Rukousaiheet 07.04

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 07.04

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ke 07 Huhti, 2010 9:47

Rukousaiheet 07.04

"Rukoillaan 4 lapsemme puolesta (kaksi nuorta aikuista, yksi nuori ja yksi kouluikäinen lapsi). Rukoillaan, että Jumalan rakkaus ja armo pääsisi vaikuttamaan lastemme varhaiseen kehitykseen ja kasvuun. Rukoillaan, että ne kipeät asiat, jotka he ovat kokeneet varhaisessa elämän vaiheessa voisi Jumalan armosta ja rakkaudesta tulla hoidetuksi. Että nämä nuoret pääsisivät kulkemaan elämäänsä luottavaisina ja ehyinä omissa perheissään ja Jumalan johdatuksessa saisivat hoitaa tulevia sukupolvia rukouksessa. Kiitos Herrallemme Jeesukselle Kristukselle, ylistys ja kunnia!"

"Tyttäreni Miran puolesta rukousta,entinen miesystävä ahdistelee häntä.Seurailee tytärtä työpaikan pihalla.Ja oleskelee myös asunnon rappukäytävässä ja lähettelee postia!Kyseessä on ihminen joka ei ole terve,tyttäreni ahdistuu ja pelkää häntä,asiasta on tehty jo poliisille ilmoitus.Rukousta ja Jeesuksen veren suojaa Miralle.Rukousta myös että Mira löytäisi pian uuden asunnon koska pelkää asua nykyisessä asunnossa,hänellä ei ole lapsia.Lemmikkieläimiä on kaksi kania."

"Moi

pyydän esirukousta!

Sen hampaan puolesta taas!

Se rupesi oireilemaan ja jomottamaan vasemmasta hammas rivistä ja vähän vasemman alarivistä.

Että Herra parantaa.

ja että seuraavan kerran kun meen viikon päästä sinne että se löytäisi sen syyn.

miksi se välillä särkee ja jomottaa.

Viimeksi hammaslääkäri ei löytänyt sieltä mitään.

nyt sitä särkee kokoajan.

että Herra auttaa tässä pikaisesti.

en ole pystynyt nukkumaan tän säryn takia koko yönä.

moi

siunausta"

"rukoilkaa näitten blogien puolesta
jos kiinnostaa niin voitte seurata näistä uusimmista blogeistani kuulumisiani.
Niin, minulla on nämä blogit nyt.
tämä on arkinen ja päivän mietteistä ym kertova blogi."

"Jumala asettaisi väkivaltaisen miehen vastuuseen teoistaan. Antaisi tälle miehelle synnintunnon synnistä ja halun vastuun kantamiseen tekemisistään."

"ÄITI LÄHETTÄÄ RUKOUSPYYNNÖSN AIKUISEN TYTTÄRENSÄ (JA PERHEEN)PUOLESTA. PERHE HALUAISI VIELÄ LAPSEN. ÄIDILLÄ OLLUT KAKSI KESKENMENOA JA ON JOUTUNUT MELKEIN EPÄTOIVON VARAAN.
ENNESTÄÄN ON JO 3 LASTA, MUTTA ODOTTAA JUMALAN LUPAUKSEN TÄYTTYMYSTÄ!
JEESUS, KUULE RUKOUKSET! KIITOS ETTÄ VASTAAT."

"PYYDÄN OIKEIN USKON RUKOUSTA LÄHEISEN PERHEEN PUOLESTA. ISÄ ON LÄHTENYT YHTEISESTÄ KODISTA. ÄITI ON NÄÄNTYMÄISILLÄÄN. 3 KOULUIKÄISTÄ LASTA. ÄITI LÄYTÄNYT KUITENKIN ELÄVÄN JEESUKEN.TOIVOO, ETTÄ PERHE YHDISTYISI...PERHE ON NS.SIVISTYNYT- ESIMERKKINÄ MUILLE - AMMATISSA. AIKA NÄKYVÄLLÄ PAIKALLA!
JEESUS, LÄHETÄ ENKELISI AVAAMAAN TIETÄ ISÄNKIN SYDÄMEEN, ETTÄ PYHÄ HENKI KIRKASTAISI KRISTUKSEN JA SAMALLA AVIOLIITON! KIITOS ISÄ ETTÄ KUULET RUKOUKSET.
JEESUKSEN NIMESSÄ"

