Rukousaiheet 22.04

Yleisiä rukousaiheita elämän eri alueilta ja ihmisiltä.

Rukousaiheet 22.04

ViestiKirjoittaja Dimi Sefanja » To 22 Huhti, 2010 19:02

Rukousaiheet 22.04

"Olen pahansuopain ihmisten tähden jalopeurain luolassa, mutta vahingoittumattomana. Pyydän saada kuulla kuninkaan käskyn päästä vapauteen ja samalla Herran armoa niille, jotka syyttömästi ovat minua ja perhettäni vainonneet. Olen myös pitkän aikaa kärsinyt kivuliaasta selkäsairaudesta johon en ole saanut apua lääkäreiltä ja pelkään masentuvani. Myös kaipaan johdatusta kutsumukseeni liittyvässä asiassa. Kiitos."

"Rukoilkaa että Herra antaa voimia kestää tätä toistuvaa mustamaalaamistani. Sillä yrittävät estää opiskelun, työpaikan saamisen, autokoulun ja auton oston. Yöllä häiriköivät toistuvasti ja asuvat minun yläpuolellani."

"Ystävät, nyt huudamme Sinun rukousapuasi Jeesukselta ja Taivaan Isältä!
Pertin hoitokokous oli eilen katastrofi koska lääkäri ei suostunut kuuntelemaan mitään.
Eli Perttiä ollaan nyt siirtämässä laitokseen!
Rukoilethan että tämä ei nyt toteudu vaan Pertti pääsee kotiin ja saa henkilökohtaisen avustajan. ja sitä ennen kuntoutusjakson esim.
Käpylässä. Laitokseen Perttiä en anna laittaa. Hän on perheemme tukijalka ja nyt selvästi rukousten avulla piristynyt!
Olen vain itkenyt kun tätä ei voida ymmärtää että nyt vasta tarvitseekin kuntoutusta kun se suntti toimii.. RUkoilethan että kaikki järjestyisi että saamma Pertille avun.
Jalkoihin vielä enemmän voimaa etä jaksaa seisoa, niin saisimme taas yhtä asiaa eteenpäin toipumisessa.

hädisssään vaimo ja lapset"

"Herran eteen tuotavaksi: Miehen käsileikkaus ensi viikolla, ja työhön paluu. Oman työmaani muullistukset, tunimäärä ensi vuodelle. Kokonaistilanteemme rauhoittuminen. Käsi- ja olkapää vaivat itselläni. Herra tapahtukoon Sinun tahtosi, siunaa ja varjele, auta ahdistuksessa ja pelossa turvaamaan sinuun. Lohduta, ja anna toivoa!"

"Rukoilen Jumalalta runsaasti hengellistä ymmärrystä sekä johdatusta (kuten Kolossalaiskirje kehottaa). Toivon myös rukousta vointini puolesta sillä olen alkutaipaleella raskaana, sekä Jumalan suojaavaa kättä sikiölleni, joka oli eilen jo vaarassa. Että olisin ja saisin levätä, Jumalan kämmenellä"

"Hei!

Pyytäisin esirukousta siskoni puolesta, että selviäisikin tutkimuksissa, että ei hänen maksassa eikä muuallakaan ole mitään pahanlaatuista, vaan kaikki olisi täysin kunnossa. Ja ettei häntä tarvitsisi leikata, eikä antaa muutakaan hoitoa. Kiitos jo etukäteen ja siunausta."

"poikamme Saku, on opiskelia ja hän jakelee ilt. mainoksia ja ilmaislehtiä. Hän on hädissään, kun on kadottanut ison avainnipun (postin),.Rukoilkaa että avaimet löytyisivät, eikä hänelle tulisi vaikeuksia sen vuoksi. Myös hänellä auto ns. "sippas" Jeesus auta!!, T. isä Pohjoi Suomesta."

"Rukoilen terveyteni puolesta, ihmissuhteeni ja lisäksi kuuliaisuuden puolesta.
Ja että Jumala vielä antaisi anteeksi, johdattaisi, ja kaikki muuttuisi hyväksi."

