Rukousaiheet 05.03

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 05.03

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Pe 05 Maalis, 2010 14:26

Rukousaiheet 05.03

"Olemme lähdössä Namibian matkalle 20.03. (-.05.04).Monivaiheinen matka. Että Jumala varjelisi
ja olisi mukana.Että mieheni tulisi uskoon.
Oma painonpudotus-projektini etenee turhan hitaasti...
Suuret kiitokset muistamisesta."

"Kummilapseni vanhemmat juovat joka päivä, herra puutu voimallisesti tilanteeseen, näet lasten hädät, anna viranomaisille rohkeutta ja viisautta auttaa lapsia. pelasta vanhemmat..kiitos että annat miehelleni synnintuntoa ja pelastat hänet!"

"Rakas Jumalani varjele työni irtisanimiselta. Anna esimiehille oikeudenmukaisuutta ja jaksamista työssään. Anna, että minulla jatkuisi 30.4 jälkeen työ viellä tässä virmassa. Kiitos herra, että paransit käteni ja olet auttanut selän kanssa minua. Anna, ettei sairaslomistani tulisi minulle sanomista. Kiitos rakastavista ja huolehtivista vanhemmistani kenen suojiin voin mennä vaikeina hetkinä ja kiitoksia sukulaisistani jaystävistäni joille voin kertoa huolistani ja murheistani. Anna minulle voimaa jaksaa tässä työssä. Tuo kevät pian ja sulata lumi ja kasvata kukkia ja tuo länpö maailmaa. Anna Että pian pääsisi mökille. Poista pelkoni ja jatkuva ahdistuksen ja syylisyyden tunne vaikka tiedän ettei siihen ole syytä. Tuo rauhasi minuun ja anna minun kestää maailman pahuus ja vastoinkäymiset. Siunaa perheeni sukuni ja ystäväni ja anna heille rauhaa sydämmiinsä. Anna minulle voimaa kulkea tieläsi. Siunaa kummi läpseni elä,ää sir lankassa.
Anna, että pääsisin isäni kanssa lappiin pääsiäisenä. Näitä rukoilen pikasi ristin kuoleman tähden aamen."

"leilalla on vaikea leikkaus maanantaina. Hänellä on diabetes ja kysta aika suuri vatsassa. Jumala siunaisi ja varjelesi häntä ja pantaisi myös psyykkisesti. Isä rukoilemme Jeesuksen nimessä ja veren voimassa. Pojille ja minulla siunausta ja varjelusta kaikelta pahalta. saisin toipua ja pääsisin töihin.Kiitosaihe äiti tuli uskoon sairaalassa."

"Pyydän rukousta miehelleni työtarjousten osalta ja itselleni mielenrauhaa esimiestäni kohtaan!"

"Minulla on erittäin paha migreeni. Ja migreeni ja lääkekierre seuraavat toisiaan. Kaksi kertaa olen tänä vuonna ollut kymmenen vuorokautta taistellen ilman migreenin kohtauslääkkeitä, ja päässyt hetkeksi eroonkin särystä kovien tuskien jälkeen, mutta sitten se on taas alkanut.

Nyt tuntuu, ettei ole voimia edes rukoukseen. Elämänhalu on mennyt. Vielä kohtauslääkkeet ovat auttaneet, mutta kun niiden teho on mennyt, tulee uusi särky. Tätä on jatkunut yli 30 vuotta ja tuntuu, että vain pahenee.

Tiedän, että Jumalalle parantaminen on helppo juttu. Olen aina saanut vastauksen rukouksiini, kun olen jättänyt tänne teille rukouspyynnön; siitä kiitos Taivaan Isälle ja Jeesukselle Kristukselle ja teille esirukoilijoille: teette arvokasta työtä, josta saatte palkan, kun Jeesus tulee meitä noutamaan."

"Pyydän Jumalan parantavaa kosketusta poikani
koko elämään,johdatusta oikeaan työhön ja/tai
opiskeluun sekä myönteistä muutosta koko hänen
ajatusmaailmaansa ts.ihmettä,johon vain Jumala
halutessaan pystyy.Kiitos kun pyydät kanssani!"

"Pyydän esirukousta veljeni puolesta, hänellä on hyvin agressiivinen käyttäytyminen perhettään kohtaan. Sanallinen väkivalta ja katkeruus ovat hänen pahuutensa.Hänellä on itselllään vaikea ruumiillinen sairaus. Kunpa Herra Jeesus koskettaisi häntä rakkaudellaan. Kiitos!"

