Rukousaiheet 12.11

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 12.11

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » To 12 Marras, 2009 15:14

Rukousaiheet 12.11

"Pyydän rukoilemaan seksuaalisesti hyväksikäytetyn nuoren naisen puolesta: että Jumalan armo ja rauha ympäröisi häntä ja varjelisi kaikesta pahasta"

"Minut on ahdistettu selkä seinää vasten sekä henkisesti, että taloudellisesti. Elän lasten kanssa köyhyysrajalla. Lasten isästä ei ole taloudellista apua. Eikä virallisista tahoista. Koska olen väliinputoaja. Älä Jeesus hylkää meitä. Sinä olet nyt meidän ainut apu ja turva. Joulukin on tulossa ja pankin lainat maksamatta. Auta Jeesus meitä. Armahda. Anna meille vaatetta ja joka päiväinen leipä. Pidä Jeesus meistä huolta ja anna meidän selvitä tästä kurimuksesta. Kaikki on viety, myös terveys. Ainoastaan lapset ovat jäljellä ja katto pään päällä. Kuule Jeesus meitä ja pidä meistä huolta. Anna minun päästä katkeruudesta ja anna se elämän ilo ja sinun rauhasi. Sinun nimessäsi Jeesus. Aamen."

"Rukouspyyntö, että Jeesus ilmestyisi auttavasti lasten tilanteissa.
-Kiitos Jeesus, että annat uskon ja Sanaasi turvautumisen tuottaa käytäntöön näkyviä tuloksia. Vahvista siten matkaa kanssasi ja uskoani muissa vielä odotettavissa olevissa asioissa ja rukousaiheissa.
-Huomioi sisarten rukouspyyntö ja kaipuu saada elämänkumppani, anna hyvät, uskovat puolisot rakkautei tähden. Anna heidän myötään rakkauden käsivarret, ymmärtäväinen rakastava sydän ja syli, Sinun hellyys. läheisyys ja uskollisuus.
Kiitos Isälle ja Pojalle ja Pyhälle Hengelle."

"Kiitos Jumalalle monista rukousvastauksista ja siunausta kaikille rukoilijoille. Jumala on totta ja Jeesuksen veri pesee ja sovittaa syntisen ihmisen, kun hänet elämäänsä valitsee aamen!"

"Johdatusta opiskeluasiassa.Myös muissa perheeseen liittyvissä asioissa."

"Vaimollani on huomenna 13.11-09 työpaikkahaastattelu.Olisi erittäin tärkeää että hän saisi tämän uuden työn.Herra tietää mitä kaikkea on tapahtunut viimeisen vuoden aikana ja miten vaimoani on kohdeltu töissä.Jumalan tahto tapahtukoon.Tästä riippuu myös paikkakunnalla pysymisemme."

"HEI OLEN VÄSYNYT EN TAHTOIS ENÄÄ JAKSAA TÄSSÄ AHDINKON SUOSSA MINKÄ TALOUDELLINEN TILANNE SAA AIKAAN. AVIOLIITTO RAKOILEE EN TIEDÄ MITÄ TEEN HERRA AUTA NEUVO KIITOS HERRA ET KUULET MEITÄ NEUVO JA OHJAA ANNA VOIMAA AAMEN"

"Pyydän rukousta, työyhteisössäni on työnarkomaniaa poteva esimies, työpaikka kiusaamista, herra anna suojaa, voimaa ja viisautta tähän sijaisuuteeni. Kristus, puutu tilnteeseen ja tervehdytä. Kirkkoherra sairastaa alkoholismia, Jeesus näet. Anna herätystä ja rukousta seurakuntaamme ja työyhteisöömme erityisesti."

"Kiitos, että en olisi sokea sokeain taluttaja vaan, että taivaan Isämme, luojamme hyvä tahto saa aina tapahtua tietämisessä ja ihan kaikessa elmässäni."

"Luuk.18:15 Ja he toivat hänen tykönsä myös pieniä lapsia, että hän koskisi heihin; mutta sen nähdessään opetuslapset nuhtelivat tuojia.
18:16 Mutta Jeesus kutsui lapset tykönsä ja sanoi: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.
18:17 Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."

