Rukousaiheet 11.12

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 11.12

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Pe 11 Joulu, 2009 11:40

Rukousaiheet 11.12

"Kiitos Herralle, että osakekauppani on tähän saakka edennyt toivotulla tavalla.
Anna Herra, jatkokin sujua kaikkia osapuolia tyydyttävällä tavalla ja sopivassa aikataulussa.
Tapahtukoon Sinun tahtosi mukaan.
Suojele ja siunaa tuttavaani, jonka perheellä on tosi vaikeata."

"perhemme on taloudellisissa vaikeuksissa eikä uskonelämäkään tunnu menevän hyvin"

"Hei! Olen keski-ikäinen nainen, joka on viime vuosina joutunut useiden vastoinkäymisten kohteeksi.
Olen joutunut kiusatuksi, ihmissuhteet ovat kärsineet, fyysinen terveys on kärsinyt. Valoisaa elämäntilanteessa on se, että pääsin opiskelemaan ja toivon elämäntilanteen valkenevan uuden, mielenkiintoisen ammatin myötä.
Pyydän voimia, että saan opiskeluni vietyä loppuun kaikella kunnialla ja että pääsen kuluvan syksyn rästitenteistä läpi. Voimat loppuivat ja kivut vaivasivat, enkä kyennyt lukemaan isoja tenttiaineistoja riittävän tarkasti läpi."

"Rukoilkaa rakkaat ihmiset, ettei äitilläni olisi syöpää. Isä ja me tytöt tarvitsemme äitiämme, äiti on niin nuori ja rakas meille. Herra auta tässä ahdistuksessa ja hädässä. Kiitos terveydestä, älä ota sitä pois rakas Jeesus. Anna meille kiitollinen mieli jouluun."

"Pojallani Johan-Antilla on pitkä aikainen ihmissuhde katkeamassa ja poikani Johan-Antti on pyytänyt minulta äidiltään rukousta. Minä pyydän että Jumala auta nyt Johan-Anttia eteenpäin elämässä ja anna kaiken tapahtua Sinun tahtosi mukaan. anna Jumala Johan-antille nyt uskoa ja valoa ja rakkautta elämään."

"Pyydän esirukousta työni ja työyhteisöni puolesta, että ilmapiiri siinä tervehtyisi ja kovuus, toisten mitätöiminen ja välinpitämättömyys sulaisi, että olisi toinen toisensa työn arvostamista ja aitoa yhteyttä. Että yhteistyö lähityötoverin kanssa paranisi.Auta, Jeesus, myös edessä olevien muutosten ja työn paineiden keskellä! Kiitos!"

"edellinen yritys katosi jonnekin. Jos se kuitenkin tuli perille, niin tässä kertausta....
Olen viitisen vuotta sitten tylysti jätetty 2 lapsen äiti.

Eli rukousaihe nro 1: etten murehtisi sitä, ettei kumppania löydy. Nyt tuntuu kuin olisin maailman ainut joka ei löydä ketään. Tämä painaa mieltä todella paljon. Varmaan enemmän kuin itse kumppanin puute.

2. Jos jostain löytyy mielenkiintoinen tyyppi, niin rohkeutta (ja viisautta) toimia oikein.

3. ja tietysi, että vielä joskus ennen kuolemaani saisin jälleen kokea rakkauden, sen että itse rakastaisin ja minua rakastettaisiin."

"Selvitäthän Jeesus tilanteen, mihin suuntaan ja miten. Anna jo lupaamasi siunauksen aika elämääni. Anna onnistua hammaslääkärissä käynti yli odotusten. Paranna ne vaivat, joihin ei lääketiede auta ja vaikka muutkin. Kiitos."

"Jumalan siunausta selkäsairaalle naiselle, joka kulkee kyyryssä ja kulkeminen todella vaikeaa. Jeesuksen veren suojaa puolisoni ja minun kotiini, sillä kaipaamme rauhaa herrassa. Jumalan sanan löytymistä maailman jokaiseen kolkkaan aamen!"

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.