Rukousaiheet 20.12

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 20.12

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Su 20 Joulu, 2009 15:38

Rukousaiheet 20.12

"Kärsin vihan ja katkeruuden tunteista sekä pahasta migreenistä. Koen valtavaa luottamuspulaa läheisiäni, varsinkin poikaystävääni kohtaan ja olen ahdistunut ja kärttyinen lähes kokoajan. Tarvitsen pikaisesti apua, en tiedä yhtään mihin suuntaan elämässäni kulkea."

"Rukoilemme nimessäsi Herra perheemme juuri ja juuri tilassa. Herra? Aiheellista kuin yhtä rikkaus, Herra siunaa, rikkaaksi tekee? Ajatella? Meni maanpinta-alue, kulta-alue ja sitten raha-asiat, herätä rahanhimoon. Epärehellisyyttä ja jälkeenjääneisyyttä, salattavaa ja pimitettävää, miksi Herra? Syyttömyyttä, syyllisyyttä kyselemättä, tottapuhua siunauksen aikoja ...?"

"Olen huolissani pojastani ja hänen vaimostaan. Mielestäni he ovat harhaoppisia. Heillä on väärä käsitys monesta uskon asiasta.
Rukoilisitteko,että he oppisivat ymmärtämään Jumalan tahdon ja luopuisivat vääristä ajatuksistaan.
Vain Jeesus voi heidän ajatuksensa muuttaa. Kiitos!"

"Olen epätoivoinen lompakkovarkauden vuoksi. Pyydän esirukousta, että saisin mielenrauhaa ja että henkilökohtaiset asiapaperini palautuisivat vaikka joulurahat menivätkin."

"Jumalan rauhaa kaikille heikko-osaisille, köyhille ja sairaille, sekä Jeesuksen rakkauden tuntemista niille, jotka eivät vielä häntä tunne syvästi, tai eivät ole koskaan edes syventyneet häneen. Kunnia Jumalalle suuresta armostaan ja ihmisille joulurauhaa hänen yhteydessään aamen!"

"Rukous monista sairauksista kärsivien ystäväni ja sisarpuoleni puolesta ja että kestäisin olla vierellä nyt ja heidän poismenonsa jälkeen."

"Jeesus kuule rukoukseni niska kipuilee neljän ni-kaman rappeuma korvat vinkuu ja kokopää alaselkä lanneranka rappeuma koljoosi säteilee pitkin sel-kärankaa aina hartioihin saakka sirekurosreuma sjökrenin synkdooma keliakia jossa omat vaivat lonkat nivelet lihakset polvet pohkeet nilkat varpaat nivelet ranteet sormet ja sydänmen rytmi pysyisi kohdalla luottaen rukouksen voimmaan että jeesus ylinmäisenä lääkärinä poistaa kipuni ja vaivani.Siunaten kaikkia esirukoilijoita."

"Pyytäisin esirukousta, sillä taloudellinen tilanteeni on todella ahdistava. olen yrittäjä ja tarvitsisin lisää töitä jotta toiminta voisi jatkua, olen myös henkisesti melko lopussa, sillä elän suhteessa joka tuntuu vievän minusta kaikki voiman, olen harkinnut eroa jo pitkään, mutta en tiedä mikä olisi paras ratkaisu, meillä on kolme lasta kaikki alaikäisiä , mutta hekin kärsivät tästä jatkuvasta riidasta, en käytä alkoholia enkä mitään muutakaan päihteitä, haluaian elää vain aivan tavallista arkea, mutta näissä olosuhteissa se on mahdotonta tuntuu, että olen aivan lopussa, mitä minun pitäisi tehdä, haluaisin saada jonkun selvyyden näihin asioihin, tuntuu, että olen niin yksin. kiitos, että rukoilette kanssani ja puolestani."

"Haluan kiittää rukousvastauksesta, jonka sain vuokra-asiassa tällä viikolla, asia järjestyi parhain päin , kiitos."

"tytär suunittelee työharjoittelua Ranskassa,Pyydän rukousapua asian puolesta,että Jumalan johdatus saa tapahtua .Jos se on Jumalan tahto niin kaikki asiat järjestyy,mutta jos ei näin ole tällä kertaa niin tulee este matkalle.Siunaa Jeesus tätä tytärtä,että sinun johdatuksesi saa tapahtua hänen elämassään,anna hänen tuntea Sinun rakauttasi ja hellää hoitoa."

"Tuon Jumalan kasvojen eteen ja rukousaiheeksi ystaväni Laurin.Hän on etsivällä ja kapinoivalla mielellä kasvamassa aikuisuuteen.Rukoillaan Jumalan armoa hänelle ettei hänen uskonsa raukea tyjiin vaan saa lujittua ja vahvistua.Että Jumalan tahto saa hänen kohdallaan toteutua Jumalalle kunniaksi.Kiitos Jeesus ,että saamme jättää Laurin sinun rakastaviin käsiisi."

"älä uhu pahalle hyvästä sillä joutava kuulle sillä pyhä henki ja jeesus hoitvat epäpyhän älä riko tai rankaistus on kova ja muut kymmenen käskyä noudata niitä pahalla on taipumus josta emme välitä he ovat tyhmyydessä eläviä koiria kiiitos"

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.