"Pelkään tulevaa työpäivää, vaikea asia, ei selviä jos Jumala ei auta. Minä pelkään että menetän työn ja joku ihminen joutuu myös kärsimään jos ei asia tule hoidetuksi oikein. Pyydä anna Herra apusi ja anna viisautta minulle. Pyydän myös että pärjään työssä enkä tule pilkauksi. Auta HERRA"

"Rakas Jumala anna anteeksi nyrkkitappelu, pelasta molemmat"

"Niin valtava PELKO ja PAHA OLO seurustelusuhteen loppumisesta! En tahdo kestää!! Kaikki traumat ja haavat nousevat pintaan!
Pyydän, kantakaa minua rukouksin - tarvitsen RAKKAUTTA, PARANTUMISTA ja Pyhän Hengen voimaa!
Rukoillaan, että Isän rakastava tahto tapahtuisi.

Pyydetään myös että Jumala puhuttelisi tahtomallaan tavalla myös tyttöystävää, että hänkin haluaisi ratkaista asiat rehellisyydellä ja totuudella, eikä valehtelulla - toista ihmistä kunnioittaen!!
Näytä meille molemmille todeksi synti ja armosi!

Herra, pyydän sinua, RAKASTA häntä - kosketa ja armollisesti "ota hänet kiinni" niin, että hän voi löytää sinut. PELASTA ja myös PARANNA syvältä!"

"Haluaisin pyytää esirukousta itseni puolesta. Käytännössä kaikki on elämässäni hyvin, mutta viime viikolla sain jonkinlaisen stressireaktion, jonka seurauksena olen siitä lähtien kokenut hyvin outoa poissaolon-tunnetta. Rukoilisitteko Jumalaa, että Hän armahtaisi minua ja antaisi minulle normaalin olon.

Kiitos"

"pyydän rukoilemaan äitini puolesta joka kamppailee syövän kanssa. Viime keväänä äitienpäivänä äitini sai tietää että hänellä on suolistosyöpä joka levinnyt maksaan. siitä asti hän on taistellut tuota kauheaa tautia vastaan. olemme rukoilleet ja monet ovat rukoilleet hänen puolestaan ja jumalan armon ja avun voimalla hän on jaksanut näin kauan, vaikka elinaikaa annettiin vain muutama kuukausi. Äiti on aina rakastanut meitä lapsia ja lapsenlapsia ja kantavana voimana hänellä onkin ollut toive saada olla täällä meidän kanssa, vielä vähän aikaa.
Pyydän rukoilemaan hänelle voimaa ja että herramme Jeesus kuulisi rukouksemme."

"Olen liian riippuvainen eräästä ystävästäni, pelkään hänen menettämistään, olen todella mustasukkainen ja huolissani hänestä todella usein. Herra auta mua tässä asiassa ja anna mulle mielenrauha. Auta mua hyväksymään, että hänellä on muita ystäviä ja saa olla.

Haluan myös pyytää rukousapua samaiselle ystävälleni. Hän on masentunut. Herra auta häntä, tule hänen elämäänsä ja auta häntä tulemaan onnellisemmaksi.

Haluan myös pyytää Herralta apua kesätyöasiaan, joka pelottaa. Tulevaisuuteen, miten elätän itseni, miten saan kaiken hoidettua, mistä asunto. Auta Herra, anna mielelleni rauha ja järjestä asiani parhaalla tavalla. Vahvista myös uskoani."

"Jumala, auta ja anna minun elämääni onnellisuutta ja innostusta ja iloa jostain muualta,kun uskovainen ystäväni kohtelee minua huonosti,ja sulkee joukosta pois,niin,etten voi mennä samoihin rukoustilaisuuksiin. Jumala, auta,että voisin unohtaa hänen lapsellisen ja narsistisen käytöksensä niin että minun ei tarvitsisi kuluttaa itseäni vihalla,vaan Kiitos Herra Jeesus,että voit järjestää minulle yhtä hyvät rukoustilaisuudet jostain muulta,eikä tarvitse harmitella yhtään sen vuoksi,että en pääse mukaan.Tiedän,että sinä et Jeesus olisi hoitanut asioita samalla tavoin kuin hän.Kasvata ja eheytä Saria vaikka vastoinkäymisten kautta niin,että hän oppii ottamaan huomioon muutkin kuin itsensä.Ja kiitos Herra siitä että vahvistat minua kestämään hänen aiheettomat hyökkäyksensä,ja Kiitos Herra että voimallasi suojelet ja rakastat minua kaikella tasolla.Auta unohtamaan kaikki mitä tähän liittyy.Herra,en muutenkaan jaksa ja ymmärrä sitä,että hän noin vain päättää tulla joka päivä moikkaamaan minua,ja haluaisi elää minun kanssani uskovaisten välisessä keskinäisessä rakkaudessa,ja sitten ihan kuin paholaisen iskusta noin vain jättää yksin.Herra,nyt hyljätty ja yksin jätetty lampaasi pyytää rakkauttasi ja turvaasi.Anna minulle uusi lauma ja johtaja ja mielellään vaikka useampikin.Kiitos Herra Jeesus tasapuolisesta ja oikeudenmukaisesta rakkaudestasi.Amen."

