitten suurempi riski, että hoitamatta verisuoni katkeaa hetkenä minä hyvänsä.Tämäkin on sukurasite, kahdelta äitini puoleiselta serkultani ennätti katketa verisuoni päähän, ja toiselta meni kaikki liikunta-, toiminta ja puhekyky, ja muisti, mutta hän on toipumassa vähitellen siitä, toinen serkku ei ole palautunut entiselleen, hänelle jäi pysyviä vaurioita. Rukoiletteko että pelko väistyy! Sillä haluan kuitenkin uskoa, että Jeesus on mukanani leikkauksessa, Hän Korkeimpana ja Pätevimpänä Ylilääkärinä, ohjaamassa neurokirurgin käsiä!!!!!
Krooninen niska-hartia päänsärky vaivannut jo vuosikausia,taukoamaton ,sietämätön, armoton kipu, pään ympärillä kuin leveä kiristävä vanne, näkökenttä hämärtää, kasvot tikkuilee, huimausta ym. 7 kuukautta sitten jalkani kipeytyivät niin pahasti etten pysty kävelemään, istuminen ja seisominenkin tuottaa tuskaa,viiltävä särky on lonkasta alaspäin molemmissa jaloissa yötä päivää. Johtuuko vaiva jäykästä niskastani, johon en ole saanut lääkäriltä apua toistuvista yrityksistä huolimatta. Jeesus kosketa parantavalla kädelläsi niska- ja hartialihaksia ja todella kipeitä jalkojani!!! Säännöllinen harrastukseni, pitkät kävelylenkit päivittäin ei nyt onnistu,, tuli suuri puutos elämääni. Jeesus vahvista jalkalihakseni , paranna tulehdukset, rasitusvammat,kulumat, lihasrepeytymät tai revähtymät!! Jeesus Sinä tiedät vammojeni syyn , kosketa parantavasti!!!! Mahani ei toimi, kun en voi liikkua. On ilmaantunut myös sydän vaivoja, pienessäkin rasituksessa hengästyn ja rinnasta pistää, hengenahdistusta jopa lepotilassa. Sydänfilmissä näkyi sydänlihaksen laajentuma. Jeesus autathan!!!!
Yöhikoilu tuskaisen piinaava jokaöinen riesa,unet jää
olemattomiin yltäpäältä hiestä läpimärkänä,Jeesus paranna,helpota
oloani!!!!! Uskonliekkini sammunut;Jeesus tule elämäni Herraksi,valtaa
sydämeni,uudista ja virvoita palavalla tulellasi!!!!!Siskoni
sairastaa,Jeesus Sinä näet ja tiedät kaiken;rintasyöpä(pelko
etäispesäkkeistä),maksassa isoja kystia; harvinainen nopesti etenevä maksasairaus,johon ei tiedetä hoitokeinoa, keliakia,laktoosi-intoteleranssi,allergiaa ym.,Jeesus
paranna!!!!Jeesus,pelasta rakkaat läheiseni,kulje sydämeltä sydämelle,anna
uskonlahja, ja on myös sairauksia sisaruksieni lapsilla, vakaviakin, Jeesus laske parantavat kätesi jokaisen ylle!Veljeni kärsii alkoholin kirouksesta, katkaise veljeni alkoholin kahleet, auta siteistä vapaaksi!!!
Äitini puolesta, hänellä ilman tutkimatta todettiin altheimerin tauti 2-3 vuotta sitten, oli aluksi usein sairaalahoidossa harhaäänien takia, kuuli karmeita "käskyhuutoja", ja totteli niitä. Ainoastaan tämän perusteella annettiin ebixalääkitys, ja muitakin rauhoittavia lääkkeitä, joita käytänyt n.3 vuotta. Lääkitys muutti äitiä,niin ettei hän ole enää oma itsensä, on niin tokkurainen ja kuin muissa maailmoissa, siis omassa maailmassaan, johon ei pääse sisälle, ei paljon puhu, vastaa yksitavuisesti, jos jotain kysyy, tai ei edes ymmärrä mistä puhutaan. On kovin levoton, säikky, ahdistus näkyy kasvoilta.
Nyt hän hätäilee minun puolesta, on huomattavasti paljon levottomampi nyt, vaikken ole kertonut aivoverisuonenpullistumasta, vain pelkistä tutkimuksista päänsärkyni takia.Ymmärtää että on vakavasta asiasta kysymys. Ehkä hän ottaa asian niin raskaasti, koska joudun sairaalaan, enkä ole käymässä hänen luonaan iltaisin. 3 päivää KYS:llä ollessani jo näytti sen, miten huolissaan ja levoton hän on. Saatika sitten,kun joudun leikkauksen takia pitemmäksi aikaa sairaalahoitoon.
Ädillä on myös sietämätön, repivä, taukoamaton selkäsärky, mitkään lääkkeet ei auta kipuun.Ei sa nukutuksi, vaikka hänellä on nukahtamislääkkeet olleet jo pari vuotta. Ilman niitä ei unta ollenkaan, on koukussa niihin. Ja nyt selkäsärky vie vimeisetkin unet. Jeesus helpota tuskaa!! Hänellä todettiin myös korkea verenpaine pari kuukautta sitten, vasta sai siihen miedon lääkityksen, mutta verenpaine pysyy siitä huolimatta korkealla. Jeesus Sinulta huudan apua, auta , kosketa äitiä parantavalla voimallasi! Ja ohjaa lääkäreitä, että osavat määrätä oikean lääkityksen! Kiitos Jeesus, Sinulta vain voi tulla apu kaikkiin sairauksiin ja kärsimyksiin!!
Jeesus auta äitiä,anna taivaallinen lepo ja rauha äidin sydämmeen, kosketa rakastavasti, voit myös koskettaa parantavasti, kiitos Jeesus mitä teet!!!
Kävin optikolla helmikuun lopulla näöntarkatuksessa, oikeassa silmässäni on näkö huomattavasti heikentynyt, optikko huolestui, määräsi minut silmälääkärille, että hän tutkisi, tarkastaisi näköni. Optikko oli sitä mieltä, että jos olisin nyt hankkinut uudet linssit, näköni olisi jäänyt huonommaksi oikessa silmässä siitä huolimatta. Sain moniteho silmälasit n.neljä vuotta sitten, menin uusinta tarkastukseen, kun huomasin jo kauan aikaa sitten, etten näe näillä enää hyvin. Kuulin muulta taholta vasta näöntarkastukse jälkeen, että näköni heikentyminen oikeassa silmässäni mahdollisesti johtuu verisuonenpullistumasta aivoissani, pullistuma on vasemmaalla puolella, mutta kipu( oikea silmäni on kipeä) ja kaikki muu kuulema heijastuu juuri toiselle puolelle. En osaannut yhdistää vaivaani pullistumaan, mutta ilmoitin siitä jälikikäteen optikolle, ja hänkin oli sitä mieltä ettei minun kannata hankkia silmälasia ennenkuin pullistumaleikkaus on tehty. Eli minun ei varmaan kannata hankkia ennen leikkausta,sillä saisin väärän tehoiset linssit, ja leikkauksen jälkeen en ehkä näkisi niillä enää kunnolla.
Olen huolissani silmistäni, enkä tiedä miten toimia? Jeesukselta huudan apua tähänkin silmävaivaani!!!
Jeesus, näet myös yksinäisyyteni, etsin ja kaipaan elämänkumppania, ohjaa ja johdata oikean ihmissuhteen löytymisessä, Sinä Jeesus voit auttaa tässäkin asiassa, kiitos siitä!!"

