Rukousaiheet 10.02

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 10.02

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ke 10 Helmi, 2010 15:00

Rukousaiheet 10.02

"Kadun vihastuksissani antamaani lupausta. Herra, johdata asia kaikkien parhaaksi."

"Auta poikani perhettä, heillä on kova kriisi. Herra kosketa. kiitos
Ole myös toisen lapseni kanssa, Herra kosketa ja paranna. Kiitos Herra että Sinä rakastat. Kiitos"

"Siskon puolesta rukousaihe koska hänellä on munuaisarvot liian korkeat. Niiden pitäisi laskea että hänelle voitaisiin torstaina ja perjantaina antaa sytostaattihoidot. Hän sairastaa syöpää, niin rukoiletteko että ne sytostaatit alkaisivat auttaa ja tuhota sitä syöpää pois, ja että Jumala koskettaisi häntä ja parantaisi hänet ihan kokonaan.
Hänen miehensä kärsii vakavasta masennuksesta niin rukousta pyydän hänenkin puolestaan että Jumala parantaisi ja eheyttäisi hänetkin ja että koko perhe tulisi uskoon."

"Meillä on pitkään jatkunut alamäki yrityksessaämme. Olemme kierteessä. Raskaat ajat ovat syöneet voimiamme eikä ole voimaa tarttua uusiin haasteisiin. Laskut raahaavat perässä, kun ei ole tarpeeksi töitä ja asiakkaita. Rukoilkaa meille johdatusta ja viisautta toimia oikein tässä tilanteessa. Herra armahda meitä."

"Musiikkiryhmän puolesta, että saatais uutta virtaa! Masentuneiden ja toivottomien puolesta, että voitais laulaa toivoa."

"Menestystä työhön ja sopua ihmisten välille."

"Pyytäisin rukousapua äitini puolesta. Hän ei ole uskossa ja kärsii kovista määrittelemättömistä kivuista ja jonkin asteisesta masennuksesta. Hän todella tarvitsisi apua, elämänilo on hävinnyt. Olisin kiitollinen jos voisitte rukoilla hänen puolestaan. Tuntuu kuin omassa rukoiksessani ei olisi tarpeeksi voimaa enkä osaa auttaa häntä mitenkään. On raskasta katsoa vierestä miten hän kärsii. Rukoilen että hän menisi lääkäriin vielä kerran ja Jumala antaisi lääkäreille viisautta, että apu löytyisi. Lohduttavaa on, että Jumala voi, aikataulusta ja suunnasta emme vain tiedä.Kiitos jo etukäteen."

"Kallella todettiin sydänlihas tulehdus jota ei voitu H:lissa hoitaa,vietiin Meilahden sairaalaan Hesaan.Tarvitsee esirukousta nuorimies.Ei ole uskossa Jeesukseen.Hän on tytäreni hyvä ystävä.Jumalalle kaikki on mahdollista.Anna Isä Kallen toipua ja tulla terveeksi.Hieno nuori mies."

"tänään toimin niinkuin ei olisi pitänyt toimia. Ehkä loukkasin toveriani. Anna voimia huomenna toimia toisin ja oikein, anna taitoa olla kiitollinen hänestäkin ja kunnioittaa ja kannustaa häntä. Anna nöyryyttä kuunnella myös sydämmellä. Anna voimia uskossa ja rakkaudessa."

"vielä toinen jälkikirjoitus:
- juttelin Mikaelin kanssa äsken netissä. On Vasassa, opinnot eivät suju ollenkaan, on ahdistunut. Syytti taas kaikilla samoilla asioilla isäänsä ja minua kuin ennekin. Niitä oli valtavasti taas. Osa syytöksistä varmaan tottakin, osa ei, mutta hän on niin katkera ja vihainen, kaataa vastuun meidän päällemme täysin, ei itse ota mitään vastuuta, koska sitä ei kuulemma voi vaatia niin huonosti kohdellulta
-olen teille monia vuosia itkenyt syntejäni ja syyllisyydentuntojani häntä ja miestä ja tyttöä kohtaan ja taas ne kaadettiin päälle
- hänen opintonsa menivät pieleen täällä, Vasassa myöskin, nyt on umpikuja. Rukoilkaa jotain ihmettä, että löytyis joku paikka, missä kuntoutua, sairaala mikä tahansa. Aiemmin hänelle tarjottiin jotain kuntoutuspaikkaa, mutta ei mennyt sinne. Mitä tekee elämällään, kun ei opiskele, ei pääse mihinkään työhön
Kun ei pysty maksamaan maksumerkintä- ja rikostuomiomaksujaan, on vankila edessä, ellei saa psykiatrilta lausuntoa. Tämä on pelkkää painajaista
terv. Päivi"

