Rukousaiheet 18.01

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 18.01

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ma 18 Tammi, 2010 1:41

Rukousaiheet 18.01

"Rakas Jumalani varjele alkavaa työviikoani ikäviltä asioilta ja varjele työni irtisanomiselta ja työttömyydeltä. Anna, että äitin serkku Englannissa paranisi syövästä ja minun serkun asunto korjaantuuisi homeesta. Siunaa kummejani ja kaikkia sukulaisiani. Kiitos kaikesta mitä olet tehnyt vuokseni. Siunaa maailman hätääkärsiviä ihmisiä auta ja lohduta heitä. Tuo poikasi pian maailmaan takasin. Näitä rukoilen poikasi ristinkuoleman tähden. Aamen."

"Onnistumista tulevaan työviikkoon. Sopua ihmisten kesken. Itselle oikeaa mielenlaatua ja iloista mieltä."

"rakas Jumalani varjele työni irtisanomiselta ja työttömyydeltä. Anna, että työni menee hyvin. Tätä rukoilen poikasi tähden."

"pyydän rukoilemaan siskoni Millan puolesta että hän saisi avun vasemmassa pohkeessa olevaan kipuun. kiitos"

"Herra ole lapseni kanssa. Pelasta ja paranna. Herra Sinä tiedät. Herra auta. Kiitos että kuulet."

"Hei! Olen -56 syntynyt mies ja toivoisin sydämmestäni löytäväni Jeesuksen. Tuntuu , että en muuten jaksa eteenpäin! Rukoilen päivittäin omien murheiden takia johon olen itseni ja vaimoni saattanut kun yritykseni meni konkurssiin.Rukoilen, että Jeesus antaisi syntini anteeksi ja armahtaisi minua. Toivon myös, että vaimonikin löytäisi pian Jeesuksen. Kiitän Teitä kaikkia jotka rukoilette puolestamme."

"Voisitteko ystävällisesti auttaa minua rukoilemaan vauvani Jeremias 7kk puolesta. Voisitteko rukoilla että Taivaan isä parantaisi pienen Jeremiaksen. Voisitteko rukoilla että Taivaan Isä suojelisi pientä poikaa ja että geenitestit olisivat normaalit ja että Taivaan isä parantaisi pienen pojan vastustustuskyvyn. Pieni urhea Jeremias hymyilee aina neljän hampaan hymyänsä niin hoitajille kun lääkäreille ja hän suorastaan säteilee elämäniloa. Samalla haluan suunnata kiitolliset ajatukset Taivaan isälle siitä että olemme saaneet Toivoa. Lämmin kiitos Teille esirukouksista!"

"Pyydän esiruokousta itselleni. Minulla on erittäin vaikea taloudellinen tilanne. Rahat loppu ja tilipäivään vielä aikaa reilu 2 viikkoa. Taakkana monta lainaa jota lyhennän tilistäni. Viime kuukausina on tullut monta isoa ylimääräistä rahan menoa. Herra anna minulle voimia, sinä tiedät kaiken tuskan jota kannan sisälläni. Herra hoida asiani niin, että saan vaakutusyhtiöstä minulle kuuluvat korvaukset. Herra jään lepäämään käsillesi <3

Rukoillaan myös ukkini puolesta. Hänellä on erittäin kivuliaat jalkakivut. Jaloissa tukokset joita ei voida leikata. Rakas Jeesus hoida ukkia ja muita läheisiäni."

"Ystäväni on tullut uskoon ja haluaa itse päästä eroon alkoholista ja himosta siihen. Hän ei koe olevansa alkoholisti, mutta ei silti pysty pitämään rajojaan, vaikka olisi niitä etukäteen itselleen sopinut. Herra, auta tässä ja anna minulle myös viisautta hänen kanssaan."

"Jumala rakas. Mikä on Sinun tahtosi? Auta Herra tätä perhettämme, ettei se hajoaisi. Ei näinkään voi jatkua. Kosketa Jeesus, paranna. Ei kukaan muu voi auttaa. Aamen."

"sirarelleni joka sairastaa syöpää."

"Puolisoni on vaikeavammainen MS-potilas, hänellä on todettu virtsarakossa iso kivi, hän menee huomenna 18.01.10 sairaalaan, jossa kivi murskataan, voitteko ottaa tämän asian oikein sydämenasiaksenne. Siunausta ja varjelusta koko perheelleni."

"muistakaa rukouksin niitä kaikkia ihmisiä joita on toista kymmentä joille olen puhunut Herrasta. rukoilkaa heidän sieluille pelastusta. Uskon että joku heistä pelastuu. kiittäkäämme siitä jo etukäteen että saadaan voitto vihollisesta ja ihmisistä tulee Herran omia."

