Rukousaiheet 14.04

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 14.04

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ke 14 Huhti, 2010 10:33

Rukousaiheet 14.04

"Pyydän että saan uuden hyvän työpaikan, jossa jaksan. Pyydän myös terveyttä, että paranen. Auta Jumala tänään tehtävissä ja vaikuta että kotini ympäristöä ei sotketa."

"Tämä rukouspyyntö koskee minuun liittyviä asioita joita tässä järjestelin vähäsen. Haluan jättää ne Herran käsiin. Tapahtukoon niinkuin on Herran tahto, ei niinkuin minun tai jonkun muun ihmisen tahto. Asiat joihin pyydän esirukousta ja Herran johdatusta ovat taloudellinen tilanne ja raha-asiat, ryhmätoiminnot ja niihin osallistuminen, eräs vertaisryhmä ja se, kun haluan siihen erään tietyn ohjaajan, rukoilkaa että jos se ohjaaja on Herran sinne tarkoittama ohjaaja, niin hänet asetetaan siihen tehtävään, mutta jos Herra ei armoita eikä siunaa ko. henkilöä semmoiseen niin koko hanke ohjaajahommasta raukeaa tyhjiin. Rukoilkaa kaikille osapuolille viisautta raha-asioiden, ohjaaja-asian ja niin vertaisryhmä kuin muidenkin ryhmien asioiden järjestämiseen. Että tulee Herran tahdon mukainen järjestys, ei ihmisen. Rukoilkaa viisautta asiassa mukana oleville ammatti-ihmisille myös. ja siunatkaa heitäkin niinkuin Herra on kehoittanut siunata esivaltaa."

"Tuntuu että kaikki nämä rukoukset on aivan turhia joita olen rukoillut. Ei jumala minua kuuntele.Olen vuosia huutanut apua en sitä saa mistään. En tiedä mitä enään tekisin. Auttakaa minua."

"Jeesus auta! Nuorimman tyttären vasen käsi paloi kuumalla suklaakastikkeella aika pahasti hänen leipoessaan.Sormet turposivat ja rakkuloita;Herra Jeesus Kristus paranna käsi ettei vammoja eikä arpia jää.JEESUS AUTA! Vielä vanhin tytär;lääkäri määräsi keltarauhashormoonia ja siitä on tullut vaikeat sivuoireet,Jeesus ohjaa hoitotoimenpiteitä oikeaan suuntaan.Anna Jeesus myös minulle äitinä rauha,lasten huolet painavat,Jeesus kätke meidät nimesi ja veresi suojaan,aamen."

"Miniämme haki työpaikkaa lähempää. Pääsi haastatteluun, asia ratkeaa nyt 14.4. Jeesus, auta, että hän saisi lähempää työtä eikä hänen syksyllä tarvitsisi palata 100km päähän työhön ja ajaa sitä matkaa joka päivä. Hän on kahden pienen lapsen äiti. Pelasta koko perhekunta!"

"Jeesus auta! Nuorimman tyttär"

"Kaiken näkevä hyvä Vapahtajani Jeesus,odotan ahdistuneena koska viet päätökseen naapurini pian 20 v. jatkuneen häriönteon- saisin rauhan kotonani tai uuden asuinpaikan.Herra armahda minua !"

"Rukous aihe äitini asunnto asjaan jeesus näät tarpeen.Jeesus auta äitini taloudellisessa asjoissa.Kiitos että Jeesus autat!!"

"Jeesus näät syyttömyyteni ja näät miten mieheni kieroilee ja kantaa vihaa mua kohtaa.Jeesus auta avioliittossani herra tiedät miten vihollinen on saanut tuotua riita ja ihoamista välliemme.Jeesus paranna välimme anna uusi rakkaus ja raikas uusi henki jeesus varjele uskossa ja kiitos että vihollienen hellittää otteen meidän elämästä.Auta että agresiivinen käytös häviää kiitos rauhasta jonka hankit minun kotiin."

"Rukoilkaa puolestani. Koen elämässäni yksinäisyyttä. Nyt olen ollut pitkään kipeänä ja sekin pahentaa asiaa. En ole saanut ystäviä täältä pääkaupunkiseudulta. En koe saavani tarvitsemaani hengellistä ruokaa edes omasta seurakunnasta. En koe enää Jumalan läsnäoloa niin kuin olen sitä aiemmin kokenut. Olen aika yksin. suku ei pidä yhteyttä. Minusta tuntuu että kukaan ei välitä minusta. Eikä minua auta eikä lohduta se että sanotaan jeesus rakastaa. Kaipaisin rakkautta käytännössä. Itse saan ja joudun sitä antamaan koko ajan työssäni mutta minä itse en koe sitä mistään saavani. Rukoilkaa hyvät ihmiset puolestani ettei minusta tällä menolla tule vielä joku päivä luopiota. En jaksa enää."

"PYYDÄN POIKANI PUOLESTA ESIRUKOUSTA HÄN ON USKOSSA,
MUTTA SORTUNUT ALKOHOLIIN HÄN HALUAA,ETTÄ PÄÄSISI
SIITÄ ALKOHOLISTA EROON POIKANI ON NIIN YKSINÄINEN
VAIMO ON LÄHTENYT TOISEN MIEHEN MUKAAN JO MONTA VUOTTA SITTEN HEILLÄ ON KOLME LASTA JEESUS PELASTA
POIKANI JA VAPAUTA TÄSTÄ ALKOHOLISTA KOKONAAN JA JUMALA JOHDATTAISI USKOVAN PUOLISON HÄNELLE HÄN KAIPAA RINNALLEEN PUOLISOA JEESUS JOHDATA PELASTA MYÖS NÄMÄ LAPSET,ETTEIVÄT HE JOUTUISI VÄÄRÄÄN SEURAAN."