"Miehen käsi ja sen leikkaus. Oma työtilanne, tunnit/uuden työn haku, Herra johtata ja Siunaa, anna Sinun tahtosi toteutua näissä ja kaikessa elämässäni. Kiitos siitä keskusteluavusta, jonka olen saanut. JOhdata minua siinäkin asiassa. AAmen."

"Miniämme oli tänään työhaastattelussa. Jeesus, avaa työpaikka lähempää, että ei tarvitsisi kulkea syksyllä lukukauden alkaessa 100km työmatkaa."

"pyydän.rukoilka että mieheni tekee stopin juomisen kanssa.Kiitän,aamen"

"Pyytäisin esirukousta itseni puolesta.
Menen ensi torstaina aamulla 8.4 ylävatsan ultraäänitutkimukseen. Rukoilkaa, että sieltä ei löytyisi mitään vakavaa?
Ilmoitan kun saan vastauksen.
Uskon, että Jumala voi parantaa vaivani!
Jumalan runsasta siunausta teille kaikille!"

"Pyytäisin rukoilemaan puolestani, että parantuisin vuosia kestäneestä jatkuvasta huimauksesta.
Kiitos!"

"On ollut kaikenlaista, mutta kiitos Herralle myöskin koettelemuksista joilla on kasvattanut minua yhä enemmän turvautumaan hänen armoonsa ja apuunsa. Puhuin teille joskus jostakin terapeuttisesta työtoiminnasta. No, asia lähtee eteenpäin siten että varasin jo ajan eräälle terapeuttisesta työtoiminnasta vastaavalle sosiaalityöntekijälle, jolle minulla on aika sitten 20.4.2010. Siihen tarvitaan myös kopioita mm lääkärinlausunnosta ja muita tietoja. Olen pyytänyt erästä henkilöä(ammatti-ihminen) johon todella luotan, auttamaan minua näissä asioissa ja että kelalta ottavat häneen yhteyttä minun asioissani ja samoin terapeuttiseen työtoimintaan liittyvissä asioissa myös. Hän on ollutkin jo minuun liittyvissä tilanteissa yhteydessä eri tahoihin ja jo alusta saakka todella ottanut minun ongelmat hoitaakseen, rivakasti tarttunut toimeen ja järjestellyt asioita eteenpäin, auttanut, hoivannut, huolehtinut. Rukoilkaa, että Herra antaa hänelle viisautta ja voimaa hoitaa asiat oikein ja
niinkuin on Herran tahto, niin Herra saa häntä johdattaa ja käyttää. Rukoilkaa myös siunausta ja pelastusta ja varjelusta hänen elämän ylle, että Jeesuksen veren suoja olisi kaikessa hänen yllään niin työssä kuin perhe-elämässä, harrastuksissa jne. Ja jättäkää minut ja tuo työasia todella Herran käsiin ja jos Herran tahto on tuo minun terapeuttinen työtoiminta siinä työkeskuksessa, niin auttakoon Herra, että se myöskin järjestyy, mutta ei niinkuin minun tahto on vaan niinkuin Herran tahto on. Jääköön asia Herran huomaan."

"Olen kiinostunut yhdestä miehestä onko hän minusta. Jos meidät on tarkoitettu toisillemme johda meidät yhteen jeesus. Kiitos."

