Rukousaiheet 22.11

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 22.11

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Su 22 Marras, 2009 11:20

Rukousaiheet 22.11

"Herra, Rukoilen että Joonas ei tunne niin kuin nainen"

"Kirstin lapset ja lastenlapset. Herra Jeesus paranna särkyneet sydämet!"

"Herra,Auta vihdoin!! Näet todella raskaat viime vuosien tapahtumat.Eron,lasten isän itsemurhan,onnettomuudet,sairaudet.Jumala,tuo elämään vihdoin rakkautta,tasapainoa,onnea.Anna elämään pysyvä hyvä parisuhde.Lapsetkin kaipaisivat kovasti isähahmoa,vaikkei kukaan koskaan tietenkään pappaa voi korvata,minä taas kaipaan rinnalleni rakastavaa parisuhdetta.En Herra enää jaksa olla yksin.Näytä voimasi,Kiitos Herra että kuulet ja autat!!Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä aamen.Kiitos ja siunausta rukoilijoille.Nina"

"Tarvitsemme nopeasti esirukoilijoita. Rukoillaan vakavasti sairaana olevan vaimoni puolesta Herran lohdutusta,huolenpitoa ja että Herra koskettaisi häntä parantavalla voimallaan ja antasi hänen nousta sairaalavuoteeltaan kunniaksi Jumalalle!"

"Kiitos kun rukoilette mieheni Pertin puolesta!
Jeesus on häntä parantamassa, tunnen sen.
Vasen halvaantunut puoli on jalassa tuntenut nyt kipua - eli särkenyt aika ajoin ja sehän on hyvä merkki! Rukoillaan että Jeesus parantaa sen kokonaan ja Pertti saa takaisin liikuntakyvyn! Puhetta on alkanut tulla, eli sanoja enemmän, rukoillaan että se lisääntyy ja lisääntyy tuoden näin iloa Pertille ja hän jaksaa kuntoutumisen rankat hoidot. Rukoillaan ja kiitetään Jeesusta että hän nyt oikein suurella voimalla Perttiä parantaa!
kiittäen vaimo Helena"

"Olen 18-vuotias nuori ja olen hakenut erääseen kouluun opiskelemaan. Ensi viikolla viimeistään pitäisi tulla kirje koululta ja tietäisin kuinka tässä käy. Pyytäisin jotakuta rukoilemaan, että saisin Jumalan suunnitelman mukaisen vastauksen, oli se sitten myönteinen tai kielteinen. Olen jo sanonut Jumalalle jättäväni asian Hänen käsiinsä, mutta silti murehdin tätä asiaa kovasti.Toivoisin, että joku voisi rukoilla minun ja tämän asian puolesta. Minulla ei ole ketään uskovaa ystävää ja siksi tuntuisi mukavalta, jos joku jaksaisi nähdä tämän verran vaivaa..."

"Rukoilkaa että masennukseni häviäisi ja elämänilo palaisivat. Rukoilkaa että pääsisin eroon rauhoittavista lääkkeistä. Rukoilkaa myös että saisin uskovan aviomiehen."

"Tarvitsen itsekuria ja itsehillintää. Unirytmini on sekaisin ja on paljon asioita joita haluaisin tehdä, mutta jotenkin on aina mukamas "parempaa tekemistä" joten ne jää sitten myöhään iltaan."

"Jumala tuomme eteesi poikamme Elian 9 kk.
Yläetuhampaan puhkeamisen vuoksi hän ei tunnu syövän rintaa normaalisti.
Rukoilemme, että Herra sinä et anna tämän imetyksen oven sulkeutua,
jos se on Sinun tahtosi että imetys jatkuu edelleen.
Ja jos imetys ei ole enää Sinun tahtosi, niin sulje sinä se ovi.
Tapahtukoon Sinun tahtosi Jumala.
Rukoilemme, ettei äidille tulisi tässä tilanteessa mitään rintatulehduksia ja maidon tuotanto tasaantuisi tilanteeseen sopivaksi ja kivuttomasti.

Rukoilemme tätä Jeesuksen Kristuksen nimessä.
Aamen"

"Siunaa Markusta ja hoida hänen selkäänsä ja ranteitansa."

"Siunaa rakas Jeesus Leilaa hänen työssään ja elämässään.Anna voimia koko perheelle ja hoida talousasiatkin kuntoon."

"Kanna Isä Villeä käsivarsillasi vaikeiden aikojen läpi.Rakas Jeesus ohjaa häntä hänen tiellään ja matkallaan täällä maan päällä.Masennus ja ahdistus painaa häntä väsymykseen."

"Siunaa isä erikoisella rakkaudella Merviä hänen työssään ja hänen perhettään."

