Rukousaiheet 31.01

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 31.01

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Su 31 Tammi, 2010 11:53

Rukousaiheet 31.01

"rakas Jumalani varjele työni irtisanomiselta pöönnautilta ja kaikelta ikävältä. Siunaa vanhenpani kummini serkkuni ja kaikki ystäväni. Paranna äidin serkku syövästä. Kiitos että poistit masennukseni anna että se ei palaa. Elä lähetä enää lunta. Näitä rukoilen poikasi kautta toteuta muidenkin rukoukset.rukoukset.rukoukset."

"Pyydän rukousta työpaikan vaihdon puolesta. Olen hakenut uutta työtä, jonka koen vahvasti omakseni. Jumala on johdattanut minua tähänkin asti. Pyydän, että Jumala siunaisi hakemukseni.

Lisäksi kiitän, että Jumala vastasi täydellisesti ja enemmänkin, kun täällä rukoiltiin poikani puolesta 2v sitten.

Pyydän siunausta myös tälle hyvälle palvelulle ja esirukoilijoille. Kiitos kun jaksatte kantaa kuormiamme. Ilkka"

"rukous nikon puoleta, ettei häne tarvitsi palata venäjälle takaisn vaan sais uuden työpainkan suomesta 4v,on töissä saanut olla ja ei ole asuntoa venäjällä eikä tulevaisuutta orpo poika,, ei sukua eikä pahemin oikeita ystäviä, anna <jeesus >Kristus jokun uskovalle herätys Nikolain puolesta että ottais töihin ja antais työluvat"

"kiitos aihe,eräs henkilö ei vastannut puhelimeen ja kuulin Nokia mission radiosta, siinä sisar kertoi kuinka hän huusi Jeesuksen puoleen, niin minäkin yhdyin huutoon ja sanoin, kuulle minun pyyntöni Jeesus haluan että tämä henkilö vastata puhelimeen tai soittaa, ja kun siitä oli kulunut noin 25min niin puhelin soi ja ystävä soitti ja saimme keskustella ja pyytää anteeksi tekemiset ja ylistää Herraa Jeesus Kristusta että Hän on kuuleva Jumalamme ja ystävä sekä auttaja hädän päivänä"

"Voitteko rukoilla puolestani,tarvitsen apua. Haluan paremman elämän ja saada jeesuksen lähelleni. Rukoilkaa myös Tenhon, Jasmin ja Moonan Timin ja Tamaran ja Tinon puolesta. Anna Jeesuksen koskettaa heitä."

"Pyydän esirukousta siskoni puolesta, hän on uskossaan uudistunut äskettäin, käy seurakunnan kokouksissa mutta on yksinäinen ja monenlaisten sairauksien vaivaama. Myös taloudelliset asiat ovat huolena, iäkkäänä kun ei enää töihin kukaan ota eikä sairaseläkkeelle ole päässyt puoltavista lääkärilausunnoista huolimatta.
Hän on aika ahdistunut tilanteestaan, pelkää että joutuu luopumaan kahdesta kissastaan, kun ei enää jaksa niitäkään hoitaa eikä uutta kotia tunnu niille löytyvän. Allergisoitunutkin kissoille on nykyään."

"Rakas Jumala, Jeesus, voitteko molemmat yhdessä saada äidin kehoa terveeksi vielä enemmän? Auttakaa sitä elämään lisää, pidempään, vuosia eteenpäin. Antakaa Sieluille sitä ruokaa jota ne tarvitsevat. Pyhä Henki, Rukoilen Sinua toimimaan äidin puolesta. Liiku hänen ja hänen ystäviensä puolesta. Rukoilen Sinua Pyhä Henki, Auta Sielua kestämään kaikkea. Herramme Jeesus, Rukoilen äidille pitkää ikää. Anna äidille puhdasta tervettä kehoa. Jeesus, puhdista äidin kehoa, tee se kaikin tavoin kestäväksi. Anna äidin löytää rakkautta joka vie hänen terveyttä eteenpäin."

