Rukousaiheet 08.12

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 08.12

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ti 08 Joulu, 2009 12:18

Rukousaiheet 08.12

"Gode Gud, ta inte reduktio ad absurdum bevisförsöket i beaktande."

" Pyydän esirukousta ystäväni pojan puolesta. Äiti huolissaan..pojalla ongelmia..epäilyä huumeiden käytöstä.Auta sinä Jeesus heitä. Tiedät mitä apua he tarvitsevat.Aamen!"

"Jeesus Kristus armahda. Paranna puhevaikeuteni aiheuttaja, korvien kohina ja polvet. Hoida veljeäni ja minua kokonaisvaltaisesti. Johdata meitä."

"Pyydän esirukousta perheen puolesta, että saisivat ostettua asunnon mitä ovat käyneet katsomassa, tarjouspyynnöt ovat jättäneet, laina-asia on jo järjestyksessä. Kiitos Jeesus, että autat."

"Olen äiti 4 lapselle josta vanhin on 20 vuotias ja nuorin 15 vuotias. Meitä kohtasi suuri suru keväällä, kun mieheni/lasteni isä, menehtyi äkillisesti. Olen uskossa ja rukoilen lasteni puolesta joka ilta. Pyyttäisin esirukousta ja voimia lasteni perheille, vanhimmalla pojallani on 5kk:n ikäinen poika ja toiseksi vanhimmalle pojalle ja hänen puolisolleen syntyy näinä päivinä lapsi. Pyytäisin heille voimia kohdata ja työstää surutyö oikealla tavalla ja voimia heille ja heidän perheilleen, että heillä olisi rakkautta, jota siirtäisivät lapsilleen. Tytölläni on ollut vaikea suruprosessi ja hänelle voimia ja, että hän ymmärtäisi, että hänen ei tarvitsisi hävetä sitä, että suree isäänsä. Hän oli minun lisäksi kotona kun me hänen kanssaan löydettiin mieheni...hän ei ole osannut käestää surua "oikealla" tavalla. Pyydän hänelle paljon voimia ja hän löytäisi sen tien, jota hän etsii hapuillen. nuorin poikani on tällä hetkellä niin surusta lukossa, että hän on joutunut väärälle tielle,
eikä löydä tietä takaisin...toivon hänelle PALJON voimia!!! viimeiseksi pyydän itselleni voimia auttaa ja rakastaa lapsiani ja lastenlapsiani. Olen monta kertaa epäillyt uskoani, kun kaikki on näyttänyt, ettei tästä tule mitään...pyydän, että saisin rohkeutta uskon tiellä, että saisin aloittaa oman surutyön joka on jäänyt taka-alalle, kun olen yrittänyt auttaa lapsiani...muistakaa meitä, tarvitsemme todella voimia ja, että Herra pysyisi meidän vierellämme kun kaikki tuntuu pahalta ja vaikealta. VOIMIA!!!"

"Ensiksikin kiitän Herraa, Jumalaa kaikkivaltiasta, Jeesuksen Kristuksen nimessä rukousvastauksista ja rukoilen että hän edeleen vahvistaisi minun uskoani ja valaisi minuun rohkeutta ja toivoa elää vakavien sairauksien ja niistä johtuvien taloudellisten vaikeuksien varjostamaa elämääni. Rukoilen että hän lähettäisi enkelin jonkun lääkärin hahmossa löytämään syyn ja lopullisen diagnoosin kivuilleni,lääkärin joka kohtelisi minua inhimillisesti,kuuntelisi toiveitani ja omia havaintojani ja ottaisi todesta,suorittaisi tarvittavat kokeet ajoissa ja ohjaisi oikeanlaiseen kuntoutukseen ja hoitaisi asiani hyvin loppuun asti, että voisin rauhoittua elämään parhaani mukaan tätä hetkeä ilman ainaista huolta huomisesta, sairaudesta huolimatta.Olen vielä nuori,neljän lapsen yksinhuoltajaäiti...rukoilen että saisin voimani takaisin ja paranisin olemaan enemmän "läsnä"lapsillenikin.Rukoilen että taloudelliset ongelmamme helpottuisivat ja ehkä löytäisimme jostain apua niihinkin.Lopuksi halua
n kiittä Herraa ihanista terveistä lapsista ja kaikesta siitä hyvästä mitä hän on jo hyväkseni tehnyt,kiitän Jumalaa kaikkivaltiasta siitä,ettei hän ole minua unohtanut.