"
Rakas Jumala, Olen työtön ja tarpeeton. Korkeasta koulutuksesta huolimatta työnantajat eivät ole kiinnostuneet ja yksi moraalia omaamaton professori turmelee kaiken. Oikeus ei näytä toteutuvan ja rahatilanteeni johtaa pian kadulle. Auta!"

"Kiitos Herra rakkaudestasi!
Anna apusi kipeille raajoille, ja reumasairaalle sukulaiselle.
Auta, että puolisoni tulisi uskoon ja että lapseni pysyisivät uskon tiellä ja löytäisivät uskovia ystäviä.
Kiitos Jeesus sovitustyöstäsi meidän syntisten hyväksi!
Vapauta minut alkoholista!!!"

"Kolmen sisaren puolesta, että saisivat kaipaamansa miehen Herran johdatuksessa. Kiitos Jeesus, että huomioit heidän tarpeensa etkä kiellä hyvää."

"Rukouspyyntö keskeneräisten asioiden hyvään päätökseen saamiseksi ja kiitos jo olevasta."

"Mikä on se rukous, johon vastaus on Herran ja oman mielen mukainen oma mies ja toimiva parisuhde keskinäisessä ymmärryksessä, uskollisessa rakkaudessa ja Herran ilossa? Anna Herra Jeesus apua, pyydän omaa miestä ja anna se rukous, johon vastaat tahdossasi elämäksi ja yltäkylläisyyeksi myös sielun alueella. Kiitos vastauksesta."

"pyydän puolestani rukousta,olen aivoinfarkissta toipumassa ja huippaa edelleen ja äänihuuleni(oikea)halvaantunut ja oikeassa jalassa tunnistamaton kipu ja turvotustila,pyyntöni Herra auta.kiusaaja houkuttaa syntiinlankeamista Herra varjele lankeamasta,ahdistunut ja kiusauksen korpeen joutunut veli espoosta,Herra tietää minut......."

"Pyydän että saisin henkien erottamisen armolahjan sekä viisautta käyttää sitä.Kiitos Jeesus ja kiitos esirukoilijat"

"Jeesus auta!13-vuotias tyttö sairastaa syöpää ja nyt ovat lääkärit sanoneet, että parantavaa hoitoa ei enää ole saatavissa. Pelasta hänet ja koko perhekunta. Kiitos, että sinä voit myös parantaa hänet nimesi kunniaksi. Tapahtukoon tahtosi kaikessa. Lohduta ja anna voimaa koko perheelle."

"Herra pyysin rukouksessa, että tytärpuoleni olisi pyytänyt tytärtämme kummiksi ihanalle pikku prinsessalle, koska tyttäremme olisi ollut rakastava ja huolehtiva kummitäti, mutta päätit Herra toisin ja ihmettelen sydämessäni ,että miksi? Herra rukoilin saavani olla tytärpuoleni lapselle mummo,mutta tämänkin asian Herra päätit toisin. Suojele tytärpuoltani ja pienoista, Herra Kiitos päätöksistäsi, vaikka nyt sattuukin sydämeen."

"Haluaisin että Jeesus huhtoisi pois kaikki tyhmät ajatukseni nämä ajatukset ei kuulu minulle olen Jumalan lapsi että Jeesus puhdistaisi minun ajatukseni kaikesta saastasta ja irstaudesta ja että pääsisin itseni kanssa tasapainon"

"Taloudellisen tilanteeni puolesta.
Enemmän sanan nälkää...
Pyhän Hengen kosketusta---
Jeesus voi...Kiitos"

"Soitin kerran leikilläni ensimmäistä kertaa selvännäkijälle,joka yllättäen uhkasikin tulla yöllä jonun korkatasoisen tyypin kanssa kun nukun enkä ole tietoisesti läsnä.Säikähdin kovasti. Nyt pyydän Jeesukselta ja Jumalalta apua että pääsen eroon tuosta tyypistä, pysyn turvassa ja asiat korjaantuvat ennallleen. Mikä vahinko tyhjän takia."

"Taannoin kävin (jmh) vahingossa "parantajalla",(väittivär katolilaiseksi),joka osoittautui jälkikäteen shamaaniksi.Hän haroi päätäni ja mutisi että en pääse taivaaseen ilman kruunuchakra juttua. Kristittynä kauhistuin ja asia painaa edelleen mieltäni. Pyydän,rukoilkaa että Jeesus ja Jumala tekee tyhjiksi shamaanin "pahat" teot ja auttaa minut entiselleen. Tuli ihan mieleen orjantappurakruunu tuossa tilanteessa. Kaikkeen sitä vahingossa meneekin. Tuliko elinikäinen trauma tai pahempi vahinko."