"Tarvitsemme apua perheellemme. Kodissamme on hyvin todennäköiseti hometta. Ei ole varaa muuttaakaan, ja muitakin esteitä sille löytyy. Aion pian ottaa yhteyden vuokran antajaan jotta tekisivät homemittaukset. Ovat kuuluja vikojen vähättelystä ja peittelystä. Pelkään että asia ei ratkea. Meillä on kaksi pientä lasta ja olemme jatkuvasti sairaana, juuri tällä hetkellä myös. Pyydän, rukoilkaa meille apua ja ratkaisuja meidän parhaaksemme. Emme jaksa enää olla sairaita ja lasten puolesta pelottaa. Kiitos."

"Herrani ja Jumalani Jeesus Kristus, salli minun ja vaimoni täyttyä Pyhällä Hengellä. Kiitos! Muista myös työasiaa."

"Rukoiletteko itselle pyytämäni puolison puolesta, johdatusta ja siunausta ja varjelusta ja rakkautta elämään."

"Rukoiletteko, että tyttäreni mielensairaus kääntyisi parempaan suuntaan. Johdatusta ja siunausta elämään. Jumalan rakkautta.

Jumala siunaisi ja varjelisi ja johdattaisi myös toista tytärtäni ja poikaani.

Sisareni poskiontelotulehdus parantuisi."

"Jeesus auta perhettä, joiden poika teki itsemurhan. Pelasta koko perhekunta, lohduta heitä ja anna toivo toivottomuuteen."

"Avioliittoni voi huonosti. Haukumme toisiamme, huudamme toisillemme, mieheni käy käsiksi minuun ja lapsemme näkevät ja kuulevat kaiken. Olen uskossa, mieheni ei. En jaksa enää pyytää Jumalalta apua. Kärsimme kaikki. Pelkään, että tulee avioero. Herra auta! Auta meitä rakastamaan toisiamme ja eheytä perheemme! Auta lapsiamme, ettei heidän tarvitse kärsiä enää!"

"Herra siunaa Petriä, auta ettei ala juomaan, ja tulee uksoon. Auta Aijaa, siunaa ja vedä puoleesi. Mieheni käsi ja työasiat, paranna. Äitini silmä, veljeni maanatainen sairaalareissu, ole mukana. Isoätini, joka on vuodeosastolla, auta ja johdata kotiin. Auta minua, että etsisin oikeaa tietä, välttäisin syntiä, ja pääsisin pahanpuhumisesta, joka on syntiä. Auta, että nöyrtyisin, ja että en ajattelisi koko ajan omaa ulkonäköäni, ja että kuntoilu ei veisi huomiota tärkeimmältä, sinun sanasi tutkimselta ja rukoilemiselta.Hävettää Herra millaiseen tilaan olen päätynyt. Kiitos, että avasit silmäni näkemään, auta tekemään parannus mainitusta asioista. AAmen."

"Pyydän rukousta sisareni syövän parantumisen puolesta, sekä hänen miehensä parantumisen puolesta, joka on kärsinyt masennuksesta jo monta vuotta. Kun perheen äiti sairastui vuosi vakavaan syöpään, se on pahensi aviomiehen masennusta. He molemmat sekä heidän tyttärensä tarvitsevat Jumalalta voimaa, että selviävät tästä erittäin vaikeasta elämäntilanteesta.
Perheen tytär muutti sulhasensa kanssa uuteen asuntoon ja sairastui heti pahaan flunssaan. Hekin molemmat ovat myöskin väsyneitä niin fyysisesti kuin psyykkisestikin. Jokainen kärsii kovasta stressistä ja unettomuudesta ja sairauden mukanaan tuomasta pelosta.
Jumala anna heille jokaiselle siunattu ja levollinen, virkistävä yöuni jokaisena tulevana yönä, ja anna jokaiselle heistä voimaa kaikkiin tuleviin päiviin ja paranna sisareni ja hänen miehensä heidän sairauksistaan. Tule heidän jokaisen sydämeen pelastajaksi ja vapahtajaksi. Anna kaikki synnit anteeksi ja auta vahvistumaan uskossa.
Jeesuksen nimessä!"

