Rukousaiheet 29.11

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 29.11

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Su 29 Marras, 2009 12:44

Rukousaiheet 29.11

"Esirukouspyyntö valheen isää perkelettä ja valheen enkeliä vastaan. Epäjumalanpalvelijoiden kirousta ja loitsua vastaan. Muita valheen enkeleitä, pimeyden valtoja, kaikkea saastaa ja pahuutta vastaan. Anna Herra Jeesus Kristus kalliin veresi täysi suoja. Opeta minut pukemaan täysi sota-asusi ja olemaan valmiina käyttämään sitä pahan hetkellä. Tätä rukoilen Sinulta pyhässä ja kalliissa nimessäsi, oi Jeesus Kristus."

"Herra, rukoilen että en tee osaman käskyjen mukaisesti"

"Jeesus kuule rukoukseni niska kipuilee neljän nikaman rappeuma korvat vinkuu alaselkä lanne rankarappeuma koljoosi säteilee pitkin selkä rankaa aina hartioihin saakka.Sirekurosreuma sjökrenin synkdooma keliakia jossa omat vaivat lonkat nivelet lihakset polvet pohkeet nilkat varpaat nivelet ranteet sormet luottaen rukoksen voimmaan että jeesus ylinmäsenä lääkärinä poistaa kipuni ja vaivani siunaten kaikkia esirukoilijoita."

"Herra, rukoilen että tänne tulee apua."

"Tahtoisin löytää seurakuntayhteyden johon minun kaltaiseni vähemmän sosiaalinen ihminen voisi kuulua ja myös osallistua ja löytää uskovia ystäviä ja rukouskumppaneita. Tiedän että on monia hyviä vaihtoehtoja mutta toivon että Jumala johdattaa oikeaan paikkaan jo pian."

"Pyydän, rukoilkaa puolestani. Maanantaina 30.11. on kokous, jossa puidaan sitä, miten minua on työssäni kiusattu ja tuntejani vähennetty. Rukoilkaa, että tästä olisi tulosta, ja etten mokaisi.

Edelleen etsin työtä Lahden seudulta..."

"Rakas Taivaan Isä. Pyydän siunausta tässä elämäntilanteessa. Siunaa rakasta lastamme että hän jaksaisi tässä vaikeassa elämäntilanteessa.Pyydän siunausta että löydämme oman uuden kodin. Pyydän siunausta myös tyttäremme puolesta että hän tottuisi myös uuteen tilanteeseen.Auta että minä saan töitä myös uudessa elämäntilanteessa ja mutossa. Auta meitä että jaksamme toimia viisaasti ja kärsivällisesti."

"Kiitosaihe: Sain työpaikan ja pääsen pari päivää kestävään koulutukseen tätä varten ensi maanantaina! Nykyisessä työpaikassa joustettiin irtisanomisajassa ja esimies sanoi että saan tulla takaisin jos siltä tuntuu.

Jätin työpaikan pöydälle viemieni leivonnaisten lisäksi pari hengellistä joululehteä ja TV7:n uutiset. Sanoin esimiehelle että näissä on sitä oikeaa Joulun sanomaa eikä hän siihen vastaan sanonut. Toivon etteivät nämä lehdet suoraan roskiin päädy ja että niitä luettaisiin tai ainakin selattaisiin - että joku löytäisi Jeesuksen näiden kautta tai ainakin kiinnostuisi!

Pyydän rukoilemaan pelastumista esimiehelle ja työtovereille. Uuteen työpaikkaan menestymistä työtehtävissä ja ihmissuhteissa ja raha-asioideni kuntoon tulemista. Että saisin opettelluksi toisenlaisen unirytmin koska joudun menemään aiemmin nukkumaan ja heräämään hyvin aikaisin. Olen alkanut syömään liikaa ja ennemmin pitäisi laihtua ja enemmän liikkua - että tähän tulee muutos.

Olin ennättänyt sopia ensi tiistaille vielä yhden työpaikkahaastattelun. Ajattelin kysyä olisiko siellä osa-aikaista lisätyötä koska tiedän että siinä työpaikassa tilanne elää ja itselläni ainakin toistaiseksi olisi lisäansioiden tarvetta.

Pyydän Jumalan selkeää johdatusta näihin kaikkiin edellä mainitsemiini asioihin että osaisin valita oikein. Viisautta elää siten että joku kiinnostuu Jeesuksesta."