"Pyydän että muistaisitte minua rukouksissa että pääsisin lähemäksi Jumalaa ja pyhähenki saisi koskettaa minua ja että Herra johdattaisi ja antaisi viisautta ja ymmärystä kaikissa asioissa..Pyydän myös että muistatte rukouksissa taloudelista tilaani on todella tiukkaa ja sisin uuden työpaikan kun työsuhteeni loppuu.Pyydän myös esirukousta mieheni puolesta että hänkin pääsisi uskossa eteen päin ja pyhähenki saisi koskettaa väkevästi."

"Pyytäisin rukousta perheeni puolesta joka sai tänään erittäin huonoja uutisia ja jotka voivat johtaa perheen taloudelliseen katastrofiin. Myös veljeni puolesta joka on syvässä masennuksessa ja koko perhe on hänen tulevaisuudestaan huolissaan."

"Rukouspyytö päästä pitkään kestäneestä koetusten ajoista koetuksen kestäneenä Herran iloon ja rauhaan oikeasti. Kiitoksin sisar Herrassa."

"Olen rakastunutja pyydän saada miehen aviopuolisoksi, ottamaan yhteyttä ja osoittamaan oikeaa kunnioitusta ja rakkautta, jos on Herran tahdon mukaista tai pyydän ottamaan tämän tilanteen pois elämästäni kivuitta. Kiitos."

"Rakas Jumala rukoilen että vahvistat elämän pilareita. Kiitos Sinulle, rukoilen niille hyviä ihmeitä. Jumala Kiitän Sinua"

"Rakas Jumala, rukoilen että tekevät suojapeitteen avuksi. siitä on hyötyä. Myös cumuluspilvien ylle. Kiitos"

"Rakas Jumala, rukoilen että annat eläimille elämän ihmeen. pelasta ne. Niiden tulevaisuuden puolesta. Kiitos Jumala rakas isämme. Hyvä Jumala kiitos."

"Rukousaihe lapsettoman pariskunnan puolesta. Haluaisimme oman lapsen, mutta sitä ei ole meille suotu. Rukoilisimme vastausta mieltämme vaivaavaan asiaan: mitä tehdä, lähteäkö hoitoihin vai antaako asia Taivaan Isän päätettäväksi. Haluaisin (vaimo) myös varmuuden siihen, mikä on oikein. Onko oikein yrittää lääketieteen kaikilla keinoilla, vai onko parempi luottaa Jumalan suuruuteen ja siihen, että saamme vielä lapsen ilman hoitojakin. Sen tiedämme, että kaikki on loppujen lopuksi kiinni Jumalasta, mutta päätös hoidoista on suuri ja raskas. Onko Jumala tarkoittanut meidät lapsettomaksi, vai onko oikein yrittää lasta hoitojen avulla. Kirkasta tämä asia minulle, ja poista pelkoni asian suhteen. Anna varmuus, mitä tehdä. Kiitos."

"Paha olla J.J.A.A.I.R.R.N.N.T.T.N.H.T.O.M.U.M.K
vuoksi .Rukoilkaa puolestani Jumalaa auttamaan minua."

"Yritän tehdä työni hyvin ja joudun jonkin verran kyselemään esimieheltä ja näin on neuvottu tekemäänkin. Nyt minulle on tullut tunne että olen kysynyt liikaa ja hän on minuun ärsyyntynyt. Toivoisin että tämä ei ole totta. Itselleni viisautta etten ärsyttäisi ihmisiä. Onnistumista työntekoon. Olisi tarvetta lisätuloille ja toivon että jotakin lisähommaa järjestyy pian."

"Pyytäisin uudestaan esirukousta työnsaannin puolesta. En enää jaksa itse rukoilla. Olen vaipumassa epätoivoon ja masennukseen."

"Pyydän, että rukoilisitte kanssani, että avioerohakemus peruuntuisi ja aviolittomme ja perheemme saisi uuden mahdollisuuden."

"tytön puolesta että pääsisi irti pelonhengestä jamuistakin psyyke sairauksista ja omasta puolesta että eräs tärkeä päätös menisi mahd parhaallla tavallla"

"Pyydän esirukousta aikuistuvan poikani puolesta, jolla on tulevaisuus aivan auki, itseluottamus murusina ja nyt itsetuhoajatukset on päivittäisiä. Voimia ja valoa hänen tielleen ja meille vanhemmille viisautta ja voimaa olla hänen tukenaan."

"Anna armosta elää minun armosta niin, ettei se jää turhaksi. Kiitos."

"Jeesus, pidä kanavat auki ja anna yhteyksien toimia, PLEASE! Auta, ole tien aukaisija ja varjele valheilta, vaaroilta ja varkailta. Anna totuus ja tie myös kaikille kanssamatkaajille ja joiden kanssa joudun asioimaan armossasi, kiitos."

"Pyydän voida keskittyä asioihin riittävästi ja saada ne hoidetuksi hyvin. Vaikeisiin asioihin selvyyttä ja Herralata helppoa ratkaisua, Hänelle se on mahdollista. Kiitos ja kunnia on Herran."

"Rakas Taivaan Isä, kiitos kaikesta miten olet meitä siunannut. Minä pyydän Isä sinulta, että parannat vaimoni mahdollisesta keuhkokuumeesta, molemmat lapseni kovasta flunssasta ja kuumeesta. Anna minulle myös voimia työntekoon. Kiitos Herra, että sinulle kaikki on mahdollista!"

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.