Rukousaiheet 11.03

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 11.03

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » To 11 Maalis, 2010 16:55

Rukousaiheet 11.03

"Herra,

tule vihdoin elämääni olen jo niin monesti eteesi polvistunut ja pyytänyt sinua tulemaan sydämeeni.

Pyydän, että parannat leukani hermovaurion joka tuli hampaan poiston yhteydessä. Kipu on kova ja tuntu osin mennyt.

Kiitos. Aamen."

"Hyvät Esirukoilijat. Olen monesta asiasta elämässäni hyvin kiitollinen ja Jumala on johtanut. Pyydän kuitenkin Teiltä esirukousta erään vaikean riippuvuuden puolesta, joka kahlitsee elämääni. Herra vain Sinä voit antaa minun olla vapaa tästä. Omin avuin en kykene. Pyydän esirukousta myös ystäväni työtilanteen puolesta, oman haastavan projektini puolesta ja veljeni puolesta. Kiitos."

"Pyydän, että K tulisi uskoon! "Jumalalle mikään ei ole mahdotonta", "..saitte lahjaksi vanhurskauden..""

"Auta minua Jeesus,että laihtuisin ja jatkuva turvotus lähtisi pois.Paranna rakas Jeesus kaikki sairauteni.Siunaa ja varjele kotiamme ja perhettämme.
Anna anteeksi kaikki syntimme.
Kiitos rukouksesta.Kiitos Jeesuksen Nimessä."

"Pyydän rukousapua Äitimme puolesta. Hänellä syöpä joka uusiutui. Hoidot kesken ja aika alussa. Ongelmia ollut. Isä kuoli sydänkohtaukseen silmiemme edessä pari viikkoa sitten. Nyt Äidillä myös sydänoireita. Joutunut sairaalaan pariin otteeseen. Pyydämme että rukoilette Rakkaan Äitimme puolesta. Emme halua menettää häntä. Kiitos! Päivi ja Helinä"

"olemme monta vuotta yrittäneet mieheni kanssa lasta.jumala on sen meille luvannutkin,mutta välillä epäusko saa vallan.pyydän johdatusta tätä asiaa koskiene että miten tulisi menetellä että jumalan tahto saisi tapahtua."

"Yrityksen talousasiohin ja voimaa jaksaa hoitaa niitä."

"Pyydän, että saan auton myytyä hyvään hintaan pian. Tarvitsen ne rahat ja ilman Jumalan johdatusta ei tämäkään asia hoidu hyvin."

"pyydän esirukousta että saisin terveyttä käydä töissä oon niin väsynyt ja sairas."

"Pyydän esirukousta voimakkaaseen uupumukseen, jota on jo jatkunut pitkään. Sressi talousasioista, ihmissuhteen katkeaminen, epävarmuus työstä (3vuorotyö)ja unettomuus ovat saaneet tämän aikaiseksi. Liikuntaa harrastan jaksamisen mukaan ja joudun käyttää nukahtamisläkkeitä. Nyt tuntuu, että ei tahdo jaksaa enää mitään."

"ESIRUKOUSTA TUTAVAN PUOLESTA ON OLLUT USKOSSA MONTA KERTA JA AINA LANKEJA SAMAN ASIJAN .AINEISIN JA VIINAN JA YRITÄÄ TUHOTA ITSENSÄ KOKO AJAN TAVALLA JA TOISELLA.ETTÄ HERRA VAHPAUTAIS HÄNET SIELUVIHOLISEN PAULUISTA ON AIKA SYVÄLLÄ
PYYDÄN OIKEIN KETJO RUKOUSTA HÄNEN PUOLESTA KIITOS"

"SISKONPOJAN PUOLESTA JOKA KÄRSI MIELIALANONGELMISTA ON VÄLILLÄ AIKA VAIKIJA JA HANKALA KOTONAN ETTÄ HERRA PARANTAIS HÄNETKOKONAN JA PELAISTAIS . JUMALALLE EI OLE MIKÄN MAHDONTA .KIITOS HERRALLE"

"Ystäväni on opiskelija. hän ei ole ikinä pettynyt Jeesukseen. Nyt kuitenkin haluan pyytää hänelle esirukousta siinä asiassa, että hänellä ei ole rahaa ja töitä ollut tänä vuonna. Hänen pitäisi lähteä tekemään väitöskirjaansa, ja mielestäni sen aihe tulee Herralta, mutta rahaa ei ole, ja aikaa lähtöön on enää vain muutama viikko."

"Siunaa lastani. Anna voimaa herkälle ihmiselle. Jumala tietää."

"Rukouspyyntö, että sisko saisi harjoittelupaikan, että ei tarvitsisi keskeyttää opintoja."

" Pyydän esirukousta, että saisin apua raha-vaikeuksiini. Olen uskova taloudellisissa vaikeuksissa taisteleva, syyskuussa työttömäksi jäänyt YH-äiti. Tilanteemme on katastrofaalinen."

"Avioliitto on isossa kriisissä, pahimpana ehkä pettäminen mistä en ole kertonut miehelleni vielä."

"Olemme tilanteessa, jossa ainoa ystävämme on muuttamassa pois paikkakunnalta jossa asumme. Hän on rehellinen, Jeesukseen turvaava uskova. Nyt jäämme tänne hengellisesti pimeälle paikkakunnalle ilman uskovien yhteyttä. Herra auta meitä!"

"Rukouspyyntö pienten lasten puolesta, että tervehtyisivät monenlaisista toistuvista ja melkein jatkuvista flunssista ja vatsavaivoista. Jeesus kosketa heitä parantavalla kädelläsi ja anna reilusti etenkin äidin saada lelpoa ja virvoitusta. Anna miehelle ymmärrystä oikein suhtautua ja elää perheensä kanssa ja kaikkeen muuhunkin nähden. Kiitos ystävät."

"Pyydän kipeytynyttä pohjetta paranemaan ja mitä suonivaurioita sisällä onkaan, kiitos!"

"Rakas Jumala, rukoilen että löydän ajokorttini."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.