"Jeesus auta minua että joku olisi valmis ostamaan minulta tontin joka on minulle tarpeeton. Auta huomenna minua että kaikki asiat menee hyvin. Suojele minua ja ole minun mukana. Varjele lapsiani ja auta hetitä kaikissa asioissa.Rakas jeesus onko pyyntöni turha. Anna myös minulle joku ihminen joka kuuntelee ja rakastaa minua. Kiitos."

"Rukouspyyntö, että vosisin paastota Herran tahtomalla tavalla ja saisin hoidettua kuntoani ja asiat hoidettua. Kiitos."

"Mieheni epäilee,että minulla on joku toinen, vaikka se ei ole totta! Rakastan miestäni. Hän kuvittelee kaiken. Minulla ahdistusta ja surua tästä tilanteesta. Pyydän esirukousta. Mieheni ei ole (vielä) uskossa(?) Hänon room. katolinen.
Muistakaa miestäni,minua - perhettämme.Olemme uusperhe, mieheni ulkomaal.taustainen, samoin tytär."

"Pyydän esirukousa äitini puolesta jalka on katkaistu reidestä ja paranee hitaasti,välillä on kuumetta rukoilkaa ,että hän paranee vielä
ja että olo olisi parempi.
Itselleni pyytäisin apua hirveä mieheni jatkuvasti uhkaa minua ja haukkuu ja huutaa ja vainoaa sukulaisiani"

"Herra uudista luopio mies ja anna jälleen Jumalan nälkä ja jano hänelle, että hän palaa takaisin yhteyteesi.Paranna hänen sairautensa ja varjele kaikesta pahasta. Pelasta myös hänen avovaimonsa."

"Rukoilkaa syöpää sairastavan miehen puolesta, että hän tulee ennen kaikkea uskoon ja paranee myös syövästä. Jumala anna herätys ja pelasta ennen kuin on liian myöhäistä!"

"olen langennut netti kamera runkkailuun ja myin irstailustani maksulla kamerassa olen uskossa JEESUKSEEN mutta naimisissa ja petin omasta mielestäni vaimoani kadun tätä ja haluisin tehdä parannuksen auta JEESUS minua!!!halaun vapautua tästä kahleesta"

"pyydän herraa pelastamaan perheeni,sitomaan viinan henget miehestäni,sekä pelastamaan lapset ja miehen. tartu meidän elämään, pyhällä vltavalla armollasi. siunaa orpo poikaani, joka yrittää pienillä tuloilla taiteilla, ja opiskella.pelasta sisareni ja mieheni veli ja tartu heidän ja heidän lastensa elämään.siunaa ystävääni, ja auta häntä pelastumaan, ja löytämään itseleen puoliso. auta taloudellisissa asioissa."

"pyydän etta rukoilisitte minun puolestani.Minulla on jonkin lainen kasvain löytynyt kiveksestä.että Jumala parantaisi minut Kiitos teille siunausta ter tomi"

"pyydän etta rukoilisitte minun puolestani.Minulla on jonkin lainen kasvain löytynyt kiveksestä.että Jumala parantaisi minut Kiitos teille siunausta ter tomi"

"Pyydän esirukousta torstaina (8.4) tapahtuvaan tutkintooni, että kaikki sujuisi ja saisin tutkinnon läpi niin hyvin, kuin osaan.Jumalani, siunaa tutkintoni pyhällä hengelläsi. Jumalani siunaa myös seurustelusuhteeni, että se johtaisi pyhään avioliittoon. Siunaa seurustelukumppaniani ja johdata Jumalani meitä.
Taivaan isä, suo minulle viisautta toimia oikein ja suo minun saada opiskelupaikka. Siunaa tuleva kesä ja auta minua elämässäni joka päivä. Aamen"

"Pyydän lapselleni Jumalan siunausta.Hän on masentunnut,elämänhalu on kateissa.Hän on alottannut monta opiskelupaikkaa,aina jää kesken,koska elämällä ei ole tarkoitusta.Muistakaa tytärtäni rukouksessa Jeeseksen edessä."