-Saara-"

"Kiitos Herrani Jeesus Kristus, josta Raamatussani on kirjoitettu, että Sinun haluamasi tuli saisi syttyä minussa tahtosi mukaan."

"Kiitos Jeesus, että olet johtanut poikamme elämään kunnollisen naisen kaiken sekoilun jälkeen. Herra kasvata pojassamme vastuuntuntoa ja sitä, että hän todella arvostaisi tätä naista ja he saisivat molemmat tulla uskoon ja mennä avioliittoon. Kiitos, että tämä nainenkin on uskovasta kodista, jossa on 6 lasta elossa, mutta vielä kukaan ei ole uskossa. Jeesus, kuule vanhan äidin rukoukset siitäkin asiasta!"

"Herra, Rukoilen että puhdistat viereisen kioskin. Tee sinne pyhää."

"Herra, Tee niistä Kirkoista Mahtavia!"

"Pyytäisin suojausrukousta sielunvihollisen voimia vastaan, eli minulle itselleni (seija), anille, liisalle, reinolle, jaanalle, harrille, johannalle ja jennille. Minulla on ollut tänään myös ripuli- oksennustauti ja toivoisin että se ei jatkuisi enää huomenna. Toivoisin että jaksaisin myös töissä, koska siellä on aika paha tilanne tällä hetkellä. Jumalan siunausta teille kaikille ja Jeesuksen Kristuksen valoa kaikille."

"kuvat kelpaisivat ja saisin sitä kautta mainoksiin töitä ja voisin elättää lapseni ja maksaa velkani"

"Herra, korjaa ääntä. Tämä on rukous. Pyydän apua."

"Herra, laita eläinkunta pläsähtämään."

"Hyvä Jumala auta että isälleni löytyisi työtä !

Kiitos että voit vaikuttaa siihen.

Auta myös minua, kun turmelin hiukseni. Johdata minua niin, että voisin toimia hiusaisiassani oikein ja saisin vaaleat hiukseni takaisin. Jos ei niin kuitenkaan käy. Anna minulle rohkeutta kestää se. Ja vaikuta muihin etteivät he kiusaisi eikä haukkuisi minua minkään aisian takia.

Kiitos hyvä Jumala !"

"Äitini sairastaa uusiutunutta suolistosyöpää. Sitä ei saatu leikattua ja äidilleni tehtiin ohutsuoliavanne. Pyydän, että äitini avanteesta huolimatta voimistuisi ja pystyisi aloittamaan syöpähoidot. Pyydän voimia hänelle sekä kaikille meille läheisille. Tarvitsemme apuasi Jumala."

"Isällä on munuaisleikkauksen jälkeen puhjennut keuhkokuume, johon antibiootit eivät ole vielä auttaneet. Kaksi viikkoa on kohta kulunut teho-osastolla maaten enemmän tai vähemmän tajuissaan. Pyytäisin, että Taivaan Isä voisi parantaa hänet."

"Pyydän,että rukoilette Kaikkitietävältä Jumalalta yhteydenpidon ja tapaamisen naimisiinmenon merkeissä musiikkialalla olevan David Bowien kanssa konkreettisesti pian Jumalan suomaan paikkaan tänne Kajaaniin tai Suomeen tai ulkomaille hyvällä tavalla.Tulkoon hän myös pian huolehtimaan varakkuudella kaikista tarpeistani ja avuistani pian.Tulkoon pian sovinto ja sopiminen hänen kanssaan.Suokoot Kaikkitietävä,Kaikkinäkevä,Kaikkivoipa Jumala niin.Tulkoot minulle;Marjolle aviokoti pian hänen;Davidin kanssa kaikella onnella,rakkaudella,seksillä,ja ystävyydellä ja mahdollisine lastentekemisineen yhteiselämää kunnioittaen molemminpuolisesti.Tapahtukoot Korkeimman Tahto asiaan nähden pian.Marjo 160460-206N.Ps. Ottakaa puolestani yhteyttä kykenevinä,englanninkielentaitoisina uskovina tiedustellen hänen henkilökohtainen sähköpostiosoite minulle ja ilmoittakaa kyseinen asia hänelle pian."

