Rukousaiheet 02.11

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 02.11

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ma 02 Marras, 2009 11:06

Rukousaiheet 02.11

"AMEN AAMEN ANTEEKSI KIITOS JA KYLLÄ RUKOUS RAKAS HERRA HERRANI JEESUS KRISTUS MESSIAS VAPAHTAJA LUNASTAJA TERVEYTTÄ VIISAUTTA JA VOIMAA VOIMIEN VOIMAA YESHUA LAKI JA PROFEETAT JA HERRAN SIUNAUS IANKAKKISESTI IANKKAISEEN AMEN AAMEN"

"Jeesus ota vanhimmiston väärin tekijät kiinni ja
lopeta tuo henkinen väkivalta kokonaan! Jeesus
auta ja ilmesty! Minä en jaksa enkä kestä enää!"

"

Rakas Jumala, paranna rinta ja kainalo. Sekä anna minulle lisää viisautta, rakkautta ja rohkeutta elämään."

"Vie rakas Jumala eläkeasiani päätökseen vihdoin.Kolmen erikoislääkärin lausunto on ollut,etten kuntoudu enää työkykyiseksi.Jos tahtosi on,että menen työhön,niin paranna selkärangassani olevat rappeutumat,madaltumat ja valilevypullistumat,joita ei enää leikata,nuoruusiän diebetes,urticarie picmentosa,uniapneatauti,verenpainetauti,silmänpainetauti....."

"monttu joka näkee kaapuukkoja mustia sellaisia
voimakas on ja isä joka näkee pikkuukkoja.
mulla on hyvät vapinat ja pahat tärinät.
pää rinta kipua krappis iski vomimaakasti
ja yllen paljon tupakointi josta yritän päästä eroon niin kuin oluen juonista kokonaan harhat vähenis varmasti noin pikkuhijaa joitten haluan katovan kokonaan,vatsakuidut pahat ja hapot ja kipu.kaitulla on varmasti tollanen demoni sisällä
joka kirjoitaa paljon ja muut tekke paljon hyvää työtä ja eräät menee lujaa kun tulee käsky hyvää tai pahaa tekemään pois jeesukesn nimeen pahaat demonit ja parhaat demonit.olen joskus meinannut livahtaa telkariin olo on sietämätön piru matkija demonit riivaa kaapuukot ja musta ukko"

"Rakas Jumala Rukoilen että osama elää rauhassa tulevaisuudessa."

"Rakas Jumala anna ymmärrys"

"harhat ovat pikkuhiljaa laantumassa vielä niitä ajoitain näkee rukous ja lääkeet autaa jonkuverran
sitten toi vatsahapot närästys tressi skisofrenia.
masennus aamuisin ja töissä ei oikein jaksa aina
närästä voimakaasti ja kivutodottelen kaveria että se tuo työkaluja odottaminen mulla ei ole kärsivällisyyttä ja sen hommista mittän tuu stugen paha paikka on juhlittu kaatuneitten .pyhä on muistopäivää krapula vaivaa myös elvätä pitäis"

"Armahda minua, joka olen poikennut Sinun tieltäsi ja ohjaa minut takaisin pyhien joukkoon. Älä heitä minua pois kasvojesi edestä! Vihollinen on saanut sitoa minua niin voimakkaasti, mutta Jeesus sinä voit vapauttaa saatanan vallasta. Jeesus pelasta ja vapauta minut!"

"taloudellinen ahdinko pois"

"Anna eräälle läheiselleni hellempi tapa puhua läheiselleen."

"Rakas Jumala Rukoilen että Osama löytää rauhan"

"Pyydä että rukoilkaa rahatilanteeni puolesta.Saisin oman elämäni talouden kuntoon ja tyttären perheen taloudellisen tilanteen.. On henkisesti raskasta elää jatkuvassa paineessa.Rukoilen itseki paljon ja uskon ja luotan Jumalan pitävän huolen.Kumpa helpottaisi..saisimme ajoulun viettää yhdessä ja paremmalla mielellä kun ei aina olis näin tiukkaa.Siunausta ."

"Nuori poika, uskovainen, potee yksinäisyyttä ja ei uskalla hakeutua toisten nuorten seuraan, rukoilkaa hänelle ystävää tai kavereita joiden kanssa voisi tehdä kaikkea mukavaa. siunaten."

