Rukousaiheet 07.04

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 07.04

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ke 07 Huhti, 2010 19:52

Rukousaiheet 07.04

"Pyydän teitä rukoilemaan avioliittoni puolesta. Mieheni on vuoden ajan pettänyt minua ja valehdellut ja on nyt luvannut olla uskollinen ja rehellinen. Pyydän apua pääsemään vapaaksi vihasta ja epäluottamuksesta. Pyydän miehelleni apua rehellisyyteen ja itsetutkiskeluun. Pyydän, että lapsemme saisivat kasvaa ehjässä kodissa."

"Herra näet sydämeni kaipauksen. Nykytilanne vie voimat ja elämänhalun. Anna Herra vastauksesi asiaan Jeesuksen nimessä."

"Olen sairas ja pelkään kuolemaa, Jeesus rukoilen parantumista ja rauhaa, pelastusvarmuutta."

"Olen keski-ikäinen nainen ja hyvin uupunut työstäni ja huolistani. Pelkään että terveyteni ei kestä. Pyydän esirukousta että jaksaisin raskaassa hoitotyössä eläkeikään asti ja minulle jäisi voimia myös perheelleni ja rakkaille lapsenlapsilleni.
Pyydän myös rukoilemaan siunausta rakkailleni ja kiittämään siitä kaikesta hyvästä mitä minulle on elämässä suotu. Kiitos!"

"pyydän rukousta vanehmpieni puolesta perhe on mennyt rikki ja kaikki on ihan hajallaan..ja myös että muistaisitte minua rukouksin olen itse uudistunut mutta omaki elämäni on mennyt rikki että jumala muuttas kaiken ja antas voimaa kärsivällisyyttä ja taivaallista viisautta kaikille!"

"Pyytäisin esirukousta, että onnistuisin vihdoin saamaan toisen työpaikan. Olen nyt hakenut yhtä työpaikkaa, joka olisi kiinnostava ja haluaisin sen, mutta pelkään, että en onnistu, joten pyytäisin asialle rukousapua."

"Esirukouspyyntö nuoren uskovan aviovaimon puolesta.Hänellä on takanaan vaikea lapsuus ja on pitempään ollut ahdistunut. Rukoilkaa, että hän pääsisi menneisyyden painolasteista vapauteen ja että Jumala antaisi hänen elämäänsä iloa ja rauhan!"

"Tuttavaperhe tarvitsee paljon esirukousta ilmeisesti narsistisen (tai muun persoonallisuushäiriöisen) isän vuoksi.Isän käyttäytymisen johdosta lapset ovat alkaneet oirehtia psyykkisesti ja pari heistä on aloittanut terapian.Vaimon kestokyky on kovalla koetuksella, hän turvaa kuitenkin kaikessa Jumalaan."

"Pyyntö, että saisin antaa siunaavia, miestä tukevia sanoja hänen hyvyyteensä ja kaikella tavalla rehellisellä tavalla asioida hänen kanssaan johdatuksessa. Väärän pelon poistumista. Rukoilen saamaan yhteyden toimimaan oikein ymmärrettävällä tavalla ja kiitos rukoustuestanne."

"lopeta veljeni kärsimykset,auta hänet irti päihteistä."

"kaipaan uskossa olevaa ystävää."

"isä auta ja vahvista. kiitos elävä jeesus.että pidät huolen minun perheestäni.ja että pelastat mieheni."

"Rukoilkaa, että poikani asiat selviävät. Hän on henkisesti sairas, työtön, joutunut lopettamaan opiskelun, rahaa ei ole, ystäviä ei ole. Meillä on raskasta seurata häntä. Pyytäkää, että Jeesus järjestäisi kaiken. Kiitos teille esirukouksista ja siunausta."

"-Rukouspyyntö
-miehen puolesta, jolle on tarjona Jumalan sanaa ja omaakin tekstiä, että hän voisi vastaanottaa kiitoksella ja hyvillä mielin Jeesuksen valmistaman pelastuksen häntä varten. Rakkautta ja johdatusta kumppanin etsimiseen ja saamiseen.
-hyvän yhteisen sopimuksen aikaansaamiseksi ja asioiden etenemistä hyvään päätökseen pikaisesti ja kaikkia osapuolia auttavasti.
-Pyydän terveyttä ja johdatusta,voimia tehtäviin.
-Oman aviopuolison saapumista heidän elämään, jotka sitä odottavat ja rukoilevat. Kiitos."

"PYYDETÄÄN JATKUVAA ESIRUKOUSTA: Erään syrjäytymistä ehkäisevän "FS"-hankkeen toteutumiseksi."
Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.