Laitanpa nyt tämmöisen mistä Facebookissa tiedotettiin. Koska on niin paljon vanhempia, joille on syntynyt ihana, suloinen pienokainen, mutta vanhemmat ovat kielteisiä kaikelle hengelliselle ja ovat päättäneet evätä lapselta kaiken hengellisen. Sellaisissa perheissä lapset eivät saa lukea Raamattua, eivät saa kuunnella hengellistä musiikkia vaan heidät pakotetaan jo pienestä saakka kaiken maailman rock rämpytyksiin ja se minua järkytti, kun eräs äiti oli vienyt jo aivan pienen vauvansa rokkifestareille joskus takavuosina. Se äiti teki muuten karhunpalveluksen lapselleen sillä kun aloitti opettaa viatonta lasta syntiin. Näissä perheissä lasten ei myöskään anneta osallistua uskonnonopetukseen eikä heille puhuta Jeesuksesta eikä heitä viedä myöskään pyhäkouluun. Jeesus on suuri lasten ystävä ja uskon että Jeesus suree sitä, kun vanhemmat eväävät viattomilta pienokaisilta mahdollisuudet tulla uskoon. Näin joitakin kuukausia sitten tämän vuoden kesällä syntyneen ihanan pikku vauva
n kuvan ja tiedän sen verran että hänen vanhemmat eivät uskoa ja Jeesusta suvaitse. Minun ei auta muu kuin rukoilla vaan sen suloisen vauvelin puolesta ja antaa aihe myös muille rukoiltavaksi. Jeesus rakastaa tuota vauvaa joka tänä kesänä syntyi ja suree sitä kun vanhemmat eivät koskaan varmaan tule sallimaan että heidän lapsensa kuuntelee hengellisiä lastenlauluja tai lukee Raamattua sitten kun lukemaan oppii. Mutta toivotaan että sitten kun lapsi kasvaa aikuiseksi, niin hänkin löytää elävän uskon Jeesukseen Kristukseen viimeistään aikuisiässä.

Tässä on se Facebookin tiedote ja uskovat, rukoilkaa sen puolesta, että jokainen suomessa asuva lapsi kuulee Jeesuksesta ja Jeesuksen rakkaudesta ja oppii turvautumaan Jeesuksen apuun ja luottamaan Jumalaan!

Rukoillaan Suomen lasten hengellisten oikeuksien puolesta - ohessa haaste: LASTEN HENGELLISTEN OIKEUKSIEN HAASTE/ CHILDRENS SPIRITUAL RIGHTS - CHALLENGE

Lasten oikeuksien päivä 20.11.2009 on samalla Lasten oikeuksien julistuksen 60-vuotisjuhla ja Lapsen oikeuksien sopimuksen 20-vuotisjuhla. Kysymme kuitenkin -

1. Onko jokaisella lapsella oikeus tulla rakastetuksi, saada rakastaa, kasvaa iloon, rauhaan ja kärsivällisyyteen?
2. Onko lapsella oikeus Pyhän kokemiseen ja kasvaa siinä?
3. Kenestä on sanottu, Hän on Rakkaus? Kuka on sanonut, Sitä varten olen tullut, että teillä olisi minun iloni (Joh 15:11)- ja myös, Minun rauhani, sen minä annan teille (Joh 7:27)?
4. Onko tehty yhteiskuntakokeiluja, joissa tämä Rakkaus on syrjäytetty kuin jokin paha?
5. Saavatko lapsemme olla kokeilun kohteena, jossa heidät suojellaan tietämättöminä Rakkaudesta, ilosta, rauhasta ja elämän tarkoituksesta?

