Rukousaiheet 15.01

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 15.01

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Pe 15 Tammi, 2010 17:58

Rukousaiheet 15.01

"Pyydän esirukousta perheemme puolesta, sillä kotonamme on huono ilmapiiri isän mielenalueen ongelmien vuoksi. Koko ajan on riitoja vanhempien välillä."

"Että Jeesus eheyttäisi ja vapauttaisi, ja antaisi voiman minulle tehdä oma osuus tässä asiassa! Ja miehelleni apua myös kaikkeen mihin tarvitsee!! Saisimme molemmat elää sitä elämää mitä Jumala on meille tarkoittanut!"

"Pyytäisin Jumalan viisautta puolisolleni, elää paljon hallinnan kautta ja kokee olevansa tärkeä vain suoritteiden ja tittelien kautta, se on jotenkin raskasta seurata sivusta. Vain Jumala voi muuttaa hänen mielenlaatunsa, en minä, mutta tarvitsen Jumalan viisautta toimia hänen kanssaan, sillä rakastan puolisoani. Pyhä henki tietää tarpeet!"

"Pyydän, että rukoilisitte minun ja lasteni puolesta. Jäin työttömäksi ja olen velkainen yksinhuoltaja. Nyt on avoinna työpaikka, joka olisi kuin minulle tehty. Rukoilkaamme että sen saisin.
Tyttäreni on lahjakas muusikko, mutta vailla vakituista työtä. On tulossa tärkeä koesoitto, rukoilkaamme hänelle voimia harjoitella ja uskoa itseensä, että kaikki menisi hyvin ja hän saisi paikan.
Poikani opiskelevat, rukoilkaamme heille voimia opiskella, uskoa itseensä ja iloa, että elämä ei olisi liian raskasta.
Haluan kiittää kaikista esirukouksista, tunnen, että ne ovat kantaneet minua elämässä."

"Minulle on tehty pallolaajennus 7.12.09 Sen jälkeen olen voinut huonosti koko ajan.Joka päivä on rintakipuja,eikä Nitrokaan aina auta.Unettomuus vaivaa myös. Rukoilkaa,että Jeesus parantaa ja vavauttaa minut näistä vaivoista.Olen aina kuntoillut kovasti,syönyt terveellisesti,en ole koskaan tupakoinut,enkä juonut.Silti tämä kohtasi minua.Olen 70-vuotias hyväkuntoinen vaimo.Rukoilkaa,että Jeesus tulisi apuun ja parantaisi.Kiitos,että saan tuoda asiani rukoiltavaksi.
Toinen asia.Miehellä todettiin tyvisolusyöpä poskessa.Leikkaus on 15.4.10Rukoilkaa,että saataisiin nopeammin leikkausaika ja että mieheni parantuisi.Nämä asiat haluan tuoda Herralle Teidän kautta.Kiitos ja ylistys.Jeesus voi parantaa,Aamen"

"Haitin tilanteen puolesta. Että apu saataisiin järjestettyä nopeasti ja tehokkaasti, priorisoiden, joka paikkaan. Että loukkuun jääneet saisivat ilmaa, vettä, ruokaa, lievitystä tuskaan ja pääsisivät pian turvaan ja hoitoon. Myös muille suojaa jälkijäristyksiltä ja apua kaikkiin tarpeisiin. Että kukaan ei kuolisi pelastumattomana. Lisäksi samaten apua eläimille."

"Hei!
Pyydän esirukousta, että jatkuvat oksennus- ja huimauskohtaukset loppuisivat. Minulle asennettiin tahdistin, joka estää
tajuttumuuden (sydämen pysähtymisen) kohtausten yhteydessä, mutta huimaus ja oksentelu jatkuvat. Tämä aiheuttaa myös työstä poissaoloja. Työolot ovat myös rankat eripuraisuuden takia, joskin olen yhä enemmän vetäytynyt syrjemmälle.
Aina se ei onnistu. Pidän työstäni nuorten parissa; ja kärsin poissaoloista.
Kiitos Teille!"

