Rukousaiheet 26.02

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 26.02

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Pe 26 Helmi, 2010 21:44

Rukousaiheet 26.02

"Miehen työpaikan puolesta! Että työpaikka pysyy tai saa uuden työpaikan jossa jatkaa! Sekä palkka-asia! Oma firma muiden kanssa vai ulkopuolisella töissä?

Kiitos
t: vaimo"

""Jeesus lähestymme sinua täällä meillä. Olemme olevinamme, äitini on äitini, oikein ajateltuna haluaisimme aivan kaikkea, ja tiedäthän. Puheidesi perusteella, olisi edes "siis uskovainen" vapautua perheen kaikella täydellisyydellä, ajattelemaan? Jumala. Pyhä Henki. Etteivät ilmitulokaan estä todennäköisyyden mukaan armolahjojen vaikutusta.""

"MINULLA ON LIIAN SUURI TUSKA YKSINÄISYYDESTÄ, HYLÄTYKSI TULEMISESTA, RAKKAUDEN JA LÄHEISYYDEN PUUTTEESTA!! PYYDÄN: Rukoilkaa minulle paljon rakkautta ja läheisyyttä niin Isältä kuin ihmisiltäkin! Tarvitsen kipeästi rakkaita, läheisiä ja aitoja ihmisiä, sekä sitä tiettyä rakasta ihmistä!! Kiitos rukouksesta!!"

"Haluan pyytää rukoilemaan poikani Esan ja tyttäreni Teijukan puolesta, ovat luopuneita Jumalan lapsia.
Kiitos rukoustuesta. =)"

"Nuorin tyttäreni on eroamassa ja syyt ovat kovin heppoiset, rukoilkaa kanssani että Jumala tekisi turhaksi tämän aikeen Jeesuksen nimessä ja veressä."

"Olen pienituloinen evankelista ja autoni on paljon ajettu ja 19 vuotta vanha ja minua peloittaa, milloin se sanoo työsopimuksen irti ja lakkaa toimimasta. Siinä on ollut jo remppaa, yhtä ja toista. Rukoilkaa ystävät kanssani, että saisin vähemmän ajetun auton Taivaan Isältä. Kiitos rukoustuestanne."

"Pyydän Taivaan Isältä, että saisin nukuttua paremmin ja jättää huolia vähemmälle mielestäni.Pyydän apua ja tukea miehelleni, joka työssään ei koe arvostusta ja tuntee olevansa vähäarvoisempi kuin muut.Pojallani on tullut ero tyttöystävästään ja on sen takia allapäin. Pyydän, että he saisivat asiansa selvitettyä kuntoon.Toiselle pojalleni pyydän apua omaan asuntoon muuttamisessa, että hän oppisi hoitamaan raha-asiansa kunnolla eikä ottaisi enää pikavippejä ja etsisi itselleen työtä.Pyydän siunausta ja voimia meidän koko perheelle.Kiitos esirukouksistanne."

"Pyydän rukousta äitini puolesta, hänellä on syöpä. Itseni ja läheisteni puolesta että saisimme elävän uskon ja täyttyisimme Pyhällä Hengellä. T.Janne Länsi-Lapista"

"Pyydän rukousta että Herra ottaa kaikki turhat taakat pois ja ne ihmiset joita Jeesus ei ole kutsunut tekemään työtä kanssani.Kiitos Jeesus että saan rauhan ja ilon tehdä kutsumustani.amen"

"Rukouspyyntö matkan sujumiseksi ja varjelua kaikessa.
-Kiitos Jeesus rakkaudestasi, jota olet osoittanut ja olethan sama eilen, tänään ja iankaikkisesti; anna armostasi kaiken hyvän enentyä elämässämme kaikille.
-Siunaa mies-ihminen, vaikuta tahtomista ja tekemistä meidän molemoien kohdalla yhtenevästi rakkaudessasi, poista pelko ja varjele kaikessa, kiitos."

"Herra auta työpaikan ihmissuhteissa. Pieni paikkakunta ja olen ainoa muualta tullut. Myös pomo on ilkkumassa. Herra, olen aivan loppu. Herra murskaa paha ja auta minua. Herra suo että olisi helpompaa pian. Kiitos Isä"

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.