Rukousaiheet 29.10

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 29.10

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » To 29 Loka, 2009 14:32

Rukousaiheet 29.10

"Ystävän kivuliaan nivelrikon ja vakavan masennuksen vuoksi"

"Jeesus armahda minua, että voisin löytää uudestaan Sinut. Ohjaa minut tuhoon vievältä tieltä takaisin Sinun tiellesi. Jeesus pelasta, Jeesus, älä jätä Minua!"

"Minulla on oppivaikeuksia, sekä keskittymisvaikeuksia ja pyytäisin tähän jumalan parantavaa apua. Pyytäisin myös rauhaa ja tasapainoa, sekä jumalan syvempää tuntemista!"

"Pyydän johdatusta musiikin opiskeluuni.
Varjelusta puolisolle ahdistavissa tilanteissa suvun painostuksessa."

"Minulla ja puolisollani on oppimisvaikeuksia, jotka ovat aivorakenteesta johtuvia, voisiko jumala parantaa niitä alueita, joissa häiriöt vaikuttavat. Tarvitsemme myös syvempää jumalan tuntemista elämässämme, sekä Jeesuksen rakkauden ymmärtämistä mennessämme kohti jumalan määräämää satamaa. Käymme myös tanssikurssia, jossa minulla on suuria vaikeuksia oppia pysymään rytmissä, voisiko jumala parantaa itsetuntoani ja ymmärrystäni tämän asian tiimoilta. Ovathan nämä tietenkin aika suuria pyyntöjä, mutta jumalalle kaikki on mahdollista, sillä hän on voiteluaan jo käyttänyt puolisoni ja minun elämässäni, josta kiitämme suuresti herraa. Pyytäisin myös kaikkialle maailmaan suurempaa jumalan ja Jeesuksen rakkauden tuntemista, sekä myös evankeliumin leviämistä sinne, mistä siitä ei vielä tiedetä. Jeesuksen rakkaus tavoittaisi myös ne ihmiset, jotka eivät vielä tunne jumalan suurta pyhyyttä ollenkaan, sekä poikansa Jeesuksen Kristuksen suurta armoa aamen!"

"Pyydän rukousta siskoni vastasyntyneen vauvan puolesta,vauva syntyi eieln ja silä on nestettä keuhkoissa..tila on huonontunut..pyydän että jumala auttaisi tätä vauvaa ja antaisi siskolleni voimia!
Kiitos!"

"Jeesus rakas auta saamaan auto kyyti 120 kilometrin päähän, auta asunto ja koulu/työ asioissa! Jeesus auta!!!
Auta saamaan luotettava ja hyvä kyyti ja auta että viikko menisi kauniisti ja hyvin. Rakas Jeesus Siunaa Nupaa, ja auta että hän näkee minut ystävänä eikä himoitse minua, niinkuin on tehnyt, kihlttuni paras ystävä. Jeesus auta ja ilmesty voimakkaasti tässäkin asiassa! Siunaa kaikkia jotka selkään puukottavat."

"Pyydän rukoilemaan avioliittoni puolesta: miehelleni ja minulle keskinäistä rakkautta ja rakastumista. Uskollisuutta ja luottamusta. Että pystymme sydämestämme antamaan toisillemme anteeksi ja että liittomme vahvistuisi. Pyydän Jumalan käden kosketusta meille molemmille, siunausta koko perheellemme."

"että lapseni jaksaisi eteenpäin.
että selviäisin tästä lastani koskevasta kriisistä. että jaksaisin tämän päivän."

"HÄTÄHUUTO Herralle avioliittomme puolesta! Olemme uskova aviopari, n. 18 v. naimisissa. Jos ei Herra avioliittoamme rakenna, turhaa vaivaa näemme! Herra, auta! Herra, armahda! Herra, kosketa, paranna ja uudista liittomme! Kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi!"

"Rakas Jumala auta minua rukoilemaan rauhan aikana. Kun rauhan aika on täällä."

"Rakas Jumala Paranna meidät valheista"

"Rakas Jumala auta vielä äitiäni. Ole hänelle armelias. Pyydän, ei, Rukoilen apuasi."

