Kotisataman Rukousaiheet 29.07

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Kotisataman Rukousaiheet 29.07

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ke 29 Heinä, 2009 14:47

Rukousaiheet 29.07

"Hyvä Jeesus auta lastani löytämään itsensä ja anna hänelle terveyttä. Rukoilkaamme hänen puolesta. m"

"Rakas Isä auta omaistani hänen ongelmissaan. Ota hänet hoitaaksesi. Paranna haavat. Anna uskoa huomiseen. Auta Isä häntä. Armahda häntä."

"lasteni jalomani puolestajeesuustietäätarpeeni"

"MInulla on kovia kroonisia kipuja,minä en jaksa olla.En voi kävellä,en istua,en voi tehdä mitään.
Auta rakas taivaan Isä,kosketa Jeesus Pyhän Henkesi kautta.Minä en jaksa enää."

"Pyydän esirukousta kipeän olkapääni ja monenlaisten perheongelmien vuoksi.Rukoilkaa, että jaksaisin!"

"Pyydän esirukousta kipeän olkapääni ja monenlaisten perheongelmien vuoksi.Rukoilkaa, että jaksaisin!"

"Taivaan Isämme, luojamme runsasta siunausta ja johdatusta juutalaisille, Israelin ja Suomen kansalle, niille pelastuksen armolla, jotka eivät vielä ole pelastuneet."

"pyydän rukousta puolestani. Olen taloudellisesti ahtaalla, yksinäinen ja masentunutkin. Voimat loppu. Tilannettani auttaisi jos pystyisin menemään takaisin seurakuntaan, olen ollut ylivuoden poissa. menin kotiseurakunnassani ihan säpäleiksi kaiken helvetillä pelottelun ym. kanssa. Kaipaan kuitenkin uskovien yhteyttä ja rukoustukea. en vain tiedä mistä lähtisin etsimään, mihin uskaltaisin mennä."

"Auta tässä asiassa, joka jatkuvasti huolettaa minua"

"Pyydän esirukousta perheen puolesta, jossa on kaksi alaikäistä lasta ja perheen vanhemmilla on oma suhde kriisissä. Vanhemmilla on myös paljon ongelmia. Perhe on joitakin vuosia sitten ollut uskossa ja elämä on ollut toisen näköistä. Nyt hengelliset asiat ovat jääneet taka-alalle ja epätoivo on tullut tilalle."

"Pyydän esirukousta perheeni kahden nuorimman lapsen puolesta. He ovat 8- ja 10-vuotiaat. Olen vaikeuksissa heidän kanssaan monessa eri tilanteessa, vaikka kuinka yrittäisin panostaa heihin ja olla heidän kanssaan.

Ongelmia on sekä koulussa että vapaa-ajalla.Tarvitsen viisautta ja rakkautta, että jaksan. Pyydän, että Jeesus auttaisi myös poikia."

"Hei! Pyydän rukousta itselleni, koska juuri nyt minulla on haastava vaihe elämässäni. Olen juuri saanut kirjani valmiiksi ja jännitän, miten se otetaan vastaan. Kirjani nimi on Kadonneet kirjeet. Se kertoo mm. saatanan yrityksestä vallata sielu, psykiatrisesta hoidosta ym. tabuja rikkovista aiheista. Kirjan "punainen lanka" on usko Jumalaan. Pelkään, etteivät ihmiset ymmärrä tositarinaani ja lyttäävät sen ja sen mukana myös minut. Sydäntäni puristaa ahdistus, vaikka olen jo itse rukoillut moneen kertaan Jeesukselta helpotusta. Tunnen niin monia ihmisiä, jotka ovat epäileviä ja epäuskoisia kaikkeen "järjenvastaiseen", että pelkoni ei ole aivan aiheeton. Kirjoitin kirjani kuitenkin ehdottoman varmana siitä, että näin ollen voisin ehkä auttaa jotakin ihmistä hänen vaikealla tiellään. Kiitos etukäteen esirukouksesta!
Terveisin Elisabeth"

"Pyydän;rukoilkaa mieheni puolesta,hänellä on ahdistushäiriö ja on taas vaikeana.
Hän (Keijo) pyytää myös Viisautta Herralta ja antakoon Herra soimaamatta.Keijo ei ole antanut elämäänsä Jeesukselle,Kiitos Herralle että se on mahdollista.
Kantakaa pieni matka kanssani tätä taakkaa ja Herra teitäkin siunatkoon!"