"Loppukoot pahat taikomiset maailmasta.Suokoot Jumala ihmisille positiivisia ajattelutapoja ja ajatuksia. Suokoot Kaikkiallinen Jumala Rakkaudellisena käsitteenä rockalalla olevan Mick Jaggerin hyväksynnän minulle Marjolle ja hyvän ystävällisen tuntemisen ja rakkauden tässä minussa niinkuin erillisenä ihmisenä.Tapahtukoon Kaikitietävän, Kaikkinäkevän,Kaikkivaltiaan Hyvä Tahto Marjon ja rockalalla olevan Mick Jaggerin elämässä aina.Amen.Tulkoot pian rockalalla olevan Mick Jaggerin työtulot ja varakkuus hoitamaan konkreettisesti elatusvelvollisena kaikkea mitä hän Marjona tarvitsee.Suokoot Kaikkeudellinen Jumala pian niin.Amen."

"Pyydän Esirukousta itseni ja liittoni puolesta.Liittomme on pitkään kestänyt ja tunteet toisiamme kohtaan kuolleet.Mieheni sanoo ettei halua muuttua millään tavalla.Meillä ei ole mitään yhteistä,ei tekemistä,ei puhumista ,ei käydä missään yhdessä.Olen yrittänyt kaikenlaista ratkaisua ja apua hakea ongelmiimme.Haluaisin lähteä pois tästä liitosta.Pyydän rukoilkaa voimaa tehdä oikea ratkaisu.Olen henkisesti kuollut tässä liitossa,muutoin olen seurallinen ja tulen muiden ihmisten kanssa hyvin toimeen mutta mieheni kanssa polku on kuljettu loppuun.apua! Taivaan Isä auta tekemään oikea ratkaisu.Halauaisin elää,tuntea ja antaa rakkautta.Olen henkisesti ahtaudessa kodissamme..Sisällä on kuitenki elämänhalu jossain toisessa ympäristössä.En jaksa uskoa että meidän liitto enää paranee,kerran toinen ei halua muuotosta itsessään.nim.turhautunut 56v nainen"

"Hei!
Serkkupoikani 48 v., jonka puolesta olette rukoilleet, on saanut olla jo yli kuukauden omassa kodissaan. Hän saa myös tarvitsemaansa kotisairaanhoitoapua. Hän on myös saanut painoaan takaisin. Vaikuttaa siltä kuin hänen terveytensä olisi paranemassa, vaikka antibiootit jatkuvat.
Kiitos teille rukoustuesta!"

"Eräs uskovainen ystäväni täällä päijät-hämeen alueella tarvitsee yrityksensä oville uusia ihmisiä ja eräs ihminen uskon kynnyksellä, nyt tarvitaan jumalan suurta armoa asian suhteen, jotta tämä ihminen löytäisi Jeesuksen lopulliseksi pelastajaksi elämässään. Kunnia jumalalle ja pyhä henki tietää, kenen puolesta olen tämän toivomuksen asettanut ilmoille aamen!"

"Puolisoni joutui sairaalaan yllättäen, nyt tarvitaan jumalan suuruutta asioiden järjestymisen suhteen, on vaikeasta selkävaivasta kysymys. Kunnia jumalalle, että on poikansa Jeesuksen Kristuksen lähettänyt meidän syntisten keskelle aamen!"

"Rukoilkaa lapsemme puolesta joka joutuu olemaan koulussa koko ajan "veitsenterällä". Opettaja on rankaisuissaan nöyryttänyt häntä koko koulun silmissä useiden päivien ajan - anna rakas Jeesus kaikkien pienetenkin suojelija enkeleillesi valta varjella häntä kaikelta väärältä - niin omissa teoissaan kuin muidenkin. Amen."

"Rakas Jumala Rukoilen että ihminen lajittelee oikein"

"Kiitos Jeesus johdatuksessa etenemisestä suhdeasioissa kaikkiin suuntiin. Varjele tyrkyttämisiltä, kaikenlaisilta. Johdata hyvään yhteyteen kumppanin kanssa, tänään toteutumaan Sinun lupauksesi, Kiitos ja siunausta."

"Pyytäisin esirukousta tähän yksinäisyyteen ja kovaan ahdistukseen joka aina joskus vyöryy päälleni. Pitkä avioliittoni kariutui lopulta miehen alkoholiongelmiin. Liittomme oli lapseton. Nyt tuntuu niin yksinäiseltä ja elämä on itkuista. Minulla ei ole oikeastaan ystäviäkäään täällä asuinpaikkakunnalla.Jospa Herra siunaisi minua vielä ystävällä / kumppanilla. Häneen laitan toivoni."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.