"Siunaa lapseni kesätyöpaikkaan liittyvä ongelma. Ohjaa sinä asiat parhain päin."

"jotkut asiat tarvitsevat paljon rukousta, jätä ne kanssani esirukouksessa herralle kiitoksen kanssa."

"Sisarien kanssa sopimiimme rukouspyyntöihin sopiva vastau: oma mies meille kaikille kiitokseksi ja iloksi ja onneksi.

Kiitos."

"Rukouspyyntö saada mies ja siunaus elämäämme Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Pelastus miehelle, jonka kanssa olen yhteydessä ollut ja nöyrää lapsen mieltä meille molemmille, selkeää ja ymmärrettävää johdatusta, iloa mureheen sijaan ja kärsimysten sijaan lohdutusta ja hoitavaa yhteyttä. Kiitos ja ylistys Jumalalle!"

"Apua ylhäältä keskeneräisiin perinnöjakotilanteisiin, että saisimme vihdoin tulla huomioiduksi Isän sydämeltä asti tilanteessamme sisaren kanssa! Olemme jääneet paljosta paitsi ja nyt olisi viimeinen mahdollisuus kohtuullistuttaa tilannettamme parhaaksemme. Kiitos Jeesus ja rukoilijat."

"Kiitos avustanne ja pienistä vastauksista rukouspyyntöihin, ne virkistävt ihmeellisesti! Pyydän vielä saada riittävät sateet kestävään riemuun asti kaikkien sydämeni rukousaiheiden osalle. Kiitos kiitos."

"Apua! Tarvitsen viisautta ja ymmärrystä tietokoneeni kanssa, osaamista oikeasti, ettei satu vahinkoja harjoitellessa. Kiitos."

"AMEN AAMEN ANTEEKSI KIITOS JA KYLLÄ RUKOUS IANKAKKISESTI IANKAKKISEEN PYHÄ AMEN PYHÄ AAMEN"

"AMEN AAMEN ANTEEKSI KIITOS JA KYLLÄ IANKAKKISESTI IANKAKKISEEN PYHÄ AMEN PYHÄ AAMEN"

"Sairastan pitkäaikaissairautta. Nyt on lähiomaisenikin sairastumassa samaan sairauteen. Rukoilen apua Jumalalta ja teiltä pyytäisin esirukoustukea. Muitakin pitkäaikaissairauksia on perhekunnassani, kahdella henkilöllä. Lisäksi kaikkien perhekuntalaisteni uskoontuloa, jotka eivät vielä ole uskossa. Myös kaikkien uskovien omaisten puolesta koko Suomessa, että tulisivat uskoon. Kiitos teille ja Jumalan siunausta!"

"Jälleen kerran pyydän esirukousta Anu-tyttäreni puolesta, joka ei saanut "työharjoittelunsa" jälkeen hänelle luvattua työpaikkaa, firman johtajan tuhlattua ko. työpaikkaan varatut määrärahat! Pitkäaikaistyötön Anu on ymmärrettävästi vihainen ja masentunut, eikä jaksa uskoa enää saavansa mitään työpaikkaa, kun häntä on jo ennenkin monta kertaa petetty vastaavalla tavalla. Mutta rukoile kanssamme Jumalan armon ihmettä vielä Anun kohdalla, että hän tulisi uskoon, saisi työtä ja tulevaisuuden toivon.
Kiitos rukoustuestasi! Antti-isä"

"Rukousta, jotta perintö saataisiin jaettua. Nyt kuolinpesän vuokralainenkin (martti) jättää tahallaan vuokrat maksamatta kun tietää kuolinpesän olevan riitainen ja jakamaton. Hän myös uhkaa että tahallaan riitauttaa vuokrasuhteen käräjille, vaikka häviäisikin, sillä hän saisi sillä välin asua ilmaiseksi, eikä velkojatkaan saa koskaan häneltä rahojaan. Halun vapautuksen tästä asiasta, rukoilen, että saisin mielen rauhan."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.