"muistaisitteko rukouksin sinä joka tätä luet ja jotkut ystävänne ja tuttunne ketä on uskossa, erästä henkilöä jolle olen kertonut Jeesuksen ja Jumalan rakkaudesta. Kiitos kun rukoilette, tämä on tärkeä asia muistaa häntä. Hän on monen työn ja kuorman uuvuttama lähimmäinen joka voisi saada Jeesukselta suuren avun ettei omassa voimassaan tartte taistella. Rukoilkaa myös että hän löytää ilon elämäänsä. Hän on minulle rakas ja tärkeä ihminen."

"Olen riidellyt rakkaani kanssa ja sanonut hänelle todella rumasti. Häpeän suunnattomasti sanojani ja toivoisin että hän voisi antaa minun ruman käytökseni anteeksi. Pyydän tämän takia esirukousta. Ei minusta itsestäni niin ole väliä, mutta toivoisin, että rakkaani voisi vielä antaa minulle anteeksi. Kadun suunnattomasti sanojani ja äkkipikaisuuttani. Olen itsekin rukoillut tämän asian takia, mutta toivoisin asialleni vielä esirukousta.

Kiitos että sain huojentaa mieltäni tätä kautta."

"Kärsin vakavasta masennuksesta. Lääkkeistä ja terapiasta ei ole ollut vielä apua. Olen ollut tässä tilanteessa jo yli puolitoista vuotta. Olen voimaton. Pyydän Jumalalta apua tilanteeseeni. Minulla on iso perhe ja perhe tarvitsisi äidin taas kuntoon."

"Pyydän teitä ystävällisesti rukoilemaan 17 v. poikani puolesta, joka on sairastanut vaikeammin jo vuoden ajan. Tästä suurimman osan ollut sairaalassa. Hänellä tuli rajua laihtumista, masennusta ja syrjäytymistä. Toivuttuaan häntä vaivaavat rankat ja invalidisoivat pakkorituaalit.
Muutoin hänen mielensä on valoisampi ja koulua aloitellaan pikkuhiljaa. Hän päässee pian pois sairaalasta, mutta on vielä haavoittuvassa tilassa.
Hän on menettänyt sairauden aikana ystävät, harrastukset ja koulun. Myös toimintakyky on jumittunut.
Hän itse haluaa sanojensa mukaan parantua täysin pakko-oireistaan ja alkaa elämään hyvää elämää, saada kavereita, alkaa luistelemaan sekä käymään koulua. Pakkotoiminnot estävät hänen toimintojaan.
Hän on saamassa hyvän terapeutin ja toivon teidän myös rukoilevan, että täällä Kela puoltaa asiaa.
He suhtautuvat epäilevästi asiaan, koska terapeutti on toiselta paikkakunnalta. Hän on kuitenkin spesialisti asiaan ja tavannutkin pojan.
Tarvitsemme rahoituksen tähän terapiaan, koska emme pysty kustantamaan kallista terapiaa..

Koko perheemme tarvitsee apua tämän kriisin keskellä ja toivon, että kaksi vanhempaa ja omillaan olevaa lastamme myös tukisivat vanhempiaan. Sisarukset ovat jotenkin tolaltaan pikkuveljensä tilanteesta ja vanhin tyttö purkaa vihansa meihin.. Tämä lisää taakkaani entisestään.
Olen äitinä joutunut jäämään vuodeksi pois töistä tämän kriisin keskellä ( olen vuorotteluvapaalla).
Lisäksi hoitoalan ihmisenä olen tukenut vielä kovasti siskoani ja äitiäni heidän ongelmissaan.
Tarvitsen voimaa selvitäkseni kaikesta taakasta. Minua on kuitenkin aina kannatellut luja uskoni.
Toivon koko perheen yhdistyvän ja tukevan toisiaan ja myös meille vanhemmille valoa elämään ja uskoa asioiden selviämiseen."

"Kiitos tuestanne ja rukousaihe; saisin vaeltaa Herran hyvyydessä usko vahvistuen ja vahvistuen ilman pelkoa myös suhde, jonka koen olevan Hänen johdatuksessaan alkanut. Pyydän toista osapuolta avautumaan sopivalla tavalla Hengen myötä. Kiitos Jeesus ja esirukoilijat."

"Pyydän rukousta sairaan naisen puolesta, että hän oppisi tuntemaan Jeesuksen pelastajanaan."

