Rukousaiheet 20.01

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 20.01

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ke 20 Tammi, 2010 13:55

Rukousaiheet 20.01

"rakas Jumalani varjele työni irtisanomiselta sitä pyydän poikasi ristin kuoleman tähden."

"Pyytäisin rukousapua Jormalle hänellä maksasyöpä ja nyt tullut vielä kuumetta Kiitos teille"

"Rukoilisitteko vapautusta henkilöstä joka ilmeisesti ei ole Jumalan tahto elämässäni.Olen hyvin ahdistunut.Olen paljon pyytänyt esirukousta perheeni eheytymisen puolesta.Nyt toivon että Jeesus vapauttaisi täydellisesti koska rukousvastausta ei ole tullut ja miehellä uusi nainen.En jaksa ilman Jeesuksen apua.Myös rukousta asuntoasian puolesta.Pelastusta lapsilleni perheineen.Kiitos."

"Rukouspyyntö alkaneiden opintojeni puolesta.Että menisivät hyvin, että tulevat vierailukäynnit onnistuisivat kaikkia miellyttävällä tavalla, että onnistuisin esseessä ja että miehen työvuorot mahdollistaisivat hyvin verkossa muutenkin opintoihin osallistumisen. Siunausta opintokavereille!"

"rakas Jumalani vapahtajani isä. Varjele työni irtisanomiselta työttömyydeltä ja kaikelta ikävältä vanhenpieni ja itseni takia en kestäisi sitä. Anna oi herra, että äitin serkku paranisi syövästä. Auta enoa peloissaan. Poista minun masennus ja pelkotila. Anna, että vysioterapeutilla olisi apua selkääni. Varjele elon tieni tiedät, että sairastan adhd ja hölmöilen välillä ilman, että huomaan sitä lähetä enkelit ja pyhät suojelemaan minua. Kuule rukoukseni poikasi kautta.kautta."

"Kiitos Tätini A:n puolesta, hänen kamala rahasotkunsa on selviämässä. Kuitenkin on vielä tarpeen rukoilla jatkoon, että kaikki menee hyvin loppuun saakka. Taivastielle tätiä rukoilkaa.

Mieheni käden ja työmatkan, asumispaikan ja kokonaistilanteen puolesta.

Kiitos!"

"Nuoren maahanmuuttaja naisen puolesta pelkää.suomalainen miesystävä käyttää huumeita,huonoa seuraa öitä pois muita naisia ym ,.Herra puuttuisi voimallisesti pelastaisi auttaisi molemmat .Kiitos"

"Rukoilkaa äitini puolesta että hän pärjäisi elämäntilanteessaan ja välttäisi alkoholin. Auta Jeesus."

"Perheen puolesta isän ja pojan väliset suhteet vakavasti rikki päihteitä. työ ,talous ym .Henkistä väkivaltaa,uhkailua ym .Kaikkien perheenjäsenten puolesta pelastumista ,anteeksi antavaa mieltä .Herra ohjaisi heidän elämänsä. Herralle kiitos. Kiitos paljon rukoilijoille."

"Haluasin pyytää rukousta minun ja poikaystäväni puolesta, että hän ratkaisisi ja antaisi rauhan tilanteeseemme. Kosketa ja vahvista meitä molempia ja ohjaa tulevaisuutemme sinun tahtosi mukaan. Kiitos Jeesus rakkaudestasi meitä kohtaa."

"Toisin kipeän rukousaiheen ystäväni puolesta. Olen kantanut häntä rukouksin ja lohdutuksen sanoja sanonut, mutta ystäväni on masentunut ja kuin jään alla oleva...Jeesus rakas sulata se routa joka ystäväni elämässä on ja hoida ja paranna veljeni elämään ja anna hänelle "luomu-unta" unettomuuden tilalle. Kiitos Jeesus, että sinä kuulet ja vastaat vanhurskaan rukoukseen kun se on harras."