"
p.s. vielä se, että Mikael ei opiskele, 06 asti ei tehnyt muuta kuin vouhkannut perussuomalaispolitiikkaa, muuta ei tee, siis valvoo yöt koneella nukkuu päivät, ei eläviä ihmiskontakteja Vasassa, hän on löytänyt tyttöystävän Kuopiosta, tutustui netissä jollain foorumilla, jossa mielenterveyden häiriöistä kärsivät juttelevat, oli joulun tytön perheen luona, tyttö on kuvissa tosi herttainen, rukoilisitteko tämän tytön puolesta, ettei hän joutuisi kärsimään mitään ikävää Mikaelin puolelta
entinen, pahoinpidelty tyttöystävä voitti oikeusjutun Mikaelia vastaan, mikä ihan oikein, mutta pelkään Mikaelin olevan joku psykopaatti, kun ei vastuuta vieläkään tajua, vanhempi kuulemma aiheuttaa psykopatian, siis minä siinä tapauksessa, mutta Mikael syytti minulle isäänsä psykopaatiksi. Rukoilkaa tämän psykopatiapahuuden poistumista ja edelleen kaiken pahan murtumista Mikaelista ja meistä kaikista ja asunnoistamme
Minean lempihevonen, jota rakastaa yli kaiken on sairaana jalastaan. Jos se myydään tai lopetetaan tytön sydän murtuu. Pyytäisin että tätä Matilda-poniakin muistaisitte, että jalka paranisi ja onnellisin olisi ihme, että olisi varaa ostaa se ja sille vuokrata tallipaikka. Nyt rahaa ei ole yhtään
Kiitos edelleen Päivi"

"Olen tutustunut yhteen mieheen netissä. Anna joku merkki, että tiedän voisiko hän olla se oikea ja kannattaako minun tavata häntä. Olen kovin väsynyt elämään epävarmuudessa. Haluan vaan varmuuden, kun en tiedä onko mies tosissaan vai ei. Tarvitsen vierelleni vahvan miehen, joka voi olla tukenani."

"Minulla on niin yksinäinen olo. Jeesus näet tilanteeni, ja kaipaan hyvää miestä vierelleni niin paljon, että tämä yksinäisyys sattuu. Anna minun löytää vierelleni sellainen mies, joka ymmärtää minua ja ei petä. Sydän on niin rikki, kun kerta toisensa jälkeen joudun pettymään. Kiitos."

"Hei taas!