"Rakas Jumala kai sinä huomaat ne rukoukset vaikka en antanut niitä suoraan ihmisille? Nämä kaksi rukousta?"

"Pyydän rukousta maksaan levinneen rintasyövän paranemiseksi. Tilanne on lääkärin mielestä loppuvaiheessa.Yhtä sytostaattia annetaan, kun veriarvot sen kestävät eli aika harvoin. Lisäksi vatsaonteloon on kertynyt nestettä ja vatsa on turvoksissa, suolen toiminta lääkkeitten varassa. Paranna Jeesus minutkin!Minulla on kaksi alaikäistä nuorta ja puoliso."

"Rukouspyyntö lasten ja oman terveyden puolesta, että parantuisimme vaivoistamme. Kiitos."

"Rukouspyyntö sellaisten vaivojen parantumiseksi, joita ei voi lääkärit parantaa; Uusiutuvat suonikohjut, jotka johtuvat verisuonien rappeutumisesta, perintötekijöistä ja suun limakalvomuutos, jonka syytä ei tiedetä.
Kiitos Jeesus ja rukoilijat avustanne."

"pyydän rukoiltavan kipeän kurkkuni parantumisen puolesta! myös jumalan siunausta ja varjelusta maailmalle."

"Pyydän esirukousta että löytäisin uuden asunnon ja saisin vuokravakuuden hoidettua."

"Pelottaa, että satutan taas itseäni ihmissuhteessa. Anna minulle rauhaa ja voimaa, kiitos. Kumpa kaikki järjestyisi, tahdon olla hänen kanssaan."

"Esirukouspyyntö alkavien opintojen puolesta, että sujuisi hyvin, kirjat löytyisi edullisesti tai tarkoittamallasi tavalla.Esirukouspyyntö, että mieheni toimisi Tahtosi mukaan eräässä asiassa.siunausta laivamatkalle ja jouluun, siunausta äidille ja isälle sekä muille sukulaisille."

"Minulla on kovasti paineita ja pelkoja. Ahdistaa ja pelottaa. On paha olla. Pyydän rukousta, että selviäisin tulevasta joulusta. Pyydän myös apua tämän viikon siivoukseen, kotikäyntiin ja palaveriin. Siunaa Jeesus, että kaikki menisi hyvin. Auta, että selviäisin tulevasta joulusta ja että se olisi koko meidän perheellä onnellinen ja siunattu. Rakas Jeesus, auta että ahdistus ja pelko häviäisi ja saisin ilon ja rauhan sydämeen. Auta, että saisin pysyä psyykkisesti ja fyysisesti hyvässä kunnossa, ettei tarvitsisi joutua osastolle. Anna minulle kaikki syntini anteeksi."

"Minulla on kovasti paineita ja pelkoja. Ahdistaa ja pelottaa. On paha olla. Pyydän rukousta, että selviäisin tulevasta joulusta. Pyydän myös apua tämän viikon siivoukseen, kotikäyntiin ja palaveriin. Siunaa Jeesus, että kaikki menisi hyvin. Auta, että selviäisin tulevasta joulusta ja että se olisi koko meidän perheellä onnellinen ja siunattu. Rakas Jeesus, auta että ahdistus ja pelko häviäisi ja saisin ilon ja rauhan sydämeen. Auta, että saisin pysyä psyykkisesti ja fyysisesti hyvässä kunnossa, ettei tarvitsisi joutua osastolle. Anna minulle kaikki syntini anteeksi."