"Rakas Jeesus, selvitä tyttäreni raha-asiat niin, että oikeus tapahtuu ja hän voi jatkaa elämää turvallisesti ja voi rauhassa kasvattaa lastaan ilman rahahuolia. Aamen"

"viinanorjan vaimo pyytää rukoilkaa vaimon mies vapaaksi viinan orjuudesta.kuulin jostakin että viinariippuvuus on yleensä niin vaikea, että se lähtee pois vain rukouksella ja paastolla. mistähän lyöytyisi rukoilija, joka on paastonnut+? pYYDÄN jUMALAN JOHDATUSTA TÄHÄN AMEN AMEN"

"Kiitos Herralle! Olen nukkunut tosi hyvin!"

"Pyydän esirukousta entisen avomieheni puolesta, että hän selviytyisi erostamme eikä tekisi itselleen mitään."

"Pyydän esirukousta veljeni perheen puolesta koska heillä on erotilanne ja pieni lapsi. Kiitos että muistatte myös vanhempiani."

"Herra tietää yksinäisyyteni ja sen, että elämässäni on henkilö, jonka haluaisin elämänkumppanikseni. Olemme molemmat vapaita ja olemme jo ennestään hyvät ystävät. Jos Herra suo, niin toivoisin että ystävyytemme voisi muuttua rakkaudeksi ja lopun elämän kumppanuudeksi"

"Herra auta lastani. Herra pelasta ja paranna. Herra auta että hän laihtuisi ja johdata elämäntoveri. Kiitos
Herra rakasta terveeksi. Kiitos että Sinä välität. Kiitos"

"Jeesus auta! Poikamme perhe rupeaa rakentamaan, möivät juuri asuntonsa ja ovat tulossa kahden lapsen kanssa meille asumaan rakentamisen ajaksi. Varjele ihmissuhteet, johdata kaikin puolin tätä asiaa. Pelasta heidät!"

"Taivaan Isä, kiitos kaikesta hyvyydestäsi perhettäni kohtaan.
Kiitos, että saan luottaa siihen, että Antti ja Ilona löytävät sopivat työpaikat. Siunaa heitä. Kiitos!"

"Sirkalla pitkittynyt kiputila- selän ja lonkan kulumat +masennus kun ei voi nukkua kuin unilääkkeillä ja liikkumisesta tulee kovemmat kivut vaikka yrittää olla aktiivinen -voimat ovat vähissä henkisesti. Tilanne on niin epätoivoinen että vain Jeesus voi auttaa mutta minulla on se usko etät HÄN voi vapauttaa täydellisesti ja antaa synnit anteeksi ja uudistaa - Sanansa mukaan kunhan anomme ja kiitämme!"

"Jeesus vaikuta usko Paulan, Tainan, Japin, Ritvan, Nissen ja Mantan sydämessä. auta Jeesus minua valintatilnteessa."

"rukoilkaa että herra ilmestyisi pian ja pelastaisi miehen ja johdattaisi hanet kaikkeen totuuteen.herra avaa hanen silmansa ja korvansa ja auta ymmärtämään ettei ole pelastusta missään muussa nimssä kuin sinun nimessäsi kiitos että autat.ja myöskin oleskelulupa asia herra sinä tiedät mikä minullekin on parasta tapahtukoon sinun tahtosi herra"

"minulla on 15v poika joka on koulu kodissa.hänellä on pha kaytos hairiö ja han joutuu aina vaikeuksiin ja tekee sita mitä toiset ensin.olen ihan hätää kärsimässä pojan takia.nyt han on tutustunut netin kautta iteään paljon vanhempaan naiseen ja nainen houkutelee sitä karkuun.rukoilkaa että heidän yhteyde mnee poikki koska nainen on vanhempi ja hänellä on lapsi.rkoilkaa että poika pelastuu ja parnee tuosta kaytos hairiosta.koska muuten hänen elämänsä tuhoutuu.ja hanella on myskin isemurha aikeita ollut.voi jeesus kalis ilmesty pian ja pelasta poika pian hera annna heratyksen henki ja tee tyhjäksi kaikki perkeleen teot.herra kiitos että pelastat pian ja katkaise tämä väärä suhde herra auta että tää nainenkin tulee järkiinsä eikä soittele pojan perään herra sinulla on kaikki valta ja voima.kiitos että siunaat jokaiksen joka rukoilee tätä asiaa siunaa heidän perheensa ja lapsensa kiitos jeesus"

"apua vaikean sairauden voittamiseksi"

"Rukoilettehan tärkeän asian puolesta! Kiitos! Siunausta teille! Jumala on auttanut monessa asiassa. Siitä kuuluu suuri kiitos Taivaan Isälle,mutta myös teille, rakkaat esirukoilijat."

