Rukousaiheet 26.11

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 26.11

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » To 26 Marras, 2009 12:15

Rukousaiheet 26.11

"Pyydän, että rukoilisitte meille johdatusta ja asioiden järjestymistä. Erityisesti pyydän esirukousta ensi tiistain tapahtumien, suunnitelmien puolesta."

"Pyydän murskavoittoa vihollisesta asioissa, jotka ovat olleet pitkään rukousaiheina. Kiitos Jeesus Sinun kestävyydestä ja voimasta ja viisaudesta, jonka tuot julki näille vihollisille ja kaikille rakkaudesta omiasi ja ihmisiä kohtaan.

*tiedät Jeesus tilanteeni, Kiitos että osoitat rakastavasti minua ja annat autuutesi ilon.
Kiitos, etä siunaat läheiset ja sisaret, jotka kaipaavat aviopuolisoa. Siunaa jo heidän tulevat kumppaninsa vahvistumaan kutsun saaneina Sinun johdatuksessa ja valmisteluissa, rakkaudessa."

"Olen sellaisella paikalla elämässä, että tarvitsen uudistumista uskossa. Pyhää Herran pelkoa ja kuulemista. Sielunhoidollista apua vapautukseni sitovista kahleista. Olen tavallaan umpikujassa, ei ole muuta apua kuin Herran tarttuminen minuun ja vetäminen läsnäoloonsa saamaan vapautusta, armoa ja anteeksiantoa synnin kirouksista ja kahleista. Herran apua ja ohjausta valinnoista elämässäni. Haluan Herran mielenmukaisesti elää. Nyt tarvitsen vahvistusta uskonyhteyteeni Isän kanssa. Olen kovin "yksin" Herraani turvaten. Tarvitsen esirukousta, että näkisin, missä on oikea tie, että sillä kulkisin, enkä poikkeaisi harhaan.
Herra armossasi auta Jeesuksen nimessä, vahvista uskossa ja näytä, kuinka jatkaa tästä eteenpäin. Nyt en uskalla liikahtaa mihinkään suuntaan, ellen saa vahvistusta Pyhässä Hengessä Sinulta ja pelastusvarmuutta, vapautumista vääristä valinnoista ja teoista, Jeesuksen nimessä ja veressä.
Maanataina minulla on lääkäri, joka päättää jatkuuko määräaikainen työkyvyttömyyteni vai...
itselleni olisi tärkeintä elää Herran tahdossa. Kovasti kamppailen sairauteni lisäksi työpaikkani eettisten valintojen ja ihmissuhteiden kanssa, mitehn Herra haluaisi minun suhtautuvan näihin minulle hankaliin tilanteisiin, kuinka minun tulisi rukoilla ja suhtautua tähän kaikkeen elämässäni. Myös asemani perheessäni on tullut kysymysmerkiksi entistä enemmän ja tarvitsisi Herran vahvistusta, kuinka rukoilla ja suhtautua asioihin ja valintoihin, kun valintani elää Jeesuksen kanssa on edelleen punainen vaate puolisolleni. Haluaisin kunnioittaa Jumalaa yli kaiken, mutta annanko liikaa myöten miehelleni. Herra auta näkemään kuin Sinä näet.
Herra Hengessä sinua esirukoilija runsaasti siunatkoon! Halleluja! Amen."