"RUKOILKAA POIKANI PUOLESTA, ETTÄ HÄN PÄÄSISI POIS SIITÄ PSYKOOSISTA. JA HÄN PÄÄSI TEVEENÄ POIS MIELENTERVEYS OSASTOLTA. MEIDÄ LUO."

"rukouspyyntö ahdistavaaan tilanteeseeni olen kokenut ihmisuhteessa suurta pettymästä ja ahdstusta toivoisin tähän muutosta ja voisin unohtaa tämän asian ja jatkaa eteenpäin nyt tilanne ahdistaa ja masentaa toivottavasti pääsen tästäyli enkä katkeroidu jeesus rakas ole mukana tässä..."

Kotisataman rukouspalvelun päivitykset edellisen postituksen jälkeen
--------------------------------------------------------------------
Esirukouspalvelu 24.07
Kiitosaiheet 24.07

esirukoilijat@datauniversum.fi

http://www.kotisatama.net/fi/rukous/

http://p2.foorumi.info/jumalansanaontot ... um.php?f=8

http://p1.foorumi.info/ristinvalossa/viewforum.php?f=9
Viimeksi muokannut Dimi Sefanja päivämäärä Ma 08 Maalis, 2010 20:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » Ma 08 Maalis, 2010 20:00

"Älä ole minusta kaukana, sillä ahdistus on läsnä, eikä auttajaa ole (Ps.22:12)."
Aamu-Usva

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.