"Pyydän rukousta kuuloni puolesta joka on tuntuvasti heikentynyt. Kiitos"

"Pyydän rukousta että perheen isä saisi työpaikan jossa ei tarvitse matkustaa ulkomaille, vaan omalle paikkakunnalle jossa voi asua perheen kanssa. Kiitos"

"lapseni terveydentilan puolesta pyydän rukousta, myös huoltajuusoikeudenkäyntiin tarvitsen itse voimia

Kiitos rukoilemisesta puolestani."

"Hätähuuto nuoren miehen puolesta Jumalan puoleen, että hän palaisi takaisin Jeesuksen luokse. Jeesus vedä häntä puoleesi ja pelasta hänet!"

"Hei!

Pyydän esirukousta terveydentilani puolesta, että Jumala parantaisin limakalvoni ja keuhkoni, ne ovat huonossa kunnossa, sekä myös yliherkkyysreaktioni loppuisivat, ne vaikeuttavat ja rasittavat paljon elämääni. Myös saisin myös ylipainoa pois. Myös apuraha-anomusteni puolesta, että Jumala vaikuttaisi suotuisasti päättäjissä. Myös työasioitteni puolesta, että kaikki projektini etenisivät hyvällä tavalla ja joutuisasti. Muistakaa myös seurustelusuhdettani, että jos se on Jumalan tahto niin se etenee ja ystäväni rakastuu minuun ja että se saisi johtaa avioliittoon. Miesystäväni uskoo myös Taivaan isään.

Kiitos teille esirukouksista, olen niistä kiitollinen.

Uskossa oleva nainen"

"Haluan tuoda rukousaiheena sen kun minä menin ehkä liikaa eräässä minun ja toisen ihmisen välisessä asiassa järjestelemään asioita niinkuin minä haluan ja minä itse katson oikeaksi. Minua on kyllä varoitettu tästä, että ei pidä lähteä toimimaan omassa voimassa ja nyt minä ymmärrän että nuo asiat olisi pitänyt jättää vaan Herran haltuun. Minua kaduttaa tuo mitä menin tekemään ja pyydän, että rukoilette puolestani, että asiasta ei koidu mitään vahinkoa minulle eikä sille toisellekaan osapuolelle. Muistakaa asiaa rukouksin ja rukoilkaa että ei tule mitään vaikeuksia asiassa. Minä olin taas liian äkkipikainen ja menin sotkemaan asioita joita ei olisi pitänyt sotkea ja mietin että olenko taas keittänyt semmosen sopan näistä asioista että joudun itse siitä kärsimään. Muistakaa asiaa rukouksin!"

"avioliittoni on ollut pitkään vaikea enkä jaksa enää, haluan muuttaa miehestäni erilleen. tarvitsen uuden asunnon kiitos jeesus että autat"

"Jeesus,vie minut siihen suhteeseen, jossa sieluni löytää levon ja anna minun jäädä siihen, myös aviopuolison odotuksessa. Kiitos."

"Kiitos Jeesus avustasi läheisten unionglemiin. Anna riittävästi ja runsaasti unta ja lepoa.
Anna työssään väsyneille sopivat työt ja voimavarat jaksaakseen. Kiitos."

"Herra armahda. Kiitos Jeesus avustasi sieluni ja ajatuksieni epäilyn j aepäuskon poistamiseen. Anna vahva usko, joka siirtää ne vuoret, jotka pimentävät Sinun Sanasi ja Tahtosi tuntemisen ja tekemisen. Sijaan nöyryyttä, ymmärrystä ja iloa, lempeä. Kiitos."

"Vanhan äitini puolesta että saisi kokea Jeesuksen parantavan voiman ja Hänen rakkautensa ympärillään ja itsessään, Pyhän Hengen voiman ja hoidon niin että kokisi olevansa jo täällä maan päällä Taivaassa"

"Haluan päästä lähemmäksi Herraa ja Hänen tuntemustaan."

"Kuukausia olen hakenut töitä ja rukoillut ja pyytänyt esirukouksia. Viime viikolla soitin erään ilmoituksen perusteella työpaikkaan jolla alalla olen ollut muutama vuosi sitten. Siellä pyydettiin laittamaan hakemus mutta en rohjennut sitä laittaa koska mieleen alkoi tulla muistoja sen alan kiireestä ja työpaikkojen huonosta hengestä. Eilen sain kuitenkin sieltä soiton jossa kyseltiin aionko laittaa hakemuksen ja sitten laitoin sen. Olen kyllä ihan kiinnostunut tuosta paikasta, toivon ettei työtaitoni ole kovin ruostunutta jos vaikka sinne satun pääsemään.

Toivon että pian saan hyvän työpaikan jossa pärjään niin töiden kuin ihmisten puolesta ja rahallisesti ja että riittävästi perehdytetään työhön.

