Rukousaiheet 22.01

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 22.01

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Pe 22 Tammi, 2010 12:29

Rukousaiheet 22.01

"pyytäisin rukousta että saisin taivan kielet ja veren voima ja taivallista apua itselleni vihollisen kahleista vapauten"

"Olen uupunut narsistisen ihmisen edessä. Erosin puolitoista vuotta sitten, mutta vieläkin tämä ihminen vaivaa minua ja olen todella ahdistunut ja tarvitsen Jeesusta, että vapauttaisi minut kaikista narsistisista siteistä, joita on vielä ollut ja antaisi minulle voimaa repiä itseni irti niistä. Herra, anna minulle voittajan asenne ja muokkaa minusta, turhankin sydämellisestä ja kiltistä ihmisestä sopivalla tavalla itseään suojeleva ihminen. Anna myös armosi meille kaikille syntisille. Mutta päällimmäisenä: Täydellinen irtautuminen tästä ihmissuhteesta, Jeesus, luotan, että teet sen!"

"Hätärukouspyyntö erään 83vuotiaan miehen puolesta jolla on ruokatorvessa syöpä ja monissa tipoissa. Jeesus auta ja pelasta hänet."

"Kiitos, että taivaan Isämme, Luojamme hyvä tahto saa aina tapahtua kiittämisen ja ihan kaiken suhteen ihmisten elämässä."

"Herra, johdata minulle elämänkumppani. En jaksa olla yksin."

"olen tuoreaviomies ja pyydän HERRANI JEESUS sinulta että autat minua ja vahvistat viisaudessa ja kaikessa tiedossa JUMALAN SANASSA anna minulle voimakas voitelu PYHÄSSÄ-HENGESSÄ sellainen että pahuus joutuu väistymään valkeuden tieltä JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ!! ANNA JEESUS minun siskoni janetten pikku veli ristopekan matin ja antin pelastua nimesi kunniaksi!!pyydän näin ISÄN JA POJAN JA PYHÄN-HENGEN NIMESSÄ!!"

""AILI" on vakavan sairaufrn myötä mernettänyt uskonsa ja aikoo kuulema ex holistina tarttua pulloon, mikä vie hänen henkensä! JEESUS!!!!!"

"rakas Jumalani varjele työni irtisanomiselta tätä pyydän poikasi tähden"

"Kiitetään ensi Jumalan suuresta huolenpidosta ja rakkaudesta moninaisissa elämän asioissa perheemme kohdalla.Kaikki on suurta armoa ja lahjaa.
Esirukousta pyydän rakkaalle työtoverilleni Jumalan valtakunnan työssä.Että Herra taivaasta hänelle antaisi kaiken sen viisauden,ymmärryksen ja rakkauden,jota hän tarvitsee.Että se ihmisviisaus,jota hänelle on suotu ja jota on karttunut,asettuisi oikeaan ja palvelevaan suhteeseen Jumalan valtakunnan työssä ja tulisi yksin Jumalan ylistykseksi ja kunniaksi.Herra häntä auttakoon ja armahtakoon kaikessa."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.