"Pyydän matkan onnistumista ja voimia. Pyydän selkiintymään tunteita myöten ystävään liittyvät asiat. Terveyttä lasten perheille asti."

"rakas Jumalani pyydän sinulta varjelua työni puolesta etten joutuisi työttömäksi tai irtisanotuksi"

"Mökki ei tulisi liian kalliiksi ja muutkin asiat kuten työ terveys ja talous pysyisi tasapainossa puolisolla,lapsilla itsellä läheisillä ystävillä"

"Taas kerran pyydän esirukousta huonon koti-ilmapiirimme vuoksi, jota perheemme isä pilaa käytöksellään. Hän ei juo alkoholia (kiitos siitä), mutta hänen lapsuuden traumansa ovat käsittelemättä. Pyydän rukousta, että hän osaisi hakeutua hoitoon."

"Rukoiletteko, että alaselkä ja vasen lonkanseutu paranisivat. Niska ja hartianseutu ei jumittuisi."

"rakas Jumalani varjele minut työttömyydeltä ja irtisanomiselta anna, että saan olla tossa työpaikassa pitkään. Kiitos kaikesta mitä olet tehnyt vuokseni.vuokseni."

"tyttären jatkuvasti uusiutuvat vatsa- ja selkävaivat ja kipuilut.Välillä on vatsavaivoissakin pieni tauko ja lääkäri ei vielä löytänyt syytä,tosin vatsan tähystykset puuttuvat.Herra Jeesus Kristus armahda ja auta meitä!Minulla äitinä on myös huoli,kun en osaa auttaa.Mikä nämä vaivat sitten aiheuttaakaan,Jeesus poista ja paranna! Rukoilen myös toiselle tyttärelle yo-kirjoituksiin voimia samoin hänen poikakaverilleen.Jeesus siunaa koko perhettämme.Vielä nuorimman rippikoululle ja koulunkäynnille siunausta.Mieheni työpaikan säilymistä.Jeesuksen nimessä,aamen."

"Auta rakas Jeesus siskoni raha-asioissa, poikani sairauden tasapainoon tulemisesta ja oman leikkaukseni onnistumisessa."

"Siunaa lapseni avioliittoa. Olet niin monta kertaa auttanut, auta taas."

"Jeesus kuule rukoukseni niska kipuilee neljän ni-kaman rappeuma korvat vinkuu alaselkä lanneranka rappeuma koljoosi säteilee pitkin selkärankaa aina hartioihin saakka sirekurosreuma sjökrenin synkdooma keliakia jossa omat vaivansa lonkat nivelet lihakset polvet pohkeet nilkat varpaat nivelet ranteet sormet luottaen rukouksen voimmaan että Jeesus ylinmäisenä lääkärinä poistaa kipuni ja vaivani siunaten kaikkia esirukoilijoita"

"kahden aikuisen poikani puolesta että herra pelastaisi ja vapauttaisi päihteistä sekä vaikuttaisi haaveisiin jatoiveisiin .väkeviksi ja mihekäiksi jumalan opetuslapsiksi jotka kantaa vastuun perheestään kiitän herraa että on varjellut lapseni vaikka elävät jumalatonta elämää,herran armo on ollut suuri kohdallamme vaikka on paljon tuskaa ja pelkoa ,rukoillaan heidän avioliittojen puolesta ,kiitos rukous avusta,veren voimallista suojaa teille kaikille"

"Olen huolissani aviomieheni terveyden ja jaksamisen puolesta. Hän on viime viikkoina tehnyt runsaasti ylitöitä. Mieheni on joutunut työssäään ottamaan hoidettavakseen myös toimenkuvansa ulkopuolisia tehtäviä. Migreenitaipumuksen vuoksi harvoina vapaapäivinä on usein päänsärkyä ja muutenkin seurana on jatkuva väsymys.

Näköpiirissä on ymmärtääksemme ratkaisuja ja siirtyminen todennäköisesti lähiaikoina eläkkeelle jäävän kollegan paikalle. Se purkaisi tämänhetkisen tilanteen ja olisi siksikin odotettu asia. Mitään päätöksiä tai aikatauluja ei ole työnantajan (eikä kollegankaan) taholta vielä tehty. Turvaamme hyvään Jumalaan, joka on meitä tähänkin asti auttanut ja johdattanut. Olemme molemmat uskossa, joten tärkein asia on kunnossa. Rukoillaan yhdessä, että tilanne pian helpottaisi ja Jumala toisi parhaaksi näkemänsä ratkaisun asiaan. Kiitos esirukouksesta!"

"rakas Jumalani rukoilen, että varjelisit minut työttömyydeltä ja irtisanomiselta. Tätä rukoilen poikasi tähden."

