Rukousaiheet 21.04

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 21.04

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » Ke 21 Huhti, 2010 12:25

Rukousaiheet 21.04

"Minua vaivaavat rintakivut. Pelastusta Tapiolle ja Jarille. Johdatusta perheelleni. Kiitos Jeesus!"

"
Pyydän terveyttä pienelle lapselle, kiitoksin sisar."

"Pyydän elämänkumppania tulemaan esiin uskossa ja yhteys rakentumaan hyvässä hengessä viivytyksittä. Poista Jeesus pelko ja ahdistus ja esteet, anna niiden raueta tyhjiin. Kiitos."

"Että Jumala johtaisi munut oikeaan ja vastaisi jo pyyntöihini ennen kuin tapahtuu jotain kauheaa."

"Kärsimysten avioliitto. Rakas Jeesus, anna syitä jatkaa tai voimaa lopettaa. En jaksa enää itkeä enkä tulla mitätöidyksi.Kiitos, että maija-kissa tuli retkeltään kotiin!"

"rukoilkaa vakavasti sairaan naisen puolesta, että apu tulisi mahdollisimman äkkiä! on kiire! kyseessä psyykkinen sairaus ja mm vakavat pelkotilat ja hän on 39v ja hänellä on vauva. Rukoilkaa ja laittakaa eteenpäin niin monelle kuin vain voitte!"

"Avioliitto hajoaa, asuntoa vailla, liikaa ristiriitoja, huutoa ahdistusta. Lapsi kärsii kovasti. Miten eteenpäin."

"muistakaa minua rukouksissa ja minun liisa tytöäni työssä ja koulun käynissä kiitos kaikille jo etu käteen ja siunausta"

"Jumala parantaisi pian kipuni. Isä tietää."

"Että jaksaisin elää aviopuolisoni juhan kanssa, tuntuu erittäin vaikealta elää hänen kanssaan kun hänellä on peliriipuvuus ja muuta. en kestä rukoilkaa, että saisin olla loppuviikon rauhassa hänen syyttelyistään kiitos rukouksesta."

"Pyydän rukousta tyttäreni miehen pienen tyttären puolesta, joka elää matkalaukkuelämää isän ja äidin kodin välillä. Ulkopuolisena minusta näyttää, että hänet on unohdettu. Annetaan katteettomia lupauksia ja pieni joutuu pettymään. Isä auta aikuisia rakastamaan tätä lasta. Älä hänen hukkua aikuisten jalkoihin ja aikuisten halujena alle. Isä tämä pieni tarvitsee rakkautta ja syliä, johon käpertyä. Isä auta pientä tyttöä. Ikävä kyllä asun kaukana enkä aina voi ottaa lasta luokseni silloin kun haluaisin. Tuntuu pahalta pompottelu ja pienen tarpeiden unohtaminen. Isä auta aikuisia kasvamaan aikuisiksi ja tuntemaan vastuuta ja rakkautta. Kosketa heitä suuren laupeutesi tähden. Anna rakkautta, anna työtä ja leipää. Auta Isä."

"
Rakas Isä johdata minua Pyhän Henkesi kautta ja anna minulle viisautta ja rohkeutta opiskeluun sekä elämään. Pyydän esirukousta myös, että mieheni tulisi uskoon ja voisimme yhdessä palvelle Herraa."

"Nuoren avioparin yhteiselämä. Paljon pelkoja ja arkuutta. Opiskelun ohessa tarvittaisiin työtä ja rahaa, ettei olisi niin ankeaa. Usko Jeesukseen yhdistää. Rukoilkaa heille onnea, iloa, toimeentuloa - ja sen jälkeen lasta."

"Esirukouspyyntö Annan puolesta, vaikea unihäiriö joka haittaa elämää jatkuvasti ja on vaaraksi terveydelle. Auta Jeesus!

Esirukouspyyntö Einon puolesta, tulehdus suolistossa.

Esirukouspyyntö Anjan puolesta, väsymys ja loppuunpalaminen."

"Toivon leveämpää leipää. Uudet vaatteet ja bändi kokonaisuudessaan kasaan. Saada laskut maksettua."

"Voitteko vielä muistaa rukouksin että vapautuisin kokonaan viinistä sillä siitä on tullut minulle kahle josta haluan vapaaksi.Ja haluan löytää ensirakkauden Jeesukseen ,oli niin ihanaa aikaa ja kevyttä kulkemista ahjoissakin.Luotan Herran apuun nyt niinkuin ennenkin."

"Poikani puolesta. Jeesus pelasta rakas poikani ja paranna hänen sydänvikansa. Kiitos Jeesus!
Tapahtukoon Sinun tahtosi!"

"VELJENI KRISTUKSESA, AIKO AVIOITUA,,, MUTA RUKOILAN ONKO TUO TYTTÖ SE JUMALAN LÄHETÄMÄ. KITOS, VELJENI NIMI J0OHANES"

"olen niin masenuksesa, ja tunen etää olen jotenkin sidotu ,omin ajatuksin,, tarvin vapauden. hyvin tette kuin muista meitä näin. kitos"

"Rukoilkaa voimia, varjelusta ja pelastusta eräälle ihmiselle vaativaan työhönsä ja kiireittensä keskelle ja sitä, että löytäisi Jeesuksen elämäänsä ja lukisi Raamattua ja että totinen Herran sanan nälkä ja jano syttyisi ja synnintunto tulisi myös, että tahtoisi koko sydämestään lähteä Herran tielle ja että häneen syttyisi Jumalan tuli."

