Rukousaiheet 15.12

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 15.12

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ti 15 Joulu, 2009 13:03

Rukousaiheet 15.12

"Gode Gud, jag ber att jag ej luras."

"Gode Gud, jag ber att Du gör mig levande. Du bestämmer."

"Jeesus, kirkasta nimesi näissä epäilyksen aallokoissa, niin että löytyy selkeys ja suu puhua Sinun kunniaksi ja kiitokseksi.
Vahvista lapsiasi oikeaan, hyvyyteen.
Pyydän, että annat ilon kärsimyksen jälkeen sisimpääni. Kiitos Jeesus kaikesta."

"Herra auta, murskaa pahuus naapuri/työtoverissani. Estä hänen kiusanteko ja iva. Herra anna Pyhän Veren suoja kaikkea pahan metkuja vastaan. Herra rakas auta. Olen niin väsynyt.
Kiitos että olen saanut uuden työn, auta muutossa ja suo että kaikki menisi hyvin. Kiitos"

"Gode Gud, Christina borde inte ha en lögn pga. "var ärlig nu-syndrom". Du bestämmer."

"Kiitos että eilinen työpäivä onnistui hyvin, pyydän että sama menestys saa jatkua. Lähetän hengellistä materiaalia joulutervehdyksenä, Jumalan kosketusta näiden pakettien saajille.

Sain annettua ystävälleni hyvän hengellisen kirjan ja hän sanoi ainakin yrittävänsä sen lukea joululomalla. Että hän lukisi kirjan ja Jeesus saisi tulla hänen elämäänsä."

"Gode Gud, jag tänker som en orm. Det är största problemet. Jag ber att Du Helar Mig. Jag vill inte vara en orm. Mitt språkstil bevisar vad det är."

"pyydän esirukousta taloudelliseen ahdinkooni,minulla velkoja ulosotto ja pankkilaina.yksinhuoltaja äiti 5vuotias poika,minkä isä kuoli elokuussa.nyt pitkä työmatka.että saisin ensi vuona läheltä työpaikkan.joulunkin on tulossa saisin voima ja iloa että jaksasin.kiitos jeesus"

"Minulla on ollut vaikeaa erään ihmisen kanssa. Me emme tulleet toimeen keskenämme.En tiedä,että mistä pahasta minua rangaistaan,sillä ystäväni keskustelee kanssani hyvin nöyrryyttävästi,ja kohottaa itsensä niin kunnolla hengellisesti minun yläpuolelle,että tunnen olevani toisarvoinen ihminen,ja tuntuu etten voi mennä enää yhteisiin rukouskokouksiin hänen kanssaan. Rukoilkaa, että jos olemme toimineet väärin, niin saisimme voimaa ja viisautta olla noin enää toimimatta. Rukoilkaa, että Herra kasvattaa ja opettaa, vaikka koettelemusten kautta, jos ei muuten, meitä kunnioittamaan toista ihmistä. Rukoilkaa, että Herran tahto tapahtuu elämässämme täysin. Ja että me kumpikin saisimme eheytyä ihmisinä ja parantua traumoistamme. Herra vahvista minua kohtaamaan hänet,ettei minusta tuntuisi enää pahalta,kun hän yrittää tehdä minua kateelliseksi,antaen ymmärtää,että kuinka paljon enemmän hän on saanut Jumalallista rakkautta.Herra poista minusta heti kaikki kielteiset tunnetilat,jotka voivat olla rukouksieni esteenä. Herra palauta voimallnen usko ja lähetä pian voimallista apua elämääni,sillä tunnen olevani pulassa ja pahasti voimaton erään asian kanssa. Jeesuksen nimessä. Amen. Siunatkaa tuota ihmistä rukouksin."

"olen etsinyt sopivaa sielun naista kauan rakasta.
tumppi on edeleen vakavasti kipee eli sairas.
auto edeleen rikki.
muutto mulla ecessä.
rahaa ei oo sienautunu eikä voittoa suurta onni myös naisissa puuttelista ja saamatonta kiinostusta on.halelujaa.hei vain jesse oikea ei huijari"

"Herra Sebaot, Mitä minun pitäisi tehdä? estä ettei jouduta helvettiin.

Osama ei ole saatanan."

"Herra, haluan pystyä itkemään ja tuntemaan surua."

"Herra, entä se itku? anna ymmärtää pyytää anteeksi."

"Pyytäisin esirukousta todella tärkeän vuokra-asian puolesta, ja samalla pyytäisin että rukoilisitte että saisin lisää töitä ja terveyttä tehdä töitä , että elämä vihdoin alkaisi sujumaan normaalisti."

"Gode Gud, förlåt mig, för att jag har syndat. Förlåt mig."

"pyydän rukousta 6 kk vanhan kummityttöni ja hänen perheen puolesta. Tytöllä on vaikea sydänvika ja nyt on tullut useita vakavia leikkauksen jälkeisiä komplikaatioita. Että Jumala koskettaisi tyttöä parantavalla voimallaan."

