Rukousaiheet 14.03

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 14.03

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Su 14 Maalis, 2010 12:15

Rukousaiheet 14.03

"Kutsumus ja ilo hukassa. Onko elämä vain tekemistä ja suorittamista toisten ihmisten tähden. Mitä tehdä, kun ei enää jaksa ja huvita... Herra armahda."

"Pyydän edelleen ennenkaikkea itselleni eheytymistä, että pääsisin eroon vihan ja katkeruuden tunteista. Tätä on jatkunut jo aivan tarpeeksi kauan! Kohtalaisen hyviäkin päiviä jo on, mutta välillä romahdan aivan täysin syvän kuilun pohjalle josta ei tunnu ylöspääsyä olevan. Anna minulle voimia selvitä tästä.

Pyydän myös että Taivaan Isä kulkisi rakastamani miehen rinnalla ja ohjaisi häntä tekemään isojakin ratkaisuja elämässään SYDÄMENSÄ ääntä kuunnellen. Ja että hän siten löytäisi taas tien luokseni, vapaana. Tiedän, että me kaksi kuulutaan yhteen. Tunne on ollut molemminpuolinen. Kieroilut ja salailut saisivat nyt häneltä loppua ja eritoten minun syyttäminen kaikesta välillämme tapahtuneista asioista. Hän tarvitsisi jonkinlaisen opetuksen, jotta tajuaisi nämä asiat. Anna Taivaan Isä hänelle sellainen. Kiitos.

Uutta työpaikkaa olen myös itselleni kauan rukoillut ja nyt se asia on järjestynyt. Kiitos siitä. Tämä miesasia kun vielä saataisiin järjestymään, niin elämästäni ei puuttuisi enää mitään."

"Olen niin yksinäinen ja masentunut. Jumala armahda jo lopultakin! ja anna löytyä se oikea mies, tuleva aviopuoliso"

"Ystäväni sairastaa syöpää. Jo neljäs sytostaattikuuri on alkanut. Ystävälläni on erittäin kovia kipuja koko ajan. Tätä on kestänyt jo vuosikausia. Rukoillaan että Jumala auttaisi häntä ja parantaisi hänet ja poistaisi tuskat. Hän sen voi! Tapahtukoon Hänen tahtonsa. Kiitos Hänelle!"

"Pyydän esirukousta veljeni Raunon puolesta. Hänelle on eilen perjantaina tehty keuhkosyöpäleikkaus. Nyt on valtavat kivut. Pyydetään Jumalan parantavaa ja pelastavaa kosketusta."

"Pyydän ystävällisemmin että rukoilisitta meidän puolesta, koska olemme taloudellisessa ahdingossa. Asia helpottuisi jos saisimme koiramme myytyä.. Toivoisinkin että ruokoilisitta myös että tämä kyseinen koira menisi kaupaksi :) Siunausta teillekin"

"JEESUS pyydän että sinun siunauksesi saisi tulla ristopekan janetten antin ja matin elämään että he pelastuisivat pydän että siunaa äitiä ja iskää ja minua voimassa ja väkevyydessä armosi kautta JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ auta ja pelasta!!!"

"rukoilkaa tyttäreni puolesta hänen elämä on ollut jo neljä vuotta hirveää eikö jumala auta vaikka kuinka rukoilen. Ja anna eläimien saa hyvä koti joita hän ei pysty pitämään. Pyydän rukoilkaa kanssani."

"RUKOILISITTEKO KANSSANI JOTTA SAISIN LAPSENI KOTIIN PIAN.NE ON HUOSTAAN OTETTU KOSKA HEILLÄ ON MURROSIÄN ONGELMIA.MINULLA ON MIELENTERVEYSONGELMIA MUTTA PSYKIATRI SANOI JOTTEN KUULU SAIRAALAAN.SOS.TYÖNTEKIJÄT YM. KIRISTÄVÄT KOSKA OLEN OLLUT VÄSYNYT.RUKOILKAA KANSSANI JOTTA HERRA ANTAISI MULLE ILOA,TARMOA JA VOIMAA JAKSAA MENNÄ ETEENPÄIN.KIITOS."

"Rukouspyyntö äitini terveyden puolesta.

AUTA HERRA ;"

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.