SELITYKSIÄ
1. Ilman rakkautta ja huolenpitoa lapsen väliaivojen limbisen järjestelmän kehitys häiriintyy. Ero äidistä erikoisesti 0-3-vuotiaana aiheuttaa vaikeasti korjautuvia vauriota. Hänestä tulee turvaton, jonka on vaikea luottaa kehenkään. Turvaton turvautuu myös helposti väkivaltaan.
2. Ilon ja mielihyvän tuottamiseen tarvittava endorfiinijärjestelmä häiriintyy alaikäisten päihtyessä. Päihteet tuhoavat myös muistia ja oppimista (hippokampus). Päihderiippuvuus saadaan helposti alaikäisenä, mutta sen korjaaminen on hyvin vaikea elinikäinen ongelma.
3. Rauhaa ja turvallisuutta tarvitaan kotona, koulussa ja koko yhteiskunnassa. Väkivaltapelit raaistavat lapsen. Liialliset harrastukset erikoisesti yölliset tietokonepelit tai TV ohjelmat sekoittavat unirytmin. Peliriippuvuudet tuhoavat kehityksen. Perheristiriidat ja avioerot voivat tuhota lapsen turvallisuuden. Isällä on tärkeä rooli lapsen kehityksessä. Kristillinen perhemalli toimii.
4. Kristillinen kasvatus antaa arvot ja tasapainon. Ateismin kokeilut ovat ihmiskunnan synkimpiä ja raaimpia kokeiluja. Pienen. mutta aggressiivisen ateistivähemmistön on silti annettu kaventaa kristillistä kasvatusta jopa hävittää se kouluista. Ateismi yrittää esiintyä tieteellisenä, vaikkei sillä ole yhtään osoitusta siitä, ettei Jumalaa olisi. Kristittyjen tulisi sallia osoittaa kristillisen kasvun tuottama hedelmä rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys (Gal 5:22). Hedelmistään puu tunnetaan (Mt 12:33-37).
Lasten Raamattupuiston Ystävät r.y."

"Rukoillaan, että vanhusten ja vammaisten väärinkohtelu ja -lääkitys loppuisi Jeesuksen nimessä ja että vastuunhenkilöt tuntisivat vastuunsa. Amen"

"perhe avioero Herra auta että palattais yhteen!!!"

"Pyydä että jumala parantta ja kosketta kipejääjalkka ,sekä hoitaa henkejä sieluva ruumista"

"Pyydän että rukous parantta minun vasemman nilkan ihttuman verenkirron jaloissa ,sekä aamu kankeuden .Pyydän yritykselle sinausta menstysä ,sekä uusija asijakkaita siivous yritykselle"

"Pyydän esirukousta poikamme työttömyyden puolesta.
Herra, ohjaa häntä hakemaan työtä oikeasta paikasta. Kiitos!"

"Isäni on ollut elinsiirrossa viikko sitten, nyt joutui yllättäen teholle. Lääkärit eivät tiedä mistä kysymys. Rukoilkaa että tapahtuisi ihme. Rukoilkaa että Jumala kohtaisi hänet, koskettaisi, pelastaisi ja parantaisi! KIITOS!"

"Pyydän esirukousta pitkän avioliiton puolesta. Työpaikan löytyminen. Nuorelle mielekkään arjen löytyminen, ystäviä ja tekemistä, ei meinaa jaksaa elää.
Ystävällä monia sairauksia ja huolta lapsista.
Uskovan ystävän päihdeongelma ja masennus."

"Herra katkaise mieheltäni kahle alkoholiin. Herra kuinka kauan täytyy odottaa. Herra armahda miestäni."

" Kiitos Jeesus,että kuulet kaikki meidän rukouksemme ja olet luvannut parantaa kaikki meidän sairautemme,jos me pysymme sinussa ja sinun sanassasi.Pyydän sinua paranna Jeesuksen Kristuksen nimessä yläselkäni,joka kipuilee ja vaikeuttaa hengitystä ja työskentelyä."

"Herra suojele ja varjele äitiä,jolla on keuhkoveritulppa,ettei hänelle tulisi sikaflussaa,eikä muutakaan hengitystie sairautta.Keuhkotutkimus hengästymisen vuoksi huomena.Kiitos Jeesus armostasi ja huolenpidostasi."

