Rukousaiheet 30.03

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 30.03

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ti 30 Maalis, 2010 10:07

Rukousaiheet 30.03

"Rakas Kotisataman rukoilija! Pyytäisin, että kannetaan yhdessä tuttavani siskoa, joka makaa sairaalabakteerin lamauttamana ja mahdollisesti joudutaan suorittamaan jalan amputaatio! Herra Jeesus, paranna ja armahda!!"

"Herra Jeesus tuon eteesi vakavan sairauteni. Yksin sinä voit minut parantaa. Poista elimistöstäni kaikki syöpäsolut."

"
Rukouspyyntö lapseni puolesta joka hakee opiskelemaan,että JEESUS JOHTAA KAIKESSA OIKEAAN SUUNTAAN JA AUTTAA HÄNTÄ ,ETTÄ HÄN LÖYTÄÄ OIKEAAN AMMATTIIN.KIITOS."

"Meillä on perheen ja kirkon edustajan kanssa palaveri keskiviikkona. Siinä sovitaan sisaremme hautajaisjärjestelyistä. Rukoiletteko puolestamme että palaveri menisi hyvin ja kaikki asiat järjestyisivät niin kuin on suunniteltu.
Minua huolestuttaa ja pelottaakin se tapaaminen, sillä itselläni on jo vuosia ollut huonot välit juuri siihen kirkon edustajaan joka sinne tulee. En halua että mikään asia pilaisi siskoni hautajaisjärjestelyjä. Tarvitsen Jeesukselta voimaa ja apua tässäkin tilanteessa, että hän auttaisi vaikka niin, että tämä olisi se tilaisuus jossa välini kyseiseen henkilöön saisi tulla kuntoon. Sitä olen rukoillut jo kauan aikaa. Auta rakas Jeesus myöskin surussamme meitä."

"
Rukouspyyntö ystäväni aviopuolison puolesta joka on masentunut,että JEESUS auttaisi ja pelastaisi"

"Vaimoni puolesta että Jumala auttaisi sisäisissä tuskissa"

"rukoillaan että sisko paranisi masennuksesta, ja peloista!"

"Jeesus hiljennä Reima,tee hänen pahat hankkeensa tyhjäksi minua kohtaan. Paranna polveni ja anna apusi projektiin."

"Rukoilisitteko,ettei minulla ole glaukoomaa eli silmänpainetautia. Pelottaa!!!"

"Hei! olen 18-vuotias mies ja minulla on ollut pari päivää outoa tunnetta nivusissa, alavatsassa ja genitaalialueella sekä hieman kipuilua. Asia myös ahdistaa minua. Pyydän rukousta että paranen ja voin jatkaa normaalia elämää."

"perheen puolesta,ei usko,narsisti vävy joka hallitsee koko perhettä,manipuloi tytärtä meitä vanhempia vastaan,tila tyttären nimissä,ei avioehtoa.tyttärellä ei voimaa vaatia.vävyllä ei rahankäytÃssä vastuuta.vävy on kova äänininen ja voimakastahtoinen karjuja.olemme aivan ahdistuneita ja minulla on vihantunteita kun joudun katselemaan kun tyttäreni joutuu hoitamaan yksin lypsykarjaa ja mies makaa,en jaksa oikein rukoilla.vain Jumala voi"

"Jeesus vahvista uskoani, olen väsynyt työt painaa ja tuntuu, ettei kiire vähenä vaan jatkuu.
Vahvista Jeesus minua uskossani ja auta myös kun käsiäni särkee ja sattuu kun laittaa sen nyrkkiin tai nostaa jotain. Lääkäriltä sain avuksi vain Buranaa.
Pelasta perheeni: aviomieheni ja tyttäreni.
Auta heitäkin uskon tielle,
Anna tyttärelleni voimia opiskeluun ja työntekoon ja että pääsisi jatkamaan opintojaan ensi syksynä.
Jeesus armahda meitä. Amen."

"Sairastan levinnyttä syöpää. Nyt edessä on 1.4 leikkaus. Pyydän esirukousta leikkauksen ja toipumisen puolesta."

"JEESUS! JEESUS! PÃÃSIÃINEN JA IRTAUTUMINEN HENGELLISEN KIUSAAMISEN, VAIVAAMISEN HARRASTAA AIVAN OMALLE TILILLEEN KAIKKI MAHDOLLINEN, PERHEEMME PÃÃSTÃ PAHASTA, VUOSIKAUSIA TUTKIMUSTASOISEN PERUSPALVELUTASOISEN KANSALLISEN MAAPALLOLLAMME."

"Jumala parantaisi kovat kipuni ja unettomuuteni."

"AMEN AAMEN ANTEEKSI KIITOS JA KYLLÄ RUKOUS IANKAKKISESTI IANKAKKISEEN PYHÄ AMEN PYHÄ AAMEN"

"kiitos että sain pitää työni. Herra siunaa niitä työtovereitani jotka eivät saaneet. Rakas Jeesus, pelasta avioliittoni, se ei ole ihmiselle mahdollista mutta sinulle on. Sinä näet miten sattuu, kanna minut ja anna helpotus. Anna meidän selvitä myös siitä, että joudumme jättämään tämän kodin."

"Tyttären vatsakipuihin olen pyytänyt rukousta useasti.Viikonloppuna joutui ensiapuun kovien vatsa kipujen vuoksi.Oksensi siellä puoli vuorokautta ja tänään otettiin sitten sairaalaan.Tulehdusarvot kuulemma kohonneet ja hemoglobiini alhainen,laihtunutkin jo muutamia kiloja,kun ei kipujen vuoksi ole pystynyt syömään kuin hyvin yksipuoleista ruokaa.Tyttärellä myös pienestä lähtien ollut kova sairaalapelko,joka vain voimistunut sairastamisen aikana.Herra Jeesus Kristus;anna rauhasi tyttärelle,poista pelot ja paranna Pyhällä Hengelläsi se mikä tämän kaiken aiheuttaa.Kätke meidät koko perhe ja tämä rukous nimesi ja veresi suojaan,aamen."

"Jeesus käännätkö katseesi myös meidän puoleen sillä me tarvitsemme sinua rakas jeesus. siunaa Heidiä ja Pasia ja aja piru pois heidän sisältä ja tule heidän tykö ja anna rauha ja rakkaus. Pelasta heidät. Auta myös muita lapsiamme ja heidän perheitä. Pelasta minut tästä loputtomasta ahdingosta ja anna voimaa ja rohkeutta. Kiitos."

"Poikani ja hänen tyttöystävän seurustelun puolesta että Herra ilmestyy pojalleni ja näyttää onko tämä oikein!Ovat nyt niin "rakastuneita" että ei tekisi hätiköityjä päätöksiä."

"Pyydän rukoilemaan varjelusta minulle ja puolisolleni, etteivät pahantahtoiset ja rahanahneet ihmiset saisi aikeitaan toteutettua elämässämme."

"Pyydän Jeesuksen parantavaa kosketusta reisikivuille, on niin kovat säryt etten saa nukutuksi kun muutaman tunnin. Jeesus anna apusi."

"Pyydän esirukousta meidän perheen puolesta, että mieheni palaisi kotiin, ja perheemme ja avioliittomee eheytyisi. Pyydän, että rukoilisitte voimia ja johdatusta meille kaikille, erityisesti lapsillemme."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.