Kotisataman Rukousaiheet 30.07

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Kotisataman Rukousaiheet 30.07

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » To 30 Heinä, 2009 9:38

Rukousaiheet 30.07

"Herra kiitos että saan turvata Sinuun aina ja kaikessa! Herra olen niin pettynyt Mattiin. mikään ei ole sitä miltä se aluksi näytti. Herra kaikki on hajonnut ja tyhjiin rauennut avioliitossamme. Olen yksin ja mun on niin paha olla. Kiitos Jeesus että olet mun kanssa kiitos! Anna voimaa jaksaa eteenpäin. Anna sinun rauhasi ja leposi. Siunaa Herra raha-asiat. Hoida Jeesus Matti ja anna hänellerakkauden lahja."

"Pyytäisin rukoilemaan erään vammaisen henkilön puolesta. Hän on aika yksinäinen ja eristäytyy omiin oloihinsa. Kavereita hänellä on, mutta ei läheistä ystävää. Silti hän kaipaa jotakin läheistä ihmistä joka huolehtii ja välittää, tukee häntä. Mutta tuntuu, että kenelläkään ei oikein ole aikaa hänelle. Kyseessä on nuori ihminen. Rukoilkaa tuon vammaisen puolesta, että joku edes ottaisi oma-aloitteisesti yhteyttä ja olisi tukena ja että se joku olisi kenties joku niistä tälle vammaiselle mieluisista henkilöistä, joille hän paljon kirjoittelee. Muistakaa rukouksin! Muistakaa rukouksin myös erästä henkilöä jolle tämä vammainen puhuu paljon Jumalasta ja Jeesuksesta. Rukoilkaa viisautta ja ymmärrystä hänelle ja kärsivällisyyttä ja rakkautta vammaisen kohtaamiseen."

"Tee ihme, anna kaiken mennä hyvin ilman katastrofeja."

"Itseni puolesta, elämässäni on nyt vaikeampi hetki ja alkoholi on ollut osa sitä. Haluan lopettaa ja päästä takaisin Isän luokse! Jeesus auta minua! Ota pois pelot ja ahdistus."

"Rukoiletteko kohta 17-vuotiaan tyttäreni puolesta.Hänen on paha olla!Hän luulee ettei hänestä välitetä.Koko meidän perheen puolesta, että Jumala auttaisi,yhdistäisi perheemme ja hoitaisi jokaista lasta ja meitä vanhempia.Vetäisi rakkaudellaan lähelleen jokaisen!"

"Esirukouspyyntö vaikeasti loukkaantuneen miehen puolesta. Herra paranna ja pelasta. Pelasta myös hänen omaisensa."

"Olen pitkällisen ja vaikean avoeroni jälkeen ollut aivan hukassa. Suoraan sanottuna olen hypännyt kukasta kukkaan ja mm. sukupuolitaudinkin saanut. Viinanjuonti ja muut paheet ovat kulkeneet mukana. Tämän lisäksi minulla on pari terveysongelmaa, jotka saavat itseni pelokkaaksi..

Elän tällä hetkellä täysin ilman tarkoitusta ja olen aika sekaisin ajoittain ja itsetuhon partaalla. Nyt olen löytänyt naisen, josta oikeasti välitän hurjasti, mutta vastakaiku on hieman vaikeasti tulkittavissa..

Pyytäisinkin, että rukoilisitte puolestani, jotta löytäisin elämän tarkoituksen ja sielunrauhan, ja toivon että Taivaan Isä siunaisi kenties minun ja rakkauteni kohteen suhteen ja antaisi siitä enemmän vastauksia...

Jumalan siunausta Teille kaikille jotka jaksatte tätä työtä tehdä..Iso kiitos

T:nimim. hukassa"

"Herra, auta meidän perhettä!"

"Herra, auta meidän perhettä!"

"Rakas Taivaan Isämme auta , että saamme raha asiamme kuntoon ja vapauta minut tupakasta!"

"Pyydän saada tietää Pyhän Hengen avaamana tietyn hakilökohtaisen asian, jonka koen nykyisellään tietämättömyydessäni/epävarmuudessani minua vaivaavan jatkuvasti. Kiitos."

"Ohjaa lapseni elämä eräässä asiassa, jossa en itse tiedä mitä neuvoa."

"Pyydän esirukousta läheiseni puolesta, jota kohdellaan erittäin väärin ja samalla koko perhettä. Koko totuuden esille tulemista tai muuten henkilöiden vapautumista. Tilanne ollut pitkään raskas."

