Rukousaiheet 30.11

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 30.11

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ma 30 Marras, 2009 15:10

Rukousaiheet 30.11

"Herra auta talousasioissa ja maksujen kanssa.Hoida maksuaikataulut ja siunaa riittävästi myyntiä,että saisin hoidettua kaikki maksut.Kiitos että saan olla turvassa.Amen"

"Että Herra auttaisi myös työtöntä sisartani ja kaikkia meitä jotka olemme työmme meettäneet. Kiitos jo etukäteen rukouksista"

"Herra, Auta tässä asiassa. Jeesus on profeeetta ..."

Loppuosa viestistä poistettu. Dimi Sefanja/admin toimesta.

"Täällä minä nyt odottelen eläke/kuntoutustukipäätöstä ja sen jälkeen pääsemistä kuntoutukseen/terapeuttiseen työtoimintaan/mihin tahansa. Rukoilkaa, että toteutuu se mikä on Herran tahto. Ei se, mikä on minun tahto eikä se, mikä on ihmisten, edes lääkärienkään tahto eikä se varsinkaan, mikä on pimeyden tahto. Minä olen ollut väärällä tavalla kiinni ihmisessä joka vihaa Jumalaa ja Jeesusta ja kaikkea hengellistä. Häneen takerruin, mutta hän myös haavoitti minua paljon. Se takertuminen johtui ehkä minun sielun haavoista. Rukoilkaa, että JEESUS parantaa nämä haavat, ettei tarvitse enää takertua ja että Jeesus suojelee ja varjelee, etten minä joudu enää tekemisiin tuon ihmisen kanssa. Rukoilkaa myös, että tuon ihmisen asiat ja mitä hänelle tapahtuu, Herra ottaa haltuunsa ja pysäyttää hänen pimeät tekonsa joita hän on saatanan avulla tehnyt. Olen nuori ihminen ja haaveilen monesta asiasta. Haaveilen puolisosta, lapsista ja omasta maatilasta jossa on friisiläislehmiä. Rukoilkaa, että jos puoliso, lapset, talo ja karja ovat Herran tahto, niin tulen ne saamaan sitten kun Herra ne haluaa minulle antaa. Jeesuksen nimessä. Olkaa tekin siunattuja, veljet ja sisaret Herrassa! t: Henna"

"Olen ollut vaikea eräälle ihmiselle. Me emme tulleet toimeen keskenämme. Rukoilkaa, että jos minä olen ollut väärässä ja tehnyt jotakin väärin ja sanonut pahasti, niin minä saisin voimaa ja viisautta olla noin enää toimimatta. Rukoilkaa, että Herra kasvattaa ja opettaa, vaikka koettelemusten kautta, jos ei muuten, minua kunnioittamaan toista ihmistä. Rukoilkaa tuolle ihmiselle voimia ja jaksamista ja helpotusta kipuihin ja vaivoihin. Rukoilkaa, että Herran tahto tapahtuu hänen elämässä täysin. Ja että me kumpikin saisimme eheytyä ihmisinä ja parantua lapsuuden traumoistamme. Jeesuksen nimessä. Amen. Siunatkaa tuota ihmistä rukouksin."

"Pyydän rukousta avioliittomme puolesta. Että mieheni tuntisi rakkautta minua, vaimoaan kohtaan ja ero-muuttosuunnitelmat jäisivät tekemättä. Älä anna perheemme hajota vaan toimia kasvaen ja rakastaen. Amen. Kiitos."

"Pyydän rukousta terveyteni puolesta. Toivon Jumalan johdatusta ja Pyhänhengen kosketusta."

"Pyydän että Jeesus nyt todella avaisi mun ja vaimoni silmät missä mennään ja mitä teemme kaikissa seurakuntaasioissa ,pyydämme että Jeesus taistelisi mun ja vaimoni puolesta että Herran tahto tapahtuisi.amen"

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.