"Pyytäisin esirukousta, tuttavani ja hänen lastensa puolesta. Tällä uskovalla on omia huolia jo aivan riitävästi, mutta suurimmat huolet, tulevat lastensa ongelmista. Että Herra antaisi rauhan ja uskon varmuutta tälle naiselle ja että Herra vetäisi puoleensa hänen lapsiaan, tuntemaan Jeesuksen. Sekä esirukousta erään Sirpan puolesta, joka myös oppisi tuntemaan Jeesuksen Kristuksen. Kiitos Taivaan Isälle sekä kaikille esirukoilijoille."

"Rakas Jumala tee ikuisuus"

"Rakas Jumala Rukoilen että minulla ei ole sairautta. Rukoilen yksityisyyttä."

"Rakas Jumala Pelasta Hänet"

"Rakas Jumala Rukoilen tavallista tylsää elämää"

"Pyydän puolestani esirukousta, että pärjään työssä huomena torstaina ja perjantaina. Palkka määräytyy tuloksen mukaan.

Pyydän esirukousta myös kahden lapseni puolesta, että molemmille järjestyisi töitä ja tuloja. Samalla pyydän esirukousta, että molemmat lapseni saavat Jumalalta tahdon ja voiman olla tupakoimatta. Myös poikani raittiuden puolesta."

"Toivon pojalleni Sampalle hyviä ystäviä ja kavereita ja että väärinkäsitykset kiusaamisista selviävät. Toivon ettei Sampasta tehtäisi syntipukkia vaan vanhemmat ymmärtäisivät että heidänkin lapsensa voivat kertoa valkoisia valheita pelastaakseen oman nahkansa. Kyllä yksinhuoltajankin lapset voivat olla fiksuja ja hyväkäytöksisiä."

"Kiitos, että taivaan Isämme, luojamme hyvä tahto saisi tapahtua parantumisessa, johdatuksessa ja ihan kaikessa elämässäni aina! Kiitos kaikista parantumisrukousvastauksista ja kaikista rukousvastauksista, mitä olen saanut. Taivaan Isämme tietää!"

"Juuri syntyneen poikalapsen tulehdusarvot korkealla. Rukoilkaa Jeesuksen Golgatan verihaavain kautta parantumista. Herralle on AIVAN KAIKKI MAHDOLLISTA !!!"

"Taivaan Isä kuuletko kun huudan sinua apuun mieltäni askarruttavassa asiassa. En halua olla mustasukkainen mutta olen kuitenkin ja haluaisin kasvaa tässä asiassa niin että ymmärtäisin mieheni ystävätteren tarkoitusperäisyyden kun pitää yhteyttä mieheeni kun miehelläni on ogelmia omassakin elämässä. Kiitos HERRA kiitos."

"Pyydän esirukousta ihmissuhdeasioissani, että Herra johdattaisi kaiken niinkuin on hänen tahtonsa. Pyydän myös voimaa kestää vaikka asiat eivät menisi niinkuin itse olen suunnitellut."

"Tarvitsisin töitä"

"Läheiseni alkoholismiin, hän juo useamman kerran viikossa itsensä lähes umpitunneliin, hänellä ei ilmeisesti ole elämässään haastetta, ja tärkeimmäksi on tullut ryyppääminen ja se tunne ilmeisesti, vapauttaa arjen murheista. Rukouspyyntöni on, että hän löytäisi ilon muusta kuin alkoholista."

"Rakas Jumala voita vastustajani"

"Pyydän esirukousta poikamme Mikon puolesta. Hän on toistamiseen sairaslomalla masennusken ja työuupumuksen takia. Pyydän rukoilemaan, että han paranisi ja saisi kokea elämäniloa ja innostusta. Pyydän rukoilemaan hänen rinnalleen rakastavaa ja turvallista ihmistä. Pyydän rukousta myös meidän läheisten jaksamisen puolesta."