"Jotta vihdoin tulisi ratkaisu, jotta vihdoin olisimme jo yhdessä. kaikki muut osapuolet pois sekoittamasta tilannetta. Isä, johdata ja minä anon tätä asiaa, sinun nimesi kautta!"

"Perheemme eheytymisen puolesta"

"Pyydän esirukousta, että Jeesus vaikuttaisi entisen naisystävän mielentilaan.

Hän on vienyt - meillä on mm. vaihtunut kengät, joita ei palauta. Laittoi vain omat vanhat kuluneet, rikkinäiset kenkänsä tilalle.
Valehtelee, ettei hänelle ole mitään tavaroitani, vaikka tiedän olevan. Sanoin tuollaisella mielenlaadulla pian menettävän siunauksetkin.
Mutta vastasi: "liekö nuilla siunauksilla niin suurta merkitystä.." Tuntui oudolta, kun hän on joskus antanut elämänsä Jeesukselle..

Isäni kuoleman aikoihin ja sen jälkeenkin, kun meidän yhteinen tuttavamme käytti minua isäni hautajaisissa, - en saanut ajaa autoa äkillis. muistinmenetykseni vuoksi - jäi yhteisen tuttavamme asuntoon isältä saatua sekä omaakin tavaraa, joita muistinmenetyksen vuoksi en muistanut hakea.

Monen vuoden jälkeen muutettuani toiselle paikkakunnalle ja muistin palattua pyysin tuttavaamme viemään asuntoonsa jääneet tavarani ent. naisystäväni luo, josta voisin ne myöhemmin hakea. Hän vei, mutta nainen on päättänytkin pitää kaiken omanaan. Edelleen - eikä luovuta; uskottelee saaneensa lahjaksi.
Hänen hallussaan on isältäni perinnöksi saatu iso matkaradio ym., joita väittää tyttärensä jne. antaneen tai ostaneen hänelle.
Ennen isäni kuolemaa hän oli saanut tuttavaltamme melkein samanlaisen radion lahjaksi (äidiltään saadun perinnön) kuin isällänikin oli.

Myöhemmin tuttavamme vietyä naiselle - väliaikaisesti - tavaroitani, oli nainen ihmetellyt, miks ihmeessä hänelle tuotiin vielä toinenkin radio.
Mutta enempiä kyselemättä päätti pitääkin kaiken omanaan.
En tahdo antaa omiani, - saati ahneelle varkaalle, joka ei silmäänsä räpäytä.

Olen pyytänyt tavaroitani, mutta vastaa ilkeästi eikä luovuta. Siksi esirukousta pyydän.

Herra, murra hänen siteensä. Vapauta.
Vapauta valehtelusta, varkauksista, seksiriippuvuuksista, muiden solvaamisesta; itsensä ja lastensa ylentämisestä, - muiden alentamisesta sekä tolkuttomasta
ylpeydestä, jota kukaan muu ei kestä kuin vain ylentämänsä pohjalaiset - jos hekään, jos uskossa ovat."

"elämänhalua ja että saan uskoa jeesuksen paaranavan voimaan itseni kohtan hyyvytä ja rakkauta ja että saan uden ellämän juumaLALTA .JA RAKAUTA IHMISIN JA ITSENI JA VIHA SYNTIÄ KOHTI.KIITOS."

" ETÄÄ HERRA LAITA VARTIJAN SUNI OVELE,,, KOSKA SUSTANI TULLE KAIKENLAISTA NÖYRÄ PYNTÖNI ON,, ETÄÄ SAN OLAA PUHDAS ASTIA HERRALE. KITOS PALJON TEILE"

"pyydän että rukoilette puoöestani että herra ottaisi kaiken synnin ja saaastan sen kaiken pahan ja että en ajatelisi kenestäkäään ihmisestä pahaa kiitos että rukoilette puolestani"

"Pyydän siunausta pitkälle avioliitolle, joka on suuressa kriisissä. Jumala, sinä olet säätänyt avioliiton ja olet meidät yhteen liittänyt.Mitään peruuttamatonta ei ole vielä tapahtunut.Älä anna liittomme hajota. Jeesus, anna meille rakkautta, sovittelevaa ja kuuntelevaa mieltä, keskinäistä kunnioitusta ja anteeksiantoa. Jumala, anna meille anteeksi kaikki syntimme rakkaan poikasi Jeesuksen Kristuksen tähden. Sinulle mikään ei ole mahdotonta."

