Rukousaiheet 14.02

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 14.02

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Su 14 Helmi, 2010 12:57

Rukousaiheet 14.02

"Jeesus kuule rukoukseni niska kipuilee neljän ni-kaman rappeuma korvat vinkuu alaselkä lanne ran-ka rappeuma koljoosi säteilee pitkin selkärankaa aina hartioihin saakka sirekuros reuma sjökrenin synkdooma keliakia jossa omat vaivat lonkat nivelet lihakset polvet pohkeet nilkat varpaat nivelet ranteet sormet nilkat ja sydänmen rytmi pysyisi kohdalla luottaen rukouksen voimmaan että Jeesus ylinmäisenä lääkärinä poistaa kipuni ja vaivani siunaten kaikkia esirukoilijoita."

"Kiitos esirukouksista. Kiuaaminen työpaikalla jatkuu (lähin esimies). Pyydän rukoilkaa puolestani, että saisin viisautta ja voimaa. Rukoilkaa, että Ihmeellinen Neuvonantaja auttaisi munua neuvoillaan ja valitsemaan lähdenkö työstäni vai jatkanko taistelua. Onko ihmisarvoni puolesta taisteleminen turhaa? Jos lähden, voinko enää kunnioitaa itseäni?
Nyt esimieheni aikoo ottaa minulta pois työhuoneeni ja siirtää minut johonkin kopperoon.
Rukoilkaa, että näin ei käy."

"Toivon että minulle ei kosteta palkanmaksussa sitä että lähdin koeajalla pois. Viisautta löytää - jos on joku rehellinen tapa ansaita pian lisätuloja. Keskiviikkona 17.2. alkavaan uuteen työhön siunausta ja menestystä."

"Avioliittomme on kriisissä mieheni seksirippuvuuden takia.Haluaisin esirukousta avioliiton puolesta ja että Jumala koskettaisi miestäni.Itselleni toivoisin voimia, viisautta ja rakkautta tilanteeseeen.
Lisäksi haluaisin esirukousta poikamme 5v. puolesta, jolla todettu lievä kehitysvamma."

"Hei, pyydän esirukousta toivottomaan tilanteeseen, jossa en yksin enää jaksa.
Pyydän herralta: että äitini paranee ja pysyy terveenä; että paranen itse tästä syvästä masennuksesta; että tämä yksinäisyys ja tuska poistuvat; että rakkaani palaa takaisin (tai tunteeni poistuvat ja hän "lähtee" mielestäni sekä sydämestäni, jos häntä ei ole tarkoitettu minulle); että viimein saan rakkauden ja onnen loppuelämääni; että saan voimaa, itseluottamusta ja itsevarmuutta sekä uskoa itseeni; että taloudellinen tilanteeni selviää ja järjestyy, menettämättä asuntoani; että elämäni järjestyy; alkoholi ja tupakka poistuu elämästämme...
Itken vain, olen niin väsynyt ja voimaton, että rukoilen ja pyydän päivittäin, että herra ottaisi minut pois täältä. Olen todella lähellä lopettaa itse elämäni ja puhunut vakavasti asiasta äitinikin kanssa. Olen menettänyt lähes kaiken tärkeän: yritykseni, rakkaani, olen menettämässä asuntoni velkojeni vuoksi, äidilläni todettiin vakava sairaus...
Olen vain linnoittautuneena kotiini, en jaksa enkä pysty enää huolehtimaan asioistani, en olla yhteydessä läheisiini tai ystäviini, en jaksa mitään...
Pyydän paljon. Mutta... Siunausta teille kaikille, jotka teette tätä arvokasta ja tärkeää työtä, siunausta rakkailleni ja läheisilleni. Kiitos!"

"Rakas Jumala, Rukoilen että näiden aikojen ongelmat eivät heijastu muallakaan. Auta muualla kun Sinulla on siihen aikaa. Kiitos avustasi Jumalamme ja Jeesus sekä Suuri pyhyys, pyhä kolminaisuus. Auta todellakin jo nyt aiemman rukouksen kohdalla. Mielellään älä muista pahalla aiempaa rukous- ja puhe tulvaa."

"Rakas Jumala, Pyhä Henki, ja Jeesus. Rukoilen että näiden aikojen ongelmat menevät ohitsemme.
Auta meitä aina kun jaksat, Rakkaudella, ei tyhmyydellä tai logiikalla. Pelasta myös tyhmistä aiemmista rukouksista."