"Minulla on paljon aihetta kiittää Herraa armostaan, avustaan ja huolenpidostaan minua, kurjaa syntistä mutta silti armosta pelastettua kohtaan. Eläkepäätös ja lääkärin lausunto ovat Kelassa jo sisällä ja matkalla kohti ratkaisua. Haluan, että kiitätte siitä Herraa. Kiittäkää Herraa jo etukäteen tulevasta voitosta mikä tulee asiaan ja että Herran tahto toteutuu. Luotan ja uskon tässä ja muissakin asioissa siihen, että se mikä on ihmiselle mahdotonta niin Jumalalle se on mahdollista. Jumalalle on mahdollista kaikki mitä me ihmiset pidämme mahdottomana tai vaikeana tai toivottomana. Olen kauan ollut "väliinputoaja" joka epäonnistui työllistymisessä eikä kunnolla edes työharjoitteluissakaan pärjännyt. Olin myös kauan aikaa katkera nuorelle naislääkärille joka ei suostunut minulle b-lausuntoa kirjoittamaan ammattikoulun jälkeen vaikka tiedettiin etten työllisty. Mutta tuon katkeruudenkin olen ristin juurelle vienyt ja pyytänyt Jeesukselta sitä anteeksi ja pääsin katkeruudestakin
vapaaksi, koska se aika kun minusta ei lausuntoa annettu, on mennyttä aikaa ja nyt on uusi aika ja uusi elämäntilanne niin minulla kuin hänelläkin ja kaikki muuttuu. Siksi ei kannata koskaan olla pitkävihainen kenellekään. Rukoilkaa, että myös muutkin elämään ja myös jopa lääkäreihinsä pettyneet sairaat oppisivat ntamaan anteeksi niille ketkä eivät hoitaneet heitä kunnolla ja jättivät ilman välttämätöntä hoivaa ja apua. Rukoilkaa, että muutkin oppisivat antamaan anteeksi. Rukoilkaa myös että jos ja kun minulle on väärin tehty, niin minä en lähtisi itse kostamaan mitään niille monille minua kaltoin kohdelleille vaan antaisin Jumalan näyttää vihansa, sillä Jumala todella kostaa niille kenelle kostettavaa on. Jättäkäämme siis kaikke Herran käsiin, hän auttaa ja hoitaa ja varjelee omansa kaikesta pahasta. Rukoilkaa, että Herra puhdistaisi minut niistä synneistä jotka viimeaikoina ovat minua kahlinneet ja estäneet uskoni kasvun. Rukoilkaa viisautta ja varjelusta Kelan lääkäreille
ja virkailijoille. Rukoilkaa myös erään nuoren miehen puolesta, joka sairastaa ja on sairastanut yli kaksi viikkoa. Rukoilkaa että Herran tahto tapahtuu sille pojalle pojan elämässä ja asioissa ja että Jeesus koskettaisi poikaa parantavalla kädellään. Rukoilkaa myös johdatusta muutenkin sille perheelle, koska perheen isän työt loppuvat ja joutuvat muuttamaan perikunnan talosta kaupunkiin. Rukoilkaa, että sopiva asunto perheelle löytyy ja että perhe saa siellä myös seurakuntayhteyden seurakunnasta, jossa pysytään todellisessa Raamatun sanassa. Kiittäkää Herraa jo etukäteen että myös tuolle perheelle löytyy paras mahdollinen ratkaisu. Muistakaa rukouksin myös erästä nuorta opiskelijaa joka tekee opinnäytetyötään. Rukoilkaa, että opiskelija saa työn hyvin ja onnistuneesti läpi ja sitten valmistuttuaan saa hyvän asunnon ja työpaikan. Muistakaa näitä kaikkia rukouspyynnössä mainittuja asioita ja rukoilkaa että tapahtuu kaikessa Herran tahto, ei minun eikä kenenkään muun vaan yks
in Herran tahto tapahtukoon. Siunausta myös teille jotka rukoilette. Aamen."

"Arton ja hänen lastensa elämään siunausta"

"Sarille Jumalan siunausta ja ohjausta"

"Ismo tarvitsisi rohkaisua uskon tielle ja että hän pystyisi rakastamaan lapsiaan ja osoittamaan sen heille.Hoida Herra Jeesus heitä rakkaudellasi ja armollasi."