"vatsaflunssa useita vaivaa ja sekaisin uskosta.
pönttö sekaisin.
ripuli huimaus tunne arkuus.
oksentelu yskä ja lima.
kuumeilu ja mikähän sillä lapsella on jumalan mies ja ope.
ei se varmaan kai ole sairas vaan toveri paha.
hanki halpa lakko ja prepeid vain 1000 päivä siltä tuntuu köyhästä.
lisää liksaa lakko köyhät maksaa heidän velat ja hyvin voinnin vaikka pimesti ja sitten linnaan jos et maksa sama velkakirteeseen eli linaan hei vain"

"mikähän siinä kun kaikki taivaseen katsoo ja puhuu siittä usko on usko ja siinä pysyy ei puheessa"

"Rukoilisitteko,että töissä menisi hyvin ensi vuonna.
Aloitan taas työt silloin.
Rukoilisitteko myös,että ystävälläni ja minulla
välit paranisivat. En tiedä miksi ne ovat huonontuneet. Kiitos!
Myös vanhempieni puolesta. Kiitos ja hyvää ja siunattua joulua!"

"Toivon esirukousta, jotta löytäisin itselleni sopivan työn. Jonne jaksaisin aamuisin innokkaana lähteä ja jossa kokisin olevani tarpeellinen osa ja tekeväni jotakin yhteiskunnan ja ihmisten hyväksi. Työn, jossa olisi hyvä olla ja joka olisi mielekästä. Se on paljon pyydetty näinä irtisanomisten aikoina, mutta toivon esirukousta silti. Kiitos."

"Herra, auta minua löytämään takaisin luoksesi, olen hakutiellä, Herra, anna takisin se ilo jota toit elämääni ja,että usko Sinuun vahvistuisi! Herra, en halua vaeltaa täällä tuntemattomien polulla, haluan saada takaisin sen turvallisuuden ja ilon jonka toit minulle, kun oli vaikeinta aikaa ja pelstit minut tuhon tieltä, kiitos siitä. Rakas Jeesus, ota Herra Satu-tyyttäreni luoksesi, hän janoaa Sinun rakkauttasi ja haluaa antaa elämäsi Sinulle, Jeesus. Ota, herra, vastaan hänen avunhuutonsa kun hän rukoilee Sinulle. Rakas Jeesus,anna syntini anteeksi ja tee minusta taas eheä, muista myös muuta perheeenjäseniäni ja ystäviä, anna heille toivoa. Rakas Jeesus, auta köyhiä ja sairaita jotka ei itse pysty hakemaan apua, ole heille armollinen. Kiitos, Herra Taivaallinen Isä, että olrn ssnut jokapäiväisen ateriani, kiitos siitä, että saan nousta uuteen aamuun. Kiios siitä, että olen saanut apua ihmisiltä, kun olen pyytänäyt apua, ole heille armollinen. Herra, poista ihmisten kärsimys
ja anna kaikille tarvitseville joulu, joka sydämmeen! Ja viimeiseksi toivon, että saisin toivoa ja voimia, elämän tielle, kiitos rakas Jeesus, rakastan sinua koko sydämmestäni,Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, HALLELUJA, aamen totisesti, AAMEN"

"Veli-matin verenpaine on ollut korkealla.Hoida rakas Jeesus myös hänen eturauhasensa kuntoon.Isä sinä näet kaikkivaivat ja parannnat kaikki sairautemme.Kiitos Herralle"

"pyydän rukousapua aikuisen poikani puolesta. hän kärsii masennuksesta ja hänelle tulee usein pakottava tarve saada alkoholia. hän taistelee sitä vastaan.hän on agressiivinen humalassa. ja voi vahingoittaa läheisiään. hän asuu luonamme väliaikaisesti, ja olen kokoajan jännittynyt ja peloissanikin. rukoilkaa että jumala vapauttaa ja pelastaa hänet ja hän saa asunnon. vain jumala voi auttaa."

"Kiitos ja ylistys Herralle ,jolle mikään ei ole mahdotanta.Herra kuulee pienimmätkin huokauksemme."

"Työnantaja on jättänyt maksamatta palkkoja Mauno pojalle. Isä siunaa SINÄ tuota miestä taloudellisesti ja anna hänelle synnintunto,että hän pystyisi hoitamaan rästiin jättämänsä asiat.Kiitos ,että annoit hänelle uuden ja paremman työpaikan.Siunaa tätä uutta työsuhdetta ja muitakin työntekijöitä ja työnantajaa rakkaudellasi ja huolenpidollasi"

"Pyydän rukousta että Jeeesus vapauttaisi vaimoni tyttären aiheuttamasta taakasta ja pystyisi elämään ilman syyllisyyttä.Kiitos Jeesus että saamme rauhassa elää avioliitossa ja tätä päivää ilman menneitä .amen"

"Auta Jeesus poikaani opiskelussa ! Kiitos Jeesus, että annat hänelle ahkeruutta ja hyvää muistia ja motivaatiota. Auta Jeesus, että hän pääsisi läpi tämän viikon tenteissä ! Kiitos Jeesus !
Anna Arille uskova tyttöystävä ja tytölle uskova poikaystävä nopeasti !
Kiitos Jeesus !"

"Gode Gud, Jag blev rädd, och det kändes. Herren Sebaot, Hjälp Mig, då du vill hjälpa.

Min Egen bön."

"rukoilkaa että nämä pakkaset menisivät pois!!!ulkona on paljon kodittomia eläimiä ja ihmisiä...ja entä luonnon eläimet?mistä ruokaa kun kaikki on lumen alla...kaikki jäätyvät!paleltuneet raajat ovat tuskallisen kipeät...rakas Herra Jeesus armahda!"

"Nainen pirkanmaalla kaipaa elämäänsä puolisoa, on ollut yksin jo yli 20 vuotta. Jumala tietää hänen toiveensa ja pyhä hengen yhteydessä varmasti auttaa tuttavaani, siksi tarvitaan nyt rukousta. Kunnia Jumalalle ihmeistään ja suuresta rakkaudestaan aamen!"

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.