"Olen asumuserossa syyskuusta lähtien.Mieheni on alkanut juomaa kuuden vuoden raittiuden jälkeen.meillä olisi suunnitelmat jotenkin selvittää asiat mutta juominen tullut esteeksi. itse kirjoittelin fb:ssä erään naimisissa olevan miehen kanssa ja ihastuin häneen kovasti.tämä mies on aikanaan luopunut uskosta ja nyt tahtoisin hänenkin puolestaan esirukousta että hän voisi palata Jumalan luokse uudelleen.mies tarjosi minulle vain salarakkaan paikkaa ja melkein jo suostuinkin,onneksi tämä mies oli foksu ja pisti ite myös jarruja päälle kun tiesi uskostani.tiedän että olen syntiä tehnyt ja haluan saada synnin päästön näistä asioista.
muistakaa meitä kaikki ja kuutta lastamme"

"Olin tänään työpaikkahaastattelussa. Minulle jäi mielikuva että olisi mahdollisuuksia siihen työpaikkaan, joka on ihan mielenkiintoinen ja palkkakin riittäisi minulle.

Nykyisessä työpaikassa siis palkka ei riitä ollenkaan. Kuitenkin esimies on toivonut että siellä jatkaisin. Esimiehet ovat olleet kovin ystävällisiä ja minua nolottaa jos vaihdan työpaikkaa mutta tietysti toivon että parempipalkkainen hyvä työpaikka löytyy koska tänäänkin tuli laskuja ja rahaa ei ole eikä sitä ole paljon tulossakaan. Tai että löytyy pian joku lisätyöpaikka tai yleensä jotakin kautta lisätuloja!

Torstaina ilmoittavat tuolta haastattelupaikasta mitä ovat päättäneet, jos sinne pääsee niin voisin aloittaa jo maanantaina. Pyydän että jos lopetan nykyisessä paikassa niin ei tulisi mitään ikäviä tilanteita vaan että sovussa voisin sieltä lähteä. Kaikkiin töihini pyydän menestystä ja sopua ihmisten kanssa."

"
Selkeimmin kuvailtuna: perussuomalainen, valtion kirkko-instituution itselleen vieraana kokeva aviopari (molemmat hieman yli 30-vuotiaita) etsii kristillistä kotiseurakuntaa Espoon Leppävaaran alueelta. Internet on jo tutkittu, ei ole löytynyt."

"rakas Jumala varjele työni irtisanomiselta. Paranna isä mahataudilta pian. Ja poista minulta nämä pelot ja ahdistus. Paranna äidin serkku syövästä. Näitä pyydän poikasi ristin kuoleman tähden.tähden."

"Rukoilsitteko, että yli viikon kestänyt flunssa viimein paranisi. En voi jatkuvasti olla pois töistä tai ne ei kohta tarvitse minua siellä enää."

"Perheeni on edelleen useamman vuoden jälkeen syytettynä asiasta, jota me emme ole tehneet. Mahdollisuutemme selvitä tilanteesta ovat hyvin heikot, koska vastapuoli on kerännyt todisteet meitä vastaan ilman, että olemme päässeet itse vaikuttamaan. Meillä ei ole mahdollisuutta puolustaa itseämme yhdenvertaisesti, vaan voimme vain rukoilla ja toivoa, että joku kuulisi hätämme ja auttaisi meitä. Ottaisimme suurella kiitoksella vastaan apusi rukouksiimme, jos sen meille soisit. Kunpa Korkeampi Voima näkisi hätämme ja tekisi pieniä ihmeitä vuoksemme."

"Pyydän esirukousta poikani puolesta, että hän osaisi tehdä oikean valinnan työpaikasta. Ongelmana on jäisikö nykyiseen työpaikkaan jossa on tarjottu uusia tehtäviä, vai siirtyykö toiseen työpaikkaan johon hänet on valittu.Rakas Taivaanisä anna pojalleni viisautta tehdä oikea ratkaisu tässä asiassa, suojele ja varjele häntä ettei tekisi väärää valintaa poikasi Jeesuksen Kristuksen nimen tähden.Asia on ihan huomenna ja torstaina oltava selvillä.Kiitos esirukoilijoille.Taivaanisä sinä näet poikani tilanteen auta häntä nyt ja aina.Johdata hänen elämäänsä ja uskoa Jeesukseen Kristukseen."