"Poikamme puolesta, jatkuvat itsemurhaviestit, ei aarvosta itseään. Herra auta pian omaiset emme jaksa enää"

"Pyytäisin esirukousta, että Jumala vapauttaisi minut masennuksesta ja murehtimisesta, mikä vie paljon voimia! Rukoillaan potkua työelämään ja viisautta työssä ym. Haaveeni on, että saisin sellaisen rahavoiton, että voisin jättää palkkatyön ja jäädä kotirouvaksi! Olen väärällä alalla ja niin mielelläni tekisin tehtäviä, joilla iankaikkisuusarvoa! Kuiva toimistotyö on väsyttänyt minut, vaikka olen töissä 5 t/pv, mutta työtä on paljon ja vastuuta!!! Kaikki on kiinni rahasta! Muutenkin haluaisin mm. voittaa edes sen verran rahaa, että voisin tehdä matkan, mikä piristäisi mieltä ja viedä mm. raamattuja Viroon tai muualle kuten olen tehnyt, kun on varaa! Miehenikin toivoisi, että pääsisin jonkun ystävän kanssa matkalle ja se tekisi hyvää myös parisuhteelle, mutta minulla ei ole rahaa matkaan ja olen jo muutenkin velkaa miehelleni, mitä lyhennän kuukausittain! Hän on tarkka rahoistaan joten rukoillaan, että Herra minua auttaisi ja voisin maksaa velkani myös hänelle! Muutenkin rukoi
llaan, että avioliitto uudistuisi! Välistä tuntuu, että mieluiten olisin leskirouva 35 monessa mielessä raskaan avioliittovuoden jälkeen!!! Olisin toki jo nuorena eronnut, mutta mies toimii seurakunnan monissa tehtävissä ja on pidetty ja mm. se on pitänyt minut tässä ns. kuolleessa liitossa ja yksin Jumala tietää, miten onneton monesti olen kun ajattelen elämääni!!! Ja pitkää rankkaa kokoaikatyötä monen toimiston ainoana vaä kkinaisena konttoristina! Tarvitsen kipeästi Herran apua monessakin mielessä, että jaksan näissä kuvioissa!!! Lämmin Kiitos Teille rakkaat Esirukoilijat! Jumala Teitä kaikkia Siunatkoon runsain mitoin, mitä te sydämessänne toivotte! Kiitos Jumalalle tästä mahdollisuudesta saada rukoustukea ja apua ja nyt tuntuu siltä, etten jaksa edes rukoilla asioitteni puolesta! Olen niin väsynyt elämään ja kaikkeen ja toivon muutosta edes joihinkin asioihin, että elämään tulisi jonkinlainen tasapaino! Keskustelut, lääkkeet ym. auttavat jonkin verran, mutta silti tarvi
tsen kipeästi rukousapua! Olen sosiaalinen luonne ja minun on helppo avautua luotetulle ystävälle ja olen niin tehnytkin! Kumpa osaisi jättää kuormani Ristin juurelle!!! Rukoillaan enemmän uskoa ja luottamusta Jumalan apuun ja voimaan! Hänelle ei ole mikään mahdotonta!!!
Mutta se pitäisi mennä minulla sydämeen eikä vain "päähän", kuten monesti siltä tuntuu!Vielä kerran Kiitos Teille!!! Teette arvokasta työtä!"

"Ensi viikolla kolmas päivä pääsykokeet ja toivon niin että pääsisin niistä läpi. Taloudellinen tilanteemme aina vain heikkenee,anna voimia ja viisautta ja apua tähän talous ahdinkoon,tämä on sietämätöntä."

"Pyydän esirukousta elämäni ja asioideni tähden että saisin elää siunauksessa armossa ja varjeluksessa ja että saisin viisautta ja voimaa kiitän teitä kun muistatte rukouksessa"

"Hätäinen rukouspyyntö raha-asioiden ja kyydin järjestymiseen, viikonlopun puolesta erikista rukousta ja pariskunnan tapaamiseen rakkuatta ja iloa ja paljon ideoita, Jeesus tietää. Pois kaikki pahat ajatukset. Apua viikon asioihin ja asuntohakemiseen. Apua kyydin saamiseen sinne ja pois ..."

"Rakas Jumala pelasta Jeesus. Mikä muuten se homma oikein on että minä saisin tappaa historiallisen henkilön? Ei kiva."

"Rakas Jumala Rukoilen että minä teen oikeat valinnat"

"Rukoilkaa kaikkien tämän taanuman uhrien puolesta että jumala kuulisi heidän rukoukset ja ahdistukset ja auttaisi heitä hädässä ja ahdistuksessa. Samoin rukoilkaa kaikkien hädässäolevien ja ahdistuksessa olevien puolesta."

"Rakas Jumala Rukoilen että en saa sikainfluenssaa"

"Rukouspyyntö, että hahmotushäiriö parantuisi. Vaikea hahmottaa ihmisiä ja paikkoja."