"En kestä tätä työ tahtia ja sitä painostusta mitä pomoilta ja asiakkailta tulee. On kivaa kun saa hoitaa ihmisiä mutta liika on liikaa. Apua!! Tarvitsen jostain rahaa ja elämän. Olen oikeasti niin mitta täynnä.Ymmärrystä miksi minä en saa parempaa?? Viisautta!"

"Vajaa kymmenen kuukautta sitten otettiin uskovasta kodista äkillisesti huostaan silloin 4 ja 6v. sisarukset.Lapset vietiin poliisi saattueessa keskellä päivää eskarista ja päiväkodista vanhempien tietämättä, syyksi oli keksitty mm. joukkoitsemurha.Lapset ovat kasvaneet turvallisessa ja rakastavassa hyvässä kodissa. Lapsia ei ole päästetty käymään sen jälkeen kotona ja vanhempien tapaamisetkin hyvin rajotettuja viranomaisen taholta. Lapset ovat 340 km päässä kotoa. Jumala on nostanut suuren määrän esirukoilijoita kautta Suomen. Rukoillaan nyt kaikki yhdessä että lapset pääsisivät pian kotiin ja voisivat aloittaa koulun kotipaikkakunnalla tutussa ympäristössä ja vanhemmat voisivat antaa anteeksi kaikille väärintekijöille koko sydämestään."

"Jumala parantaa haavani.Sydämeeni tulisi rauha ja Jumalan rakkaus.Pääsisin katkeruudesta ja kostonhalusta.Antaisin anteeksi itselleni ja muille.Nukkusin hyvin.Tekisin työni hyvin.Kohtelisin kaikkia ihmisiä hyvin.Minua kohdellaan kaikkialla hyvin.Olisin tasapainoinen ja rauhallinen.En puhuisi pahaa kenestäkään.Elämääni tulisi rakkautta ja ystävyyttä.Sydämessäni olisi Jumalan iloa.En osallistuisi mihinkään riitoihin.Alkaisin harrastaa asioita jotka tuottavat minulle iloa.Osaisin pitää puoleni ja rajojani ei rikota.Jumala antaisi uuden elämän."

"Auttakaa rukouksin että selviän näistä veloista. Perheeni on mulle rakas en halua niiden kärsivän.Jumala auta"

"Eräälle ihmiselle jonka tunnen, syntyi 19.7.2009 pieni vauva. Rukoilkaa vauvan puolesta ja myös vauvan äidin puolesta. Rukoilkaa, että vauvan hoito sujuu hyvin ja että ei tule mitään isompia ongelmia. Rukoilkaa lapsen äidille rakkautta lasta kohtaan. Rukoilkaa, että tuo vauva saa hyvän alun elämälleen."

"Olen vakavasti sairas. Minun hoidossani on mukana eräs hyvin ilkeä ja pahansuopa ihminen. Pyydän esirukousta hänen puolestaan, että hän tulisi uskoon ja alkaisi suhtautua minuun hyväntahtoisesti. Pyydän myös toisaalta, että pääsisin tästä hoitosuhteesta eroon, koska kyseinen henkilö tuottaa minulle suurta mielipahaa, kärsimystä ja vahinkoa. Rakas Jeesus, kosketa tätä ihmistä ja siunaa häntä. Herra sinä näet tämän tilanteen, auta minua."

