Rukousaiheet 06.11

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 06.11

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Pe 06 Marras, 2009 12:42

Rukousaiheet 06.11

"herra auta minua mun valinoissa ,ja anna mun sydänmelle lepo ja rauha . laske siunaus minun elämäni ylle, sinä tiedät kaikki asiani. siunaa ja varjele kaikkia mun omaisia veresi voimalla aamen"

"pyydän jeesusta varjelmaan kaikellta yleisilttä sairauksilta kuten sikainfluensa .että jeesus varjelee verelläsi meidät ja minun perheeni minun lapsett ja minut , ja kaikki minun omaiseni .muistaakaa rukouksissa myöskin että herra ohjaa ja avaa kaikki ovet tahtosi mukaiseksi ja mun pientä serkkua että herra ohjaa häntä elämässä ja eri valinoissa että tekisi oikeen ,tiedän että jeesus kuulee ja näkee .uskon rukouksen voimaan aamen kiitos jeesus kaikestta mitä teet . rakastan sua jeesus"

"Sain tänään kuulla että se työ jonka sain ei olekaan ihan sitä mistä minulle puhuttiin... Tunnen itseni petetyksi. Onko tämä nyt se työpaikka jota olen pitkään rukoillut? Nyt pian tarvitsen Jumalan oikein selvää johdatusta että tiedän mitä tehdä! Ei tällä mielialalla työt onnistu - Jeesus auta!"

"isällä on välilevyn pullistuma joka on pahassa jamassa ja olkapääkipua ja pahoja pääkipuja
niin kuin meillä vähän niin kuin jokaisella harhoissa pyörii ei saa ajatella koko juttua nin se on harha.
juntit kijoitelee ja trenaa junttimaisia juttuja
paha rahnan harha tietoisuus muistiin kauhun tie
pahaan selaiseen tietoon muisti.epäilemme että meissä on sikainfulenssa pääkipua ja lihaskipuja flunssanen olo meissä ja kavereissa kauhun pelko
paha selainen demon pelko harha"

"Herra Rukoilen apuasi aiemman tunnekuohun kohdalla. auta sieltä"

"Juhon parantumisen puolesta"

"Herra Jumala, Rukoilen pyhää puhtautta"

"HERRA JEESUS tee ihme tämän asian kanssa ja anna minun vapautua tästä synnin tekemisestä katsomisesta ja haureudella leikkimisellä ja ajattelemisella . ole minulle armollinen,"

"kumma jutt kun uteliailla on kysymys missä asut
eikö se ole sama missä asuu mulle on ainakin.
ja olkoon matkat mitä satuun hörhöillä niin ei tarvitse tulla häiritsemään toisten koti rauhaa
se on pahaa manaa manausta esi käsittely jo enne kysymystä mikä on päälle hyökäävää harhaa harha
pahassa harhasssa henkilöt kulkevat ja pysyvät ei noin toimita misään musssa kuin hullun päässä
harhoja jotka ei heti poistu vaan painaa jatkuvutta pahaa demonin harhaa pyhässs nimessä pyhää on jeesus kristus sentään harhako"

"Herra rukoilin sitä aiempaa vaikka täällä tarvitaan apua. Se toinen rukous saa odottaa."

"Tytteremme on sairas ja sairaalassa,rukoilkaa hänelle terveyttä ja uuta voimaa ,kiitos ja siunausta södertälje ,keijo sweden"

"Tyttären työharjoittelu päättyy ensiviikolla,eikä tulevista töistä tai muusta tietoakaan.Tosin yhtä mahdollisuutta on tarjottu mahdollisuudeksi,mutta sekin vaihtoehto tuntuu vaikealta.Jeesus auta työn jatkuvuuteen,tytär on ollut hyvin mieleisessä työharjoittelussa työmarkkinatuella tähän asti.Rukoillaan vielä säästymistä sikainfluenssalta,samoin koko suomalaisten varjelusta kyseiseltä taudilta,kuka ei vielä ole sairastunut.Herra armahda suomen kansaa.Jeesuksen nimessä,aamen."

"Jumalan viisautta tarvitaan Arvo nimisen miehen elämässä, on monenlaista ongelmaa ja jopa hengellistä hätää. Hän tarvitsee myös elämäänsä selkeää suuntaa, sekä rehellisyyttä toimia oikein, jotta voisi löytää hengellisen ilon. Kunnia jumalalle ja pyhä henki tietää hänenkin tarpeensa aamen!"

"Pyydän esirukousta meidän kerhon puolesta."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.