Olen pyytänyt Jumalalta tosi selkeää johdatusta ja toivon että eilinen soitto työpaikasta on tätä johdatusta joka myös avaisi oven hyvään työpaikkaan!"

"Eturauhasessa liikakasvua,jo haitta aikamoinen.
Ei syöpä,19 11 2009 esittivät leikkausta."

"20 11 2009 todettu maksassa pahanlaatuinen
löydös"

"Pyydän muistamaan Jumalan edessä poikiani, että he saisivat vahvistua Sanassa ja Pyhässä Hengessä. Rukoilemme myös oikeaa kristittyä aviopuolisoa ja eheytymistä ja terveyttä sekä oikean opiskelupaikan ja -innon löytymistä. Jumalan lapsen tulisi olla vapaa netti- ja peliriippuvuudesta. Tätä pyydämme. Uskonystävät ja ihmissuhdetaidot olisivat hyvin tarpeellisia.
Samoin pyydän muistamaan myös iäkästä äitiäni ja hänen loppuelämäänsä sekä veljeni pelastumista. Näistä kaikista kiitos Jumalalle."

"Työyhteisössä on vaikeuksia, olen uupunut ja väsynyt sillä olen fyysisen ja henkisen väkivallan kohtena"

"eräs henkilö on levittänyt ikäviä puheita ja olen niiden takia vaikeuksissa"

"herra näytä tahtosi eräässä asiassa anna vastaus mikä on tahtosi kiitos että toimit"

"Siskoni hyvin masentunut ystävänsä itsetuho aikeista.Anna Herra viisautta vaikeisiin tilanteisiin"

"KIITOSAIHE: Olin eilen 1.kertaa sytostaattihoidosta. Haluan kiittää Jeesusta, sillä hoidosta ei tullut mitään oireita. Jaksan hyvin. Haluan, että kiitätte myös puolestani Jeesusta, Hän antaa voimaa minulle jokaiselle päivälle! Kiitos Herralle!"

"Ilmesty Herra parantajana ja pelastajana vanhan leskirouvan kohdalla."

""Avukseni nimeäsi huudan ...." Esivallan ja esivallan ulottumattomissa oleva kontrolli, esivallan ulottumattomissa olevien kontrolli "lähestyn ihmeteltävällä viestintälaitoksella", vuokrasopimukseni, siviilisäätyni, elatukseni, vaatteeni, varani ....? Kiitos, kyvykkyyden! Olen ehdottoman totinen? Perheessä palvelemme Jumalaa, vesikatto, välikattotila energia yms. kahleisiin, olisiko aseet suuntautuvaisia heitä itseänsä vastaan, vrt. "Herra ...." Yms., siunaa varat ja varakkaat, ja varoja, olemme varat, varakkaat, varat, varattomat? "sinä viet minut israeliin""

"herra auta minun ystävääni selviämään vakavasta masennuksestaan.anna hänelle rakkautta ja uskoa tulevaan ja olevaan.amen"

"Kävin tänään keskustelemassa perheneuvonnassa lapsen isän kanssa, en tiedä miten meni,puhetta paljon ja sekavaa, Herra anna minun vastaukseni olla asiallisia ja kunnollisia, osaan jäi vastaamatta ja muistin vasta myöhemmin, Herra älä anna niiden niiden vaikuttaa asiaan, anna heidän silti ymmärtää mitä yritin sanoa ja anna heidän uskoa, koska en valehdellut. Kiitos ja Kunnia Jumallalle Herramme Jeesuksen nimeen. Kiitos."

"Pyydän rukousta vaikean elämäntilanteeni vuoksi. Olen työssä, jossa en viihdy. Koen työt minulle liian vaativiksi ja yksinäisiksi. Olen tällä hetkellä sairaslomalla, koska nämä työn asettamat haasteet ovat sairastuttaneet minut masennukseen. Olen etsinut uutta työtä ja pidemmän aikaa, mutta vielä ei ole uusi ovi auennut. Pyydänkin nyt rukousta siihen, että saisin uuden työn, jossa minulla olisi hyvä olla ja että jaksaisin tämän vaikean ajan yli. Etten menettäisi toivoani ja osaisin kääntää katseeni niihin moniin hyviin asioihin, mitä elämässäni on.

Kiitos!"

"valoa yksinäisyyteen että löytäisin miehen ja saisin oman perheen,yksinäisyys loppuisi."

"jeesus auta avioliitto asjassa.varjele että liittomme ei hajoa anna uusi rakkaus keskellemme. varjele vihollisen suunnitelmita auta että vihollisen hankkeet kaatuu jeesuksen pojan nimeen.varjele että mieheni säilyy uskossa jeesus rakas tule kurjan tykö ja auta"

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.