"olen aivan loppu,hirvittävät painolastit harteillani.taloudellinen tilanne huolestuttaa,rahat ei riitä välttämättömäänkään.lisäksi minussa roikkuu ahdistuneisuuden kanssa kamppailevia lähimmäisiä ja olen kuin pakotettu kuuntelemaan heidän tuskaansa saamatta itse suunvuoroa.minua ei välitetä kuulla mutta minun tarvii olla aina saamanteilla.en jaksa tällaista hyväksikäyttöä,pyytäisin rukoustanne että kaikki minulle tuhoisat ihmissuhteet jäisi pois kuluttamasta voimiani.samaten taloudellisen tilanteeni puolesta pyytäisin muistamista."

"Rukoilkaa tyttärelleni johdatusta seurustelu asiassa,että Jumalan suunnitelma hänen kohdallaan saa toteutua.Saisi uskovaisen ,luotettavan ja turvallisen ihmissuhteen.On juuri menettänyt ystävän."

"Paino nousee tasaiseen tahtiin. Auta Jeesus, että pääsisin liikakiloista eroon. Auta myös, että saisin nukuttua ja löytäisin oman paikkani yhteiskunnassa."

"Pyydämme esirukousta PAltalk huoneen puoletsa internetissä, nimeltä Jumalan Ikuisen Sanan Ja Totuus Huone

tarvitsemme lisää admineja(vastuunkantajia ja esirukoilijoita sinen sekä niin että toiset adminit saavat välillä levätä) että huone pysyy puhtaana ja Pyhä henki saa vallata jokaisen kun sinne tulee, vihollisen voimat katketa kun koittaa hyökätä ja häiriköitsijätkit kokea väkevän jeesuksen Pyhän hengen kosketuksen

Rukouksen ja raittiudne henki ssi vallata kaikki, rohkeuden ja veren suojaa kaikille"

"Pyydän rukoilemaan mieheni puolesta,koska alkoholi on hänelle ongelma.En jaksa kohta.Kiitos!"

"Rukoilkaa kanssani. Työttömyys uhkaa ja jo ennestään olen kärsinyt ahdistuksesta ja paniikista. Jeesus näkee tilanteeni."

"Erittäin vaikean perhetilanteen puolesta edelleen pyydän esirukousta, puolisolla vaikea suhtautuminen kahteen lapseen varsinkin, että vaikeat tilanteet selviäisivät, että Herra kohtaisi puolisoa ja uudistaisi hänessä työnsä ja että lapset selviäisivät vaurioitta ja Herra antaisi heille viisautta mitä elämään ja jumalisuuteen ja näihin ihmissuhteisiin tarvitaan ja kohtaisi heitä, että tulisivat oikealla tavalla Jeesuksen omiksi."

"joudun irtisanomaan nettiliittymäni aika monestakin syystä joista yksi on maksuvaikeudet. voitteko muistaa rukouksin tätä asiaa? jouduin tekemään maksasuunnitelmaan taas uuden muutoksen kun on niin iso lasku ettei sitä pysty kerralla maksamaan. Rukoilisitteko että siinä firmassa suostuvat siihen? Pyytäisin myös teitä muistamaan ystävääni joka on vasta uskoontullut/herätyksessä/tulossa uskoon ja sitä, jos hän voisi olla minun uskonsisareni jonka kanssa voisimme yhdessä kokoontua rukoilemaan ja lukemaan sanaa, niin rukoilkaa että jos on Taivaan Isän tahto niin tapahtukoon näin, mutta jos ei ole niin sitten ei. Kutsuin hänet erääseen tapahtumaan ja rukoilkaa että hän tulisi sinne ja muutenkin tuokaa hänet rukouksessa Jeesuksen ristin juurelle, verilähteelle. Rukoilkaa myös minulle vapautumista eräästä vääränlaisesta asiasta."

"Pyytäisin esirukousta, että saisin vapautua ahdistuksesta ja että Herra siunaisi avioliittoani ja antaisi minulle ja puolisolleni yhteistä tekemistä ja yhdenmielisyyttä, voimaa ja rakkautta. Pyydän esirukousta myös tulevan työpaikan suhteen, olen epävarma, että Herra antaisi voiman ja rohkeuden työhön, johon kutsuu ja vahvistaisi uskoni. Kiitos."

"Rukoilkaa erityisesti mieheni puolesta, että Vapahtaja koskettaisi häntä ja että hän tulisi uskoon. Rukoilkaa, että perheemme saisi jatkaa yhdessä eteenpäin Jeesuksen opetuslapsina ja että avioliittommekin eheytyisi.

Rukoillaan yhdessä Haitin ja haitilaisten puolesta!"

"Puolisoni hakee koulutukseen ja siihen pyytäisin rukousapua, että Jumala raivaisi tien uudelle alueelle elämässä!"

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.