"Olen vakavasti sairas. Minun hoidossani on mukana eräs hyvin ilkeä ja pahansuopa ihminen. Pyydän esirukousta hänen puolestaan, että hän tulisi uskoon ja alkaisi suhtautua minuun hyväntahtoisesti. Pyydän myös toisaalta, että pääsisin tästä hoitosuhteesta eroon, koska kyseinen henkilö tuottaa minulle suurta mielipahaa, kärsimystä ja vahinkoa. Rakas Jeesus, kosketa tätä ihmistä ja siunaa häntä. Herra sinä näet tämän tilanteen, auta minua."

"On niin monia asioita, jotka murehdituttavat mieltäni. Taivaan Isä ota koko paketti, kaikki asiani hoidettavaksesi. Olen niin väsynyt omaiseni syytöksiin, rahahuoliin, terveydellisiin huoliin. Isä auta minua. Anna meille rauha sydämeen, armahda meitä. Haluaisin nauttia lapsenlapsestani ihan rauhassa ilman, että omaiseni on syyttämässä minua, että olen muka kasvattanut "narsistin". Isä luulen, että tämä omaiseni on itse sellainen. Hänen asiansa ovat aivan sekaisin alkoholia, mielenterveys järkkynyt, syyllistämiset milloin mistäkin, putkareissut ym. ym. ym. Isä anna meille rauhallinen perhe-elämä. Isä auta myös sairasta omaistani. Minä en jaksa enää."

"Pyytäisin rukoilemaan erään kaupungin ja sen päättäjien puolesta, että siinä kaupungissa tehdään viisaita päätöksiä. Ja ennenkaikkea että kaupungin vähäosaiset, esim lapset ja nuoret, vammaiset, vanhukset, mielenterveyskuntoutujat, pitkäaikaistyöttömät ja vajaakuntoiset sekä pienituloiset eläkeläiset otetaan huomioon ja heille annetaan hyvä ja riittävä tuki ja apu ja heistä pidetään huolta eikä heitä jätetä heitteille. Rukoilkaa erään sosiaalijohtajan puolesta, että hän osaa tehdä oikeita ja viisaita päätöksiä. Rukoilkaa siunausta tuon kaupungin ylle ja että Herra suojelee ja varjelee. Sivuilla http://www.corgipupunen.blogspot.com on erään tuon kaupungin asukkaan kotisivu jossa on monenlaista asiaa ja myös esirukouspyyntöjä eri asioita. Tutustukaa blogiin ja rukoilkaa sielläkin esitettyjen rukouspyyntöjen puolesta. Rukoilkaa myös koko Suomen kansan puolesta ja kaikkien päättäjien puolesta, kaikkien kansanedustajien puolesta, kuntien ja kaupunkien valtuutettujen puolesta, kaupunkien johtajien puolesta, poliisien puolesta, sairaaloitten ja terveyskeskusten henkilökunnan puolesta ja sen puolesta, että Herran tahto saa tapahtua, mikä se sitten onkaan."

"Pyydän esirukousta perheemme puolesta. Paljon tuskaa ja murhetta, tulevaisuus näyttää synkältä. On liikaa erimielisyyksiä, välirikkoja, rakkaudettomuutta, taloudellisia ongelmia ja sairauksia. Tämä laiva on uppoamassa, kunpa Jumala antaisi ihmeiden tapahtua."

"pyydän rukousta että Herra antaisi läpimurron työssä ja saisi voittaa sieluja.Herra vahvista ja poista painolasti päältäni.Kiitos Jeesus"

"Herra avaa minun sydämeni. MIksi olen kylmä ja kova. En ole itkenyt vuosikausiin, tunnen vain suurta välipitämättömyyttä elämääni kohtaan"

Kotisataman rukouspalvelun päivitykset edellisen postituksen jälkeen
--------------------------------------------------------------------
Esirukouspalvelu 29.07
Kiitosaiheet 29.07

esirukoilijat@datauniversum.fi

http://www.kotisatama.net/fi/rukous/

http://p2.foorumi.info/jumalansanaontot ... um.php?f=8

http://p1.foorumi.info/ristinvalossa/viewforum.php?f=9
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/