"Rukoilkaa tyttäreni ja hänen pienen tyttärensä puolesta, että he saisivat taloudellisen turvan järjestykseen. Tyttäreni on ahkera ja yrittää kaikkensa, mutta aina tulee jotain sotkua taloudellisiin seikkoihin. Jeesus auta heitä, että heillä olisi taloudellinen turva ja myös turva sinussa. Anna heille hyvä elämä ja rauha.
Heillä on ollut paljon kärsimystä viime aikoina ja anna heille nyt vihdoin hyvä elämä. Aamen"

"Tyttäreni avioliiton eheytymisen puolesta ja että Jumala ilmestyisi toisen tyttäreni perheessä,perheen isä on henkisesti sairas ja elämä tosi raskasta. Rukoilkaa myös minun puolestani, että vaikeat taloudelliset asiat Taivaan Isä hoitaisi kohdallani tahtomallaan tavalla. Kiitos rakkaat ystävät rukoustuesta ja kiitos Jumalalle Teistä."

"Pyydän rukoilemaan perheemme ja avioliittomme puolesta. Vaikeaa on ollut jo pitkään, ja nyt mieheni sanoi haluavansa erota. Sydämeni murtuu pienen poikamme vuoksi. Kantaisitteko murheemme Taivaan Isän tiettäväksi ja kannettavaksi, sillä itse en tahdo jaksaa enkä osaa asiaa ratkaista."

"rukoilkaa haitin eläinten ja ihmisten puolesta,rukoilkaa että auttajat kertoisivat heille Jeesuksesta!lahjoittakaa rahaa kirkon ulkomaanavun sivuilla puhelinsoitolla!!!!!"

"Pyydän kestorukousta uskovaisen Esan ja myös koko hänen perheensä puolesta, että saisivat rauhan henkimaailman häirinnältä (Häirintää ollut noin. 3 vuoden ajan; näkyjä/ilmiöitä). Herra on voimallinen kohtaamaan tätä vilpitöntä veljeä voimallaan niin, että hän ja koko perhe saavat Jumalan lapselle kuuluvan rauhan ja vapauden. Kaikkivaltias eheyttäköön Esaa kaikista eksyttäjien tekemistä haavoista, vahvistakoon ja lujittakoon häntä ja asettakoon hänet siihen asemaan mikä hänelle on jo aikojen alussa suunniteltu. Jeesus varjelkoon häntä uusilta haavoittajilta. Kiitos Jumalalle tästä rakastavasta ja huolehtivasta perheenisästä!"

"Kuulin karmaisevan asian oman seurakuntani hengellisestä tilasta, joten nyt koko rukousvoima liikkeelle Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Jumalan kunniassa, jotta saadaan Iisebelin henki katoamaan. Kunnia Jumalalle ihmeistään ja koko maailmaan kokonaisvaltaista Jumalan sanan tuntemista aamen!"

"voimia ja viisautta tarpeelliseen, sopivasti juttuseuraa"

"Pyydän esirukousta kovaan elämää haittaavaan kipuun, johon lääkkeet eivät tunnu auttavan. Kiitos <3"

"Rukouspyyntö, että järjestyisi aikaa riittävästi / reilusti eräälle tärkeälle henkilölle yhteydenottoon ja -pitoon. Kiitos.
-Ystävän aikusen lapsen puolesta, että hän saisi kohdata Jeeusuken ja ojentua Hänen tahdossaan oikeaan suuntaan ja suhteeseen ja ystäväjoukkoon.
Kiitos."

"Herra vapauta kaulan alueen kiristyksen tunteesta! Sinä tiedät mikä tämä on. Kiitos Jeesus valtavasta työstä elämässäni!"

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.