"Pyydän yhteyttä miehen kanssa, jonka kanssa on ollut kanssakäymistä. Jeesus, johdata oikean kumppanin valintaan molemmin puolin ja poista pelko ja esteet tulevasta suhteesta kaikella tavalla lopultakin. Kiitos rakkaudestasi, jolla täytät meidät molemmat. Kiitos vastauksestasi pian."

"Pyydän saamaan selvyyttä asioissa, jotka olen selkeästi esille tuonut toiselle osapuolella henk. koht. asioissa ja asioimisissa eri suuntiin ihmisten kanssa. Pyydän ylhältä tulevaa oikeutta monenlaisiin tilanteihin, asioihin ja suhteisiin kevyellä tavalla, niin että voin kokea minua kannettavan moninaisissa meneillä olevissa uusissa tilanteissa. Kiitos ja siunausta."

"esirukousta erään tuttava naisen puolesta on vasta uudistunut ja hänellä on puoppomies ja rähisiä kotonaan,heillä on 4 lasta vaimon terveys ruvennut horjumaan,auta jeesus tätä perhettä"

"Haluisin tuoda teille rukoukseenne kaikki maailman ihmiset, sekä seurakunnat, niin vihamiehetkin, sillä Jeesus on opettanut niin, että juuri heitäkin on muistettava, jotta henki tulisi elävämmäksi. Kunnia Jumalalle ihmeistään ja siitä mitä on tehnyt elämässäni pyhä hengen yhteydessä aamen!"

"Pyydän esirukousta,

Nuhan ja aivastuttaa kokoajan

Että Herra parantaa sen pika puoliin.

Moi

Siunausta!

Moi"

"Olen niin mustasukkainen ja vihainen parisuhteessani, että emme voi mieheni kanssa katsoa edes elokuvia. Raivostun pelkästään alastoman naisen näkemisestä valkokankaalla ja olen todellakin niin vihainen, etten saa tunnetta pois enää millään. Minua on nuoruudessani petetty ja itsetuntoni on heikko, mutta näiden asioiden tiedostaminen ei auta - kerään sisältäni niin hirveän raivon, ettei siinä auta mikään keittiöpsykologia. Olen sairas, tuhoan itseäni ja miestäni, niin kuin minutkin on joskus tuhottu!"

"Pyydän rukousta mieheni ja itseni puolesta. Meillä molemmilla on työasioissa nyt vaikuksia. Pyydän Jumalalta siunausta työllemme ja pyydän että asiat järjestyisivät parhain päin."

"poikani Leifin puolesta että Jumala pelastaisi"

"Herra auta Benin tilanteessa.
On niin vaikeaa, Herra auta ja kosketa.
Tee mahdottomasta mahdollinen ja anna meille viisautta. Kiitos"

"Rakas Jumalani varjele työni irtisanomiselta ja työttömyydeltä sekä loppuunpalamiselta. Lopeta vihdoin tämä lumentulo jo tältä vuodelta. Paranna äitini serkku Englannissa syövän kourista. Siunaa kaikki kummini serkkuni tätini enoni ja kakki sukulaiset. Anna ettei tänään tule hälyytystä töihin. Siunaa liikenteessä liikkumiseni, ettei tapahtuisi onnettomuuksia. Kiitos, että poistit masennukseni. Kuule kaikki huokaukseni ja murheeni ja auta parhaasi mukaan niissä. Kiitos, että pääsin fysioterapiaan selkäni takia. Anna toitteni ohessa minulle ja työkavereileni ja pomoileni tarpeeksi lepoa, että he voivat palautua varjele heidät huolilta ja tressiltä. Näitä asioita pyydän poikasi Jeesuksen Kristuksen meidän vapahtajamme Ristin kuoleman tähden. Samoin pyydän, että toteutat ja kuulet muiden esirukoilijoiden pyynöt ja huokaukset. Sinä olet suuri."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.