"Pyydän rukousapua koviin, kauan jatkuneisiin selkäkipuihini ja toivottamalta tuntuvaan tulevaisuuteeni. Olen nuori nainen ja selkäni vuoksi työkyvytön ja hyvin ahdistunut.

Kiitos erittäin paljon rukousavusta!"

"Rukousaihe kotonamme vallitsevan huonon ilmapiiri vuoksi, jotta tilanne pääsisi paranemaan."

"Herra, minulla on joskus tunnehäiriöitä. Pelasta."

"Herra, rukoilen että rukousyrityksilleni ei xxxxxxxxx."

"Herra, Rukoilen että poistat pahan huumeen."

"Pyhä henki virvoittaisi uskon elämääni ja näyttäisi minulle esteet, jotka on raivattava sanan voimalla sivuun aamen! T: Palvelija"

"Herra, tässä se on. Estä pahuus jotta se ei tee."

"Herra, estä jotta pahuus ei tee."

"Mieheni Pertin puolesta pyytäisin rukousapua,
hän on ollut muutaman päivän tosi tosi väsynyt ja
tarvitsee nyt kaiken avun Jeesukselta ja Taivaan Isältä toipumiseen tästä aivoverenvuodosta.
Jeesus auta, ettei tule takapakkia tässä kuntoutuksessa vaan Pertti saisi voimat takaisin.
Jeesus auta Perttiä, vie parantava kätesi hänen
päänsä päälle ja paranna ne vaurioitunet kohdat uusilla parantavilla.
rukoillen vaimo Helena"

"Herra, Auta että pahuus ei tee."

"Herra, Rukoilen että en ole hullu."

"Rouvan puolesta, jolle lääkärit antaneet muutaman kuukauden elinaikaa vakavan sairauden vuoksi. Koko perhe on epätoivoinen. Jumala puutu asiaan ja auta!"

"muistakaa minun poikani tytön puolesta päää kuvaukset 12 päivä
kosketa tuota tytövä jeesus rakas herra on voimalinen jeesuksen nimessä aaammmeeen"

"Pyydän,että perheeni jäsenet voisivat uskoa esirukoukseen.KIITOS!"

"Poikani pahoinpideltiin hyvin pahasti. Hän ei edes tuntenut pahoinpitelijää. Kasvojen luut ovet murskana.Plastiikkakirugia voi auttaa kasvoissa, mutta minkälaiset haavat jäi sieluun. Rukoilkaa, Jumala yksin voi auttaa."

"Pyydän vahvaa rukousta jukan ja juhan puolesta että nyt kun ovat Jeesuksen omia ,vahvistuisivat ,eheytyisivät, oppisivat rukoilemaan ja Jeesus pitäisi kiinni kädestä vaikeina aikoina.amen"

"poikani puolesta koska hän on kiukkunen.sekä hänen pikkutytön puolesta jolla on ylivilkkautta eikä keskity ja hän jännittää hoitopaikassa."

"Pari vuotta sitten menin kirpparille ja myyjä esitteli minulle orodoksisen kynttelikön ja sanoi että minun pitää ostaa se. Sitten hän sanoi että minun pitäisi hakea siihen läheisestä ortod. kirkosta neljä kynttilää. En tehnyt sitä, mutta kynttelikkö on ikkunallani. Siihen aikan minulla oli ortodoksinen ystävä, mutta jotenkin menetin hänet. EN jaksanut rukoilla hänenn puolestaan, haluaisin hänet uudelleen ystäväksi. Jeesus, kiitos että tuot hänet uudelleen!"

"
*Pyydän, että pääsisin kokemaan iloa Herrassa tämän kärsimisen jälkeen mahdollisimman pian. *Pyydän myös aviopuolisoa kahdelle sisarelle. Kiitos."

"Rukouspyyntö, että saisin viisautta ja voimaa oikein kohdata ja käsitelle syytöksiä ja sovauksia, joita julkisestikin on estitetty minua vastaan. Itsehillintää Jeesuksen nimessä.
Pyydän oikeaa tukea tehtävässäni ja Jumalan rauhaa kaiken saastankin keskellä. Kiitos.
siunaa Jeesus vielä ystävät ja lapsemme.
Anna Sinun Sanasi menestyä ja saada lepo sielulle. Kiitos ja siunausta rukoilijoille."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.