"Rakas Jumala suojele Tasavallan Presidenttiä sikainfluenssalta."

"YLIPAINO-ONGELMA,TYÖTTÖMYYS, ERO POIKAYSTÄVÄSTÄ!!!"

"Rukoilkaa, että pääsisin alkoholista ja lääkkeistä.Rukoilkaa lasteni pyuolesta. Kiitos"

"Pyydän jumalalta armollista kasvamista uskonelämässä niin, että voisin kuulla jumalan kutsumusta sielullisella tasolla tarkemmin ja tarkemmin. Voisin kasvaa jeesuksen tuntemisessa voimallisesti ja löytää jumalan määräämällä ajalla ja tavalla paikkani yhteiskunnassa julistamiseen liittyvissä asioissa. Jos kuitenkin jumalalla on jotakin muuta suunnitelmaa varalleni, voisin antaa hänelle täyden hallintavallan elämässäni, koska en halua hallita itse mitään sellaista, mikä on ihmiselle mahdotonta. Oppisin luopumaan vääristä asioista ennenkuin ne tuottavat hallaa itselleni ja lähimmäisilleni ja saada hengellistä älyä ratkaista vaikeitakin pulmia, sekä tilanteita mitä elämä minulle eteen asettaa. Haluaisin oppia olemaan arvollinen jumalan palvelija, enkä omia etuja etsivä ja vääriä arvoja haaliva kristitty, siis polttakoon jumalan sana kuonan sisältäni, jos siellä jotakin saastaa vielä on. Pyydän myös parisuhteeseeni jumalaa kuvaavaa rakkautta, sekä ihmisen kunnioittamista ja tois
en arvostusta jeesuksen silmin, se on todella tärkeä asia ymmärtää. Loppuksi pyytäisin kaikille maailman ihmisille syvempää jeesuksen ja jumalan tuntemista, sekä evankeliumin ilosanoman leviämistä paikkoihin jossa sitä ei vielä tunneta aamen!"

"Herra, pyydän kokonaisvaltaista ratkaisua meidän asumiseen/työntekoon liittyen täällä paikkakunnalla. Olen jo 10vuotta pyytänyt pääsyä pois. Ikää alkaa olemaan tammikuussa 48. Onko enää mitään toivoa päästä haluamalle paikkakunnalle. Mieheni työssäolo vaikeaa ja vaikenee päiväpäivältä. Hän kokee asumisen nykyisellä paikkakunnalla erittäin vakeaksi, työmatka on 100 km päivässä, työ fyysistä ja rasittavaa. Minua painaa kaiken aikaa se, että minun työni takia olemme täällä, vaikka mieheni saisi muualtakin töitä. Anna Herra jotain valoa tähän. Eikä oikein auta että yrittää ajatella, että ainakin on töitä. Miten tämä ratkaistaan, eläkkellekin on vielä niin monta vuotta, emmekä haluaisi enää yhtää asua nykyisessä paikassa. AUTA meitä Herra! Anna jokin toivonkipinä edes, jotta jaskan uskoa että tämä päättyy jonakin päivänä."

"olen yrittäjä ja työtilaukset aivan loppu tuntuu että en jaksa enää kovin kauan tätä tilannetta olen uskossa odotan jumalan puuttuvan asioihin ennenkuin
voimani loppuvat."

"Kiitos, että olisin Ramattumme Kristuksen kaltainen taivaan Isämme, luojamme hyvän tahdon mukaan."

"Voisiko jumala armossaan johdattaa elämääni monenlaisia henkilöitä, jotta voisin jakaa sanan ruokaa, sekä löytäisin luotettavia henkilökohtaisia ystäviä. Olen melko sosiaalinen ihminen, mutta koen ajoittain yksinäisyyttä uudella paikkakunnalla, vaikka elänkin melko hyvää elämää. Maailmaan myös jumalan rakkauden löytymistä aamen!"

"Jumalan väkevää siunausta tarvitsemme parisuhteemme osalta, on ollut rankkoja vaiheita, joista nyt selvitty jumalan suuren armon alla uusille vesille. Voisimme vihdoin puolisoni kanssa hengähtää ja kokea uuden alun rakastavaisina jeesuksessa kristuksessa. Kunnia jumalalle ja johdatusta kaikille maailman ihmisille, jotta löytäisivät jeesuksen aamen!"

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.