Rukousaiheet 20.10

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 20.10

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ti 20 Loka, 2009 20:31

Rukousaiheet 20.10

"Kiitos, että taivaan Isämme, luojamme hyvä tahto saisi aina tapahtua kaikkien ihmisten elämässä ja kaikkien rukousten ja rukousvastausten suhteen."

"Pyytäisin rukousta tulevaan oikeudenkäyntiin jossa puidaan minun oikeutta olla isä lapselleni, jos häviän joudun luopumaan oikeuksista lapseeni ja tätä en kestä."

"minä joka kiellän zeusta sotimasta ja kivittämstä
ja muuta väärytä tekemäst'ä"

"Tarvitsen rukous apua,on pajon asiota jotka painaa ,poikani tarvitsee pikaisesti jumalan johdatusta että huono seura ei saisi tuhota häntä,että jumla johdattaisi hänen elämänsä.samoin myös tyttäreni perhe tarvitsee herra armoa ja apua.itse taistelememme moninaisissa vaikeuksissa ,olemme joutunee työttömäksi ,kun työpaikallamme ollut rahan hoitaja käytti palkka rahamme omiin tarpeisiin ja teki petoksen joka koskee eniten meihin joille ei ole enään millä palkkaa maksaa,rukoilkaa että jumla paljastaa kaiken hänen tekemänsä vilpin ettei hän enää voisi saada madollisuutta pettää toisia yksinkertaisia ja hyvään uskovia ihmisiä,ja että selviytyisimme taloudellisista vaikeuksista"

"Pyydän rukousta töitten saamiseksi ja tämä yksin olo vailla elämänkumppania, vaimoa, kuinka kaipaankaan naista rinnalleni. Niin kuin Jumala on tarkoittanut miehen ja naisen yhteen. Jumala auta Jeesuksen Kristuksen nimessä, ole minulle syntiselle armollinen. Siunausta teille rukoilijoille ja kiitos kun olette olemassa!"

"Rakas Jumala rukoilen että osaan olla ystävä suuremmalla tasolla"

"Siunaa työni ja anna voimia..Suojaa miestäni ja perheemme nuoria."

"Rakas Jumala rukoilen että furmulakuski tulee terveeksi ja että hän ei kuollut näin kolarin"

"Rakas Jumala rukoilen anna ihmisille oikeata elämää"

"Pyydän rukoilemaan opiskelijan puolesta, jolla pitkäaikainen masennus, epätoivo, itsemurha-ajatuksia eikä sopivia lääkkeita ole löytynyt. Pyydän hänelle aviopuolisoa.
Itselleni pyydän vapautusta vaikeista addiktioista ja miehelleni vapautusta masennuksesta. Pyydän taloudellista apua Herralta."

"Rakas Jumala rukoilen että pystyn vitsailemaan ystävieni kanssa."

"Rakas Jumala kiitän avuistasi. Miten on muitten rukousten laita? Joskus vaikuttaa siltä että ne vain odottavat jotakin hyvää tilaisuutta ennenkuin laitat ne käytäntöön. Olisiko minulla jokin ongelma jos hyväksyt ne nyt? Ja se sairaudet helpoiksi ei tarkoita että sairauksia :)"

"muutamme toiselle paikkakunalle, asumme nyt erillään, tauloudellisiin ongelmiin apua, saisimme juuri sopivan asunnon tarpeeksi ajoissa (tammikuuhun mennessä) koulu/työasiat. Löytyisi hengellinen koti. Väliemme puolesta että ne säilyvät ja raukkaetemme pysyy. Jeesus eheutä ja paranna kaikesta tapahtuneesta ..."

"Rukoilkaa tyttäreni puolesta, että hänen tunnelukkonsa aukeaisi ja hän saisi tuntea Jumalan suuren rakkauden ja hyväksymisen yksinäisyydessään"

"Rakas Jumala rukoilen että Jeesus on terve."

"Minulla on nyt kova hätä Pertin puolesta!
Rukoillan että Taivaan Isä ja Jeesus yhdessä auttaa Perttiä ja laittaa sen suntin toimimaan!
Hän on niin kovin kovin väsynyt että on huoli että sitä aivopainetta on liikaa ja suntti ei toimi kunnolla.
Rukoillan että alkaisi toimimaan ja Pertti paranisi.

kiittää ja rukoilee vaimonsa"

"Rakas Jumala rukoilen äidilleni puhdasta sielua ja ruumista. Rukoilen myös että hänellä ei ole ongelmia Jeesuksen kanssa"

"Nuori perhe tarvitsee kipeästi ja pikaisesti asunnon. On kiire. Rukoillaan, että Isä vastaisi pian. Pitkään on jo rukoiltu."

"Rakas Jumala auta melissaa kuulemattani"

"
Rakas Isä, anna kaikki syntini anteeksi ja paranna minun sairaudet."