"Olen seurustelusuhteessani edennyt ikään kuin "liian pitkälle". Olen edelleen neitsyt, mutta koen että kehoni on likainen. En pääse ahdistuksestani eroon. Auttakaa."

"Pyytäisin rukousapua erään sairaan miehen puolesta."

"Rakas Taivaan Isä siunaa ja varjele tytärtäni Maria ja hänen tytärtään. Marilla on ollut vaikea viimeinen vuosi, avioero, tapaturma, omakotitalon vesivahinko ym. vaikeuksia. Ohjaa Marin elämää ja anna hänelle uusi, uskollinen, uskovainen, rakastava ja arvostava elämänkumppani. Jeesukseen turvautuen."

"Että Herra auttaisi raha-asioissani eikä minun niiden takia tarvitseisi murehtia. Velkaa en ole kenellekään, mutta rahaa ei ole mm. uusiin silmälaseihin, joita tarvitseisin kipeästi! Jumalalle on kaikki mahdollista!
Rukoillaan Jumalan johdatusta ja viisautta elämän eri tilanteisiin ja iloa Herrassa! Rukoillaan kaikille uskoville halua valvoen vaeltaa tättä taivastiellä, ettei kukaan sortuisi sielunvihollisen metkuihin ja juoniin!
Rukoillaan kaikkien sairaiden ja tavalla ja toisella kärsivien ihmisten puolesta.
Rukoillaan varjelusta kaikille teillä ym. liikkuville!
Rukoillaan "potkua laihdutukseen", sillä omin voimin se ei kohdallani onnistu!!!
Rukoillaan, että monien avioliitot uudistuisi ja Herra saisi vaikuttaa kaikessa!
Lämmin Kiitos Teille kaikille rukousavusta! Jumala Teitä runsain mitoin Siunatkoon!
Itselleni ja meille kaikille kestävyyttä rukouselämässä."

"pyydän että rukoilisitten minulle apua ja jumalan kosketusta yksin en jaksa. Kiitos"

"Rukoilisin sen puolesta, että Jumala kuulisi minua ja voisin saada lapsia. Haluaisin ison perheen. Olemme yrittäneet mieheni kanssa kohta jo puolitoista vuotta tuloksetta. Miksi muut saavat lapsia, mutta minulle ei lapsia suoda? Olenko tehnyt jotain väärin? Herra armahda."

"Rakas Jumala, rukoilen äidilleni vapautta, anna elämän ihme. Karppinen kertoo :)

Ps, älä liian järjestelmällisesti, kiitos."

""Kansa paranemaan Jumala parantaa maistaa kansamme, varakkaista varakkaimmatkin, Herra! Jeesus!" Rukoilemme viisauden saavuttaa hallinnollisissa hääräävät, yksityinen omistaa kyllä. Jumala. Herra omistajamme. Auta meitä, ei omistajia. Kiitos."

"Tänä päivänä ilmesty Jeesus voittajana, niin kauan kuin sanotaan 'tänä päivänä' ja anna meidän kokea, että ilo Herrssa on meidän väkevyytemme, omalla, läheistemme ja ystävisen kohdalla.

Siunaa mies yhteyteen, joka on Sinun avaama, ettei kukaan voi millään lailla sitä sulkea.
täyttä totta tekemään tahdossasi. Kiitos."

"rakas Jumalani varjele työni irtisanomiselta ja poista masennukseni ja pelkoni. Aamen"

"Isä auta lastani. Kosketa ja paranna. Isä ota koko tilanne hoitaaksesi. Armahda. Auta koko perhettä. Olemme hukassa koko tilnteen vuoksi. Sinä tiedät paremmin, Sinä näet. Hoida häntä."

"Työhöni puhdistusta ylintä pomoa myöten, että rehellisyys ja rakkaus pääsisi vallitsemaan ikuisesta sekasorrosta ja epälookisista asioista.
Kiitos."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.