Rukousaiheet 17.02

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 17.02

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ke 17 Helmi, 2010 12:36

Rukousaiheet 17.02

"Työpaikan ilmapiiri on huono. Kuppikuntia ja takana päin puhumista. Olen todella väsynyt siihen. Saa olla varuillaan koko ajan. Erityisesti pakkaa näyttää sekoittavan yksi noin 40 manipuloiva nainen. Myös esimieskuviot sekaisin. Rukoilisitteko asian puolesta, itsellä jo kova stressi asian vuoksi."

"rukoilkaa ihmissuhteeni puolesta, se ei nyt toimi ja se väsyttää ja vie voimia liikaa.kiitos"

"Työasian puolesta, että oikeat ovet avautuisivat..."

"Olen huolissani tyttärestäni, joka seurustelee ja asuu ei-uskovan pojan kanssa. Tyttäreni on ollut uskossa, mutta kylmentynyt siinä.
Rukoillaan, että tyttäreni saisi uudistua uskossaan ja että hän löytäisi elävän srk-yhteyden.
2.Rukoillaan uudistusta myös pojalleni, sekä hänen ystävilleen Jounille, Annalle ja Sinille. Herra pysäytä nämä nuoret, tee maailman syntielämä heille epämiellyttäväksi. Anna heidän kaivata sinua ja sinun puhtauttasi! Herra kosketa heitä kaikkia ja anna heidän löytää oma paikkansa elämässään.
3. Auta meitä meidän taloutemme kuntoon saattamisessa"

"myntääkö pyskopaatti tekonsa ei lapset joita tekee on vasta pieni teko ei vastuuta ei tieto henkistä jumalasta joka mitään ei heillä ole ei tunne elämää joka valta yöisin heidät ei myönnä tautia ei käy hoidossa eikä oivalla yksinkertaisia asioita vain pahaa ajatelee lähimäisistä ei hyvää kaikki on vaikeea ja helppoa ei ymmärrä jokajohtaa siihen että ymmärys taso hujuu ajatus jostain saa tekmään kauheita asioita heillä hyvin normalilla huno on panot jotka tekee on voitto jostain huolellinen ei ole joka johtaa useinsiihenettä psyko on voimaton seura vaike hoitaa pittä aina vaivaloista kaikkes jokajohtaa sihen että taso laskee paljon tajunnan taso lapseteivät ota vastaan tieto ei mitäänmyönnä heilläonherran taudit eimuuta joka johta siihen että käytös ei ole normaalia eikäolemus jonka tieto on rajattu mihin tahansa kaiken rajallapaha on olla joka johta halutomuuten hyvin vointiin ei normaali olo hyvä ole vain pahas voiton vie ainakin sitten kun tuu ota pahas ainakin sitten kun
tuu viisitoista heitä heihin lähetä heti kun tuu ota taikka jätä hetiä siis viisitoista heihin heti kun tuu miljoona heitä pyhäänlähetä heti kun tuu ota miljonas pahas heistä poista heti kun tuu ota aikas heitä sitten ota pahas vainos heistä poista viisikymentä heitä lähetä tee olos hyväksteevaikka kaikes heidän pahan olon eteen etää aikas näyttä että vaikka jokainen on siro vapaaa on vainoistas heti kuntuut ota vaikka heti heitä viisi tuo kuusi hitä siihen vapaas oon kun tuu ota aikas sitten aikaan heitä vielä viisi siihen heitä on kuusi vailla heitä kaikkea on vailla mikä johtaa sihen etää vaitonainen en on siis viisi heitä siihen lähetä heti kun tuu tarkkana olen heti kun tuu ota aikassitäkin pahas juures heti poista kun tuu ota aikas sitäkinpoista heille paha oon kun tuu ota viisi pyhä siinä on ainakinkun tuu rukoukset suuri on heti viisi lähetä siihen aina"

"pyytäisin rukousta epilepsian ja masennuksen puolesta."

"Rukoilkaa että Jeesus näyttäsi minulle todella mitä minun pitää elämässäni tehdä. Tuntuu että olen aivan tuuliajolla. Rukoilkaa että automme saataisiin kuntoon. Rukouspyyntö myös kahden ystävän puolesta jotka ovat uskossa toisensa löytäneet mutta perkele pommittaa heitä jatkuvasti."

"Vanhin ja nuorin poikani etsivät totuutta itämaisista opeista, joogasta, mietiskelystä jne.
Heidän kotonaan on Buddhan patsas. He myös ajoittain polttelevat kannabista. Rakas Jeesus avaa poikieni silmät näkemään, että Sinä olet ainoa tie, totuus ja elämä. Ilmesty heille ja ota heidät kokonaan omaksesi. Jeesuksen nimessä. Kiitos!"

"Unettomuuteni ja paniikkihäiriöni parantuisi.Voittaisin pelkoni,etteivät ne hallitsisi minua.Saisin itseluottamusta ja osaisin puolustaa itseäni.Jumala suojelisi minua."