"Rakas Jumala, Pyhä Henki Ja Jeesus, rukoilen että hoidat planeettaamme."

"Minä olen ihan rikki. Pyydän rukoilemaan avioliittoni jatkumisen puolesta. Toivon, että saisimme mieheni kanssa asiat selvitettyä. Tuntuu, että omat voimat ei enää riitä."

"Nyt olen siitä jo varma. Asunnossani on täytynyt olla epäpyhää jumalanpalvelusta ennen kuin minä asuin tässä. Olen jo saanut uuden asunnon. Herra auta minua nämä muutamat päivät, että saan tavarani vihdoin pois täältä. Kauhu valtaa mieleni, vaikka se on saatanan vale. En jaksa enää tälläista haureutta ja valetta. Tämän asunnon ilmapiiri on sairas ja aiheuttaa pahoinvointia. Kuunnellessani raamattua netistä tai kristillisiä ohjelmia tv:stä tai radiosta, niin useasti alakerran asukas aloittaa poraamisen alakerrassa nostamalla poran katon rajaan ja pyörittämällä sitä ilmassa. Kun rukoilen se voi koputtaa seiniin vasaralla. Pyykkini ja autoni rekisterikilvet varastetaan.
Ja viholllinen on herättänyt monia, niitä jotka Sinua eivät tunne vihaanmaan minua.

Mutta Sinä Herra olet kaikkein suurin ja väkevin. Sinun suojassasi minä en pelkää. Älä anna vihollisen nauttia siitä, että se saa runnella sinun palvelijaasi. Vaan päästä minut pahasta, tervehdytä ja nosta minut jaloilleni, sillä Sinun valtakunta voima ja kunnia iankaikkisesti. Amen."

"Poikani puolesta. Hän on 25v. hyvin hyvin yksinäinen. Ei ole seurustellut koskaan kenenkään kanssa.Kokee että häntä ei hyväksytä mihinkään ja että ,kaikki lähtee pois minne hän vain meneekään.Herra auta häntä ja anna hänelle ystäviä. Anna Isä hänelle elämänhalu. Auttakaa rukouksin en tiedä kuinka minä äitinä enää voin auttaa. Myös oman elämäntilanteen puolesta ,pyytäisin esirukousta. Herra tietää mitä asit ovat,on monenlaista. kiitos kun rukoilette meidän puolesta. Myös toisen poikani perheenpuolesta,heidän kolmannen syntyvän lapsen, hometalon ja terveyden puolesta. Myös mieheni puolesta."

"Kovan kuumeen ja vieläkin jatkuvan vatsakivun
seurauksena (?) suuhuni on pesiytynyt joku sienitauti? Jeesus Kristus on parantajani tässäkin vaivassa. Kiitos."

"hei maha vaivaa on koljosi sitten vaivaa on sitä vailla joka johtaa sitä on sinä siinä vaikka tahon ota jos tuut muisti huono meillä laho muistini on piipaus päässä on pahas ota se pois pahan olon tunne mahasta veri perse myös johon hirveä vaiva on allerki paha vaiva suuri ota velkas poista ne minusta tee vahava oloni teille rukous suuri vain on ota tuu vie pahas vaivat poista ne heti kuntuu mikko mies vaivan takana riivas demonin siltä on sitä vailla valmis kaiken tielllä mihin aikas vie sitä eteen päinota tuu ota aikas sitä poista kivut taakat pois sivuun sitä vie aina kun tuu ota velkaset tieltäni poista pahat taijat tietää mitä onsitä paljon tiellä paha siellä on ainaskin sitä vailla ainakin kun tuu ota pahas poista ne amen"

"HALUISIN ETTÄ MUISTATE MINUA RUOKOUKSIIN SILLÄ OLEN TOIS VAIKKEIDEN ASIOIDEN KESKELLÄ PYYDÄN JUMALALTA VOIMA TAIVALISTA VISAUTTA HERRA TIETÄÄ KAIKKEN NÄKEE MEIDÄN SYDÄMEN KITTOS KUN MUISTATTE"

"Läheiseni tulisivat uskoon.tyttäreni sais hengellistä työtä ja uskovan puolison.toisen tytären taloustilanne parantusi.meidän ongelmallinen
rakennusprojekti korjaantuisi Jumala puuttuisi siihen asiaan ja uskovat miehet rakentaisi sen loppuun.Kiitos ja ylistys Jumalalle ja siunausta teille."
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.