"Vaimo on aivan loppuun palanut, kun on vuosikausia hoitanut miestään ja adhd-poikansa asioita myös. Jeesus, auta!"

"Veljeni aikuinen tytär kuoli lyhyen sairauden jälkeen. En tiedä, oliko hän uskossa. Jeesus, armahda! Ole läsnä siunaustilaisuudessa Pyhän Henkesi kautta ja puhuttele sinne saapuvia. Lohduta hänen lapsiaan ja äitiään.

Mieheni raivonpuuskat. Jeesus auta, on niin raskasta välillä.

Jeesus, palvelijasi auto on hajonnut eikä ole kulkuneuvoa, jolla voisi palvella myös sinun tehtävissäsi. Auta tätä asiaa! Anna tarvittavat varat ja toimiva auto.

Poikamme perheen muutto meille rakentamisen ajaksi ja kaikki heidän suunnitelmansa. Jeesus johdata, pelasta, auta vaikeissa tilanteissa, kun kaksi sukupolvea muuttaa saman katon alle. Johdata armossasi miniällemme ensi syksynä työpaikka lähempää. Nykyinen on n. 100km päässä.
Ellet sinä Herra huonetta rakenna niin sen rakentajat turhaan vaivaa näkevät. Näin sanoo sanasi."

"Olen täysin uupunut vaativaan työhöni. Uupumus on fyysistä ja psyykkistä. Rukoilen jonkinlaista suunnanmuutosta joko sielussani tai uuden työn muodossa. - Tilanne on vakava, en jaksa enää."

"jatkakaa edelleen rukoilua eppu epelin puolesta. sillä rukouksen lapsi eli ihminen jonka puolesta rukoillaan, on turvassa. Ja niinkuin laulussa sanotaan, niin kun on turva Jumalassa, turvassa on paremmassa. kuin on tähti taivahalla, lintu emon siiven alla. Muistakaa minuakin rukouksessa.

Tulkoon rukousmaljat täyteen!"

"Herra auta Isää ja tytärtä ymmärtämään toisiaan.
Nyt heillä on niin paha olla, kun eivät pysty puhumaan niin että ymmärtäisivät mitä toinen tarkoittaa.Herra siunaa ja varjele heitä.Kiitos.Kiitos ja Kunnia Jumalalle Herramme Jeesuksen Kristuksen nimeen"

"AMEN AAMEN PYHA PYHALLA PYHEMPI PYHIN PYHA HERRA HERRANI YESHUA JEESUS KRISTUS MESSIAS VAPAHTAJA LUNASTAJA ISA ISAJUMALA JUMALA PYHA HENKI TOTUUS HELMIKAUPPIAS LAAKARI KIRKKAUS VALO ANTEEKSI KIITOS KYLLA RUKOUS IANKAKKISESTI IANKAKKISEEN PYHA AMEN PYHA AAAMEN"

"AMENAAMEN ANTEEKSI KIITOS JA KYLLA RUKOUS AMEN AAMEN"

"Esirukousta sukulaiseni ja itseni pahan ja pitkittyneen tulehduksen puolesta.Voimia itselleni,kun olen menettänyt lähiviikkoina kaksi hyvää ystävää.Taloudellinen tilanne on vaikea vajaakuntoisuuden tähden. Veljeni puolesta,että tulisi uskoon ja suostuisi puhumaan kanssani.Kun hän sai tietää,että olen käytetty hyväksi isäni ja muiden puolesta hän hylkäsi. Jeesus Kristus parantajamme voi ilmestyä kaikella tasolla ja kaikissa asioissa. Varjelusta ja enkeleitä pojilleni,kaikissa tilanteissa. Jeesus Kristus on Herra. Oscar travitsee Jeesuksen apua ja koti. Hän on vammainen nuori."

"Herra Jeesus, auta minua! Paranna minut näistä paniikkikohtauksista ja psykoottisista läpilyönneistä! Olen ihan puhkipoikki, ja on raskasta olla yksin. Näet, miten pelkään tulevaa, auta!"