""Jeesus, mitä tässäkin muuta? Silmissä dna-perintöä, verisuonissa, Isäkin menehtyi, pohjalta Jumala? Auttamaan, maistaa hyvää, Jeesus? Jeesus! Perheemme täysin ihmeiden ja merkkien varassa, seuraa niitä, jotka uskovat, uskomme sen jo saaneemme ja sen on meille tuleva? Puhumattakaan, mitä Äitini ja veljeni? Kiitos. Kiitos.""

"Velvollisuus asua, viisautta tilanteessa Jumala, aihellisesti en ota vastaan vesi-, välikatto yhteisöä."

"Rukoilkaa, että Jeesus Kristus armahtaa minua kurjaa syntistä. Tuon Jeesuksen ristin juurelle koko tätänastisen elämänsä ja mitä siinä on ollut. Rukoilkaa, että Herra armahtaa minua ja ottaa minut takaisin omakseen maailman teiltä."

"Kiitos etten mukautuisi tämän maailman ajan mukaan (Room. 12:2), vaan että taivaan Isämme, Luojamme hyvä tahto saisi tapahtua kaikessa, samoin kaikkien ihmisten puolesta."

"Auttakaa, pyydän teitä sydämestäni rukoilemaan perheemme puolesta. Meillä on ollut todella uuvuttava vauva-aika pienen poikamme kanssa, yli puoli vuotta eikä vieläkään näy helpotusta. Jos emme saa pienempää taakkaa, pyydän edes vahvempia hartioita. Jos minä en jaksa, kuka hoitaa lapsemme? Pelkään päivää kun en enää pysty auttamaan pientä rakastamme kun väsyn lopullisesti.

Rakas Isä, tuo jo meillekin se helpompi perhearki. Anna minun jaksaa, helpota poikamme vointia, tuo rauhaa, iloa ja terveyttä pimeyden ja alakulon keskelle."

"Olen etsimässä suuntaa elämääni, enkä pysty tätä ratkaisemaan omilla kyvyillä, vain Jumala tietää tarpeeni. Olen ymmärtänyt Jumalan armon ja uskon lahjan, sekä Jeesuksen sovituksen ristillä, mutta olen voimaton nyt. Minulla on vaikea psyykkinen sairaus ja oireillen tällä hetkellä väsymyksen muodossa, vain Jumala voi minun mieleni selkeyttää aamen!"

"Sain juuri tämän viestin. Pyydän, rukoilkaa nuoren opettajan puolesta, joka asuu Marylandissa, työskentelee Maugansvillen peruskoulussa ja sai uuden oppilaan. Tämä oppilas oli poistettu Salemin perukoulusta, jossa hänellä oli kaksi opintoavustajaa käyttäytymisongelmien vuoksi. Hänet lähetettinn Heather Kauffmanin luokkaan ilman avustajaa. Koulun hallitus ilmoitti päätöksestään puhelimella. Heather oli 32. viikolla raskaana. Tämä opiskelija potkaisi häntä vatsaan ensimmäisenä koulupäivänään niin lujasti, että hänen istukkansa repesi ja hän tarvitsi hätäkeisarinleikkauksen vauvan pelastamiseksi. Keskonen painaa melkein 4 naulaa. Hän ei voi hengittää itse. Pyydän rukoilkaa tämän perheen puolesta. Hän on nyt Washington Countyn sairaalassa. Jos haluatte, lähettäkää tämä rukouspyyntö myös eteenpäin. Tiedän, mitä rukouksella saadaan aikaan ja Jumala auttakoon tuota pientä poikaa."

"Pojallemme viisautta ja voimia selviytyä parisuhdekriisistä ja löytää itsensä, sekä yhteys Herraan Jeesukseen.Apua arkeen ja opintoihin ja luottamusta myös meihin vanhempiin.Kykyä oikeisiin valintoihin.Apua ja siunausta myös pitkäaikaiselle ex-tyttöystävälle ja suhteen korjaantumista,jos näin on Herran tahto heidän kohdallaan."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.