"Ystäväni perheelle varjelusta ja apua. Nuoret ovat 18 ja 15 vuotiaita ja joutuvat jäämän kotiin huolehtimaan opiskelusta, kodista, ruuista, koirasta ja kodin keskuslämmityksestä puilla. Perheen isä opiskelee kaukana Pohjois Suomessa, koti on Keski-Suomessa. Opiskelujaksot ovat muutamasta päivästä pariin viikkoon. Perheellä ei ole mitään tukiverkkoa 200 km säteellä. Äidillä on huoli perheen selviytymisestä, kun nuorten ei ole tarvinnut kantaa vastuuta kodin töistä. Mies ei ole valmis, eikä halua sopia erityisjärjestelyistä opiskelun suhteen, vaikka se olisi ehkä mahdollista, kun saman alan opiskelupaika on omalla seudullakin. Muutenkin perhe on miehelle "henkisesti" kuin ilmaa. Hän ei ole osannut ottaa miehen ja isän vastuuta perheessä, vaan kulkee oman mielensä mukaan omia polkujaan. Alkoholi tms. ongelmia hänellä ei ole, mutta työnarkomaniasta voi puhua.
Ystäväni tulisi saada keskittyä itsensä kuntoon hoitamiseen. Miten se onnistuu, kun hänellä on huoli kodista ja unohtaa itsensä ja omat tarpeensa. Hänen on vaikea nähdä oman kuntoutumisen merkitys koko perheelle.
Rukoillaan yhdessä, että Isä yliluonnollisesti puuttuisi tilanteeseen. Antaisi ystävälleni täsmähoitoa, juuri sellaista, joka on hänelle tarpeen ja Isä saisi olla ylilääkärinä avaamassa ystävälleni hänen tilannettaan ja avaisi ystäväni mielen ja sydämen, kysyä Isän edessä, mitä, miten ja olisi valmis ottamaan kaiken avun vastaan, mitä Isä Pyhän Hengen vaikutuksesta haluaa hänelle antaa. Varjelusta perheelle ja kodille, voimia ja taitoa selviytyä ja ottaa vastuuta ja kasvaa näkemään kaikkien perheenjäsenten merkitys kodissa, oppia kunnioittamaan toinen toistaan ja näkemään, miten Elävä Jumala, Isämme järjestelee asioita ja pitää heistä kaikista huolta. Tämä kaikki saisi heidän perheessään vaikuttaa pelastukseksi Jeesuksessa koko perheelle.
Herra armossaan kuulkoon rukouksemme ja antakoon apunsa ja siunauksensa ystäväni perheille, ja meille kaikille heidän asioidensa ja elämänsä puolesta rukoileville. Kiitos, ylistys ja kunnia Kaikkivaltiaalle Jumalallemme! Halleluja! Amen."

"Pyytäisin lisäksi esirukousta itseni puolesta. Minun pitäisi kehittää kärsivällisyyttä ja pitkämielisyyttä itsessäni, jotta osaisin kohdella läheisiäni ja työtovereitani oikein ollessani stressaantunut. Lisäksi henkilökohtaisessa elämässäni olen ollut huonoissa ihmissuhteissa ja olen aina tullut petetyksi. Toivoisin löytäväni kumppanin joka kunnioittaa minua, jonka kanssa voin jakaa saman arvomaailman ja suunnitella yhteistä tulevaisuutta. Kiitoksia ja siunausta!"

"Pyytäisin rukousapua kristillisen perheyrityksemme puolesta. Yhtiö edustaa äitini elämäntyötä ja työllistää perheeni lisäksi kymmeniä muita. Yhtiö tuottaa hoiva- ja terveyspalveluita. Käynnistimme syksyllä uuden hoivakodin Helsinkiin mutta laman takia asiakaspaikat eivät ole täyttyneet odotetusti ja se on ajanut yhtiön taloudelliseen ahdinkoon. Olemme rukoilleet Jumalalta lisää asiakkaita hoivakotiimme, ja hiljalleen tilanne onkin kehittymässä positiiviseen suuntaan, mutta tuntuu että liian hitaasti. Olemme hakeneet pankista lainaa mutta jatkuvasti pelko kaihertaa mieltä että riittävätkö nekään rahat jos asiakkaita ei vieläkään kuulu, kiinteät kustannukset hoivakodin pyörittämisessä ovat niin valtavat. Lämmin kiitos jo etukäteen että osallistutte tähän rukoustyöhön väkevästi. Siunausta!"

"Kihlattuni pelaa online roolipelejä kaiken aikaa (2-14h/päivä). Häntä ei kiinnosta jutella minun kanssa, vaan keskustelee virtuaalihahmojen kanssa. Samoin hänestä on tärkeää auttaa kaikkia ongelmaisia siellä virtuaalimaailmassa, mutta samalla hän unohtaa muun, oikean elämän tapaamiset, syödä, minut. Hän on riippuvainen virtuaalimaailmasta, mutta ei tiedosta sitä."

"Tarvitsen apua koulunkäyntiini. Tarvitsen aikaa, tahtoa ja voimaa ja kaikkea mahdollista mitä minulta puuttuu, että saisin keskeneräiset työt ja kaiken tehtyä sillä opiskelu aikaa on enää vähän."