Viimeisimmät rukouspyyntöni, olivat marraskuulta, ja taas samanlaista pyyntöä olisi
Kiitos rukouksista, toivoisin, että vielä jaksaisitte muistaa meitä suurissa ahdistuksissamme.
-Mieheni Pekka on nyt äärimmilleen uupunut. Eilen sanoi, ettei jaksa enää montaa kuukautta. Hänen elämänsä ollut uskomatonta ponnistelua, saanut aikaan upeita tutkimustöitä kymmeniä , vaikka sairaus sairauden perään on väsyttänyt häntä, lisääntyvät huolet raha-asioista, jotka yksin joutunut hoitamaan, lapsista, joiden kohdalla tilanne vaikeutunut äärettömästi. Poikamme Mikaelin kanssa välit poikki edelleen, miestä rasittaa myös minun mielen sairauteni ja ettei ole saanut elää sellaista elämää kuin olisi halunnut, pitää lomia ja vapaa-päiviä, meitä elättääkseen on joutunut 90-luvun alusta raatamaan ilman taukoja.
Syy on minun aiheuttamani järjettömät asuntokaupat yms. Nyt juuri teki yrityksen kirjanpidon ja sanoi, että arvonlisäverojen määrä aivan valtava ja toinenkin verovelka maksettava, hän kysyi minulta äsken mitä tekisi. En voi kehottaa häntä olemaan maksamatta, mutta hänen vaikeasti sairaana raatamansa palkkiot menvät taas viimeistä senttiä myöten, tajuan nyt, että hän on elänyt kymmeniä vuosia veitsen terällä kamppaillessaan verojen, lyhennysten laskujen ym. kanssa.
Meillä ei ole mitään ylimääräistä,ei autoa, ei mitään, mutta rahat menneet myös suuriin vuokriin, kun tulimme Kaskösta,jossa meillä talo, jota ei saa myytyä, tänne takaisin -95 Mikaelin koulujen takia ja kokee sen olleen turhaa nyt, kun poika pani elämänsä sekaisin.
Siis muistaisitteko Pekan vaikeita lonkan nivelrikkoja, viherkaihia molemmissa silmissä, aina huonoa ruoansulatusta ja kipeää vatsaa. Olisiko mahdollista ,että saisi eläkkeen?
- Mikaelinkin puolesta edelleen, mielen sairaudet, synkkyys ja aggressiivisuus, ei opiskele, ei rahaa, ei töitä, ei ollut täällä jouluna, perhe hajonnut, Pekka ja Mikael kiroavat toisiaan, Minea minua, hyökkäsi tänäänkin kimppuuni kiroillen, on kehottanut minua tappamaan itseni, että pääsee eroon
Mikael vaan vouhkaa perussuomalaispolitikkaa, 06 koulun loppumisesta ei ole mitään opiskellut ei työskennellyt, sossu elättää, maksumerkintä ja rikostuomio
- siis Mineankin puolesta, lapset olivat niin sööttejä pieninä ja oli lapsenusko, nyt itsekkäitä, laiskoja mukavuudenhaluisia, pinnallisia, tottelemattomia,aggressiivisia koskee sydämeen, etten taistellut enemmän ja kasvattanut heitä ja taistellut että olisin jaksanut työssä, jos nämä nykyhetken hirveät asiat olisin tiennyt, olisin taistellut kotona ja töissä toimiakseni oikein ja hoitaakseni miehen, lapset perheen työn, nyt on liian myöhäistä
- minä sain eläkepäätöksen että eläke toistaiseksi, minulla on bipolaarihäiriö, mutta en ole iloinen, suren, etten taistellut työelämässä ja pysynyt siellä ja että itse aiheutin tämän sairauteni syntieni tähden. mutta voisiko vielä löytyä jotain tehtävää kodin ulkopuolelta, vaikka jotain toisia auttavaa
-olen taas viime päivät sairaalloisesti kirjoitellut samoja synnintunnustuksia vihkoon, syylllisyys depressiovaiheessa sietämätön ja ahdistus, en pysty peseytymään en menemään ulos, istun katatonisena jähmettyneenä, on vaan mustaa pimeyttä
En pysty rukoilemaan, on vaan tyhjyyttä ja pimeyttä, Raamattu pysyy suljettuna, srk:aan en pahemmin sairaana pysty menemään
- muistaisitteko edelleen kahden Sepon syöpää
- Päiviä ja hänen lapsiaan Hannaa, Jounia ja Sharonia

Kiitokset taas muistamisesta, Päivi"

"rukous pyyntö että rukoilisisite minun muolestani olen 19v ja olen koulussa että suorituisin näistä tehtävistäni minulla on nyt helmi kuun aikana monet kokeet ja jotkut tehtävät on vaikeita esimerkisti historia toivon että muistaisite minua rukouksin siunavin terveisin ramona"

"Olen , Herra, huolissaan tyttärestäni. Hän on koukussa alkoholiin, huumeisiin ja lääkkeisiin ja on yrittänyt eräät kerrat itsemurhaa, kun hän ei osaa käsitellä suruaan(häneltä kuoli isä toukokuussa, minun mieheni), niin hän yrittää näillä päihteillä "unohtaa". Herra, siunaa häntä ja anna hänelle uusi mahdollisuus...hän on vasta 17 vuotias ja hänellä on paljon annettavaa, Hän "roikkui Herran pelastusrenkaassa", muttei jaksanut taistella vastaan. Pyydän, Herra, koko sydämmestäni, että rukoilisitte hänen puolestaan ja että hän saisi voimia pysyä erossa päihteistä ja tulla Herran luo ja pyytää itselleen pelastusta! Olen yrittänyt auttaa häntä, juttelemalla ja kuuntelemalla, mutta hän on, Herra, niin lukossa, ettei häneen saa kontaktia. AUTTAKAA HÄNTÄ, HÄN TARVITSEE JUMALAN PELASTUSTA JA ETTÄ PYHÄ HENKI OTTAISI HÄNET VASTAAN, kuunnelkaa hänen avunpyyntönsä. Herra, pyydän äitinä, auttakaa!!!!!!!"

"Rukoilkaa,että nuorelle parturi-kampaajalle johdattuisi työpaikka.Jumalan johdatusta myös koko muuhunkin elämään."