"OLEN JUURI ÄSKEN RUKOILLUT TUSKAISESTI PELASTUSTA JA UUDESTISYNTYMISTÄ OMALLE KOHDALLENI!! PYYDÄN TEITÄ RUKOILEMAAN, ETTÄ JUMALAN PELASTAISI JA VASTAISI MINULLE VIIMEINKIN!
RUKOILKAA KANSSANI, ETTÄ KAIKKI SYNTI JA SAIRAUS VÄISTYISI ELÄMÄSTÄNI JA ETTÄ JUMALA ANTAISI ELÄMÄNSÄ JA RAKKAUTENSA SYDÄMEENI. KIITOS!!"

"Pyydän esirukousta pienen sikiön puolesta, ja koko perheemme puolesta. Pyydän rukouksia myös uuden työni puolesta. Kävin pari päivää sitten työhaastattelussa ja toivoisin saavani työn. Se toisi perheellemme kaivattua tulevaisuuden turvaa. Mieheni opsikelee ja minulla on vain osa-aikainen työ. Arki lapsen kanssa pelottaa näillä tuloilla, koska rahat eivät tahdo riittää nytkään."

"Pyydän esirukousta nuorukaisen puolesta, että saisi täsmähoitoa, johdatusta ja ovia auki vain oikeaan suuntaan. Saamaan sellaisia ystäviä, jotka tukevat oikeaan.
Ystävien perhekuntalaisten puolesta, että saisivat jokainen täsmäapua ja korvikkeista vapautumista.
Lapsilleni perheineen eheää elämää ja vahvistumista kaikessa hyvässä. Ymmärrystä toimia oikein arjessa ja juhlassa.
Tulevien tapahtumien puolesta, Herra siunaa kaikessa.
Itselleni oikeaa tapaa kohdata ystävät ja voimia uskollisuudessa palvella Herraa.
Kiitos ja siunausta."

"Vahvista Herra Jeesus näissä taisteluissa ystävän kodin puolesta, ehdoitta rakentuakseen Pyhän Hengen voiman vaikutuksissa ja johdatuksessa rakentuakseen uskossa saamaan voiman, vaikutuksen ja lohdutuksen, puvun Jumalalta,johon pukeutua ettei häpeä näkysisi ja silmävoidetta voidellakseen silmänsä nähdäkseen ja velttoudesta pois puhdistuakseen Jeesuksen pelastuksen lähteillä. Rikastumaan Jeesuksessa. Varjele vääristä ihmissuhteista, lopeta pian sellaiset veltostuttavat asioimiset. Kiitos Jeesus."

"Rukoilen syntieni anteeksi antamista ja armahdusta.Ahdistaa ja masentaa pyydän rukousta ihmissuhde asioihini sekä taloudellisiin vaikeuksiini.
Anna rohkeutta ja viisautta muuttaa asioita mitä voin ja niille mitä en voi anna rauhaasi
koskee erityisesti erästä rakasta ihmistä auta näkemään asiat totuudenmukaisesti ja pyydän tälle surulle armahdusta.."

"Poikamme perheeseen odotetaan syntyväksi toista lasta aivan minä päivänä hyvänsä. Jeesus, ole läsnä kaikessa. Siunaa tämä tuleva vauva omaan valtakuntaasi jo ennen syntymää. Varjele synnytys ja pelasta koko perhekunta. Miniämme on biologi ja ateisti. Johdata asuntosuunnitelmissa."

"muistakaa veljiäni heitä on 4 yksi heistä käyttää lääkkeet ja viina on muutenkin kaikille hankala et jumala vapauttaa hänet kaikesta ja veren suojaa hänen perheensä ympärille kaikilta alueilta hän ei ei ommassa itsessään kaikkea mitä tekeekin rukoillaan oikein jeesuksen nimessä ja veressä hänelle vapautta sukurasitteista ja katkeruutesta hänen nimensä on taito"

"Pyydän esirukousta puolison puolesta. Hän on alkoholisti ja tänään 29.7. klo 17 alkaa hoitojakso, johon menemistä hän vielä empii.
Jumalan armoa ja voimaa hänelle, että hän voi mennä hoitoon ja aloittaa eheytymisen."

Kotisataman rukouspalvelun päivitykset edellisen postituksen jälkeen
--------------------------------------------------------------------
Esirukouspalvelu 30.07
Kiitosaiheet 30.07

esirukoilijat@datauniversum.fi

http://www.kotisatama.net/fi/rukous/

ESIRUKOUS- JA KIITOSPALSTAT MYÖS YHTEISÖISSÄMME

http://p2.foorumi.info/jumalansanaontot ... um.php?f=8

http://p1.foorumi.info/ristinvalossa/viewforum.php?f=9
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24