"Olen matematiikka lukemassa yliopistossa. Tarkoituksena on tulla matematiikan opettajaksi. Mutta jos jumala näkee että se ei ole minulle hyvä juttu, niin toivoisin sitä että Jumala todella selvästi ilmaisi minulle, että se homma ei ole minulle hyvä."

"Rukouspyyntö kahden nuoren naisen puolesta, jotka rakastavat Kristusta täydestä sydämestänsä, mutta ovat masennuksen ja epäuskon hengen sidoksissa. Tuntevat olonsa arvottomaksi ja täysin kyvyttömiksi Herran edessä. Haluavat kyllä palvella Herraa täydellä sydämellä, mutta sisimmässään eivät usko siihen kykenevän ja ovat kovin passiivisia uskonelämän suhteen. Kummallakin taustalla pitkäaikainen masennus. Pyydän, että Herra vapauttaisi nämä siskot ja antaisi omakohtaisen kosketuksen Kristuksen rakkaudesta ja sytyttäisi heihin palavan rakkauden."

"21.4 työnjohdon palaveri -rukoillaan että ainakin toisella aviopuolisoista säilyisi työpaikka sekä esirukouspyyntö avioparin puolesta .Tapahtuisi Jumalan tahto jokaisessa asiassa!"

"Rukoilkaa poikani puolesta(12 v.)että HERRA koskettasisi ja parantaisi hänet,antaisi rohkeutta ja hyvän itsetunnon. HERRA minä huudan puoleesi;AUTA! KIITOS!KIITOS JEESUS!"

"Että miesystäväni saisi hakemaansa työpaikan, joka edesauttaisi suunnittelemaamme yhteistä elämää, jos on Jumanlan tahto. Siunausta meille ja perheillemme"

"Pyydän esirukousta kuolemanpelkoni ja kipujeni takia. Pitkään piinanneet kovat vatsakivut ja äskettäin alkanut kipu vasemmassa jalassa."

"TYötoverini on saanut infarktin 2 pv sitten- pyydän esirukousta hänen puolestaan -suojas kaikelta stressilta ja viisautta varoa kaikkea raskasta työtä -oikeaa ajoitusta asioihin ja suojaa sopimattomilta ihmisilta ja asioilta. Hän on hyvi ntunnontarkka, hieno, itseltään vaativa että hän saisi kokea Jumalan rauhaa ja armoa."

"kiitän siitä, että olette rukoilleet puolestani, lääke joka minulle on määrätty ahdistukseen on sopinut yllättävän hyvin. enää pelot ja jännitykset vaivaavat ja väsymys. Näihin voisin vielä pyytää käsien ristiin laittamista."

"pyydän esirukousta poikani Tomin(Loviisa) puolesta, että hän rohkaistuisi käymään kotona, saisi perheeseensä lämpimät välit takaisin..pitämään oikeanlaista yhteyttä, ettei aina vain silloin kun tarvitsee rahaa.
Pyydän, että hän saisi vakituista työtä joka olisi mieleistä ja että hän haluaisi korjata asiat jotka ovat hänelle ongelmia ja saisi niihin tukea."

"työharjoittelupaikka Euroopan ulkopuolelta: vaatii paljon järjestelyjä, Herra anna viisautta. Että löytyisi juuri oikea paikka.
"Minun ikeeni on keveä""

"Anon ja pyydän Jumalalta pyhän hengen ohjausta, sekä turvaa, sillä Jeesus on suuressa rakkaudessaan parantanut minun psyykkistä sairauttani. Kuitenkin pelkään ajoittain, että sairaus uusiutuu, vaikka Jumala on luvannut minulle profetiassa uuden minän ja paremman elämän. Vihollinen yrittää usein saada minun itsetuntoni huonoon valoon, vaikka Jeesus on väkevästi minut pelastanut, lunastanut, sekä eheyttänyt identiteettini rakkautensa voimalla. Kunnia Jumalalle ihmeistään ja kiitos Jeesus suuresta rakkaudestasi, sekä mene ja kosketa maailman ihmisiä sydämiin!"

"Pyydän vahvistumista Herrassa ja Hänen väkevyytensä voimassa, iloa ja vapautta ja siunattua kevättä elää lapsenaan terveenä, kiitoksin sisar Herrassa."

"Rukouspyyntä pienen lapsen parantumiseksi, tyttären työhön liittyvien asioiden hoitumista Jeesuksen nimessä, perintöasioiden sopuisaa sujumista. Kiitos Jeesus ja esirukoilijat."

"Pyydän mielialani kohentumista, eheytmistä sisäisesti ja terveyttä ruumiin, hengen ja sielun alueilla. Pyydän Herralta apua, ylhäältä tulevaa kumppania, jonka kanssa ehyellä tavalla saa rakastaa ja jakaa elämän asioita hyvässä hengessä. Herra, älä viivy, kaiken hyvän antaja. Kiitos avustanne."

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.