"Rukoilkaa että tyttäreni univaikeuksien,migreenin ja kilpirauhassaurauden puolesta.Ja voimaa ja viisautta koulunkäyntiin,Hän valmistuu kohta.Minun käteni puolesta.On kiertäjäkalvosin oireyhtymä vasemmassa kädessä tutkimukset jatkuvat.En voi tehdä työtäni.Kiitos esirukouksista."

"Rukoilkaa että tyttäreni univaikeuksien,migreenin ja kilpirauhassaurauden puolesta.Ja voimaa ja viisautta koulunkäyntiin,Hän valmistuu kohta.Minun käteni puolesta.On kiertäjäkalvosin oireyhtymä vasemmassa kädessä tutkimukset jatkuvat.En voi tehdä työtäni.Kiitos esirukouksista."

"jeesus tuo kaikki salat julki herra anna rauha olla majassani.kiitos jeesus että autat.näät minun mieheni ja sen salaisuudet.paljasta herra kaikki anna viisautta.auta tekemään oikeita ratkaisuja."

"minulla on vesiongelma juon vettä 20 litraa päivässä rukoilkaa että Jeesus parantaisi"

"ELÄMÄSSÄNI ON SUURI TUSKA JA PELKO lääkärikäynnin ja mahdollisen sairauden takia (olen vasta nuori ihminen), sekä läheiseksi ja intiimiksi muuttuneen suhteen takia, joka tuo esiin hylkäämisen ja kelvottomuuden pelkoja!
Pyydän rukousta, että Jumala parantaisi ja hänen tahtonsa tapahtuisi ARMOSSA, TOTUUDESSA JA RAKKAUDESSA!! Jeesuksen nimessä!"

"miehen puolesta joka on kaatunnut pahoin ja lyönnyt päänsä ja on koomassa ja aivoverenvuota että jeesus pelastaisi tämän miehen vaikka olisi hänen aikansa poistua tästä ajasta hän ei ole vielä uskossa kiitos jeesus"

"Pyydän rukousta terveyteni puolesta. Kaulalla on ollut pitkään jokin ihottuma,mikä ei ole parantunut, myöskin työssä jaksamisen puolesta ja ihmissuhteiden puolesta. Vanhan isäni puolesta, joka on hoitokodissa.

Kiitos!"

"Herra tarvitsen sinua, Kiitos että kuulet pienet huokauksetkin.Rukoilen että, Tyttären ja isän välit korjaantuisivat,sekä tyttärieni asiat korjantuisivat ja saisisivat nähdä sinun armosi.
Kiitos Jumalalle Herramme Jeesuksen Kristuksen nimeen.Tätä pyydän.Kiitos"

"Terveyteni puolesta: Minulla on korkea verenpaine, johtuen ylipainosta, alkoholista ja huonosta ravinnosta. Eli haluan laihtua ja päästä eroon alkoholin käytöstä. Opeta Herra mua rauhoittamaan hermoni jollain muulla tavalla.

Lisäksi haluan valmistua koulusta, jossa olen ollut jo 12 vuotta kirjoilla.

Ja myös elämänkumppani ja seurakuntayhteys on hakusessa.

Lisäksi 12 vuotta täyttävän tyttäreni puolesta rukous, uskovia kavereita hänelle, kun on tulossa murrosikään pian.

Myös 76 vuotiaan äitini terveyden puolesta rukous, reuma on jäykistänyt hänet, kohta ei pysty liikkumaan edes rollaattorilla.

Kiitos Isä että autat, Jeesuksen nimessä amen."

"Tähän asti on Herra auttanut, kiitos Hänelle ja teille.
Minun odotukseni, sydän on niin kylläinen, välillä kipeä ja pelkoinen, en jaksa enää. Pyydän Jeeusksen ihmettä elämääni, vapautusta ja iloa täysimääräisesti. Miehen rakkautta, kestävää, uskollista, pysyvää kaipaan, omaa rakasta, jolle olen kaikki kaikessa täällä ajassa ihmisenä, rakastettuna aviopuolisona, hyväksyttynä. Kiitos. Loppu kaikelle synkeydelle näissä asioissa, kiitos."

"Hätätilanne! Minulla on jo entuudestaan ollut viime aikoina psykoosioireita, kuten olen niin useasti tänne kirjoittanutkin. Nyt tilanne on pahentunut siten, että en saa nukuttua- ja miten silloin voin taistella psykoosia vastaan? Voi Herra Jeesus, auta minua, että saisin nukuttua! Johdata sen suhteen, pitäisikö minun jo mennä sairaalaan. Nimessäsi, Amen."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.