"Rukoilkaa kaverini J. K. puolesta, että parantuisi vakavasta sairaudesta eikä kuolisi."

"rakas Jumalani varjele työni irtisanomiselta ja työttömyydeltä"

"Esirukousta sukulaiseni ja itseni pahan ja pitkittyneen tulehduksen puolesta.Voimia itselleni,kun olen menettänyt lähiviikkoina kaksi hyvää ystävää.Taloudellinen tilanne on vaikea vajaakuntoisuuden tähden. Veljeni puolesta,että tulisi uskoon ja suostuisi puhumaan kanssani.Kun hän sai tietää,että olen käytetty hyväksi isäni ja muiden puolesta hän hylkäsi. Jeesus Kristus parantajamme voi ilmestyä kaikella tasolla ja kaikissa asioissa. Varjelusta ja enkeleitä pojilleni,kaikissa tilanteissa. Jeesus Kristus on Herra. Oscar travitsee Jeesuksen apua ja koti. Hän on vammainen nuori."

"Pitkään jatkunut yksinäisyys ja vaikeudet ovat kuluttaneet minut loppuun. Työssä mikään ei suju. Kotona itken yksinäisyyttäni, lisäksi siellä todettiin kosteusvaurio. Seurakunnastakaan ei juuri ole apua; paljon on rukousta, esirukousta ja lupauksia vastauksista. Kuitenkaan pelkät lupaukset eivät enää lohduta; tarvitsen konkreettisia vastauksia. Pelkät lupaukset eivät kuitenkaan auta jaksamaan tätä päivää. Tuntuu että en ole elänyt enää pitkään aikaan. Sanassakin sanotaan: pitkä odotus tekee sielun sairaaksi, elämä elpyy kun toive täyttyy.
Rukoilkaa kanssani, että tuo toteutuisi viipymättä minun elämässäni. Älä enää viivytä apuasi, Jeesuksen nimessä, Aamen."

"ti 26.1. on palaveri lapsenlapsen hoito-ja tapaamisjärjestelyjen suhteen. Molemmat vanhemmat ovat antaneet elämänsä Jeesukselle, mutta eivät seuraa Jeesusta.Herra, vahvista molempien identiteettiä Sinussa ja eheytä sielua, anna anteeksiantavaa mieltä, vahvista tahtoa valita oikein.Ilmesty rakkaudessa, että molemmat saavat rakkautta.Herra, auta.Varjele lapsi tässä kaiken keskellä.Kiitos, että rakastat erityisesti lapsia.Amen."

"Pyydän rukoilemaan Jeesusta, että sairauteni syy selviäisi ja se voitaisiin hoitaa. Oireet vain pahenevat enkä jaksa enää tehdä mitään. Olen loukannut läheistä ihmistä ja pyydän sitä anteeksi. Elämässäni olisi kaikki muuten hyvin, jos vain paranisin. Pelkään kovasti. Rauhoita sydämeni ja auta!"

"Rakas Taivaan Isä, auta minua ja miestäni pysymään yhdessä. Kiitos jo kaikesta siitä hyvästä, mitä olet meille antanut. Valoa on pieninä pilkahduksina näkyvissä. Anna avioliittomme jatkua. Anna meille voimia työtä ja opiskelua varten. Siunaa ja varjele kaikkia, ketkä puolestamme rukoilevat."

"kahden poikani puolesta että pelastuisi ja vapautuisi huumeista .ihmissuhteista täyttä veren suojaa mielen alueelle.poista kaverit jotka johtaa harhaan oi auta jeesus siunaa liitot ja johdata totuuteen.kiitos jeesus"

"Kiitos, että taivaan Isämme, Luojamme hyvä tahto saisi aina tapahtua kaikessa toistemme välittämisessä ja ihan kaikessa ihmisten elämässä aina."

"Pyydän rukousta ystäväpariskunnan puolesta ja varsinkin Jorma-miehen, jolla vakavia mielenterveysongelmia, mutta ei suostu syömään lääkkeitä. Rukoillaan myös vaimon puolesta, että uskaltaisi elää omaa elämäänsä ja pääsisi vääränlaisesta kiltteydestään."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.