"JEESUS KRISTUS JUMALAN POIKA auta ja armahda meitä suomen kansaa!"

"Sain kokea vapauttavan uskoon tulon, olen kuitenki erkaantunut ihanasta jumalasta ja herännyt todellisuuten, että täytyän alkoholismin kriteerit. Rukoilkaa puolestani, että vapautuisin sukupolvia seuranneesta viinan kirosta ja antaisin elämäni täysin, kokonaan Herralle!!"

"Rakas Jeesus, sinä tunnet äitini, mikään ihmisen sairaus ei ole sinulle vieras, niinkuin ei meidän elämämmekään, paranna, hoida, rakasta armossasi hyvän tahtosi mukaan. Kiitos Jeesus, amen."

"Pyydän esirukousta kissani puolesta, joka pilaa melkein joka aamun ja päivän jatkuvalla marinallaan. On tyytymätön melkein kaikkeen ruokaan, mitä tarjoan. Ei ole varaa aina kallista ostaa, josta se tykkää. Marmattaa kuin pilalle hemmoteltu ihmisen vekara. En ole sen piika enkä opettanutkaan sitä olemaan kuin "herra ja hidalgo" talossa, mutta paholainen riivaa sen kautta minua liiankin usein; ei antaisi edes olla tietokoneellakaan hoitamassa asioitani.
- Onneksi minulla ei ole lapsia; olen siitä kiitollinen. En kestäisi jatkuvaa marinaa, kiittämätöntä ja inisevää laumaa! Hermoni olis riekaleina.
Tyytymättömyys aiheuttaa kärsimystä, raivoa, mielen kuohuntaa ja olen usein itkun partaalla. Mahaa vääntää; voin huonosti. Vaikka olen tehnyt kaikkeni sen hyvinvoinnin eteen, silti marisee..!
En tahdo - en jaksa riidellä, johon se pakottaa. Riivaajansa kautta.
Sama henki kuin lakkoilijoissa - paholaisen pelinappuloissa.

Kissa tahtoisi olla aina sylissä, on ollutkin. Mutta en aina ehdi enkä jaksa lököttää, kun muutkin asiat hoidettava."

"Pyydän todellista Jeesuksen nimen ja veren suojaa asioissa, jotka ovat kovin henkilökohtaiseen elämään liittyviä ja joihin kuitenkin liittyy osapuolia, joita pyydän Herran Jeesuksen mahdollisuuksissa olemaan vastuullisia ja oikeassa hengessä asioimaan osaltaan. Ole Jeesus tulimuurina ympärillä. Kiitos."

"Anna meidän löytää yhteiseen kesään, kotiin, yhteiseen pesään rakkaudessa ja uskollisuudessa rakastetun kanssa. Pyydän karsiutumaan elämänkumppaniasiaan liittyen muut osapuolet pois, kilpasiskot ja muut senkaltaiset hidastavat tekijät. Kiitos Jeesus ja esirukoilijat, Herra teitä vahvistakoon armossansa."

"Herra anna minulle Sinun Pyhän Veresi suoja töissä. Herra estä kaikki paha minua kohtaan. Olen ainoa ulkomaalainen siellä ja tunnelma on melkein vihamielinen. Herra murskaa kaikki kieroilu ja suo että saan jatkaa vielä edelleen. Herra estä kieroilu ja pahanpuhuminen selän takana. Pelkään ihan että yrittävät saada minut pois sieltä.
Herra auta!!"

Jumala On Rakkaus!

Oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus
niinkuin ehtymätön puro! Aam. 5:24

http://www.Jeesus-on-Herra.com/
Dimi Sefanja

Paluu Kiitos- ja esirukousaiheet yms.