"Siunaa Riittaa ja hänen miestään.Anna Pyhä Henkesi johdattamaan heitä ja heidän perhettään."

"Siunaa Jenniä Juulia ja heidän isäänsä ja äitiänsä."

"Siunausta Sakarin elämään ja Sannan elämään."

"Herra ohjaa Mattia tekemään oikeat taloudelliset ratkaisut niin työn kuin kodinkin vuoksi.Siunaa isä hänen matkaansa täällä ajassa,että hän pääsisi kerran perille taivaaseen .Anna hänelle rakkauttasi ja johdata."

"Kiitos pojallani nyt hyvä työpaikka.Siunaa herra työnantajaa ja hänen perhettään."

"Maunolla elämän tarkoitus hukassa.Tarvittaisiin rinnalla kulkijaa.Jeesus sinä tiedät."

"Heikille ja Tuulille siunausta elämään ja perheenlisäystä."

"Tuuli ei saanut työpaikkaa.Lohduta Jeesus ja anna hänelle se työpaikka ,jonka Sinä katsot hänelle sopivaksi."

"Heidin perhe kipeänä.Herra paranna ."

"Kantakaa ystävät rukouksin nuorta miestä ,jolla on masennusta ja väsymystä ja joka etsii paikkaansa elämässä."

"Maijalla masennusta ja väsymystä.Auta Herra Jeesus!"

"Siunaa ja varjele tänäänkin Karia ja Timoa heidän matkallaan"

"Isä anna Pyhän Hengen kosketus Airille ja hänen lapsilleen.Siunausta heidän elämäänsä."

"Siunaa Annea ja anna voimaa hänelle."

"Päivi haluaisi miehensä kanssa saada lapsen. Vain Herra voi auttaa.Uskomme ihmeeseen."

"Rukoilisitteko työpaikkaani siunausta niin työntekijöille ,kuin hoidettavillekin."

"Marjatta on kokenut monta menetystä ja ahdinkoa elämässään.Pyytäisin myös rukousta vaikeeaan astmaan ,reumaan ja särkyihin.Siunaa Isä häntä ja hänen perheensä elämää ja lasten ja lastenlasten matkaa täällä ajassa."

"Ylistetty olkoon Herra!Äitini huimaus on kadonnut.Hän jaksaa jo kävellä pitkiäkin matkoja.Kiitos kaikille ,jotka olette rukoilleet hänen puolestaan."

"Antti sairastui äkisti leukemiaan.Hänen vaimonsa odottaa heidän esikoistaan,jonka pitäisi syntyä helmikuussa.Kiitos rukouksestanne ja Jumalan siunausta teille."

"jos joku hyvää tarkoitaa ja ohjaa oikein niin saatana en heti kumittelemassa siis demonit.
kumma kun saatana kuule ajatuksemme ei pyhä eikä henki aina on jotain kun ajattelet hajua sairautta tautia kauheaa riivamista niin sitä on jossain tai puheessa on näin usein saatanaan demonit pois kristuksen ja isän nimessä jumala"

"Pieni poika on sikainfuenssan kourissa ja kuumetta 40:ntä on siis todella kriittinen tilanne. Voisiko Jumala armossaan mennä pienen pojan luokse, samoin suojelusenkeli, jotta tilanne voisi parantua kokonaan. Pyhä henki tietää nämä toiveet ja varmasti johdattaa pojalle lohdutuksensa ja siunauksensa. Kunnia Jumalalle kaikista ihmeistään aamen!"

"Olemme Jumalan rakkauteen uskova pariskunta ja pyydämme iloa ja valoa elämäämme, sillä Jeesuskin haluaa meidän iloitsevan. Pyhä henki kulkee keskuudessamme ja tietää meidän tarpeemme joten jäämme odottamaan, sekä palvelemaan levosta käsin. Kaikkialle maailmaan myös evankeliumin ilosanoman leviämistä aamen!"

"Pyytäisin, että rukoilisitte veljeni puolesta, että Jumala parantaisi hänet vakavasta sairaudesta. Rukoilkaa myös hänen perheelleen voimaa, että he jaksaisivat. Kiitos!"

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.