Rukousaiheet 09.11

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 09.11

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ma 09 Marras, 2009 11:55

Rukousaiheet 09.11

"Herra Rukoilen Mialle Voimaa ja terveyttä."

"että pääsisin eroon siideristä ja tupakasta"

"Herra anna anteeksi se koiranmuona tyhmyys. Minä siellä tietä pyysin."

"En mielelläni mieti raha-asioita, mutta nyt niitä pitäisi pysähtyä pohtimaan, hoitaa asioita ja ostaa joululahjoja. Rukoilen tähän Pyhän Hengen johdatusta."

"ruokousta perhen ja sukujen puolesta oman puolesta pelot pois ja uskon vahvistusta kiitos"

"Leila on syöpäsairaana ja kuolemaisillaan. Ruokoilkaa koko perheen puolesta. Joukolle voimia vaikeassa tilanteessa. Miksi Jumala ei parantanut Leilaa vaikka kuinka rukoiltiin. Jumalan huolenpitoa ja rakkautta heille kaikille."

"Johdata pojalleni kristittyjä ystäviä ja elämänkumppani."

"Pyydän esirukousta, että Jumala katkaisee siteet ja antaa meille toisen lapsen, rakkauden hedelmän! Kiitos!"

"kiitos herra että suojelit minua ulosajossa etten loukkaantunut ja auta pääsemään yli pelosta ja järkytyksestä"

"Tyttäreni 26v. epätoivoinen itsemurha yritys, sekä koko perheelle voimia, pikkuveli, isä ja äiti!"

"Rukoilen lasteni puolesta, että he menestyisivät siinä, minkä aloittavat.Auta heitä tulemaan uskoon."

"Kiitos elämän lahjasta, kiitos tyttärestä, kiitos kaikesta mitä olen saanut osakseni, kiitos ihanasta maasta. Kunpa osaisin olla kiitollinen enkä taas vaipuisi masennukseen. Jeesus auta, kaikki vaan tuntuu niin ahdistavalta. Tiedän että se on väärin Kaikkivaltiasta Elämänantajaa kohtaan. Nöyrä kiitos esirukouksen tuesta."

"J, R, V tulisivat uskoon, heidän takiaan sukulaiset eivät ole väleissä. olen joutunut heidän takiaan vaihtamaan puhelin numeroani jne..."

"olen epätoivoinen en pysty enää maksamaan laskujani
sairauksien takia en voi enää tehdä töitä olen leski mieheni kuoli nuorena lainat jäivät minulle eikä lesken eläkettä nimeksikään,2 lasta joilla kummallakin vaikeita ongelmia en tiedä kauanko jaksan enää en haluaisi enää nähdä huomispäivää
pelkään menettäväni kotini,kiitän koko sydämestäni rukouksistanne pyydän myös apua lapsilleni siunauksi t. nea"