"Tarvitsen itsehillintää ja itsekuria. Tarvitsen, että saisin unirytmini kuntoon ja etten tekisi harkitsemattomia tekoja.
Samoin seksuaaliset himot kiusaavat. Vaivaavat ajatusmaailmaani ja äkilliset ihastumiset vääriin naisiin. Tarvitsen esirukousapua."

"Pyydän apua avioliittomme puolesta, ettemme eroaisi vaan rakkaus tulisi ja pysyisimme yhdessä. Amen."

"Pyydän rukousta vangin lapsen puolesta että Herra parantaisi ja isä saisi vankilassa tulla uskoon .kiitos Jeesus"

"Rukouspyyntö nuoren miehen puolesta!"

"Kiitos että asuntoasia järjestyy"

"

Pyydän esirukousta työpaikkani ja työkavereiden puolesta. Terveyteni puolesta, että pääsisin väsymyksestä ja hiustenlähdöstä eroon."

"Pyytäisin esirukousta 12-vuotiaan poikani puolesta ,häntä kiusataan koulussa ja ulkona."

"olen ollut ahdistunut erään ihmisen vuoksi, mutta se on nyt otettu pois eli olen saanut vapautuksen hänen suhteen, voin olla nyt hänelle ystävä. Kiitos!"

"Kiitos lapsistani, jotka olen saanut lahjaksi. Kiitos että tahtosi Jeesus tapahtuu heidän elämässään. Amen"

"Olen saanut paljon rukousvastauksia, viimeisin se että parannuin masennuksesta ja unettomuudesta yllättäen. Kiitos"

"Herra, Rukoilen että maailma pelastuu"

"Minulla on korkea verenpaine ja päänsärkyä päivittäin. Olen saanut lääkkeet muutama päivä sitten. Pyydän rukousta asian suhteen

Kiittäen: sisko"

"ystäväni vajaa 2 vuotias tyttö on sairastunut verisyöpään... leukemiaa hieman harvinaisempaan. hoidot ovat pienelle raskaita. hoidot kestävät kaksi vuotta ja sitten vasta tiedetään onko se auttanut.. niimpä toivon että mahdollisimman moni rukoilisi pienen tytön puolesta...koska Herra voi auttaa!!"

"KIITOS rukouksista ja KIITOS Jumalalle,tapaturmassa vammautunut sormeni on hoidettu kuntoon.KIITOS hyvistä hoitajista ja lääkäreistä.- Olen yrittämässä takaisin työelämään,tarvitsisin apua ja johdatusta sopivan työn löytymiseksi."

"Olen ´´sotkenut´´ elämäni erään ihmisen takia, en tiedä miksi ajattelen häntä edelleen.vaikken nääkään."

"Työpaikka-asia että ihmisuhteet ´selviäisivät´"

"Ystävälleni pirkanmaalle syvempää Jumalan ja Jeesuksen tuntemista, sekä sielullista rauhaa. Pyhä henki tietää hänenkin tarpeensa ja siitä kunnia Jumalalle aamen!"

"Olen nyt niin pohja mudissa,en saanut opiskelu paikkaa vieläkään,koti on edelleen tämä sama murju. voi kunpa mieheni heräisi tähän tilanteeseen että tarvitsemme uuden kodin ja jotain on tehtävä,luulen että tässä on homettakin. Olen Ihan sietokykyni äärirajoilla,pyydän voimia meidän perheelle ja pelastusta tästä kurjuudesta. Tämä on niin maallinen pyyntö mutta tärkeä pyyntö kuitenkin,olisimme vihdoin ansainneet onnea mekin."

"Minulla on korkea verenpaine."

"Työnhakuun selkeää Jumalan johdatusta ja itselle viisautta valita oikein jos tulee valintatilanne eteen. Olin eilen työpaikkahaastattelussa ja sieltä sekä eräästä toisesta työpaikasta pitäisi tämän viikon loppupuolella tulla tietoa.

Etsinnässä siis työpaikka jossa koen olevani omalla paikalla, pärjään töissä, ihmisten kanssa ja rahallisesti.

Kiitos ja siunausta."

"MUISTAKAA RUKOUKSIN 10-VUOTIASTA POIKAA JOKA LOUKKAANTUNUT VAKAVASTI AUTON ALLE JÄÄTYÄÄN.ETTÄ HERRA PARANTAISI. VOIMIA POJAN OMAISILLE."

"sijoitettu lapsi palaisi kotiin öidin luokse, äidille terveyttä, ja lapsi palaisi kotiin HETI."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.