Rukousaiheet 09.12

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 09.12

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ke 09 Joulu, 2009 11:12

Rukousaiheet 09.12

"Gode Gud, jag ber at jag inte har voodoo från andra. Jag ber också att om någon tanke kommer och granska vad som hänt att den ej heller gör voodoo. Herran, sätt dina bästa änglar på arbetet."

"Pyydän esirukousta Pekan puolesta, jota on pitkään kokenut vastamäkeä eikä kuopat tasoitu ollenkaan. Pekalla kaksi lasta, eronnut, työttömänä. Haluaisi tehdä työtä ja seisoa omilla jaloillaan, mutta voimat vähissä, hautoo itsemurhaa. Pekka pyysi esirukousta puolestaan, että jaksaisi vaeltaa ja saisi valonpilkahduksia elämäänsä. Rukoillaan voimaa Pekalle sekä iloa ja valoa hänen elämäänsä. Amen."

"Pyydän esirukousta itseni puolesta, etten tekisi suunnittelemaani itsemurhaa. Olen taloudellisessa umpikujassa. Velat on ulosotossa ja kohta menee vuokra-asuntokin alta, ellen saa hankituksi "rästi" - vuokria mistään. Olen LUUSERI ja HÄPEÄN itseäni. Toivon, että Jumala auttaisi minua suht koht pian."

"Jumala avaisi minulle oikean tien ja johdattaisi elämässäni ja saisin sopivan työn!"

"Herra, vieressäni rukous, ymmärrän sen."

"Herra, voisitko tarkistaa onko rukoukseni pätevä?"

"Pyydän rukousta omaiseni puolesta, jolla on monia ongelmia. Isä auta häntä, ole armollinen. Tapaan hänet huomenna. Isä anna tapaamisen olla hyvä. Auta omaistani hänen kaikissa ongelmissaan. Kosketa ja auta. Isä armahda meitä."

"Herra, asioiden pitäisi olla suhteessa minuun ainoastaan rukousten kautta. Pyydän apua. Muut tarvitsevat vapauden minusta. Vapauta heidät. Jotenkín."

"Kunpa R:n elämästä katkeaisi siteen shamanismiin ja itämaisiin oppeihin, ja löytäisi levon ja rauhan Jeesuksessa."

"Rukoiletteko, että ylävatsavaivat paranisivat."

"Pikkupojan puolesta joka on sairaalassa ja tehty kaksi leikkausta ja on edelleen paha tulehdus.
Jeesus paranna ja siunaa."

"Rukoilkaa puolestani että ainaiset lihaskivut helpottaisivat ja saisin nukuttua paremmin. Voimia työssäjaksamiseen sekä rahahuoliin helpotusta. Olen myös yksinäinen, kumpa saisin hyvän ja ymmärtäväisen ystävän. Kiitos jo tämä toiveikkuus auttaa."

"Voisinko Saada oman psyykkeeni kuntoon?"

"Naapurissa asuvan Ninan puolesta että pelastuisi. Haluaisin antaa hänelle joululehden tai jonkin äänitteen - Johdatusta että löytäisin jotakin sopivaa mikä puhuttelisi ja vetäisi Jeesuksen luo."

"toivoisin löytäväni uskossa olevan ystävän :)

"Helinä""

"En todellakaan osaa sanoa millä tavalla Joona sminuun nykyään vaikuttaa. Auttakaa."

"Auta. Äiti pitää tuomiopäivästä puhumisesta. Se tekee kyllä vihaiseksi... Jos minulla on ollut kosketus valheellisuuteen ja jeesushahmoon kirjasta, ehkä se on vaikuttanut äitiinkin. Itse olen rukoillut että en olisi valheellinen Jeesus. ehkä se on casse joka saa minut valehtelemaan huumeista tietämättäni. Ja Casselle oma rukous..."

"Auta Jumala kun olen niin riipuvainen toisten mielipiteistä,että saisin itse varmuutta ja uskaltaisin puhua tunteista ja omista mielipiteistäni. Siunaa ystävääni,jota ehkä loukkasin olemalla liian tungettsiva.Johdata ,että saisin uskovia ystäviä."

"Sanojen käytössä erityistä viisautta ja että saan aikaiseksi hyvän myyntipuheen jolla kauppaa syntyy."

"EN TODELLAKAAN HALUA KUULLA TUOMIOPÄIVÄSTÄ JOKA TOINEN PÄIVÄ."

"Herra, oletko aivan varma siitä että teet tai että täällä menee oikein? Taas miekka? Tee sitten siitä tyypistä kokonaan VERTAUSKUVALLINEN rukousapu. Ainakin kuolemansa jälkeen. On mahdottomuus että hän, ihmisenä voisi toimia oikeasti meidän pelastajana. NO MIKSI MINÄ SITTEN KUULEN HÄNTÄ?

Mitä minun pitäisi tehdä? Auta."

"Rukoilkaa perheemme puolesta, ettemme menetä pientä poikaamme ja opimme olemaan parempia vanhempia! Amen."

"Pyydän esirukousta keskimmäisen tyttäreni puolesta. Hänellä on 3-viikkoinen suloinen poikavauva ja eikä jaksa hoitaa lastaan erittäin vaikean synnytyksen ja masennuksen takia. Rukoilkaa, että Jumala nostaa hänet masennuksen alhosta hoitamaan lastaan."

"Kriisi seurustelusuhteessa. Mies vetäytyy, ei puhu ongelmistaan. En tahdo antaa periksi. Rakastan tätä ihmistä koko sydämmestäni ja olen sitoutunut suhteeseen. Minulla on huono olo tästä asiasta. Herra jos tämä ihminen olet tarkoittanut tämän ihmisen elämääni, anna minulle voimia ja rauhaa kestää tätä tilannetta."

"Minä rakastan Herraa,sillä hän kuulee minun ääneni ja rukoukseni;sillä hän on kallistanut korvansa minun puoleeni,ja minä huudan häntä avuksi kaiken elinaikani. Psalmista 116"

"Rakas Jeesus sinä näet pienen tytön ,joka sairasti influenssan ja vieläkään ei kuume ja nuha jne....ole ohi.Herra auta ja paranna."

"Herra, anna maailmalle luontainen vastustuskyky."

"Herra, älä anna osaman käyttää muita hyväkseen. Tarkoitin että osamalla on vikaa päässä. hänen vihansa ja ajatusmuotonsa ei ole hyväksi. Anna Voimaa Heille jotka auttavat maailmaa."

"Herra, korjaa osaman psyyke."

"Haluan pois huumetodelisuudesta"

"Gode Gud, jag ber för mamma ett russkydd"

"Herra, rukoilen että Joonakselta menee huumehalu."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.