Rukousaiheet 08.03

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 08.03

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ma 08 Maalis, 2010 11:55

Rukousaiheet 08.03

"Auta tällä viikolla töissä on hirveesti töitä ja en tunnu jaksavan ...auta herra!"

"Lapseni jonka sain Jumalalta lahjaksi on luopunut uskosta ja ilmoitti olevansa lespo, RUKOILKAA hyvät sisaret ja veljet että hän tajuaisi että näin ei ole Jumalan tahto. Uskon että rukouksen lapsi ei hukkaan joudu, mutta minulta iteltäni loppuu voimat olen niin epätpoivoinen asian kanssa."

"Tervehdys, hyvät kotisataman rukoilijat! Pyydän: rukoilkaa kanssani, että omien sanojensa mukaan omatuntonsa turruttanut/paaduttanut ihminen PELASTUISI ja PARANTUISI! Kiitetään siitä, että Isä voi koskettaa hänen koko elämäänsä ja "elvyttää" hänen omatuntonsa! Isä, ympäröi hänet rakkaudellasi ja Hengelläsi, vedä Jeesuksen luokse.

Kantakaa myös minua: minulla on suuri tuska tämän itselleni rakkaan ihmisen kanssa, jolle rehellisyys, totuus ja toisten kunnioittaminen ei merkitse paljoakaan. Lisäksi pyydän johdatusta, Hengen voimaa ja Rakkautta, etten tekisi syntiä tässä ihmissuhteessa, vaan että tilanne selviäisi jollakin HYVÄLLÄ ja ARMOLLISELLA tavalla!!
Tarvitsen myös pelastuksen ja uudestisyntymisen selviämistä itselleni! Herra Jeesus, auta kaikessa!"

"Olen ollut naimisissa kohta 16-vuotta. Tulin muutama kuukausi sitten itse uskoon. Yllättäen mieheni ilmoitti, että haluaa muuttaa erilleen miettimään, rakastaako hän enää minua riittävästi, että haluaisi jatkaa avioliittoammme. Itse en haluaisi erota, vaikka mielestäni miehelläni olikin alkoholiongelma ja masennus. Nyt alkoholi on tietääkseni jäänyt pois hänen elämästään (ainakin niin uskon ja toivon - ja olen rukoillut sen puolesta)Meillä on kolme ihanaa lasta 9v, 13v ja kohta 15v. Mieheni on hyvin ahdistunut ja levoton ja laittaa sen minun/avioliittomme piikkiin. Hän on erittäin katkera ja jäänyt anteeksiantamattomuuden vankilaan, eikä osaa nähdä tulevaisuuteen, vaan polkee menneessä, vaikka olemme kuinka usein keskustelleen ja suullisestikin pyytäneet/antaneet anteeksi aikaisemmat loukkaukset. Hän ei vaan sydämestään pysty unohtamaan. Pyydän esirukousta mieheni puolesta; että hän ottaisi Jeesuksen sydämeensä (Jumalaan hän kyllä uskoo, mutta "viimeinen askel" uskoon tulossa on ottamatta - häneltä kysyttäessä asiaa; haluatko tulla uskoon ja ottaa Jeesuksen elämääsi, hän vastasi että ei hänellä sitä mitään vastaankaan ole), tulisi uskoon, pääsisi anteeksiantamattomuuden ja katkeruuden vankilasta, saisi rauhan ja pystyisi taas rakastamaan - ja palaamaan perheensä luokse. Samalla pyydän esirukousta lastemme puolesta; ettei tämä tilanteemme satuttaisi enempää heitä; yksi raivoaa, yksi itkee ja yksi "alkoi kiltiksi". Pyydän enkeleitä kulkemaan heidän rinnallaan. Myös itselleni pyydän esirukousta; että jaksaisin olla kärsivällinen ja luottaa Jumalaan tässäkin asiassa, ja että saisin voimia selvitä tästä. Rukouksen voiman olen saanut onneksi tuntea, mutta pelko ja ahdistus tulevasta valtaa mieleni harva se päivä.. Pyydän koko meidän perheellemme Taivaan Isän suojelua ja siunausta, että voisimme olla taas pian ehjä, kokonainen perhe."