"Seurakuntamme saarnaajapariskunnan vanhimman pojan puolesta, jonka viranomaiset ottavat huostaan. Pojalla epilepsia ja aivovamma ja hän on vaaraksi ympäristölleen. pappi oli itkenyt asian takia ja miten kipeä asia se hänen perhelle on. He ovat erittäin sydämellinen pari ja heillä on 5 lasta, kaksi melko pientä. Vanhin poika on sairas ja siksi heidän on luovuttava huomenna pojasta, joka viedään pois toiselle paikkakunnalle ja miten kova pala se on pojalle ja vanhemmille!!! Yksin Jumala tietää tuskan määrän perheessä! Rukoillaan heille voimia ja sitä, että Herra koskettaisi pojan aivoja ja parantaisi. Hän on ollut kuukausia hoidossa, mutta lääkkeistä ei ole ollut apua! Poika on n. 12 v. Tuntuu pahalta ajatellakin tätä tilannetta, kun tunnen heidät hyvin!!!
Itse olen masentunut, mutta lääkäri ei antanut minulle Marevan-lääkitykseni takia masennuslääkettä ja nyt menen toiselle lääkärille, sillä tarvitsen kipeästi masennuslääkkeitä, ellei Herra auta minua! Tarvitsen myös hormonilääkettä. Rukoillaan, että saisin oikeat lääkkeet eri lääkäriltä ja ne eivät aiheuttaisi sivuvaikutuksia Marevanin kanssa. Nukun huonosti, mieleni on kipeä ja onneton ja tarvitsen itsekin kipeästi Herran kosketuta niin mielen kuin ruumiin alueella. Olen toimistotyössä 5 t/pv. ja tarvitsen viisautta töissä, mikä tuntuu usein pakkopullalta. Mielelläni antaisin työpaikan jo toiselle nuoremmalle, mutta rahan takia käyn töissä. Siksi pyydänkin rukoilemaan rahavoittoa, että voisin jättää työpaikan ja tehdä sosiaalisena ja lämpimänä luonteena työtä, millä iankaikkisuusarvoa! Olen 56 v. uskovainen nainen. Rukoillaan myös mieheni kipeän silmän puolesta, missä haavauma ja johon eivät silmälääkärin määräämät tipat tunnu auttavan! Mutta Herralle on kaikki mahdollista!
Lämmin Kiitos Teille kaikille esirukoilijoille! Teette arvokasta työtä! Jumala Teitä kaikessa auttakoon ja palkitkoon Teille kaiken vaivan ja työn rukouksen saralla! Rukoillaan myös varjelusta mm. kaikilla teillä ym. liikkuville näin pimeän aikana! On liukasta ja pimeää ja moni kaatuu ja teloo itsensä kolareista puhumattakaan! Mutta Herra voi varjella, kun sitä Häneltä anomme!
Rukoillaan kaikkien sairaiden, vanhusten ja ahdistuneiden puolesta, että Herra heitä koskettaisi niin mielen kuin ruumiin alueella, mitä vailla olen kipeästi toki itsekin tällä hetkellä ja jo kauan ollut!!!
Rukoillaan myös Herran johdatusta meidän kaikkien uskovien elämään, että voisimme olla valona ja suolana täällä maanpäällä, missä sielunvihollinen saa niin paljon pahaa aikaan! Rukoillaan erityisesti suloisen pastorin perheen puolesta, mistä jo kerroin kun pastori oli itkenyt, miten vaikea tilanne kaikin puolin on ja poikaa ei voida pitää kotona, kun hän on niin arvaamaton ja mm. siskolle oli tullut aivotärähdys, kun hän oli tätä lyönyt viikko sitten. Rukoillaan täydellistä parantumista pojalle, että hän voisi ja saisi olla kotonaan!
Ja viranomaisetkin suostuisivat aikanaan siihen!
Vain Jumala voi kaikessa auttaa, kun lääketiede on voimaton ja sekin on yrittänyt tehdä kaikkensa tämän pojankin eteen!
Rukoillaan, että siskoni ja hänen miehensä eilen alkanut kahden viikon Egyptin kiertomatka sujuisi hyvin ja kaikki matkalaiset saisivat olla terveinä, kun liikutaan vielä paikasta toiseen!!! Rukoillaan, ettei enää tulisi kuolemantapauksia sikainfluensan takia!!!
Kiitos vielä kerran Teille kaikki Esirukoilijat! Jumala Teitä kaikkia Siunatkoon!!!"

"Jeesus armahda minua, joka olen poikennut Sinun tieltäsi! Vedä vielä puoleesi ja vie minut takaisin Sinun tiellesi, että voisin päästä Karitsan hääaterialla. Älä sulje taivaan ovea kiinni minulta! Jeesus pelasta minut ja vapauta kaikista vihollinen kahleista!"

"Minulla on psyykkinen sairaus, joka uskoon tulon jälkeen on pysyny Jumalan armosta melkoisen tasapainoisessa tilassa. Tästä ylistänkin elävää Jumalaa ja Jeesuksen sovitusta elämässäni. Kiitän myös puolisostani ja kaikesta muusta mitä olen saanut elämässäni uskoo tulon jälkeen. Nyt kuitenkin pelkään, että terveyteni on pettämässä, koska psyykkinen oloni on menossa tasapainottomampaan tilaan ja terveys reistaillut. Pyydänkin rukousapua, jotta Jumala voisi armahtaa minua, sekä vastaisi minulle mitä on nyt tehtävä. Kunnia Jumalalle ja kaikkialle maailmaan syvää rauhaa ja Jeesuksen rakkauden kokemista aamen!"

"hyvää isän päivää kaikille herran pyhän nimeen"

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.