"Eräässä parisuhteessa tapahtuisi Jumalan tahto."

"Perhekuntamme puolesta,että Pyhä Jumala saisi ilmestyä Jeesuksen kautta meille parantaen,vapauttaen ja kahleita kirvoittaen.Paljon on Herralla työtä riippuvukksia ja sydämen hoitoa.Minulla ollut paljon sairauksia ja kaksi ystävää kuollut,toisella jäi viisi lasta.Iloa Jeesuksen tähden ja huolenpitoa kaikkiin asioihin. Äitini antoi elÄmän Jeesukselle ja on sairaalssa. SUKURASITTEIDEN KATKEAMISTA IKIAJOIKSI!siunus ja varleus. JESUS IS LORD!KIITOS"

"Pyydän, että tyttäreni paranee pian traumoistaan ja tulee onnelliseksi ja terveeksi. Isä, paranna Elisa
Jeesuksen nimessä!"

"Esirukous pyyntö tyttärieni ja sisaruksieni puolesta, että ymmärtisivät Herran armon ja ottaisivat Jeesuksen vastaan pelastajana."

"Esirukous pyyntö, Benjamin puolesta, jolla elämässä vaikeuksia. Myös että hän ottaisi Jeesuksen vastaan pelastajana."

"Kummipoikani O-P on suorittamassa asevelvollisuutta. Aika on hänelle raskas. Rukoilkaa hänen puolesta. Hän on uskossa mutta tarvitsee hengellistä ravintoa. Rukoilkaa että hän jaksaisi mennä kristilliseen varusmiesryhmään ja saada lohtua ja ystäviä.
Hän seurustelee. Rukoilkaa että Herra johdattaisi näissä asioissa, ettei sitoudu väärään tyttöön, että Herran suunnitelmat saisivat toteutua O-P:n elämässä. Jeesuksen nimessä"

"Rukoilen aviollisen suhteeni korjautumista, vanhojen haavojen parantumista, katkeruuden poistumista, kaikkien seksuaalisten kieroutumien poistumista. Auta mua hyväksymään ruumiillisuuteni ja vartaloni, mieheni myös. Anna luottamus rakastavaan Jumalaan näissäkin asioissa. Johdata askeleeni, anna oikea asenne!"

"Kiitos hyvistä hetkistä nuoren kanssa. Pyytäisin lisää yhteyttä, ymmärrystä.Sekä nuorelle rohkeutta,motivaatiota ja taitoa vastata pidempiin koekysymyksiin ja tehtäviin sekä jaksamista kuvaamataidossa.Intoa koulunkäyntiin ja hyviin harrastuksiin. Molempien nuorteni puolesta, että Pyhä Henki koskettaisi ja uskovia ystäviä ja yhteyttä. Sateenkaari"

"Että orpouden tunne poistuisi.Heikko itsetunto korjaantuisi.Mieliala kohenisi. Löytäisin paikkani Herran työssä. Koen olevani tarpeeton. Olen eläkkeellä enkä ole löytänyt sisältöä elämääni. Halua auttamiseen olisi, paikka ja voimat ovat kateissa. Koko perhekunnan pelastumista."

"Rakas Jumalani varjele työni irtisanomiselta ja loppuunpalamiselta. Kiitos, että paransit selkäni. Älä lähetä enää lumisateita tänne pääkaupunkiseudulle. Paranna äidin serkku syövän kourista. Näitä pyydän poikasi tähden."

"Pyydän, että vapautuisin turhista peloista, jotka estävät elämästä normaalia elämää."

"Pyydän rukousta työhöni, josta olen aiemmin pitänyt mutta joka on nyt muuttunut painajaikseksi häiriköiden vuoksi. Jumala auta!"

"Perheen isällä toinen nainen. Rukoillaan perheen puolesta"

"Herra, johdata, että saisin laitettua kotia. Vaihdettua risoja kalusteita vähän siistimpiin ja saisin hankittua pesukoneen. Herra anna voimia itsestä huolehtimiseen ja kuntoiluun, nosta ylettömästä väsymyksestä ja masennuksesta."

"Kiitos Jeesukselle ja teille avuastanne ja kiitos, että saamme rukousvastauksia pyyntöihimme ja anomisiimme. Kiitos Jeesus lahjoistasi ja erityisestä lahjastasi ihmisen myöstä. Pyydän, siunaa Rakas, siunaa minut ja meidät yhdessä. Siunaa tehtävät ja anna terveyttä ja voimia, kunnon kohentumsita. Siunaa lapset ja ystävät perhineen. Kiitos, kiitos."

"Pyydän esirukousta perheeni puolesta. Erityisesti toivon varjelusta ja siunausta edessä olevaan synnytykseen, että kaikki siinä menisi hyvin. Vauvan synnyttyä toivon voimia hänen hoitamiseensa ja kaikkien perheenjäsenten sopeutumiseen uuteen tilanteeseen. Toivon, että osaan huomioida vanhemmat sisarukset myös vauva-arjessa. Miehelleni Johdatusta."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.