"pyydän esirukousta.

taloudellisten asioiden puolesta.

että Jeesus puuttuu tähän asiaan.

että saamme kaikki vanhat velat hoidettua pois.

että siitä tulee.

kunnia Herralle.

ei ihmisille.

jätän tämän asian kokonaan Herralle.

ettei sitä tavitse murehtia.

Ollenkaan.

Moi

Siunausta"

"pyytäisin isäni puolesta rukousta isälläni on kovia kipuja jaloissa ja selässä ei pysty nukkumaan ja särkylääkkeet ei auta ja isääni myös masentaa ja äitini puolesta myös että jumala ilmestyisi heidän elämässä ja antaisi vomaaa"

"Jeesus! Paranna pikkutyttö joka sairastui matkustaessa. Kiitos Jeesus."

"Kuusitoistavuotias poikani Jussi on kadoksissa.

Viimeinen havainto Jussista on keskiviikko iltana 3.3.2010 noin kello 18.30 aikaan, Helsingin Hakaniemessä.

Jussi on noin 180cm pitkä ja vartaloltaan hoikka.

Hänellä on keskiruskeat lyhyehköt hiukset ja siniharmaat silmät.

Rukoilkaa että herran enkelit varjelisivat jussia ja että jussi palaisi ehjänä kotiin!!"

"auta lastani härässä."

"Rukoilisitteko terveyteni puolesta.
Kärsin SLE reumasta ja sen aiheuttamista nivel ja pehmytkudos tulehduksista.
Tällä hetkellä liikkumiseni on vaikeaa. Selkä on tosi ärhäkkä ja kipeä. Olo kaikin puolin hankala"

"Jeesus pelasta Tuula ja auta , että hän pyytäisi anteeksi, kun hän on syyttänyt minua aiheettomasti."

"Pyydän rukousta terveyteni puolesta:
Vuoden verran fibromyalgiani on ollut todella hankala, uusia kipuja lonkissa, leuoissa ja olkapäissä. Pyydän, että kivut häviäisivät ja myös psoriasikseni paranisi (sekin laajenee)ja pääsisin sairauksien ja omaisista johtuvien huolien aiheuttamasta masennuksesta.
Kiitos, että Jumala auttaa!"

"Rukoillaan, että Herra parantaisi niskani, joka on vaivannut kolarin jälkeen."

"Jokin vanhastaan tuttu tunne ahdistaa minua. Jotenkin koen itseni likaiseksi, ja koen tarvetta puhdistautua. En tiedä, mistä tuo ajoittain vaivaava tunne on lähtöisin. Mutta haluan vapautua siitä ja löytää tien hyvään oloon. Pyydän esirukousta tämän asian puolesta sekä yleisesti elämäni puolesta, että saisin asiani järjestykseen. Kiitos kaikista esirukouksista."

"Joko te rukoilitte asian puolesta jonka puolesta olen pyytänyt! Elämäni ei kestä tätä, opiskelut, työttömyys, asumisasiat, taloudelliset huolet
ja ahdinko, terveys menee jne.. Sukulaisuussuhteet ja ymmärtämättömyyttä. Jos Jumala on niin kyllä kai Hän lopulta viimeinkin vastaa niihin satoihin tuhansiin, miljooniin rukouksiin vai onko kuitattava kaikki, koko uskoni päättyväksi tähän? Minne vain katsonkin niin näen ainoastaan teidän järjestelyt. Unohtuisitte ainiaaksi, iäksi! Kiitos teille! Nm. Anonym.. Kiitosaiheita kuten kaunis kevät, Jumalan varjelus, rukousapu, ilo, lohdutus, uusi toivo näiden rukousten myötä.. Rukousaihe myös ulkomailla asuvan hyvän ystävän puolesta, suunnitelman että se toteutuisi tässä ja nyt, lähipäivinä tai sitten ei milloinkaan.. Matka lähiaikoina, varjelus ja muu siihen liittyvä.. Jumala johdattaisi hyvän ihmisen, useita yksinäiseen, epätoivoiseen elämääni ja sitten tärkein oma terve lapsi, kaksikin, tuo mies ja hyvä perhe-elämä. Siunattua ja Valoisaa Kevätaikaa teille kaikille!"

