Rukousaiheet 09.04

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 09.04

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Pe 09 Huhti, 2010 11:41

Rukousaiheet 09.04

"Minun pitää työskennellä tänään koulutyön parissa, koen olevani voimaton. Käytän samalla lääkkeitä ja en senkään takia pysty keskittymään ja ajattelemaan loogisesti. Minua pelottaa kritiikki, jota joudun kohtaamaan. Vaikea, tieteellinen koulutyö, isoin urakka tänä vuonna. Koen, että järkeni ei riitä tähän asiaan. Olen turhautunut ja koen tämän olevan liian suuri ponnistus minulle."

"rukoilen että pyydätte herraa ,auttamaan minua kaikissa asioissani.ahdistunut äiti"

"herra auta lastani löytämään oma paikkansa.auta häntä saamaan työpaikan.herra'auta kiitos"

"rakas jeesus.auta minua syntistä ihmistä.anna minulle anteeksi kaikki syntini.pahat ajatukseni.vapauta minut vihollisen kahleista.kiitos jeesus.."

"herra kosketa lastani hän on yksinäinen,eristäytynyt vai sinä herra voit hänen yksinäisyyden poistaa.herra kosketa lastani.kiitos jeesus'"

"AMEN AAMEN ANTEEKSI KIITOS JA KYLLÄ RUKOUS IANKAKKISESTI IANKAKKISEEN PYHÄ AMEN PYHÄ AAMEN"

"Pyydän rukousta, että saisin taloudellisen tilanteeni pysymään vakaana ja saisin haluamani työtä paikkakunnalta, mihin olen muuttamassa.
Kiitos Herralle aikaisemmista rukousvastauksista,tapahtukoon Sinun tahtosi."

"Kiitos aiemmista rukouksista!
Tarja tarvitsee apuanne jälleen. Hänen mielenrauhansa on järkkynyt näiden pitkäaikaisten kipujen johdosta.
Hän tarvitsee sielunsa hoitoa todella paljon.

Kiitos!"

"rukoilkaa edelleen tyttäreni 25 puolesta.Hänellä on kilpirauhasen vajaatoimintaa paha migreeni.Ei voinut suorittaa lähihoitajakoulun kaikkia kursseja loppuun migreenin takia tuli poissaoloja.Että saisi voimia suorittaa koulun kurssit myöhemmin loppuun ja saisi hoitajan töitä siksi aikaa kunnes voi suorittaa koulun loppuun.Ja että hän saisi uni ja päivärytmin takaisin.Lopetti koulun viikko sitten.Hän huolehtii asioista liikaa.On uskossa.Rukoilkaa myöskin poikani 22v puolesta että saisi uskonvarmuuden ja työpaikan.Ja että itse paranisin jäätyneestä olkapäästä ja saisin töitä."

"rukoilisitteko,että tekemäni virhe voitaisiin korjata huomenna töissä. Ahdistaa! Kiitos!"

"M:lle veren suojaa ja varjelusta, ettei joudu tuomioistuimen eteen. Jumala tietää asian."

"Pyytäisin esirukousta tuttavani puolesta, joka on ollut jo pitkään työttömänä ja alkaa olla jo väsynyt tilanteeseen, että hän onnistuisi saamaan koulutustaan vastaavaa työtä."

"ruk.pyyntö:11v.aan tytön puolesta kotona narkomaani,alkoholi ongelmaiset vanhemmat joita tyttö suojelee ja holhoaa isä kiroaa ja uhkailee vanhempi sisar mennyt junan alle on todella järkyttävä kohtalo ellei jeesus ilmesty väkevästi jaäkkiä.Jeesus ilmesty ja vapauta koko tämä perhe ja tämä lapsi pääsisi pois tästä helvetistä ennenkuin on myöhäistä!"

"Jeesus johdata huomenna polkuni oikein ja suojele minua. Rakastathan sinä minua ja lapsia. Tule turvaksi. Kiitos.Anna tyttärellä ja hänen miehellä mennä myös huomenna hyvin. Auta heitä."

"Pyytäisin esirukousta itseni puolesta. Toivon, että rukoilisitte puolestani mahdollisimman pian. Minulla on edessä vaikea tilannne, jota pelkään ja jännitän suunnattomasti.Pyydän, että Jumala antaisi minulle voimaa selvitä tilanteesta."

"Sain kuulla että olen tehnyt töissä virheitä joita on pitänyt korjata jälkikäteen. Alkuperehdytys oli kyllä vaatimatonta, sikäli en ihmettele mutta nolottaa kun virheistäni on koitunut vaivaa muille. Toivon että osaan jatkossa tehdä työt oikein ja ettei näitä muistella pahalla. Menestystä töihin ja ihmissuhteisiin. Lisätulot olisi tarpeen ja niitä varten pyydän Jumalan selkeää johdatusta."

"Paranna Jeesus hermosairauteni ja siitä aiheutuva kipu. Näytä minulle paikkani sinun palvelijanasi, tahtosi mukaan. Kiitos, että armahdat ja autat!"

"
Työtilanne kesäkuun alkuun on liian rankka tällä hetkellä. Koen epäonnistuneeni ja en oikein hallitse tilannetta. Voimia, että jaksan kesään asti. Herra auta.

Kiitos, että tilanne kesäkuun alussa muuttuu."

"Kiitos Jumalalle ja kiitos siitä, että j voisi pelastua uskoon, ja kiitos että hän voi muuttua ja huomata virheenasä, anna laskuihin rahaa kiitos jo valmiiksi ja halleluja.

Kiitos että hoksasin epätasapainoisuuteni, kiitos että annoit järjen, halleluja"

"Pyytäisin Taivaan Isän siunausta tuleville työviikoilleni.Tiedän että siellä on raskasta loman jälkeen, koska työtä on paljon. Lisäksi toivoisin avioliitolleni jatkuvuutta että voisimme elää sovussa ja mieheni olisi naapurin kanssa ystävät, ettei turhia väärinkäsityksiä enää tulisi ja kaikki jatkuisi hyvin. Sisareni ja hänen miehensä kanssa on välit tulehtuneet ja toivoisin siihenkin siunausta että jonain päivänä välimme voisivat korjaantua ennalleen."

"Herra paranna kipuni ja auta eheytymään. Auta oikean suunnan löytymisessä ja auta ihmissuhdeasioissa. Kosketa ystäviäni ja läheisiäni."

"Pyydän ja kiitän, että Jeesus parantaa minut vielä. Vaikka oireet ovat outoja ja pelottaa, niin kiitos siitä, että Jeesus on vienyt nämäkin ristille."

"Herra, armahda minua ja päästä kaikista tarpeettomista vaivoista."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.