"Vastoinkäymisiä on ollut elämässäni ihan riittämiin.
Rakastan nykyistä kumppaniani kovasti ja olemme jutelleet kihlauksesta ja avioliitosta. Odotan kovasti sormusta, vaikka olemmekin sitoutuneet jo yhteen. Pyydän esirukousta, että valintani on oikea ja saisin jälleen olla aviossa. Olen vanhanaikainen keski-ikäinen nainen ja tuntisin elämäni enemmän turvalliseksi avioliitossa."

"olen kirjoittanut elokuvan käsikirjoituksen, rukoilisitteko että siitä tehtäisiin elokuva"

" KIITOS ELÄMÄN HERRA ETTÄ SINÄ VOIT JA TAHDOT LASTENI ELÄMÄN OJENTAA TAIVAALLISELLE TIELLE"

"Pyydän rukousta että kun liikun voisin missä tahansa puhua Jeesuksesta rohkeasti sekä siunaa Herra se materiaali jota jaan ihmisille .Anna Herra tiedon sanoja kun rukoilen ihmisten puolesta .Kiitos Jeesus ettei kylvö ole turhaa vaan saan nähdä ihmisten pelastuvan.amen"

"Rukoilkaa että saisi uskovan miehen ja että yksinäisyys ja ahdistus loppuisivat. Rukoilkaa että vuosi sitten tapaamani ihminen ottaisi yhteyttä ja että voisimme sopia asiat, jotka ovat jääneet vaivaamaan minua."

"Pyydän esirukousta koska kärsimme vaimoni kanssa lapsettomuudesta. Olemme toivoneet omaa lasta jo vuosia. Olen myös ollut viime aikoina masentunut ja väsynyt. Herra ravitse ja tee ihme."

"Siunaa lasteni elämä, koulu, ystävät ja urheilu tässä vaikeassa murrosiän myrskyssä. Siunaa ja varjele, ole läsnä maailman merillä."

"Pyydän esirukousta mieheni ja perheeni puolesta, riitaisuus ja huonotuulisuus on pesiytynyt mieheni elämään, hän ei kunnioita ketään ja tekee elämäni tieten tahtoen mahdottomaksi. En haluaisi erota, on lapsia, ja tiedän että kyse on siitä että hän voi itse huonosti... Rukoilen apua meille kaikille ja uskon esirukoukseen,
pyydän rukousketjujen apua ettei perheeni kariutuisi."

"Kiitos, että saisin kasvaa taivaan Isämme, luojamme ja Hänen ainosyntyisen Poikansa tuntemisessa ja ihmisten tuntemisessa luojamme hyvän tahdon mukaan."

"Tänään olen epätoivoinen ja epäuskoinen, en jaksa enää... Rukoilettehan puolestani ja puolestamme, rukoilkaa meidän perheelle ja avioliitolle ihmettä. Rukoilkaa, että mieheni suhde loppuisi, että sen olisi pakko loppua. Rukoilkaa uskoontulemista, uskoa, toivoa, rakkautta, eheytymistä - lapsille ehjää kotia,meille avioliittojen eheytymistä, uutta rakastumista. Voimia..."

"olen kirjoittanut elokuvan käsikirjoituksen, rukoilisitteko että se filmattaisiin"

"auttaka rukoiksin, että saan Eijalle velkani maksettua. Hän on alkanut vainota minua siitä ja olen nähnyt painajaisia aiasta ja valvon yöt."

"haen opiskelupaikkaa tammikuulle, auttakaa, että saan sen ja rukoilkaa Herraa avuksi."

"Vanhuksen varpaan parantumisen puolesta pyydän esirukousta, ihmettä tapahtumaan! Kiitos ja siunausta."

"Huomaa Jeesus minun pyyntöni, armahda minua tilanteessani! Anna riittävästi esirukoilijoita taistelussa, jossa haluat ilmestyä voimallisesti ja voitollisesti. Kiitos."

"Että nuoreni (15 ja 13v) löytäisivät srk-yhteyden ja läheisiä' uskovia ystäviä. Rohkeutta uskossaan.13v tarvitsisi hyvän harrastuksen ja innostuksen säilyttämisen liikuntaan. Hän ahkeroi kovasti läksyjen kanssa,että osaisi essee tyyppisiin kokeisiin vastata myös. Herra auta ainekirjoituksessa."

"Rukousaihe, että saisin sielunvihollisesta voiton Jeesuksen nimessä ja veressä. Saisin rauhan rakentaa omaa elämää ja saada oma rakastava ja uskollinen aviopuoliso, joka on suojamuurina ulospäin Jeesuksen nimessä.
Kiitos Jeesus ihmeistäsi ilman määrää. Tule osakseni ja voimallasi todistamaan Sanasi todeksi armossa. Kiitos."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.