"Pyydän esirukousta tuttavani puolesta, joka todennäköisesti on lesbo. Pyydän, että hän pääsisi paranemaan pois tästä sairaudesta ja tulemaan uskoon."

"Rukoillaan yhdessä ensi tiistaina alkavan kurssin puolesta, että sinne tulisi tarpeeksi osallistujia, eikä kurssi peruuntuisi. Rukoillaan, että mieheni olisi yksi osallistujista!"

"RUKOUKSESSA PYHÄ HENKI PUHUI ET TULISI AVATA YHTEISKRISTILINEN RUKOUSKESKUS JA NYT ODOTAN JUMALAN SIIRTOJA TÄS ASIASSA!ET LÖYTYISI SOPIVA TILA LÄHELTÄ KESKUSTAA JA YHTEYTTÄ USKOVIEN KANSS SILLÄ OLEMME RAHATTOMIA JA AUTOTTOMIA JA TÄYSIN JUMALAN VARASSA!SILLÄ JOS TÄMÄ NÄKY ON JUMALASTA NIIN SE OVI AUKEAA JA SAAMME PALVELLA YHDES JUMALAA! NYT TARVITSEN USKON VAHVISTUSTA"

"Tarvitsen rukousta, että saisin rauhan menneisyydestäni. Haluan olla rohkeampi ja saada itseluottamusta."

"Asuntomme myynnin puolesta. Jotta tämä meidän asunto menisi kaupaksi ja uusi elämä ilman vanhan asunnon kokemuksia voisi alkaa.
Herra vain voi ohjata ostajan tähän asuntoon.Luotamme häneen."

"rukoilisitteko poikani puolesta että hän sais elämänsä kuntoon löytäisi hyvän elämän toverin ja saisi töitä ja että alkoholi jäisi pois. kiitos."

"Jeesus kuule rukoukseni niska kipuilee korvat vinkuu alaselkä lanneranka rappeuma koljoosi säteilee pitkin selkärankaa aina hartioihin saakka sirekurosreuma sjökrenin synkdooma keliakia jossa omat vaivat lonkat nivelet lihakset polvet pohkeet nilkat varpaat nivelet ranteet sormet luottaen rukouksen voimmaan että jeesus ylinmäisenä lääkärinä poistaa kipuni ja vaivani siunaten kaikkia esirukoilijoita."

"pyydän että rukoilisitte puolestani eettä jeesus parantaisi jalkani eettä pystyisin olla töissä ilman kipua.kiitos."

"Jeesus, anna anteeksi epäilyni ja vahvista uskoani. Sinä tiedät ahdistukseni aiheen ja kaikki vanhat rukouspyyntöni työ-ja raha-asioideni korjaantumiseksi. Auta pian ja ota pois masennukseni ja täytä minut ilolla ja kiitoksella!"

"Rukouspyyntö poikani flunssan paranemiseksi, kiittäen Jeesusta!"

"Jeesus auta, että voisimme mieheni kanssa pudottaa painoamme. Miehelläni on diabetes ja n. 30 kiloa ylipainoa. Itselläni saman verran."

"Jeesus auta: poikamme perhe muutti meille kahden pienen lapsen kanssa rakentamisen ajaksi. Kiitos, että alku on mennyt hyvin, auta myös jatkossa, että ihmissuhteet säilyisivät ja kaikki tavarat saataisiin jonnekin mahtumaan. Pelasta heidät kaikki. Miniämme on biologi ja ateisti."

"Jeesus tyttäreni on katkaisu hoidossa anna hänelle voimaa ja tahtoa pääsemään eroo kaikesta pahasta. jeesus ota hänet kämmenelle ja auta häntä parantumaan. Ota hänet suojaasi ja varjele häntä.kiitos kiitos."

"sijoitettu lapsi palaisi HETI kotiin äidin luokse, äidille terveyttä"

"vahva ystävyys M:n kanssa"

"V:lle ja A:lle ihana rakkaustarina"

"rakas Jumalani varjele työni irtisanomiselta ja ota pois nämä ahdistukset ja sisäiset tuskani mitä minulla on ja anna, että jaksan toissä. Anna, että saisin olla tossa työpaikassani 30.4 jälkeenkin. Anna etten sekoa. Näitä rukoilen."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.